Neurochirurgie minim invazivă
"Primum non nocere" este ideea ce a deschis drumul medicinei spre minim invaziv. Avansul tehnologic extraordinar din ultimele decenii a permis dezvoltarea tuturor domeniilor medicinei. Microscopul operator, neuronavigația, tehnicile anestezice avansate permit intervenții chirurgicale tot mai precise, tot mai sigure. Neurochirurgia minim invazivă, sau prin "gaura cheii", oferă pacienților posibilitatea de a se opera cu riscuri minime, fie ele neurologice, infecțioase, medicale sau estetice. www.neurohope.ro |
Sfaturi Citroen C5 III
Last Updated: Aug 11 2021 16:33, Started by
VladVlad1210
, Dec 12 2018 21:40
·
0
#1
Posted 12 December 2018 - 21:40
Salutare tuturor.De ceva timp am inceput sa ma simt atras de aceasta masina si chiar ma bate gandul sa cumpar una,eventual una cu motorul de 2L si 163 CP.Dar am cateva intrebari:
1.Cat de bune sunt aceste masini?(sunt rezistente sau exista posibilitatea ca la prima groapa mai mare suspensia Hydractive sa se strice?) 2.Intretinerea este scumpa in comparatie cu alte masini din clasa ei? 3.Chiar este asa de comfortabila? 4.Sistemul multimedia(GPS,sonorizare etc.) este bun? 5.Daca folosesc Bluetooth-ul si conectez un telefon,muzica poate fi preluata de catre masina?Pot asculta ceea ce am in telefon? 6.Masinile echipate cu sistemul de top(acela cu multe butoane:)) ) poate citi DVD?Pot vedea un film,spre exemplu? 7.Ce imi recomandati:cutie manuala sau automata?(nu ma intereseaza consumul) 8.Ce ar trebui sa verific la o masina pe care,sa zicem,as vrea sa o cumpar? Cam asta e tot ce vreau sa aflu.V-as fi recunoscator daca mi-ati putea raspunde. Pace tuturor! |
#2
Posted 12 December 2018 - 22:01
Am avut un C5 acum mai multi ani, e o masina buna, nu a avut probleme de nici un fel. Arata si mergea foarte bine si la 250mii km. Dupa multi ani, cred ca vreo 6, s-a stricat AC-ul si a trebuit schimbat compresorul. In rest, doar consumabilele uzuale. Ca inconveniente ar fi ca are vizibilitate destul de redusă la spate si e cam zgomotoasă la viteze marinpe asfalt cu granulație mare. Nu stiu cat era intretinerea, dar nu era foarte scumpa. Daca te intereseaza in mod special, il sun pe fiu-meu sa-l intreb fiindca el s-a ocupat de masina. Strict parerea mea: Peugeot-ul 406 pe care l-am avut inainte de C5 mi s-a parut mai confortabil.
|
#3
Posted 12 December 2018 - 22:04
Din curiozitate:din ce an era masina?
Nu trebuie sa va deranjati,nu il sunati pe fiul dv. |
#5
Posted 12 December 2018 - 22:07
Hai ca l-am intrebat. Zicea ca era vreo 1000 lei acum 5 ani.
|
#6
Posted 12 December 2018 - 22:08
Vlad, masina merita, mai ales ca este subevaluata pe piata second din motive de... necunoastere.
|
#8
Posted 12 December 2018 - 22:11
Arata foarte bine, si din cate stiu are suspensie hidraulica
Benzina sau diesel ? ca din ce se aude este posibil sa vine cu o noua taxa auto si nu prea mai renteaza diesel..... |
#9
Posted 12 December 2018 - 22:11
Am avut C5 III si as lua oricand una la fel.
1 nu am avut probleme 2 nu 3 da 4 da 5 nu, cel putin a mea 6 da, in stationare 7 automata Edited by ph13xlv, 12 December 2018 - 22:16. |
#10
Posted 12 December 2018 - 22:15
underb,sunt exact de aceeasi parere cu tine.Nu stiu,mi se pare ca romanul nostru traieste dupa un tipar.Un efect de turma,as putea spune.Chiar cred ca sunt masini bune pe piata....chiar daca nu sunt germane.Si despre C5 am auzit doar cuvinte de lauda.
Deocamdata am un Peugeot 307 SW facelift,din 2007 si sunt foarte multumit de ea,insa cred ca este timpul pentru un update si asa am ajuns aici:))) |
|
#11
Posted 12 December 2018 - 22:16
Masina era din 2005, motor de 136cp Diesel. Avea suspensie oleo pneumatica. A vandut-o fiu-meu unui prieten care e foarte multumit de ea. Arata ca noua, doar la banchete s-a tasat un pic buretele.
|
#12
Posted 12 December 2018 - 22:19
diegodanny, on 12 decembrie 2018 - 22:11, said:
Arata foarte bine, si din cate stiu are suspensie hidraulica Benzina sau diesel ? ca din ce se aude este posibil sa vine cu o noua taxa auto si nu prea mai renteaza diesel..... 407. De aia intrebam: underb, on 12 decembrie 2018 - 22:06, said:
Ce fel de suspensie avea C5ul tau? @Freddy in legatura cu Freddy12, on 12 decembrie 2018 - 22:01, said:
...Strict parerea mea: Peugeot-ul 406 pe care l-am avut inainte de C5 mi s-a parut mai confortabil. Edited by underb, 12 December 2018 - 22:21. |
#13
Posted 12 December 2018 - 22:20
diegodanny,chiar nu ma intereseaza.Ideea e urmatoarea:masinile pe benzina sunt destul de rare la noi in tara din cate am observat.Si cele puse la vanzare sunt destul de scumpe.Eu am un buget de aprox. 7000€.Cred ca as putea gasi o masina decenta la banii astia.In legatura cu taxa:cat ar putea sa fie?Pe bune acum.Da,polueaza mai mult si chestii de genul,dar totusi,este un Euro 5,iar motorul e de de 2L.Nu stiu ce sa zic.Totul e posibil la noi:))))
|
#15
Posted 12 December 2018 - 22:30
ph13xlv, on 12 decembrie 2018 - 22:11, said:
Am avut C5 III si as lua oricand una la fel. 1 nu am avut probleme 2 nu 3 da 4 da 5 nu, cel putin a mea 6 da, in stationare 7 automata Multumesc pentru raspunsuri Freddy12, on 12 decembrie 2018 - 22:16, said:
Masina era din 2005, motor de 136cp Diesel. Avea suspensie oleo pneumatica. A vandut-o fiu-meu unui prieten care e foarte multumit de ea. Arata ca noua, doar la banchete s-a tasat un pic buretele. A avut loc o neintelegere,eu ma refeream la modelul urmator,cel dupa 2008.Oricum,multumesc pentru raspunsuri. |
|
#16
Posted 12 December 2018 - 22:39
#17
Posted 12 December 2018 - 22:39
#18
Posted 12 December 2018 - 22:47
Anunturi
▶ 0 user(s) are reading this topic
0 members, 0 guests, 0 anonymous users