Second Opinion
Folosind serviciul second opinion ne puteți trimite RMN-uri, CT -uri, angiografii, fișiere .pdf, documente medicale. Astfel vă vom putea da o opinie neurochirurgicală, fără ca aceasta să poată înlocui un consult de specialitate. Răspunsurile vor fi date prin e-mail în cel mai scurt timp posibil (de obicei în mai putin de 24 de ore, dar nu mai mult de 48 de ore). Second opinion – Neurohope este un serviciu gratuit. www.neurohope.ro |
Probleme mini tractor chinezesc bison 20cp. presiune ulei.
Last Updated: May 20 2021 15:24, Started by
drago82s
, Dec 12 2018 20:42
·
0
#1
Posted 12 December 2018 - 20:42
Buna ziua tuturor,
Am cumparat saptamana trecuta un tractoras chinezesc cu transmisia de la motor la cutie pe curele. Tractorasul a fost cumparat din Suceava si adus din Ucraina. Pretul a fost 2500 de euro fara nici o garantie reala. Am observat ca pare montat in graba si ce am observat doar acasa e ca ceasul de presiune a uleiului nu functiona. Am pus firul senzorului de presiune la masa si pe ceas a indicat maxim deci nu ceasul e problema. Cel mai probabil, desi cu senzorul luat jos iese ulei, nu este presiune de ulei. Am montat un manometru de aer de la un compresor printr-o reductie si nici acesta nu indica presiune, manometru special de ulei nu am la indemana... Aici pe forum am gasit un manual de utilizare si identificare primara a defectiunilor pt un motor asemanator CHANG FA ZS1115G si prin asemanator ma refer la aceeasi arhitectura. Il atasez din nou: https://www.rotek.at...G-Manual-en.pdf In manual am gasit ca una dintre posibilele cauze pt lipsa presiunii si cea mai clara ar fi defectiunea pompei de ulei (desi tractorasul este nou). Problema pt care cer ajutorul celor care cunosc motoarele astea gen hebei 150 sau zhonsheng sau chang fa sau ce denumiri mau au este in localizarea pompei de ulei. as vrea sa o curat, desfac, verific, pt ca sa nu gripez motorul si sa ii pot face rodajul. multumesc |
#2
Posted 12 December 2018 - 21:06
Eu as incepe prin eliminarea cauzelor celor mai simple - filtrul si uleiul.
Abia dupa asta m-as gandi la pompa - de obicei aceasta o verifici desfacand baia de ulei. La fel de bine poate fi o problema la antrenarea pompei, nu pompa in sine. |
#3
Posted 13 December 2018 - 08:45
CU manometru pentru aer nu poti verifica presiunea unui lichid....fa rost de unul pentru ulei, eventual apeleaza la un mecanic auto sa vina sa iti masoare presiunea si apoi vezi ce e de facut.
|
#4
Posted 13 December 2018 - 19:53
Am montat un manometru mecanic de presiune de ulei modelul pt u650. Si acesta indica tot 0...In plus am bagat aer cu pompa pe sonda originala si manometrul din bord a inceput sa indice presiune, deci sistemul original de masurare a presiune functiona.
Am gasit pompa de presiune care se afla in lateralul motorului inspre partea cu vibrochenul si sub volanta. Am detensionat curelele impingand motorul prin "sanie" spre scaunul soferului, am luat jos volanta si am deschis in partea din fata capacul prin care se vede in interiorul motorului. Nu prea am inteles sistemul de ungere dar am vazut ca pompa e actionata printr-un ax paralel cu vibrochenul si ca imi actioneaza pompa de ulei. am verificat si filtrul de pe clopotul sorbului. Totul pare in regula doar ca nu am presiune de ulei. daca desfac senzorul de ulei din niplul in care este infiletat sau daca desfiletez teava din lateralul motorului care este un fel de retur de ulei dinspre capacul de culbutori, invartind motorul, prin aman2 locurile curge ulei, deci circuitul de ulei il face, doar ca nu cu presiune?! Sper sa citeasca cineva care cunoaste tipul asta de motor pt ca eu sunt foarte incurcat... |
#5
Posted 13 December 2018 - 21:17
Din ce vad eu , tu te pricepi muuuult mai bine decat majoritatea de pe aici . Incearca sa-l rezolvi singur . Un sfat prietenesc . Plus ca ai ''matahala'' in fata ta .
|
#6
Posted 13 December 2018 - 21:24
Motorul are presiune, 2-4 bari cam aici se invarte, nu te gandi ca tasneste ca la robinet, desfa busonul la capacul de culbutori cu motorul pornit , vezi arunca stropi de ulei, daca acolo e presiune stai linistit ca nu e problema cu ungerea.
Edited by calinus68, 13 December 2018 - 21:25. |
#7
Posted 13 December 2018 - 21:35
De cand l-am luat dar si inainte de a-l lua am urmarit multe videoclipuri pe youtube la rusi si ucraineni. Am vazut acolo ca pe ale lor indica presiune intre 2 si 4. Nu am curaj sa ii fac rodajul fara nici un pic de presiune. daca avea, s-ar fi vazut pe manometrul mecanic...
Edited by drago82s, 13 December 2018 - 21:51. |
#8
Posted 13 December 2018 - 22:45
Faci rost de un manometru de la mecanici , il bagi direct in bloc unde se cupleaza al tau, trebuie sa fie alt rezultat, poate e manometrul cu probleme.
|
#9
Posted 14 December 2018 - 10:10
calinus68, on 13 decembrie 2018 - 22:45, said:
Faci rost de un manometru de la mecanici , il bagi direct in bloc unde se cupleaza al tau, trebuie sa fie alt rezultat, poate e manometrul cu probleme. |
#10
Posted 14 December 2018 - 10:38
Nivelul de ulei cum este? Sa nu fie sub minim și sa tragă aer pe la sorb.
Sau nu e etanș circuitul de aspirație. O garnitură sau ceva intre sorb și pompă. Verifică atent traseul din baie până la pompă. Edited by PoeOvidiu, 14 December 2018 - 10:53. |
|
#11
Posted 14 December 2018 - 17:12
PoeOvidiu, on 14 decembrie 2018 - 10:38, said:
Nivelul de ulei cum este? Sa nu fie sub minim și sa tragă aer pe la sorb. Sau nu e etanș circuitul de aspirație. O garnitură sau ceva intre sorb și pompă. Verifică atent traseul din baie până la pompă. Atat pe joja cat si dupa deschiderea motorului am constatat ca uleiul era la nivel.Am verificat sorbul si sita lui. Am deschis si pompa si nimic nu parea in neregula decat capacul exterior al pompei era parca neatins de rotor. nu stiu cum ar trebui sa fie, la unele pompe de ulei din cate am vazut se creeaza o urma unde rotorul freaca in capac pentrca in modul asta etanseaza... |
#12
Posted 18 December 2018 - 04:26
dar tu cand l ai cumpărat, mai ales ca stiai de la început ca garanția este o abureala, de ce nu te ai uitat la presiunea de ulei in functionare?
suna i pe cei de unde l ai cumpărat si explicale problema, totuși e un produs de 2500 euro.. se da garanție si la bormasinile Panzer, nu cred ca la un produs de 2500 e o sa ti inchida telefonul in nas. |
#13
Posted 18 December 2018 - 07:36
urma de pe capacul pompei apara dupa o lunga utilizare, cand incepe sa se uzeze....
dar daca ai desfacut pompa, sigur s-a dezamorsat, trebuie amorsata inainte.... apoi invarte vibrochenul cu mana si cu manometrul dat jos vezi daca iti ajunge ulei la gaura unde vine manometru.... daca nu si nu, vezi daca este antrenata pompa (sa nu aiba pana sarita de pe ax, sau cuplajul in sine....) spor la treaba |
#14
Posted 18 December 2018 - 10:24
silesax, on 18 decembrie 2018 - 04:26, said:
dar tu cand l ai cumpărat, mai ales ca stiai de la început ca garanția este o abureala, de ce nu te ai uitat la presiunea de ulei in functionare? suna i pe cei de unde l ai cumpărat si explicale problema, totuși e un produs de 2500 euro.. se da garanție si la bormasinile Panzer, nu cred ca la un produs de 2500 e o sa ti inchida telefonul in nas. Din neatentie sau lipsa de pricepere sau din amandoua, nu am verificat presiunea de ulei. Am sunat vanzatorul si mi-a spus ca trebuie sa ii fac rodajul si sa ii schimb uleiul, sa nu imi bat capul cu altceva, ca el a vandut multe si nimeni niciodata nu i s-a plans de lipsa presiunii. Bineinteles ca pana nu rezolv cumva problema presiunii, nu pot face rodaj. vaxalbin, on 18 decembrie 2018 - 07:36, said:
urma de pe capacul pompei apara dupa o lunga utilizare, cand incepe sa se uzeze.... dar daca ai desfacut pompa, sigur s-a dezamorsat, trebuie amorsata inainte.... apoi invarte vibrochenul cu mana si cu manometrul dat jos vezi daca iti ajunge ulei la gaura unde vine manometru.... daca nu si nu, vezi daca este antrenata pompa (sa nu aiba pana sarita de pe ax, sau cuplajul in sine....) spor la treaba Pompa este antrenata de unul dintre cele doua axuri care au rol de echilibrare a motorului. Sistemul de cuplare la ax nu implica nici o pana si de angrenat este angrenata pentruca ulei arunca. In poza pe partea stanga jos este sorbul pompei iar deasupra ei, axul care o antreneaza [ https://lh3.googleusercontent.com/zYtNabM9wJmKVkWsYuYLEOTQZcpSsxAzmQxR6TWGT9SIdS8xchxKA2M-M1SfgVshMQxOa8uGIJFG6TOpPIAgxgqBQPUIQ2JSk2L0VF0Aj7lpj1x4OG370O42Zf1lGAzNIemK8tgLr4XwtvHxkVF3pmvsyYdcW2Bqj-S_MOp_q-vBI-UPAT9U65PJvJn9CIaV4kcRGo_o-oW4en2FZ40wtaBL6UfFsKca-Lm585tiGAfUyx-lFjd_Hf6mxcYKfalTfARLCKSQOskVRyPDo5nlcknfIShk-kU_1xZCW5A8o9r3xZv-yWtUzRT24zTqqp8Oa3DXbUqDBAamGXGlw6ylBbPkDPIaXnBXER-EvNKrrxQohxTgk8-f2-3v2HqRTRCa0IX7zJ7pgCTY1CmMGPBSBiDM_-timA6nlpEmuikPa_r3EcUwGuhNIFDOsJw_yNlY2GY8_OZ_toMq1BL5lU2QQFvc1bO8CMKD__s7naH1LVILyu8KGOh01dqaNPcUr5r-SSp4oZ91URETQviFvzlkxfb70CjLDV2RTn7kBkMprxNQEm7CGFPOyUcJvbHsAXLUcvsG-u_0g_CWs37vjuAzkesOSLjOstJv8vpJXODNd4zkfoX22tbfDf8ldTg8WMnZScYU5noxscZ78n4qOZ6yHuyAzw=w699-h931-no - Pentru incarcare in pagina (embed) Click aici ] [ https://photos.app.goo.gl/tK6REMHN4XK7WZVd8 - Pentru incarcare in pagina (embed) Click aici ] [ https://photos.google.com/share/AF1QipPGsfOjSyV1s7mU0l0ZdSokN0RDpnlGCK3e5CArBdwwwE6mIYzuoJE3vqejLJkEeQ/photo/AF1QipMu-T86MYh--6Uw_Eun-xRkMF87I8meCSXIvquS?key=UjJLSkUtelYzM3M3ZEdBVGh1WVozc3lLS0tfUVhR - Pentru incarcare in pagina (embed) Click aici ] Cu volanta demontata, in stanga jos se vede pompa de ulei cu 3 surube pe capac si tot 3 pt prinderea de bloc. In partea dreapta surubul desfacut este iesirea uleiului din bloc spre capacul de culbutori. Acolo am incercat sa fac o reductie la 90 de grade (ca sa nu frece volanta in ea) pe care printr-un furtun cu colier am legat manometru pentru a incerca sa vad daca la iesirea din bloc este presiune. Dupa pornirea motorului, a aruncat furtunul (din pacate nu am avut un "bradulet" din cupru pt fixarea mai buna a furtunului) afara deci nu am putut citi presiunea...[ https://photos.app.goo.gl/tK6REMHN4XK7WZVd8 - Pentru incarcare in pagina (embed) Click aici ] Nu am putut atasa poza, dar sper sa fie vizibil link-ul https://photos.app.g...ms6gqZe74TWrj7A |
#15
Posted 18 December 2018 - 10:28
dar ce sistem de ungere are motorul asta intrun piston? ca la motorul de dacie 1300?
|
|
#16
Posted 18 December 2018 - 12:34
silesax, on 18 decembrie 2018 - 10:28, said:
dar ce sistem de ungere are motorul asta intrun piston? ca la motorul de dacie 1300? [ https://photos.app.goo.gl/Do2iaxuaj3dR9SxV7 - Pentru incarcare in pagina (embed) Click aici ] Dati right-click pe posted image si cu open in new tab, ar trebui sa mearga. Edited by drago82s, 18 December 2018 - 12:35. |
#18
Posted 28 February 2020 - 12:10
drago82s, on 18 decembrie 2018 - 12:34, said:
Nu stiu exact cum era la motorul de dacia de 1300 dar la astea e o pompa rotativa care impinge uleiul prin canale in bloc, din cate am vazut, doar la axul vibrochenului si din bloc printr-o teava la capacul de culbutori care este inchis etans. Motorul este cu cilindru in plan orizontal [ https://photos.app.goo.gl/Do2iaxuaj3dR9SxV7 - Pentru incarcare in pagina (embed) Click aici ] Dati right-click pe posted image si cu open in new tab, ar trebui sa mearga. |
Anunturi
▶ 0 user(s) are reading this topic
0 members, 0 guests, 0 anonymous users