Chirurgia spinală minim invazivă
Chirurgia spinală minim invazivă oferă pacienților oportunitatea unui tratament eficient, permițându-le o recuperare ultra rapidă și nu în ultimul rând minimizând leziunile induse chirurgical. Echipa noastră utilizează un spectru larg de tehnici minim invazive, din care enumerăm câteva: endoscopia cu variantele ei (transnazală, transtoracică, transmusculară, etc), microscopul operator, abordurile trans tubulare și nu în ultimul rând infiltrațiile la toate nivelurile coloanei vertebrale. www.neurohope.ro |
HBO pe DIGI Online
Last Updated: Dec 27 2018 11:31, Started by
Paranoir
, Dec 12 2018 12:34
·
0
#19
Posted 12 December 2018 - 21:26
Eu nu pot sa inteleg asta. Cum adica, daca are salariul mic nu poate invata niste chestii pe care trebuie sa le stie? Pai operatorii de la call center stiu mai putine decat clientii
Nu am de ce sa contactez managerul. E o treaba generala. La RDS, UPC, orange, vodafone, Telekom, ING, operatorii aia de la call center sunt degeaba. Cred ca cel mai bine e sa le trimiti un mail cand ai o problema decat sa vorbesti cu terminatii aia. |
#20
Posted 27 December 2018 - 11:31
Adica pentru 1200 lei/luna:
1. ori nu-i intereseaza 2. ori pur si simplu atit ii duce mintea. Dai mail - pai si cam cine crezi ca raspunde la mailuri..... e vreun specialist pe acolo care raspunde la mailuri si toti aia habarnisti sint la telefoane ?!?! Eu am avut 90% experiente OK cu relatii clientii, la diverse companii. Da, din cind in cind mai apare cite o problema, dar nu e foarte grava si, uneori, si provocata de mine (am un stil aparte). Plus, deja de ani buni, relatiile clientii se desfasoara dupa script. Adica au o lista precisa de raspunsuri si cam orice in afara listei e tratat superficial sau "nu se poate" sau "va cautam noi". |
Anunturi
▶ 0 user(s) are reading this topic
0 members, 0 guests, 0 anonymous users