Second Opinion
Folosind serviciul second opinion ne puteți trimite RMN-uri, CT -uri, angiografii, fișiere .pdf, documente medicale. Astfel vă vom putea da o opinie neurochirurgicală, fără ca aceasta să poată înlocui un consult de specialitate. Răspunsurile vor fi date prin e-mail în cel mai scurt timp posibil (de obicei în mai putin de 24 de ore, dar nu mai mult de 48 de ore). Second opinion – Neurohope este un serviciu gratuit. www.neurohope.ro |
HBO pe DIGI Online
Last Updated: Dec 27 2018 11:31, Started by
Paranoir
, Dec 12 2018 12:34
·
0
#1
Posted 12 December 2018 - 12:34
Am facut trecerea de la UPC la DIGI luni, 10.12.2018.
Toate bune si frumoase, pana intru in aplicatia DIGI Online. Toate posturile functioneaza in aplicatie, mai putin HBO 1, 2 si 3. Mentionez ca am si optiunea Maxpak si pe tv merg posturile respective. Sun la suport tehnic si raspunsul operatoarei este halucinant: "HBO nu functioneaza in aplicatie sau pe site". Intreb de ce, daca e o problema acum, daca trebuie sa fac eu ceva, dar raspunsul este acelasi: "HBO nu functioneaza in aplicatie...". M-a blocat. Daca nu functioneaza, de ce sunt disponibile in grila de programe a aplicatiei? De asemenea, operatoarea mi-a explicat ca pot vedea posturi de stiri Care este faza? |
#2
Posted 12 December 2018 - 12:41
Probabil urmeaza in viitor apropiat sa platesti inca o taxa in plus daca vrei sa vezi si HBO online(taxa impusa de HBO si nu de catre Digi).
|
#3
Posted 12 December 2018 - 12:46
sters, cred ca nu are treaba cu HBO GO.
Edited by crazyalex86, 12 December 2018 - 12:50. |
#4
Posted 12 December 2018 - 12:50
E o soluţie de siguranţă, pt. evitarea accidentelor în trafic. Posturile de ştiri le poţi urmări şi fără să stai cu ochii în ecran.
|
#5
Posted 12 December 2018 - 13:03
La mine merg bine-merci pe DigiOnline, chiar acum am verificat, mi-era ca au luat-o razna de tot astia de la RCS-RDS.
Edited by Taxon, 12 December 2018 - 13:04. |
#6
Posted 12 December 2018 - 13:04
Pfff, am rezolvat. Am intrat acum in aplicatie si functioneaza. Nu era vorba de plata suplimentare pentru ca platesc deja maxpak.
Deci domnisoara de la call center habar nu avea ce vorbea. Cum naiba ii angajeaza pe astia? |
#7
Posted 12 December 2018 - 13:10
#8
Posted 12 December 2018 - 13:32
Nu costa nimic in digi online daca ai pentru tv pachetul care te intereseaza.
|
#9
Posted 12 December 2018 - 13:40
#10
Posted 12 December 2018 - 13:42
|
#11
Posted 12 December 2018 - 13:45
#12
Posted 12 December 2018 - 13:46
Eu am abonament digital si riceiver de la ei. @rosix.
Edited by flrn_stnc, 12 December 2018 - 13:47. |
#13
Posted 12 December 2018 - 14:00
Deci, aia de aseara parea retardata. Eu ii ziceam ca din moment ce posturile sunt disponibile in aplicatie si platesc maxpak, ar fi logic sa mearga. Ea zicea ca nu functioneaza in aplicatie si ca pot vedea programe de stiri. Azi, ca prin minune, functioneaza.
Nu inteleg cum sunt astia angajati, marea majoritate nu stiu nimic despre produsele la care fac suport. Numai imbecili. @rosix: maxpak e extraoptiune ce costa 13,44 lei/luna, include hbo 1,2,3 si cinemax-urile (plus variantele HD), pot fi vazute prin cablu digital si card CI+ sau receiver. Bonus, ai acces si la HBO Go, care nu e live, permite vizionarea continutului on-demand. Edited by Paranoir, 12 December 2018 - 14:03. |
#14
Posted 12 December 2018 - 14:47
Paranoir, on 12 decembrie 2018 - 13:04, said:
Pfff, am rezolvat. Am intrat acum in aplicatie si functioneaza. Nu era vorba de plata suplimentare pentru ca platesc deja maxpak. Deci domnisoara de la call center habar nu avea ce vorbea. Cum naiba ii angajeaza pe astia? |
#15
Posted 12 December 2018 - 20:01
Asa o fi.
Insa observ ca toti au probleme din asrea. Operatori de internet, telefon, banci, etc. Toti au angajati care habar n-au despre produsele pentru care fac suport. |
|
#16
Posted 12 December 2018 - 20:17
Unul la care'i merge mintea nu sta mult la call-center. Avanseaza in firma sau pleaca pe posturi mai bine platite.
|
#17
Posted 12 December 2018 - 20:52
De acord. Da nu cred ca trebuie sa fi foarte destept ca sa inveti niste produse.
|
#18
Posted 12 December 2018 - 21:04
Paranoir, on 12 decembrie 2018 - 13:04, said:
Deci domnisoara de la call center habar nu avea ce vorbea. Cum naiba ii angajeaza pe astia? Trebuia sa-l contactezi pe manager ca el e raspunzator. N-are rost sa-i bestelesti pe angajati, micutii de ei sunt acolo doar sa ia un salariu de 1200 lei /luna sa plateasca chiria de 900 lei in Bucuresti ca nu stiu nimic altceva sa faca. Unii sunt chiar din provincie. Iarta-i, au facut scoala pe vremea cand era Androneasca sinistru al Educatiei (si inca mai e). Chiar nu poti sa ai pretentii de la noua generatie. Edited by khtyler, 12 December 2018 - 21:11. |
Anunturi
▶ 0 user(s) are reading this topic
0 members, 0 guests, 0 anonymous users