Jump to content

SUBIECTE NOI
« 1 / 5 »
RSS
Xiaomi 14 Gpay

Izolare zid exterior de scandura

Dezinstalare drivere W11 23H3

Recomandare masina de spalat fiab...
 BSOD din cauza Intel Audio DSP dr...

De ce sunt oamenii nostalgici

Cum vand casa fara factura Hidroe...

Scor FICO minim
 Tonometru compensat CAS?

polita RCA ONLINE

Va rog recomandati echipa serioa...

Termostat frigider - verificare
 Mai au PC-urile vreun viitor?

Centrala termica immergas

Amenda in Lipsa ?

Acoperire gol extrior intre termo...
 

Problema sharan 2.0 benzina

- - - - -
  • Please log in to reply
10 replies to this topic

#1
mihaiduban

mihaiduban

    Active Member

  • Grup: Members
  • Posts: 1,601
  • Înscris: 24.04.2010
masina problema Sharan din 96 2.0 benzinar  !
Are toba sparta
Merge "urat " rau de tot , mai ales cand se incalzeste ....
I-am schimbat bujiile , fisa centrala (ca era varza) dar degeaba !
Merge binisor cand e rece , dar cum se incalzeste nu mai trage , da rateuri la greu etc..
I-mi da o eroare la sonda de apa , (de fapt sonda de apa nu merge deloc) , dar ma gandesc ca nu e aia fiindca la fel merge si pe GPL (parca mai bine un pic )
Masina nu e a mea (daca era a mea ii dateam foc) :)
Ma gandeam la supape ( dar nici nu stiu daca se regleaza sau nu ) sau la bobina ...
Voi ce ziceti ? Sunt hidraulice supapele sau normale ?

#2
campary

campary

    Active Member

  • Grup: Members
  • Posts: 1,330
  • Înscris: 16.09.2005
Schimba sonda aia de apa si sa vezi minune! Fara ea, ECU - calculatorul masinii, nu stie sa dozeze injectia in functie de temperatura motorului.

#3
mihaiduban

mihaiduban

    Active Member

  • Grup: Members
  • Posts: 1,601
  • Înscris: 24.04.2010

 campary, on 11 decembrie 2018 - 18:49, said:

Schimba sonda aia de apa si sa vezi minune! Fara ea, ECU - calculatorul masinii, nu stie sa dozeze injectia in functie de temperatura motorului.
pai si nu trebuia sa mearga pe gpl , macar ?

#4
alx42

alx42

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 2,802
  • Înscris: 26.06.2014
eu zic sa repari toba.
o prob asemanatoare am avut-o eu. daca evacuarea nu se face corespunzator, senzoru ala care "masoara" gazele (sonda lambda) ii zice la ecu sa faca amestecul aiurea.
sau poate chiar senzorul e defect, daca zici ca face asa numai dupa ce se incalzeste. pt ca ala functioneaza doar la temp mari

Edited by alx42, 11 December 2018 - 19:41.


#5
feribalint

feribalint

    Il Consigliere

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 20,456
  • Înscris: 24.05.2010
Mergi la un service si fa o diagnoza si vezi ce erori ai pe cilindrii/aprindere, asta daca zici ca da rateuri si nu mai trage. Eu suspectez supapele....
Recent am avut probleme de genul la un Logan cu GPL, motorul zici ca mergea in 2 pistoane, nu mai avea putere...abia pleca din loc. Dupa ce a fost pus pe tester a venit si solutia....trebuia schimbat supapele. Dupa ce le-am schimbat, problemele au disparut, motorul merge excelent atat pe benzina cat si GPL.

#6
adisz

adisz

    Targu Mures

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 23,994
  • Înscris: 07.11.2006

 mihaiduban, on 11 decembrie 2018 - 17:47, said:

masina problema Sharan din 96 2.0 benzinar  !
Are toba sparta
Merge "urat " rau de tot , mai ales cand se incalzeste ....
I-am schimbat bujiile , fisa centrala (ca era varza) dar degeaba !
Merge binisor cand e rece , dar cum se incalzeste nu mai trage , da rateuri la greu etc..
I-mi da o eroare la sonda de apa , (de fapt sonda de apa nu merge deloc) , dar ma gandesc ca nu e aia fiindca la fel merge si pe GPL (parca mai bine un pic )
Masina nu e a mea (daca era a mea ii dateam foc) Posted Image
Ma gandeam la supape ( dar nici nu stiu daca se regleaza sau nu ) sau la bobina ...
Voi ce ziceti ? Sunt hidraulice supapele sau normale ?

Pai si cine te obliga/forteaza sa folosesti masina asta cu atatea probleme pe ea?
Parcheaz-o pe dreapta si pace buna.Si-a trait traiul.

#7
campary

campary

    Active Member

  • Grup: Members
  • Posts: 1,330
  • Înscris: 16.09.2005

 mihaiduban, on 11 decembrie 2018 - 19:21, said:

pai si nu trebuia sa mearga pe gpl , macar ?
Nu merge nici pe GPL. Optimizarea injectiei se face in functie de temperatura motorului care este citita de senzorul de temperatura  si trimisa catre ECU si indicatorul din bord. Daca senzorul citeste o temperatura prea mica, motorul porneste bine la rece pentru ca ECU comanda amestec bogat (o cantitate mai mare de combustibil este injectata prin marirea timpilor de injectie), dar o sa mearga prost la cald pentru ca se ineaca. Daca temperatura citita este mai mare decat cea reala, motorul porneste greu la rece si merge prost pana se incalzeste.
Instalatia de GPL primeste informatii tot de la ECU motor.

#8
Baxon

Baxon

    Dachshund

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 14,720
  • Înscris: 01.03.2017
Peticeste toba aia cu o tabla galvanizata si niste coliere din sarma( la metru ) , schimba sonda aia de apa si vezi ce se intampla .

#9
mihaiduban

mihaiduban

    Active Member

  • Grup: Members
  • Posts: 1,601
  • Înscris: 24.04.2010

 adisz, on 11 decembrie 2018 - 21:08, said:


Pai si cine te obliga/forteaza sa folosesti masina asta cu atatea probleme pe ea?
Parcheaz-o pe dreapta si pace buna.Si-a trait traiul.
NImeni ! Nu folosesc eu masina !

#10
mihaiduban

mihaiduban

    Active Member

  • Grup: Members
  • Posts: 1,601
  • Înscris: 24.04.2010
totusi nu stie nimeni cum sunt supapele ? mecanice sau hidraulice?

#11
mihaiduban

mihaiduban

    Active Member

  • Grup: Members
  • Posts: 1,601
  • Înscris: 24.04.2010
DOAMNEEEE CE AM GASIT LA MASINA ASTA ...........
Modificari si improvizatii .... Nu am vazut in viata mea asa ceva !
\

Anunturi

Chirurgia spinală minim invazivă Chirurgia spinală minim invazivă

Chirurgia spinală minim invazivă oferă pacienților oportunitatea unui tratament eficient, permițându-le o recuperare ultra rapidă și nu în ultimul rând minimizând leziunile induse chirurgical.

Echipa noastră utilizează un spectru larg de tehnici minim invazive, din care enumerăm câteva: endoscopia cu variantele ei (transnazală, transtoracică, transmusculară, etc), microscopul operator, abordurile trans tubulare și nu în ultimul rând infiltrațiile la toate nivelurile coloanei vertebrale.

www.neurohope.ro

0 user(s) are reading this topic

0 members, 0 guests, 0 anonymous users

Forumul Softpedia foloseste "cookies" pentru a imbunatati experienta utilizatorilor Accept
Pentru detalii si optiuni legate de cookies si datele personale, consultati Politica de utilizare cookies si Politica de confidentialitate