![]() |
Chirurgia spinală minim invazivă
Chirurgia spinală minim invazivă oferă pacienților oportunitatea unui tratament eficient, permițându-le o recuperare ultra rapidă și nu în ultimul rând minimizând leziunile induse chirurgical. Echipa noastră utilizează un spectru larg de tehnici minim invazive, din care enumerăm câteva: endoscopia cu variantele ei (transnazală, transtoracică, transmusculară, etc), microscopul operator, abordurile trans tubulare și nu în ultimul rând infiltrațiile la toate nivelurile coloanei vertebrale. www.neurohope.ro |
De ce nu se pot demonta aripile avioanelor de mari dimensiuni?
Last Updated: Dec 11 2018 21:03, Started by
probabil15
, Dec 10 2018 23:30
·
0

#19
Posted 11 December 2018 - 01:05

Oau ce întrebări.
Auzi de ce nu se demontează aripile la avionele mari sa fie plimbate cu camionul și apoi remontate Sper că ești copil, de pui așa întrebări. |
#20
Posted 11 December 2018 - 01:43

probabil si Elon Musk si-o fi pus intrebarea "De ce nu se fac masini electrice" si cum nimeni nu a raspuns, s-a decis sa afle singur.
|
#21
Posted 11 December 2018 - 02:15

Sa fie transportate in hangare mai mici sa nu mai ocupe atat spatziu. Edited by aaaa4567, 11 December 2018 - 02:16. |
#22
Posted 11 December 2018 - 02:33

E De multe ori mi-am pus aceasta intrebare. De ce cand se repara avioane mari nu se scoate si aripa cum se intampla la avioanele mici. M-a refer la avioane mari gen boeing sau air-bus. Este aceasta operatie atat de dificila ? De ce nu se face asa incat sa fie demontate foate usor ?Ba eu zic ca ar fi un mare avantaj. S-ar putea transporta cu camionul pe strada si apoi s-ar reatasa aripile pe aero-port. Cum crezi ca sint facute avioanele alea briliantule? Le toarna dintr-o bucata?
probabil si Elon Musk si-o fi pus intrebarea "De ce nu se fac masini electrice" si cum nimeni nu a raspuns, s-a decis sa afle singur. Da bai, toti Musk e egal acum cu toti sofpedistii cu IQ problematic. Exact comparatia care ne trebuie. |
#23
Posted 11 December 2018 - 07:05

Le vrea demontate ca romanul s-a obisnuit sa mearga si la coltul blocului cu masina. Vrea avion la scara, da' d'ala mare si lung !
|
#24
Posted 11 December 2018 - 09:58

Cred ca initiatorul a vazut vreun filmulet cu modele din alea minuscule de avioane de agrement care le cari la remorca.
Nici la avioanele de agrement normale nu se demonteaza decat daca e neaparat necesar. La avioanele mari de pasageri pur si simplu nu e rentabil sa le demontezi. E posibil, dar nu e necesar. |
#25
Posted 11 December 2018 - 10:19

Avioanele de linie sunt prevazute cu aripi montate prin asamblari nedemontabile, prin operatia numita in mecanica nituire .O asamblare nedemontabila e costisitor de desfacut si nejustificat .
Doar in caz de accidentare grava a acelui subansamblu s-ar impune desfacerea si inlocuirea intreag a a respectivului subansamblu .Nu e imposibil, dar nu e recomandabil decat in ultima instanta, si dupa cantarirea eficientei economice a unei asemenea operatiuni . |
#26
Posted 11 December 2018 - 10:30

#27
Posted 11 December 2018 - 10:44

Sa fie transportate in hangare mai mici sa nu mai ocupe atat spatziu. Daca un avion are o problema cu o aripa, in sensul ca este deteriorata, firma constructoare va trimite una noua pentru montaj si doar o echipa specializata din partea companiei constructoare le va monta. Nu e de joaca cu asa ceva. Au fost avioane prabusite datorita unor nituri uitate nestranse (vazut de mine pe National Geographic). Aripile se schimba doar daca este necesar, dar nimeni nu face stocuri de aripi de schimb in hangare.
Oau ce întrebări. Auzi de ce nu se demontează aripile la avionele mari sa fie plimbate cu camionul și apoi remontate Sper că ești copil, de pui așa întrebări. Am zis ca nu am auzit bine... Asa ca sunt specimene de oameni care au si astfel de intrebari existentiale... Edited by tehnics, 11 December 2018 - 10:44. |
#28
Posted 11 December 2018 - 13:30

Aripile de avion nu se demonteaza deoarece montarea lor la loc e o actiune foarte complexa, ce necesita utilaje, gabarite de dimensiuni mari ,poduri rulante, macarale etc ,practic o linie de asamblare. Nu se pune problema de a schimba aripi la avioane, acestea pur si simplu se caseaza
daca e vreo problema structurala. Vezi avionul lui Ceausescu care dupa ce a dat cu aripa de pamant a fost casat si facut bucati. |
#29
Posted 11 December 2018 - 15:06

exista avioane ale unor companii care nu stau mai mult de 3-6 ore intr-un aeroport si zboara mai departe. Odata la X timp se face inspectia intr-un hangar al companiei si asta e dupaia iar zboara non-stop, altfel nu este rentabil.
|
|
#30
Posted 11 December 2018 - 21:03

Sint o multime de companii care nu opresc motoarele cu saptaminile.
|
Anunturi
▶ 0 user(s) are reading this topic
0 members, 0 guests, 0 anonymous users