Jump to content

SUBIECTE NOI
« 1 / 5 »
RSS
Playlist melodii radio - unde?

P0335 senzor arbore cotit - senzo...

Avocatul Poporului vs European Om...

Recomandari firme pentru draperii...
 Receptie Eutelsat 5 West. Este po...

Poti receptiona semnal de la mai ...

Cabluri HDMI 2.1 de 4m-5m care sa...

Zoom comparat cu Google Meet
 Monitor/Display wireless?

Pornire greoaie dupa cateva zile ...

De la un proiect scris in python ...

Audi A4 B9 quattro 190 CP!
 Tepari la pariuri pe TikTok

Banca imi cere justificativ fondu...

schema pcb ELECTRA CIM150 PAS

Probleme stomac
 

De ce nu se pot demonta aripile avioanelor de mari dimensiuni?

* - - - - 2 votes
  • Please log in to reply
29 replies to this topic

#19
zzhunt

zzhunt

    Guru Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 10,261
  • Înscris: 28.03.2015
Oau ce întrebări.

Auzi de ce nu se demontează aripile la avionele mari sa fie plimbate cu camionul și apoi remontate

Sper că ești copil, de pui așa întrebări.

#20
BraviaAmpero

BraviaAmpero

    Member

  • Grup: Members
  • Posts: 923
  • Înscris: 03.11.2018
probabil si Elon Musk si-o fi pus intrebarea "De ce nu se fac masini electrice"  si cum nimeni nu a raspuns, s-a decis sa afle singur.

#21
aaaa4567

aaaa4567

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 9,492
  • Înscris: 18.10.2011

View Postprobabil15, on 10 decembrie 2018 - 23:51, said:

Sa fie transportate in hangare mai mici sa nu mai ocupe atat spatziu.
Probabil ca sunt nituite etc etc. Toate astea ar consuma mult timp, resursa umana etc. Nu poti pune pe orice gica etc. Avioanele nu prea stau mult, sunt facute sa zboare, altfel operatorul pierde bani. Nici la reviziile mari nu cred ca se demonsteaza, poate se verifica etc.

Edited by aaaa4567, 11 December 2018 - 02:16.


#22
vrajitoruldinoz

vrajitoruldinoz

    Guru Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 32,611
  • Înscris: 21.06.2016

View Postprobabil15, on 10 decembrie 2018 - 23:30, said:

E De multe ori mi-am pus aceasta intrebare. De ce cand se repara avioane mari nu se scoate si aripa cum se intampla la avioanele mici. M-a refer la avioane mari gen boeing sau air-bus. Este aceasta operatie atat de dificila ? De ce nu se face asa incat sa fie demontate foate usor ?Ba eu zic ca ar fi un mare avantaj. S-ar putea transporta cu camionul pe strada si apoi s-ar reatasa aripile pe aero-port.

Cum crezi ca sint facute avioanele alea briliantule? Le toarna dintr-o bucata?

View PostBraviaAmpero, on 11 decembrie 2018 - 01:43, said:

probabil si Elon Musk si-o fi pus intrebarea "De ce nu se fac masini electrice"  si cum nimeni nu a raspuns, s-a decis sa afle singur.


Da bai, toti Musk e egal acum cu toti sofpedistii cu IQ problematic. Exact comparatia care ne trebuie.

#23
Fjell

Fjell

    Member

  • Grup: Members
  • Posts: 932
  • Înscris: 21.08.2012
Le vrea demontate ca romanul s-a obisnuit sa mearga si la coltul blocului cu masina. Vrea avion la scara, da' d'ala mare si lung !

#24
eiffel

eiffel

    BusyWorm

  • Grup: Moderators
  • Posts: 68,497
  • Înscris: 15.06.2004
Cred ca initiatorul a vazut vreun filmulet cu modele din alea minuscule de avioane de agrement care le cari la remorca.

Nici la avioanele de agrement normale nu se demonteaza decat daca e neaparat necesar.
La avioanele mari de pasageri pur si simplu nu e rentabil sa le demontezi. E posibil, dar nu e necesar.

#25
GingisHan2015

GingisHan2015

    Guru Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 22,349
  • Înscris: 23.02.2015
Avioanele de linie sunt  prevazute cu aripi montate prin asamblari nedemontabile, prin operatia numita in mecanica nituire .O asamblare nedemontabila e costisitor de  desfacut si nejustificat  .
Doar in caz de accidentare grava a acelui subansamblu s-ar impune desfacerea si inlocuirea intreag a a respectivului subansamblu .Nu e imposibil, dar nu e recomandabil decat in ultima instanta, si dupa cantarirea eficientei  economice a unei asemenea operatiuni .

#26
AlexEn

AlexEn

    Spoiled brat

  • Grup: Moderators
  • Posts: 21,903
  • Înscris: 18.12.2007

View Postprobabil15, on 10 decembrie 2018 - 23:30, said:

De ce nu se face asa incat sa fie demontate foate usor ?

In principiu ca sa nu se rupa aripile in zbor si sa nu te prabusesti  Posted Image

#27
tehnics

tehnics

    acolo unde vara-i zi la miezul noptii

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 30,813
  • Înscris: 01.11.2005

View Postprobabil15, on 10 decembrie 2018 - 23:51, said:

Sa fie transportate in hangare mai mici sa nu mai ocupe atat spatziu.
Si care ar fi rostul sa le bagi in hangare ??? Avionul are nevoie de aripi, asa ca nu vad rostul a le baga in hangare.
Daca un avion are o problema cu o aripa, in sensul ca este deteriorata, firma constructoare va trimite una noua pentru montaj si doar o echipa specializata din partea companiei constructoare le va monta. Nu e de joaca cu asa ceva. Au fost avioane prabusite datorita unor nituri uitate nestranse (vazut de mine pe National Geographic).
Aripile se schimba doar daca este necesar, dar nimeni nu face stocuri de aripi de schimb in hangare.

View Postzzhunt, on 11 decembrie 2018 - 01:05, said:

Oau ce întrebări.

Auzi de ce nu se demontează aripile la avionele mari sa fie plimbate cu camionul și apoi remontate

Sper că ești copil, de pui așa întrebări.
Stai linistit ca aveam un coleg de liceu care odata a venit si m-a intrebat: Auzi, ai idee daca se pot face modificari la cutia de viteze de Ferrari ?
Am zis ca nu am auzit bine...
Asa ca sunt specimene de oameni care au si astfel de intrebari existentiale...

Edited by tehnics, 11 December 2018 - 10:44.


#28
_carpatos

_carpatos

    Member

  • Grup: Banned
  • Posts: 512
  • Înscris: 11.12.2018
Aripile de avion nu se demonteaza deoarece montarea lor la loc e o actiune foarte complexa, ce necesita utilaje, gabarite de dimensiuni mari ,poduri rulante, macarale etc ,practic o linie de asamblare. Nu se pune problema de a schimba aripi la avioane, acestea pur si simplu se caseaza
daca e vreo problema structurala. Vezi avionul lui Ceausescu care dupa ce a dat cu aripa de pamant a fost casat si facut bucati.

#29
business11

business11

    Info Austria

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 11,784
  • Înscris: 13.07.2011
exista avioane ale unor companii care nu stau mai mult de 3-6 ore intr-un aeroport si zboara mai departe. Odata la X timp se face inspectia intr-un hangar al companiei si asta e dupaia iar zboara non-stop, altfel nu este rentabil.

#30
vrajitoruldinoz

vrajitoruldinoz

    Guru Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 32,611
  • Înscris: 21.06.2016
Sint o multime de companii care nu opresc motoarele cu saptaminile.

Anunturi

Chirurgia spinală minim invazivă Chirurgia spinală minim invazivă

Chirurgia spinală minim invazivă oferă pacienților oportunitatea unui tratament eficient, permițându-le o recuperare ultra rapidă și nu în ultimul rând minimizând leziunile induse chirurgical.

Echipa noastră utilizează un spectru larg de tehnici minim invazive, din care enumerăm câteva: endoscopia cu variantele ei (transnazală, transtoracică, transmusculară, etc), microscopul operator, abordurile trans tubulare și nu în ultimul rând infiltrațiile la toate nivelurile coloanei vertebrale.

www.neurohope.ro

0 user(s) are reading this topic

0 members, 0 guests, 0 anonymous users

Forumul Softpedia foloseste "cookies" pentru a imbunatati experienta utilizatorilor Accept
Pentru detalii si optiuni legate de cookies si datele personale, consultati Politica de utilizare cookies si Politica de confidentialitate