Jump to content

SUBIECTE NOI
« 1 / 5 »
RSS
Amenintat cu moartea de un numar ...

La multi ani @AndReW99!

Alegere masina £15000 uk

TVR vrea sa lanseze o platforma d...
 Strategie investie pe termen lung...

Modulator FM ptr auto alimentat p...

orange cablu f.o. - internet fara...

Robinet care comuta traseul
 A fost lansata Fedora 40

Samsung S24 plus

Imi iau un Dell? (Vostro vs others)

Abonati Qobuz?
 transport -tren

Platforma electronica de eviden&#...

Cot cu talpa montat stramb in per...

Sfat achizitie sistem audio pentr...
 

Contabilitate si Informatica de Gestiune - merita sau nu?

* - - - - 1 votes
  • Please log in to reply
19 replies to this topic

#19
MembruAnonim

MembruAnonim

    MembruAnonim

  • Grup: Banned
  • Posts: 398,284
  • Înscris: 08.10.2015

View PostCarmenGabriela98, on 09 decembrie 2018 - 23:36, said:

Salut!
Sunt studenta la Contabilitate si Informatica de Gestiune si vin cu o intrebare adresata celor care presteaza acest job.
Pe scurt: merita sau nu?
Soţia mea a absolvit acest profil, dar n-a putut împiedica închiderea companiei în care lucra.
Atât de util i-a fost profilul în viaţă, încât în următorul an a devenit cosmeticiană. Are profit mult mai mare decât ca economist, nu mai vrea să audă de contabilitate.
La mine la firmă a existat, cu ani în urmă, o femeie care era portar, dar absolventă de ASE.
Pe scurt: dacă n-ai pile şi relaţii în domeniu, este bine să ai o meserie pe care să nu ţi-o poată contesta nimeni. O meserie concretă, nu o specializare.
Şi mie îmi pare foarte rău fiindcă am devenit inginer, iar colegii mei au făcut o trupă muzicală (din care şi eu trebuia să fac parte, dar am ales facultatea), iar acum sunt producători muzicali.

Edited by PSC, 10 December 2018 - 11:30.


#20
romanasu

romanasu

    Active Member

  • Grup: Members
  • Posts: 1,204
  • Înscris: 26.05.2005
98 in username, probabil esti anul 2 (din 3 cat tine facultatea); daca tot ai facut jumatate, poti sa termini si sa iei diploma.