Jump to content

SUBIECTE NOI
« 1 / 5 »
RSS
Skoda Fabia 1.0 TSI (110 CP)- 19 ...

Mezina familiei, Merida BigNine

The Tattooist of Auschwitz (2024)

Se poate recupera numar de telefo...
 Upgrade de la MacBook Pro M1 cu 8...

Ce tip de monitor am nevoie pt of...

Resoftare camera supraveghere

Laptop Gaming
 Cu ce va aparati de cainii agresi...

Nu imi platiti coletul cu cardul ...

Exista vreun plan de terorizare p...

Schimbare adresa DNS IPv4 pe rout...
 Recomandare Barebone

Monede JO 2024

Suprasolicitare sistem electric

CIV auto import
 

Contabilitate si Informatica de Gestiune - merita sau nu?

* - - - - 1 votes
  • Please log in to reply
19 replies to this topic

#1
CLMS90

CLMS90

    New Member

  • Grup: Junior Members
  • Posts: 2
  • Înscris: 05.12.2018
Salut!
Sunt studenta la Contabilitate si Informatica de Gestiune si vin cu o intrebare adresata celor care presteaza acest job.
Pe scurt: merita sau nu?
Cumva am dat la Contabilitate fiindca am fost influentata de rude. Nu pot spune ca imi displace. Multi imi zici ca pot castiga bani frumosi dar as vrea sa am o idee mai realista asupra Contabilitatii ca sa nu ma dau cu capul de pereti dupa.
Va astept raspunsurile.

#2
jobist

jobist

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 2,746
  • Înscris: 23.04.2010
Care job?

#3
Baxon

Baxon

    Dachshund

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 14,720
  • Înscris: 01.03.2017
Daca locuiesti intr-un sat uitat de lume poate ca nu merita , la fel chiar daca locuiesti intr-un oras mare si dezvoltat , daca nu esti bun in meseria ta iar nu merita !

#4
Yoda

Yoda

    Eternal padawan

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 9,468
  • Înscris: 04.10.2002
Merită să faci meseria care îţi place şi te pricepi să o practici. Nu merită să faci ceva ce îţi produce disconfort, doar pentru aparenta satisfacţie a unui salariu bun.