Jump to content

SUBIECTE NOI
« 1 / 5 »
RSS
Alfa Romeo Stelvio 2.2 jtd

Intrebari srl nou

La multi ani @AndReW99!

Alegere masina £15000 uk
 TVR vrea sa lanseze o platforma d...

Strategie investie pe termen lung...

Modulator FM ptr auto alimentat p...

orange cablu f.o. - internet fara...
 Robinet care comuta traseul

A fost lansata Fedora 40

Samsung S24 plus

Imi iau un Dell? (Vostro vs others)
 Abonati Qobuz?

transport -tren

Platforma electronica de eviden&#...

Cot cu talpa montat stramb in per...
 

Cursuri Java pentru incepatori

- - - - -
  • Please log in to reply
14 replies to this topic

#1
dansemacabre

dansemacabre

    New Member

  • Grup: Members
  • Posts: 4
  • Înscris: 30.09.2014
Salutare! M-am decis ca vreau sa incep un curs de Java. Sunt absolut incepator in ale programarii. Stiu ca exista o multime de carti si tutoriale online, dar vreau ceva structurat. Vreau sa am o baza ca apoi sa stiu cum sa continui. Stie cineva daca la noi in tara exista o scoala care chiar sa invete cursantii. Nu sunt interesat de o hartie. Sau aveti experienta cu site-urile online de cursuri de genul Udemy sau Coursera? M-am jucat putin pe CodeAcademy si nu sunt interesat de abordarea lor. Prea multe briz-brizuri facute sa te faca sa crezi ca inveti multe.

#2
waterman

waterman

    Guru Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 28,372
  • Înscris: 17.05.2004
Păi dacă nu ești interesat de hârtie înveți singur. E și gratis pe deasupra!

#3
HarMeggidon

HarMeggidon

    Junior Member

  • Grup: Members
  • Posts: 68
  • Înscris: 07.01.2016
daca esti din iasi sau imprejurimi:
https://wantsome.ro/...amare-java-iasi

Edited by HarMeggidon, 06 December 2018 - 15:54.


#4
waterman

waterman

    Guru Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 28,372
  • Înscris: 17.05.2004

Quote

Taxă participare
900 euro + TVA

Colegul nu vrea diplomă. De ce să arunce niște bani ?

#5
Naijax

Naijax

    Guru Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 14,225
  • Înscris: 13.03.2017