Jump to content

SUBIECTE NOI
« 1 / 5 »
RSS
Intrerupator cu N - doza doar cu ...

Incalzire casa fara gaz/lemne

Incalzire in pardoseala etapizata

Suprataxa card energie?!
 Cum era nivelul de trai cam din a...

probleme cu ochelarii

Impozite pe proprietati de anul v...

teava rezistenta panou apa calda
 Acces in Curte din Drum National

Sub mobila de bucatarie si sub fr...

Rezultat RMN

Numar circuite IPAT si prindere t...
 Pareri brgimportchina.ro - teapa ...

Lucruri inaintea vremurilor lor

Discuții despre TVR Sport HD.

Cost abonament clinica privata
 

eSIM la Orange Romania

* * * - - 4 votes
  • Please log in to reply
931 replies to this topic

#775
marselcj

marselcj

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 6,977
  • Înscris: 13.09.2007
Și eu aveam o problemă pe cont și nu mi se genera acum un an și ceva. Am luat legătura cu Orange_helper și m-a ajutat să rezolve situația împreună cu colegii săi de la bază. Cum Orange_helper nu mai e, cred că ar trebui să dai la telefon peste o persoană competentă.

#776
clader

clader

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 4,628
  • Înscris: 06.03.2004
De la 300 mi-am luat gândul.Nu am reușit nimic cu cei de acolo si nu am răbdare sa sun de 100 de ori în speranța ca dau de cineva care știe ce e ala esim si nu râde de mine ca sunt nebun si imi spune "simul îl primiti prin curier,e de plastic nu puteți sa-l luati din my orange". :)
Am vrut sa merg pe ideea asta si sa-i spun ca am imprimată 3D si il printez acasă. :)
A ajuns la tehnic problema mea via "comunitatea orange" dar n-au făcut nimic.
Sunt pe primul loc detașat cei de la Orange la cel mai slab suport posibil pe care-l poti acorda clienților.
Daca nu merge ceva,nu e vina lor e vina utilizatorului :)
M-a sunat o doamnă mai demult in urma unei sesizări pentru lipsă semnal.Dupa recomandarea normală de a pune telefonul pe 2G only,a spus ca daca nu vreau sa fac asa e treaba mea,eu pierd. :)
Pai zic:in comuna X Digi are 3 siteuri, Orange unul.Practic nu e semnal, mă gândeam ca semnalati situația la tehnic pentru a studia daca mai pun ceva prin zona.
Răspuns:La Digi e doar marketing,nu va ajuta la nimic daca aveti semnal mai bun.🤣🤣

Edited by clader, 15 February 2022 - 08:15.


#777
mercedesbenz

mercedesbenz

    Member

  • Grup: Members
  • Posts: 246
  • Înscris: 31.01.2014

View Postclader, on 15 februarie 2022 - 08:01, said:

De la 300 mi-am luat gândul.Nu am reușit nimic cu cei de acolo si nu am răbdare sa sun de 100 de ori în speranța ca dau de cineva care știe ce e ala esim si nu râde de mine ca sunt nebun si imi spune "simul îl primiti prin curier,e de plastic nu puteți sa-l luati din my orange". Posted Image
Am vrut sa merg pe ideea asta si sa-i spun ca am imprimată 3D si il printez acasă. Posted Image
A ajuns la tehnic problema mea via "comunitatea orange" dar n-au făcut nimic.
Sunt pe primul loc detașat cei de la Orange la cel mai slab suport posibil pe care-l poti acorda clienților.
Daca nu merge ceva,nu e vina lor e vina utilizatorului Posted Image
M-a sunat o doamnă mai demult in urma unei sesizări pentru lipsă semnal.Dupa recomandarea normală de a pune telefonul pe 2G only,a spus ca daca nu vreau sa fac asa e treaba mea,eu pierd. Posted Image
Pai zic:in comuna X Digi are 3 siteuri, Orange unul.Practic nu e semnal, mă gândeam ca semnalati situația la tehnic pentru a studia daca mai pun ceva prin zona.
Răspuns:La Digi e doar marketing,nu va ajuta la nimic daca aveti semnal mai bun.����

Pai, atunci ramai la Digi,  care iti asigura semnal unde ai nevoie.
E simplu, nu?!

#778
l0calh0st

l0calh0st

    Active Member

  • Grup: Members
  • Posts: 1,081
  • Înscris: 22.04.2009
Am generat eSIM fara probleme din myorange de pe web, in 2 minute am avut codul QR.
Legat de slaba pregatire a departamentului relatii clienti, apoi cu tot respectul, cam si la ceilalti e la fel. Problema e ca preturile s-au dus destul de mult in jos si asta desi pe termen scurt poate fi un avantaj, dar pe termen mediu si lung calitatea va lasa de dorit.
Contractorii de pe field sunt platiti in dorul lelii, puisori si puisori subcontractati. La relatii clienti angajati prin Adecco, Lugera etc… care isi iau si ele cota parte. Plus ca salariile sunt mizere. Cei de la WFM stau cu biciul pe tine sa nu intarzii mai mult de 3 minute peste pauza cuvenita, trebuie sa stai pe Ready mereu ca e coada de asteptare… probabil nu stiu sa caute bine informatiile in Delphi (kb-ul lor intern)… si lista poate continua.
Iar la cat au crescut costurile cu electricitatea, benzina pentru masinile de pe teren… dar pentru client preturile au ramas (momentan) aceleasi. Sa nu uitam ca avem de unde alege si pretul este infim fata de multe tari din restul Europei.
O sa fie interesant overall.

#779
Allex

Allex

    Moderator

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 4,051
  • Înscris: 02.01.2003

View Postl0calh0st, on 16 februarie 2022 - 23:45, said:

Iar la cat au crescut costurile cu electricitatea, benzina pentru masinile de pe teren… dar pentru client preturile au ramas (momentan) aceleasi. Sa nu uitam ca avem de unde alege si pretul este infim fata de multe tari din restul Europei.
O sa fie interesant overall.

Scuze de off-topic, dar efectiv nu mă pot abține... Mai aveam puțin și începeam să plâng de mila operatorilor telecom... not! Toți au trecut de la facturarea în euro la cursul BNR la cel euro după media „principalelor bănci sistemice”... adică niște milioane de lei în plus dintr-o șmecherie tolerată de stat. Plus că au externalizat aproape totul. Să mai taie din profituri, că au buzunarele foarte pline și să-și plătească angajații cum trebuie dacă vor să mențină calitatea. Degeaba dau eu 25 de euro pe un abonament Orange, de exemplu, dacă la 300 nu răspunde nimeni la telefon când am o problemă care arde și oricum, au program de weekend mai mereu. Digi are non-stop program la *777, deci se poate. Să nu mai plângem de mila operatorilor, ci să avem și pretenții pentru banii pe care îi plătim în facturi umflate. eSIM este și normal să fie la prețurile uriașe practicate de Orange, însă tot degeaba dacă semnalul este problematic sau dacă serviciul clienți nu are program fix când ai o situație de rezolvat. Mai nou, m-am trezit și cu factura Orange greșită și a durat o săptămână să fie corectată eroarea.

#780
tomaciprian

tomaciprian

    Member

  • Grup: Members
  • Posts: 921
  • Înscris: 04.05.2018
Se pare că anul acesta vom avea eSIM și pentru PrePay. Nais.
Attached File  Screenshot_20220217_144826.jpg   252.33K   153 downloads

#781
Inginerul_

Inginerul_

    Active Member

  • Grup: Members
  • Posts: 1,946
  • Înscris: 18.02.2018

View Postl0calh0st, on 16 februarie 2022 - 23:45, said:

pretul este infim fata de multe tari din restul Europei.
Si salariile nu sunt infime fata de restul Europei? De astea nu mai zici nimic?
Overall de unde vrei putere de cumparare, implicit preturi mari, daca oamenii nu au din ce?

#782
utilizatorobraznic

utilizatorobraznic

    Junior Member

  • Grup: Junior Members
  • Posts: 104
  • Înscris: 06.12.2021

View Postclader, on 11 februarie 2022 - 16:33, said:

Nici vorbă.In magazin o schimbare pe an e gratis.
Poți genera 5 pe an din my orange(esim) daca merge.

Referitor la afirmația asta ... mi-am generat vreo 5 eSIM-uri din My Orange, că mă jucam și nu mă hotărâm dacă să stau pe SIM normal sau nu.

Și am ajuns și în magazin pentru SIM fizic, de vreo 4 ori. Toate astea în ultimele 5 luni să zic. Iar schimbările din Shop nu s-au contabilizat online.

Nu m-au taxat cu nimic, nici pe loc, nici pe factură. Or fi făcut-o la alții pe factură, dar fără să spună explicit costul acolo pe loc ar fi ilegal din câte știu, deși tot ce-i posibil.

#783
utilizatorobraznic

utilizatorobraznic

    Junior Member

  • Grup: Junior Members
  • Posts: 104
  • Înscris: 06.12.2021
Pe My Orange la abonament n-am avut nici o problemă în generarea eSIM-ului, mi s-au activat 5 din 5 :-)

Am rămas în cele din urmă pe eSIM. Un soi de moft pentru un telefon, mă gândesc că "sim lock-ul" mă oftică și vreau totuși protecția numărului de telefon în caz de furt al telefonului, și ar avea și Find My Phone o șansă să meargă.

N-am avut același succes la YOXO, aplicația aia avea probleme cu eSIM-urile, n-a vrut să meargă, îmi dădea eroare.

Ca anecdotă cu suportul Orange ... primul eSIM generat l-am șters din greșeală, după care am încercat să sun la suport să îmi mai genereze odată QR-ul, că nu mai am număr de telefon pentru primirea codului. Doamna m-a refuzat, mi-a zis să mă duc într-un Orange Shop. Nu știu dacă a făcut-o cu bună știință, dar e o problemă de securitate să-ți genereze SIM nou prin convorbirea telefonică. Îmi place să cred că s-a gândit cineva la asta.

#784
armag3d0n

armag3d0n

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 2,460
  • Înscris: 20.08.2007
Cei care aveti eSIM pe iPhone, ati vazut vreo imbunatatire la retea ?
Mi-a zis un coleg ca cica are mai bun semnal pe eSIM fata de sim fizic si ma gandeam sa trec si eu pe eSIM.

#785
MembruAnonim

MembruAnonim

    MembruAnonim

  • Grup: Banned
  • Posts: 398,226
  • Înscris: 08.10.2015
E imposibil sa fie vreo diferență.

#786
cuculea

cuculea

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 9,182
  • Înscris: 08.12.2006

View Postarmag3d0n, on 06 mai 2022 - 12:57, said:

Cei care aveti eSIM pe iPhone, ati vazut vreo imbunatatire la retea ?
Mi-a zis un coleg ca cica are mai bun semnal pe eSIM fata de sim fizic si ma gandeam sa trec si eu pe eSIM.
te -a pacalit

nu e absolut nico diferenta

#787
Swagger

Swagger

    "Commit your task to memory, then do your job."

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 6,165
  • Înscris: 26.12.2013
Aaam... intrebare pentru cei care si-au generat eSIM de pe orange.ro.

Am generat si eu... in urma cu 4 ore. N-am primit niciun QR, nimic. Si acum vad ca a disparut si semnalul de pe SIM :)).

A mai patit cineva asa? La sectiunea Istoric SIM, schimbarea imi apare inca in procesare.

Dupa ce am selectat numarul, mi-a venit un SMS de confirmare, dupa ce am introdus codul, am primit un SMS cum ca sa urmez instructiunile din aplicatie, dar surpriza, nu am primit asa ceva.

#788
Swagger

Swagger

    "Commit your task to memory, then do your job."

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 6,165
  • Înscris: 26.12.2013
Later edit: am scos SIM-ul din telefon si la 1 minut s-a actualizat si in orange.ro si am putut instala eSIM-ul fara probleme.

Super.

#789
DjSmurfy

DjSmurfy

    Active Member

  • Grup: Members
  • Posts: 1,143
  • Înscris: 04.05.2007
Dupa ce se genereaza codul QR pentru eSIM se anuleaza semnalul la cartela fizica?

#790
marselcj

marselcj

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 6,977
  • Înscris: 13.09.2007
Înainte de generarea codului QR sim-ul fizic este dezactivat.

Edited by marselcj, 13 July 2022 - 12:34.


#791
xperia_ray

xperia_ray

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 7,090
  • Înscris: 13.01.2013
ce taxa are trecerea la esim, am trecut eu acum la orange si nu am fost notificat de niciun pret.

#792
Nimcid25

Nimcid25

    Superior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 9,961
  • Înscris: 01.06.2015
nu exista taxa.

Anunturi

Second Opinion Second Opinion

Folosind serviciul second opinion ne puteți trimite RMN-uri, CT -uri, angiografii, fișiere .pdf, documente medicale.

Astfel vă vom putea da o opinie neurochirurgicală, fără ca aceasta să poată înlocui un consult de specialitate. Răspunsurile vor fi date prin e-mail în cel mai scurt timp posibil (de obicei în mai putin de 24 de ore, dar nu mai mult de 48 de ore). Second opinion – Neurohope este un serviciu gratuit.

www.neurohope.ro

0 user(s) are reading this topic

0 members, 0 guests, 0 anonymous users

Forumul Softpedia foloseste "cookies" pentru a imbunatati experienta utilizatorilor Accept
Pentru detalii si optiuni legate de cookies si datele personale, consultati Politica de utilizare cookies si Politica de confidentialitate