Ryzen 3000 e pe val
#37
Posted 06 December 2018 - 23:58
Mda, ai dreptate; am sa vad ce IPC va avea AMD Ryzen generatia a 3-a si apoi decid daca merita upgrade-ul sau nu.
Multumesc de sfat |
#38
Posted 07 December 2018 - 10:51
super8, on 06 decembrie 2018 - 23:58, said:
Mda, ai dreptate; am sa vad ce IPC va avea AMD Ryzen generatia a 3-a si apoi decid daca merita upgrade-ul sau nu. NU, nu ai nevoie sa schimbi procesorul ca sa postezi pe softpedia. o poti face cu orice procesor. |
#39
Posted 07 December 2018 - 12:01
super8, on 06 decembrie 2018 - 23:58, said:
Mda, ai dreptate; am sa vad ce IPC va avea AMD Ryzen generatia a 3-a si apoi decid daca merita upgrade-ul sau nu. Multumesc de sfat Edited by BraviaAmpero, 07 December 2018 - 12:05. |
#40
Posted 07 December 2018 - 12:15
monolite, on 06 decembrie 2018 - 12:23, said:
pai de ce e asa greu de crezut daca actuala Vega de pe Ryzen 3 si Ryzen 5 2400 sunt un pic sub GT 1030 Edited by antrax_beta23, 07 December 2018 - 12:15. |
#41
Posted 07 December 2018 - 12:35
antrax_beta23, on 07 decembrie 2018 - 12:15, said:
Simplu , chipul grafic va folosi memoria DDR4 de la system , nu exista memory bandwidth suficient sa tina pasul cu un chip grafic care sa aiba puterea gtx1050 , just saying. probabil nu va fi chiar egala cu 1050 dar totusi chiar si asa daca va fi macar cu 25% mai performanta ca Vega de pe Ryzenul actual e foarte OK Edited by monolite, 07 December 2018 - 12:35. |
#42
Posted 07 December 2018 - 13:30
BraviaAmpero, on 07 decembrie 2018 - 12:01, said:
daca vrei sa schimbi, asteapta sa iasa pe piata DDR5, altfel schimbi acum si imediat dupa aparitia lui DDR5 Si eu sunt cu ochii pe piata caci vreau sa imi schimb cpu/mobo cu ceva mai potent si crede-ma ca ultimul lucru la care ma uit este ce memorie o sa aiba. |
#43
Posted 07 December 2018 - 13:36
tocmai deaia nu o sa ma uit dupa DDR5. astept sa apara DDR6.
|
#44
Posted 07 December 2018 - 13:44
Pana apara DDR5 o sa mai dureze 2 ani de acum incolo, si inca ceva pana va ajunge la maturitate, ca asa iti luai DDR4 2133 sau 2400 la inceput.
Pentru gaming, o sa depinda foarte mult cum vor fi concepute noile generatii de console, deci exact ce vrei de la PC post-2020 o sa afli de la Sony si Microsoft. |
#45
Posted 07 December 2018 - 13:47
Adică vor fi tot octa-core, dar Ryzen și nu ce e acum (care e un piledriver îmbunătățit). Suspectez că vor păstra octa-core pentru a avea backwards compatibility mai bun, adesea jocurile ce sunt lansate pentru consolă sunt limitate la 8 nuclee.
|
#46
Posted 07 December 2018 - 13:50
PaulFCB, on 07 decembrie 2018 - 13:44, said: Pentru gaming, o sa depinda foarte mult cum vor fi concepute noile generatii de console, deci exact ce vrei de la PC post-2020 o sa afli de la Sony si Microsoft. momentan mi-am facut upgrade la 8700K si 1080. peste 2 ani probabil o sa schimb placa video. posibil ceva mai devreme, daca apare un joc pe care vreau sa-l joc neaparat si o sa mearga prost. |
|
#47
Posted 07 December 2018 - 14:00
shmu, on 07 decembrie 2018 - 13:50, said:
peste 2 ani probabil o sa schimb placa video. posibil ceva mai devreme, daca apare un joc pe care vreau sa-l joc neaparat si o sa mearga prost. |
#49
Posted 07 December 2018 - 14:04
Ce zici tu maestre? Ai vazut cum merge Battlefield V dupa ultimul update de drivere si ultimul patch de joc ? E WOW ... Tonand cont ca e prmul joc si este folosit drept cobai sunt surprins sa vad performante pe care sincer le asteptam la anul cel mai devreme.
Eu unul nu vreau sa mai joc RPG-uri fara D-XR activat (presupunand ca il suporta). Edited by ro_explorer, 07 December 2018 - 14:05. |
#50
Posted 07 December 2018 - 14:10
#51
Posted 07 December 2018 - 14:12
|
#52
Posted 07 December 2018 - 14:16
xeleron, on 07 decembrie 2018 - 14:10, said: arată minunat? Am âoptimizatâ DXR eliminĂąndu-l de pe anumite texturi. Edited by ro_explorer, 07 December 2018 - 14:17. |
#53
Posted 07 December 2018 - 14:19
Nu, asta este ideea Ray tracing , de a fi activat pe toate suprafețele randate (și pe frunzele ude contează), nu doar unde e convenabil (adică în baltă, pe armă și în foc). Dacă o suprafață absoarbe lumina sau o reflectă difuz nu contează pentru un renderer cu adevărat capabil de Ray tracing.
|
#54
Posted 07 December 2018 - 14:20
ro_explorer, on 07 decembrie 2018 - 14:00, said:
Sa nu imi spui mie ca nu o sa vrei RTX la anul cand oferta de jocuri o sa se imbogateasca. DIn ce vad in Battlefield V treburile arata minunat deja, si e doar primul joc. battlefield nu e chiar genu meu de RPG. daca o aparea ceva chiar smeker... cine stie... ) am pile unde trebe sa iau ceva reduceri.... xeleron, on 07 decembrie 2018 - 14:19, said:
Nu, asta este ideea Ray tracing , de a fi activat pe toate suprafețele randate (și pe frunzele ude contează), nu doar unde e convenabil (adică în baltă, pe armă și în foc). Dacă o suprafață absoarbe lumina sau o reflectă difuz nu contează pentru un renderer cu adevărat capabil de Ray tracing. hai sa nu fim hateri degeaba. e o tehnologie la inceput. vor fi imbunatatiri... Edited by shmu, 07 December 2018 - 14:21. |
Anunturi
▶ 0 user(s) are reading this topic
0 members, 0 guests, 0 anonymous users