Chirurgia endoscopică a hipofizei
"Standardul de aur" în chirurgia hipofizară îl reprezintă endoscopia transnazală transsfenoidală. Echipa NeuroHope este antrenată în unul din cele mai mari centre de chirurgie a hipofizei din Europa, Spitalul Foch din Paris, centrul în care a fost introdus pentru prima dată endoscopul în chirurgia transnazală a hipofizei, de către neurochirurgul francez Guiot. Pe lângă tumorile cu origine hipofizară, prin tehnicile endoscopice transnazale pot fi abordate numeroase alte patologii neurochirurgicale. www.neurohope.ro |
De ce refuz sa fiu client Starkey SRL
Last Updated: Feb 27 2020 15:50, Started by
_dafin_
, Dec 04 2018 22:21
·
0
#1
Posted 04 December 2018 - 22:21
Institutul de Fonoaudiologie Prof Dr. Dorin Hociota mi-a eliberat audiograma tonala liminara, audiograma vocala si recomandarea de protezare auditiva, cu diagnosticul de hipoacuzie neurosenzoriala medie bilaterala.
Am contactat telefonic firma Starkey SRL, la sediul lor din Bucuresti, strada Gheorghe Titeica, de unde mi s-a comunicat ca ei nu au incredere in acele audiograme, asa incat imi vor face ei altele, gratuit. Mi s-a facut programare. Cu cateva zile inainte de data programarii, m-am prezentat la sediul Starkey, precizand inca o data ca sunt dispus si chiar vreau sa platesc audiogramele lor. Mi s-a parut normal asa, insa am fost refuzat, argumentandu-mi-se ca audiogramele le fac numai gratuit. M-am prezentat la data programarii, unde functionara de la intrare mi-a cerut Cartea de Identitate; i-am dat-o, fiind normal sa fiu legitimat. Insa functionara nu s-a limitat sa-mi inregistreze actul in registrul de vizite, ci a inceput sa introduca datele mele cu caracter personal intr-un laptop. Intreband-o daca imi preia datele cu caracter personal in baza de date Starkey SRL, mi-a confirmat. Am atentionat-o asupra faptului ca vreau sa am mai intai o discutie preliminara privind ofertele lor de proteze, cu preturile aferente, si sa trecem la audiograme abia dupa ce primesc aceste informatii minimale. Functionara mi-a replicat ca nu-mi pot prezenta oferte de proteze, decat dupa ce cunosc rezultatul audiogramei. I-am spus ca, cel putin orientativ, se poate porni de la audiogramele Institutului Hociota, urmand ca, dupa primul schimb de informatii, sa procedam si detaliat, pe baza viitoarelor audiograme efectuate de ei. A refuzat varianta, pe motiv ca ea este obligata sa-mi inrtegistreze datele cu caracter personal chiar atunci, pe loc, inainte de orice contact cu personalul calificat al companiei. Am atentionat-o ca pretentia este excesiva, si vreau ca, in prealabil, sa am un minim dialog despre oferta lor de proteze (performante, preturi, etc). Ultima reactie a functionarei m-a uluit: nu numai ca trebuie sa-mi inregistreze datele personale inaintea oricarei discutii, dar tot inaintea oricarei discutii trebuie ca eu sa si semnez ca sunt de acord ca datele mele cu caracter personal sa fie folosite de compania Starkey SRL. Am protestat, intrucat o asemenea enormitate nu se intalneste nici la institutiile militarizate: acolo esti legitimat, dar mai mult nu urmeaza (daca urmeaza!) decat in functie de primul contact. Concluzia care mi s-a impus este aceea ca pretentia Starkey SRL de a efectua automat si "gratuit" audiograme mascheaza in fapt o adevarata ambuscada, in care sa prinda pacientii care le calca pragul, pentru a si-i face clienti fortat. Am decis sa renunt la serviciile Starkey SRL, dar iau in calcul demersuri impotriva acestui comportament abuziv. |
#3
Posted 04 December 2018 - 22:32
Obisnuieste-te ca in orice domeniu dinasta bazat pe pacient/identificare se fac colectari de date, asa o sa gasesti si la altii. Deci nu e o problema, vrei tratament/proteza faci ce zic aia, nu vrei nu faci, te duci la altii si repeti experienta
Edited by andreic, 04 December 2018 - 22:33. |
#4
Posted 04 December 2018 - 22:47
_dafin_, on 04 decembrie 2018 - 22:21, said:
Concluzia care mi s-a impus este aceea ca pretentia Starkey SRL de a efectua automat si "gratuit" audiograme mascheaza in fapt o adevarata ambuscada, in care sa prinda pacientii care le calca pragul, pentru a si-i face clienti fortat. Am decis sa renunt la serviciile Starkey SRL, dar iau in calcul demersuri impotriva acestui comportament abuziv. Edited by Hider141, 04 December 2018 - 22:49. |
#5
Posted 04 December 2018 - 23:05
Poate au vrut sa-ti ia organele, in cazul tau, urechile.
Am gasit si explicatia, mai jos in video. Asculta la volum maxim. [ https://www.youtube-nocookie.com/embed/Dx5ZVDTvbXg?feature=oembed - Pentru incarcare in pagina (embed) Click aici ] |
#6
Posted 04 December 2018 - 23:24
pasilla, on 04 decembrie 2018 - 22:32, said:
Chiar nu inteleg ce problema ai. Behold the black side of GDPR. ) De când a început nebunia cu Gedepereul toți sensibilii vor să își protejeze datele personale. Am văzut o scenă in RATB, controlorul cere cardul de călătorie unui client și clientului îl întreabă dacă îi colectează datele personale de pe card. Bezna mintii nu altceva. |
#7
Posted 05 December 2018 - 07:17
andreic, on 04 decembrie 2018 - 22:32, said:
Obisnuieste-te ca in orice domeniu dinasta bazat pe pacient/identificare se fac colectari de date, asa o sa gasesti si la altii. Deci nu e o problema, vrei tratament/proteza faci ce zic aia, nu vrei nu faci, te duci la altii si repeti experienta |
#8
Posted 05 December 2018 - 07:24
_dafin_, on 04 decembrie 2018 - 22:21, said:
Ultima reactie a functionarei m-a uluit: nu numai ca trebuie sa-mi inregistreze datele personale inaintea oricarei discutii, dar tot inaintea oricarei discutii trebuie ca eu sa si semnez ca sunt de acord ca datele mele cu caracter personal sa fie folosite de compania Starkey SRL. 1. Concluzia este ca respecta intocmai prevederile GDPR. GDPR-ul nu inseamna ca nu mai au voie sa iti preia si sa iti foloseasca datele ci ca trebuie sa te informeze inainte de a face asta si sa iti inregistreze acordul de utilizare. 2. Ce legatura are cu aria de ORL? Problema ta, asa cum ai descris-o, este una legala, nu medicala. |
#9
Posted 05 December 2018 - 07:59
_dafin_, on 04 decembrie 2018 - 22:21, said:
Institutul de Fonoaudiologie Prof Dr. Dorin Hociota mi-a eliberat audiograma tonala liminara, audiograma vocala si recomandarea de protezare auditiva, cu diagnosticul de hipoacuzie neurosenzoriala medie bilaterala. Am contactat telefonic firma Starkey SRL, la sediul lor din Bucuresti, strada Gheorghe Titeica, de unde mi s-a comunicat ca ei nu au incredere in acele audiograme, asa incat imi vor face ei altele, gratuit. Mi s-a facut programare. Cu cateva zile inainte de data programarii, m-am prezentat la sediul Starkey, precizand inca o data ca sunt dispus si chiar vreau sa platesc audiogramele lor. Mi s-a parut normal asa, insa am fost refuzat, argumentandu-mi-se ca audiogramele le fac numai gratuit. M-am prezentat la data programarii, unde functionara de la intrare mi-a cerut Cartea de Identitate; i-am dat-o, fiind normal sa fiu legitimat. Insa functionara nu s-a limitat sa-mi inregistreze actul in registrul de vizite, ci a inceput sa introduca datele mele cu caracter personal intr-un laptop. Intreband-o daca imi preia datele cu caracter personal in baza de date Starkey SRL, mi-a confirmat. Am atentionat-o asupra faptului ca vreau sa am mai intai o discutie preliminara privind ofertele lor de proteze, cu preturile aferente, si sa trecem la audiograme abia dupa ce primesc aceste informatii minimale. Functionara mi-a replicat ca nu-mi pot prezenta oferte de proteze, decat dupa ce cunosc rezultatul audiogramei. I-am spus ca, cel putin orientativ, se poate porni de la audiogramele Institutului Hociota, urmand ca, dupa primul schimb de informatii, sa procedam si detaliat, pe baza viitoarelor audiograme efectuate de ei. A refuzat varianta, pe motiv ca ea este obligata sa-mi inrtegistreze datele cu caracter personal chiar atunci, pe loc, inainte de orice contact cu personalul calificat al companiei. Am atentionat-o ca pretentia este excesiva, si vreau ca, in prealabil, sa am un minim dialog despre oferta lor de proteze (performante, preturi, etc). Ultima reactie a functionarei m-a uluit: nu numai ca trebuie sa-mi inregistreze datele personale inaintea oricarei discutii, dar tot inaintea oricarei discutii trebuie ca eu sa si semnez ca sunt de acord ca datele mele cu caracter personal sa fie folosite de compania Starkey SRL. Am protestat, intrucat o asemenea enormitate nu se intalneste nici la institutiile militarizate: acolo esti legitimat, dar mai mult nu urmeaza (daca urmeaza!) decat in functie de primul contact. Concluzia care mi s-a impus este aceea ca pretentia Starkey SRL de a efectua automat si "gratuit" audiograme mascheaza in fapt o adevarata ambuscada, in care sa prinda pacientii care le calca pragul, pentru a si-i face clienti fortat. Am decis sa renunt la serviciile Starkey SRL, dar iau in calcul demersuri impotriva acestui comportament abuziv. Si eu sunt client Starkey si la fel aveam vre-o 3 audiograme facute in spital Audionova si un cabinet privat ORL Tot pe audiogramele lor au implementat softu in proteze. Si asta fiindca depinde de audioprotezist. La audionova ambient de nota 10 in cabinet, dar audioprotezistele habar nu aveau cum sa faca minim de reglaje La starkey am platit pe 2 proteze Muse I1000 in rate fara dobanda, contract sau alte balarii, am dus banii cand am avut si cand am putut. |
#10
Posted 05 December 2018 - 08:06
In mod normal clientului i se prezinta mai intai oferta, apoi i se solicita inregistrarea in baza de date, numai daca isi da un acord formal de colaborare cu firma. Altfel, fiecare isi vede de drum.
@initiator, ai dreptul la radierea datelor personale si poti sa-ti vezi de drum, daca nu esti multumit. |
|
#11
Posted 05 December 2018 - 08:46
_dafin_, on 04 decembrie 2018 - 22:21, said:
Institutul de Fonoaudiologie Prof Dr. Dorin Hociota mi-a eliberat audiograma tonala liminara, audiograma vocala si recomandarea de protezare auditiva, cu diagnosticul de hipoacuzie neurosenzoriala medie bilaterala. Am contactat telefonic firma Starkey SRL, la sediul lor din Bucuresti, strada Gheorghe Titeica, de unde mi s-a comunicat ca ei nu au incredere in acele audiograme, asa incat imi vor face ei altele, gratuit. Mi s-a facut programare. Cu cateva zile inainte de data programarii, m-am prezentat la sediul Starkey, precizand inca o data ca sunt dispus si chiar vreau sa platesc audiogramele lor. Mi s-a parut normal asa, insa am fost refuzat, argumentandu-mi-se ca audiogramele le fac numai gratuit. M-am prezentat la data programarii, unde functionara de la intrare mi-a cerut Cartea de Identitate; i-am dat-o, fiind normal sa fiu legitimat. Insa functionara nu s-a limitat sa-mi inregistreze actul in registrul de vizite, ci a inceput sa introduca datele mele cu caracter personal intr-un laptop. Intreband-o daca imi preia datele cu caracter personal in baza de date Starkey SRL, mi-a confirmat. Am atentionat-o asupra faptului ca vreau sa am mai intai o discutie preliminara privind ofertele lor de proteze, cu preturile aferente, si sa trecem la audiograme abia dupa ce primesc aceste informatii minimale. Functionara mi-a replicat ca nu-mi pot prezenta oferte de proteze, decat dupa ce cunosc rezultatul audiogramei. I-am spus ca, cel putin orientativ, se poate porni de la audiogramele Institutului Hociota, urmand ca, dupa primul schimb de informatii, sa procedam si detaliat, pe baza viitoarelor audiograme efectuate de ei. A refuzat varianta, pe motiv ca ea este obligata sa-mi inrtegistreze datele cu caracter personal chiar atunci, pe loc, inainte de orice contact cu personalul calificat al companiei. Am atentionat-o ca pretentia este excesiva, si vreau ca, in prealabil, sa am un minim dialog despre oferta lor de proteze (performante, preturi, etc). Ultima reactie a functionarei m-a uluit: nu numai ca trebuie sa-mi inregistreze datele personale inaintea oricarei discutii, dar tot inaintea oricarei discutii trebuie ca eu sa si semnez ca sunt de acord ca datele mele cu caracter personal sa fie folosite de compania Starkey SRL. Am protestat, intrucat o asemenea enormitate nu se intalneste nici la institutiile militarizate: acolo esti legitimat, dar mai mult nu urmeaza (daca urmeaza!) decat in functie de primul contact. Concluzia care mi s-a impus este aceea ca pretentia Starkey SRL de a efectua automat si "gratuit" audiograme mascheaza in fapt o adevarata ambuscada, in care sa prinda pacientii care le calca pragul, pentru a si-i face clienti fortat. Am decis sa renunt la serviciile Starkey SRL, dar iau in calcul demersuri impotriva acestui comportament abuziv. |
#13
Posted 05 December 2018 - 09:27
zile_san, on 05 decembrie 2018 - 08:46, said:
ai fost vreodata la un penitenciar sau la vreo unitate de parchet? sa vezi cum iti iau aia datele din buletin le trec in registru si dupa ce iti fac control corporal te intreaba unde vrei sa mergi?chiar daca vrei sa obtii o foaie. |
#14
Posted 05 December 2018 - 09:55
Consultul medical presupune atât relația medic pacient cât și relația cabinet medical casă de asigurări și completarea dosarului electronic medical. Toate astea se fac cu identificarea competă a pacientului. Chiar și așa, când orice serviciu medical se certifică de pacient cu cardul de asigurat, mai sunt unii care se plâng că li s-au încărcat deconturile cu servicii de care nu au beneficiat.
|
#15
Posted 05 December 2018 - 11:05
Scenariul 1:
NU le dai datele personale imediat ce intri pe usa. Faci audiograma, iti prezinta oferta, vorbesti cu un specialist. Pe la mijlocul discutiei, ti se arata pasaricile si ii omori pe toti si pleci linistit acasa, nu te cunoaste nimeni de acolo Scenariul 2: Le dai datele personale imediat ce intri pe usa. Faci audiograma, iti prezinta oferta, vorbesti cu un specialist. Daca nu iti convine ceva, pleci linistit si la receptie spui civilizat "va rog sa-mi stergeti datele personale din baza de date". O sa spui ca, la scenariul 2: "de unde stiu eu ca le sterg" ?! Eh, asta e, uneori trebuie sa merge si pe incredere. Si, daca nu au ei datele personale direct de la tine, crezi ca nu le gasesc pe altundeva ?! O sa spui slabe sanse, ca tu nu-ti dai datele asa aiurea. Eh, la fel slabe sanse sint si la aia "de unde stiu eu ca le sterg" ?! Cum ziceam, nitica incredere nu strica. GDPR e cu dublu sens, te protejeaza pe tine de ei, dar si pe ei de tine. |
|
#16
Posted 05 December 2018 - 12:57
Mha frate, audiograma aia era gratis, da ?!
Cum te deranjeaza ca iti face inca una GRATIS ?! Puteai sa intrebi frumos: este gratis, dar conditionata de vreo alta conditie gen cumpararea produselor dvs ?! Si cu asta basta. Ce obligatie deontologica... ?! Aia e la nivel teoretic, probabil 90-95% din spitalele/doctorii din toata lumea sint o afacere ca oricare alta. Ce vedem noi prin filme, cu doctorul care-si da sufletul pentru pacienti... alea sint filme. |
#18
Posted 27 February 2020 - 15:50
La Audionova iti cer buletinul, CNPul etc. pentru in amarat de set de baterii. Am si intrebat: la ce este necesar? Sa vedem daca sunteti clientul nostru. Si daca nu sunt clientul dvs. nu imi dati baterii? Raspunsul a fost... exact! nu!
La Starkey imi fac acum un al doilea aparat, dupa patru ani de la anteriorul si au in sistem audiograma mea, reglajele de la primul aparat si tot ce este necesar. Audionova a avut nevoie de cateva incercari la rand si un email la Beltone in America, ca sa faca un amarat de reglaj la al treilea (sau al patrulea, nu mai stiu) aparat de la ei. Si reglajul nu a fost chiar 100% ok. Am uitat sa mentionez ca daca ai nevoie de lasat aparat in service (pentru o chestie super-simpla, un buton, dezlipirea firului de extractie/ usita baterie, orice), acum vreo cativa ani era "50 RON constatarea", in afara de reparatia in sine. Constatare ca ...ce? Deci mai bine ne uitam putin la servicii si apoi judecam. Ca deh, pentru o persoana cu ceva deficienta de auz, aparatele auditive nu sunt in moft, ci o necesitate. |
Anunturi
▶ 0 user(s) are reading this topic
0 members, 0 guests, 0 anonymous users