Chirurgia endoscopică a hipofizei
"Standardul de aur" în chirurgia hipofizară îl reprezintă endoscopia transnazală transsfenoidală. Echipa NeuroHope este antrenată în unul din cele mai mari centre de chirurgie a hipofizei din Europa, Spitalul Foch din Paris, centrul în care a fost introdus pentru prima dată endoscopul în chirurgia transnazală a hipofizei, de către neurochirurgul francez Guiot. Pe lângă tumorile cu origine hipofizară, prin tehnicile endoscopice transnazale pot fi abordate numeroase alte patologii neurochirurgicale. www.neurohope.ro |
Modele noi SUV 2019 - full electrice
Last Updated: Jan 22 2019 01:58, Started by
Reactor2015
, Dec 01 2018 17:52
·
0
#1
Posted 01 December 2018 - 17:52
Majoritatea constructorilos sunt cuprinsi de febra masinilor electrice. Nu cred ca exista vreun constructor serios care sa nu se gandeasca la o intreaga gama de modele electrice. Iata ca apar si SUV-uri, unele existente deja in fabricatie si gata de livrare precum Jaguar.
[ https://www.youtube-nocookie.com/embed/5N8Qy7MnzK0?feature=oembed - Pentru incarcare in pagina (embed) Click aici ] |
#2
Posted 01 December 2018 - 18:00
De ce electrice si nu cu hidrogen ? hidrogenul este foarte ieftin si are poluare 0 CO2.
|
#3
Posted 01 December 2018 - 18:09
Fiindca ce poate fi mai frumos decat sa vezi, dupa o noapte geroasa pe varful muntelui, ca ti s-or gatat bateriile...
Edited by Hunor_66, 01 December 2018 - 18:10. |
#4
Posted 01 December 2018 - 18:31
Hidrogenul are atomi foarte mici si trece prin materiale, inclusiv metal, se descarca rezervorul singur, trebuie fixat in materiale speciale, criogenat si protejat de caldura ca sa nu se piarda. Toate astea sunt complicatii mari, costisitoare, si care nici nu rezolva bine problema.
Apoi trebuie sute de mii de statii de incarcare cu hidrogen, rezistente la presiune, si transportatori de hidrogen care e un gaz periculos. Apoi ajunge la o pila de combustie care genereaza energie, si care foloseste o membrana speciala care si ea e scumpa si consumabila. Apoi tot la motor electric ajunge, care insa ca si la alte masini electrice e controlat de un driver electronic foarte scump, muuuuuuuult mai scump decat motorul, care trebuie sa suporte sute si chiar mii de amperi, si pe care in mod ridicol foarte multi oameni il ignora, si al carui pret se adauga insa la toate celelalte complicatii amintite anterior. De ars nu se arde in cilindrii, pt ca are temperatura prea mare de ardere, strica motorul, si la ardere in cilindrii apare destul de sigur iar ozon super-cancerigen la nivelul solului si chiar si noxe cancerigene (oxizi de azot) plecand de la azotul din aer. Masinile electrice sunt viitorul, chiar si inainte sa aiba ZPM-uri. Desigur e nevoie de mai multe statii de incarcare, de acumulatori mai performanti, mai fiabili si mai ieftini. Sau de ZPM-uri... Edited by loock, 01 December 2018 - 18:33. |
#5
Posted 01 December 2018 - 18:38
loock, on 01 decembrie 2018 - 18:31, said:
Hidrogenul are atomi foarte mici si trece prin materiale, inclusiv metal, se descarca rezervorul singur, trebuie fixat in materiale speciale, criogenat si protejat de caldura ca sa nu se piarda. Toate astea sunt complicatii mari, costisitoare, si care nici nu rezolva bine problema. Apoi trebuie sute de mii de statii de incarcare cu hidrogen, rezistente la presiune, si transportatori de hidrogen care e un gaz periculos. Apoi ajunge la o pila de combustie care genereaza energie, si care foloseste o membrana speciala care si ea e scumpa si consumabila. Apoi tot la motor electric ajunge, care insa ca si la alte masini electrice e controlat de un driver electronic foarte scump, muuuuuuuult mai scump decat motorul, care trebuie sa suporte sute si chiar mii de amperi, si pe care in mod ridicol foarte multi oameni il ignora, si al carui pret se adauga insa la toate celelalte complicatii amintite anterior. De ars nu se arde in cilindrii, pt ca are temperatura prea mare de ardere, strica motorul, si la ardere in cilindrii apare destul de sigur iar ozon super-cancerigen la nivelul solului si chiar si noxe cancerigene (oxizi de azot) plecand de la azotul din aer. Masinile electrice sunt viitorul, chiar si inainte sa aiba ZPM-uri. Desigur e nevoie de mai multe statii de incarcare, de acumulatori mai performanti, mai fiabili si mai ieftini. Sau de ZPM-uri... [ https://www.youtube-nocookie.com/embed/A0sMGt9ZVfc?feature=oembed - Pentru incarcare in pagina (embed) Click aici ] [ https://www.youtube-nocookie.com/embed/JA4TYSST2I4?feature=oembed - Pentru incarcare in pagina (embed) Click aici ] [ https://www.youtube-nocookie.com/embed/-JYD5Sm1zAc?feature=oembed - Pentru incarcare in pagina (embed) Click aici ] [ https://www.youtube-nocookie.com/embed/Rt02JOax0Xg?feature=oembed - Pentru incarcare in pagina (embed) Click aici ] |
#7
Posted 01 December 2018 - 19:24
@diegodanny
Masinile pe hidrogen nu sunt imposibil de construit, dar economic sunt un dezastru si pentru producator si pentru utilizator. Iar aia care totusi au produs, le-au produs de nevoie, si/sau ca un exercitiu de marketing si pentru a justifica milioane si chiar miliarde ingropate in aceasta tehnologie. Iar daca banii au venit de la "Stat" - si mai bine. Un caz particular in care masinile pe hidrogen ar putea fi fiabile si viabile este pe camioane utilizate in spatii restranse (porturi, zone industriale, etc) cu productie locala de H2 din surplus de energie renovabila. Cred ca in California gasim aceasta aplicare intr-un port. Dar revenind la SUV-urile electrice: zilele trecute, un start-up american - Rivian a prezentat 2 modele cu sprecificatii impresionante, care vor intra in productie din 2020, daca retin bine. Accepta rezervari contra sumei de 1000 USD. Iar oferta actuala, este totusi limitata, in afara de Tesla Model X, nu exista nimic de dimensiuni si performante similare. Jaguar IPace, Hyundai Kona EV, Kia Niro si Kia Soul sunt mult mai mici, iar ultimele 3 in oferta foarte limitata. Viitorul insa este foarte promitator. |
#8
Posted 01 December 2018 - 19:28
loock, on 01 decembrie 2018 - 18:31, said:
Masinile electrice sunt viitorul, chiar si inainte sa aiba ZPM-uri. Desigur e nevoie de mai multe statii de incarcare, de acumulatori mai performanti, mai fiabili si mai ieftini. Sau de ZPM-uri... Corect, masinile electrice sunt viitorul dar nu prin acumulatori ci alimentate prin inductie direct din drum. Tehnologia troleelor dar nu cu pantograful deasupra ci dedesubt la 1cm de asfalt sau din ce material vor fi soselele viitorului. Toata lumea vrea masini smart dar e nevoie si de drumuri smart si orase smart, toate interconectate intre ele ptr a asigura o deplasare sigura si eficienta. Bineinteles ca masinile vor avea si acumulator la bord, ceva pt max 100km cat sa fie folosit prin parcari si alei de acces sau in caz de pana de curent la drum cat sa ajunga in loc sigur dar ptr deplasarile zi de zi alimentarea prin inductie direct din drum e cea mai eficenta posibil. Ptr acumulatori nu se intrevede o revolutie inurmatoarele decenii, iar daca exista patente ptr ceva mai eficient sunt dosite bine de cine trebuie. Edited by cristian_sen, 01 December 2018 - 19:29. |
#9
Posted 01 December 2018 - 19:36
Mercedes-Benz dezvaluie noul SUV electric crossover EQC; serie de producție în 2019
Mercedes-Benz a dezvăluit primul membru al gamei de vehicule electrice EQ: noul SUV crossover Mercedes-Benz EQC. EQC este clasificat ca SUV crossover. Producția în serie a EQC va începe în 2019 la uzina Mercedes-Benz din Bremen. Attached Files |
#10
Posted 01 December 2018 - 20:03
diegodanny, on 01 decembrie 2018 - 18:38, said:
Si atunci astia cum de au reusit sa construiasca masini cu hidrogen ? Au incercat si le`a iesit. La modul serios sint singurele care merita dezvoltate. Autonomie pe la 600Km, incarcare in 3-5 min la generatia asta. Se va dezvolta infrastructura si va fi o masina demna de numele asta. |
|
#12
Posted 01 December 2018 - 22:27
E bine ca se încearcă alternative.
Concurenta e buna și cred ca unii din gigantii auto o sa dispară în perioada următoare. |
#14
Posted 01 December 2018 - 22:34
Deja un SUV e prea mult pentru o electrica, poate doar daca ar fi facut din carton sa fie rentabil...
|
#15
Posted 01 December 2018 - 22:39
Din acest motiv am si facut topicul. Daca era vorba de niste modele mini de oras, intelegeam dar asa...
|
|
#16
Posted 02 December 2018 - 02:22
#17
Posted 02 December 2018 - 09:13
#18
Posted 02 December 2018 - 12:21
Imi zice si-mi comunica din toate puterile sa privesc doar...
|
Anunturi
▶ 0 user(s) are reading this topic
0 members, 0 guests, 0 anonymous users