Calendarul Cadourilor_doar Abonati Pers.Fizice
Last Updated: Jan 04 2019 09:56, Started by
danflo88
, Dec 01 2018 02:32
·
0
#1
Posted 01 December 2018 - 02:32
Salut!
De azi si pana in 27 decembrie 2018, Vodafone lanseaza o noua promotie destinata doar abonatilor persoane fizice. Promotia se desfasoara in My Vodafone pana in 27 dec.2018. Nu se adreseaza persoanelor juridice sau utilizatorilor de cartela. Premii: in fiecare zi e un alt premiu: bonusuri de date și roaming, reduceri la telefoane, dar și reduceri de la partenerii Vodafone. TERMENI si CONDITII GENERALE ALE CAMPANIEI ADVENT CALENDAR DURATA CAMPANIEI: 1 decembrie – 27 decembrie 2018 CLIENTI ELIGIBILI: utilizator al serviciilor Vodafone, persoana fizica, deținator al unui abonament de servicii de voce mobila Vodafone, utilizator al aplicației MyVodafone. Campania nu este dedicata utilizatorilor persoane juridice sau persoane fizice autorizate sau altor forme de organizare stabilite de lege si nici utilizatorilor de cartele preplatite. MECANISMUL CAMPANIEI 1. In perioada Campaniei, Vodafone va oferi in fiecare zi clientilor eligibili cate un cadou. Cadourile pot consta in Vouchere de reducere pentru achizitionarea de produse sau servicii ale Partenerilor Vodafone sau beneficii telecom (ex. bonusuri de date) care se pot consuma in reteaua Vodafone. 2. Pasii necesari pentru accesarea campaniei: • Acceseaza Aplicația MyVodafone, secțiunea „Calendarul cadourilor” din prima pagina a aplicatiei; • Deschide cadoul activ din ziua curenta, apasa butonul „Activeaza” sau salveaza cadoul pentru mai tarziu, in limita datei de expirare mentionata in descriere 3. Fiecare voucher sau benefciu poate fi folosit în condițiile impuse de Partenerul Vodafone sau Vodafone (dupa cum este cazul). Conditiile de utilizarea, termenele limita, valabilitatea sunt mentionate in mod explicit pentru fiecare Voucher/ beneficiu in parte. Beneficiile constand in servicii de telecomunicatii vor si activate si utilizate conform termenilor si conditiilor contractualui existent intre Vodafone si Client, incepand cu data la care acestea au fost primite sau salvate. 4. Beneficiile /voucherele nu pot fi înlocuite cu alte Vouchere sau beneficii și nici nu pot fi compensate în bani. 5. Beneficiile/voucherele pot fi utilizate pana la data mentionata in descriere. Vodafone/partenerul nu sunt resonsabili pentru neutilizarea Voucherului pana la expirarea termenului. 6. Beneficiile/voucherele nu sunt transmisibile catre terti si pot fi utilizate conform detaliilor din descriere. Voucherele / beneficiile se pot utiliza pentru o singura tranzactie / se pot activa o singura data, cu exceptia cazului in care Partenerul sau Vodafone specifica in mod explicit ca se poate utiliza / activa de mai multe ori. 7. Fiecare zi din campanie are alocata un cadou unic ce poate fi accesat doar in ziua curenta, orice alta accesare ulterioara zilei respective nefiind disponibila. LIMITAREA RASPUNDERII ORGANIZATORULUI Vodafone își declină orice răspundere cu privire vizualizarea sau activarea unui Cadou în situația în care Participantul: nu si-a instalat aplicatia My Vodafone (nu doreste, nu are spatiu suficient in telefonul utilizat), și-a dezactivat contul My Vodafone, a uitat datele de identificare din cont (parolă și nume utilizator) sau contul My Vodafone a fost utilizat în mod fraudulos de terți neautorizați, Clientul eligibil are telefonul defect sau numărul de telefon nevalabil, are mesageria neactivată sau supraîncărcată, are numărul suspendat (inclusiv pe motiv de fraudă sau neplată), nu are serviciul de date activ. ATENȚIE: Vodafone nu răspunde pentru niciun fel de daune directe sau indirecte cauzate cclientilor eligibili în cazul în care aceștia primesc mesaje pe telefonul mobil sau pe adresa de email prin care se pretinde câștigarea unor anumite sume de bani sau alte beneficii in afara de cele mentionate in acest document ca urmare a participării la această Campani ADVENT CALENDAR – si care nu au fost transmise de Vodafone . Totodată, Vodafone pune in vedere clientilor eligibili faptul ca nu solicită sau condiționează activarea Voucherelor sau beneficiilor de transmiterea vreunor sume de bani, informații confidențiale (ca de exemplu datele cardului bancar, coduri de securitate, parole etc.) către terți sau Vodafone. In scopul derularii acestei Campanii: - Vodafone nu prelucreaza date (date cu caracter personal, date de trafic etc) suplimentare fata de cele mentionate in contractul de servicii semnat cu clientii eligibili si cele necesare pentru functionarea aplicatiei My Vodafone. Detaliile Policiticii noastre de prelucrare a datelor este aici https://www.vodafone.ro/privacy Partenerii Vodafone nu prelucreaza datele cu caracter personal ale clientilor eligibili. Utilizarea Voucherelor se realizeaza in mod exclusiv prin afisarea codului de bare a Voucherulu |
#3
Posted 01 December 2018 - 07:37
Sa le fie rusine, altadata dadeau promotii in decembrie la toata lumea
|
#5
Posted 01 December 2018 - 08:04
Sa le fie rusine, ca si aia cu cartele incarca lunar.
|
#6
Posted 01 December 2018 - 08:27
am si eu concursul asta la cartela, de vreo luna. platesc doar 4 euro pe luna
|
#7
Posted 01 December 2018 - 10:03
#9
Posted 01 December 2018 - 11:53
Se pare ca la abonamentele Hibrid nu ofera bonusurile.... Dar macar primesc bonusurile aferente cartelelor care sunt mai dese si mai bune!!!
|
#10
Posted 01 December 2018 - 12:22
E vrăjeală. Nu merge pe unele abonamente. Alta campanie marca Vodafone cu condiționări și premii la mișto.
|
|
#11
Posted 01 December 2018 - 12:27
Daca abonamentele alea or fi pe firma normal ca nu merge ...
|
#12
Posted 01 December 2018 - 12:32
#13
Posted 01 December 2018 - 15:34
Mie nu-mi merge, apas pe casuta si nu se întâmplă nimic😕
|
#14
Posted 01 December 2018 - 16:11
mirel3003, on 01 decembrie 2018 - 11:53, said:
Se pare ca la abonamentele Hibrid nu ofera bonusurile.... Dar macar primesc bonusurile aferente cartelelor care sunt mai dese si mai bune!!! |
#15
Posted 01 December 2018 - 16:24
Maine sa vedem ce ne da și dacă o fi la fel. Sunt tare curios.
|
|
#16
Posted 01 December 2018 - 18:32
100gb=100 ani de la Marea Unire !
Poate de maine primim premii diferite ! Edited by bog4u, 01 December 2018 - 18:33. |
#17
Posted 01 December 2018 - 18:45
Dimineata primeam mesajul "Din pacate nu poti accesa aceasta campanie". Acum cateva minute am reincercat si n-am mai avut nicio problema (am primit si eu cele 100 GB).
|
#18
Posted 01 December 2018 - 21:44
Anunturi
Bun venit pe Forumul Softpedia!
▶ 0 user(s) are reading this topic
0 members, 0 guests, 0 anonymous users