Jump to content

SUBIECTE NOI
« 1 / 5 »
RSS
securitate - acum se dau drept - ...

Farmacia Dr Max - Pareri / Sugest...

De unde cumparati suspensii / gar...

[UNDE] Reconditionare obiecte lemn
 Infiltratii casa noua

sugestie usa interior

ANAF si plata la selfpay

Imprimanta ciss rezista perioade ...
 Garmin fēnix 7 / PRO / Saphi...

Care sunt cele mai mari regrete a...

Alfa Romeo Stelvio 2.2 jtd

Intrebari srl nou
 La multi ani @AndReW99!

Alegere masina £15000 uk

TVR vrea sa lanseze o platforma d...

Strategie investie pe termen lung...
 

Diesel peste cativa ani.

* * * - - 2 votes
  • Please log in to reply
44 replies to this topic

#1
pand3mic

pand3mic

    Junior Member

  • Grup: Members
  • Posts: 147
  • Înscris: 04.07.2015
Salut. Sunt nou aici si cam habarnist in domeniu. Sunt student, cu permis de un an. N-am masina, le mai conduc ocazional pe ale parintilor. Dupa facultate (peste 6 ani) as vrea sa-mi iau masina la care salivez de cand am vazut-o prima data. Imi place mult VW Eos, insa recent am vazut si si Astra H TwinTop. Ambele par mai avantajoase cu echiparile diesel. In plus, parca imi place mai mult sa conduc o masina diesel. Nu ma deranjeaza zgomotul sau trepidatiile.
Peste 6 ani ar mai fi posibil sa-mi cumpar o masina diesel si sa ma folosesc de ea fara a avea probleme? Am cautat sa ma informez pe diverse site-uri in domeniu, dar de aproape un an dau numai de stiri cu iz de can-can si atat.
Vreau parerile cuiva care e mai documentat decat mine si e la curent cu ceea ce se intampla exact. Multumesc anticipat! Imi cer scuze daca am postat unde nu trebuia.

#2
xcit

xcit

    afara ninge linistit si in casa arza-te-ar focu'

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 12,894
  • Înscris: 29.06.2006
tu strange banii, s-ar putea sa nu mai ai nevoie de masina peste 6 ani, daca psd va fi la putere vom merge cu metroul si elicoptere unde avem nevoie in tara

#3
MembruAnonim

MembruAnonim

    MembruAnonim

  • Grup: Banned
  • Posts: 398,284