![]() |
Second Opinion
Folosind serviciul second opinion ne puteți trimite RMN-uri, CT -uri, angiografii, fișiere .pdf, documente medicale. Astfel vă vom putea da o opinie neurochirurgicală, fără ca aceasta să poată înlocui un consult de specialitate. Răspunsurile vor fi date prin e-mail în cel mai scurt timp posibil (de obicei în mai putin de 24 de ore, dar nu mai mult de 48 de ore). Second opinion – Neurohope este un serviciu gratuit. www.neurohope.ro |
Telekom nu mai ofera optiuni pentru internet
Last Updated: Dec 11 2018 19:35, Started by
Lexon
, Nov 29 2018 18:33
·
0

#1
Posted 29 November 2018 - 18:33

Astazi s-a confirmat, Telekom a scos din oferta abonamentul Internet M de 100 Mbps. Adica ori iei tot ori nu primesti nimic!
Chiar nu vedeti nimic in neregula la oferta asta? Si nu ma refer numai la clientii noi care pot alege foarte usor un alt operator. Ma refer in primul rand la cei care sunt deja abonati la alte servicii si daca vor internet li se baga pe gat cea mai mare oferta indiferent daca nevoile lor sunt mai mici. Bineinteles, desi pe site oferta este inca disponibila nu a putut fi achizitionata nici direct de la operator. Articolul aici: http://www.pctablet....ocaua-cea-mare/ |
#2
Posted 29 November 2018 - 18:46

Eu văd că pe site
https://www.telekom....prod772342134// Și tipului acel nu-i era mai ușor să-l facă online? Era musai să-l facă telefonic? |
#3
Posted 29 November 2018 - 18:48

nu-mi apare ca te obliga sa iei net doar de 1000!este si cel de 100 ...
nu cred ca a sunat la vanzari si a asteptat 40 minute!Functioneaza cel mai bine vanzarile dupa relatiile cu clientii e altceva (si-au mai revenit)pe partea de asistenta nu am mai avut probleme decit ca trebuie sa tastezi prea mult pina ajungi la meniul dorit! Edited by trafalgar20, 29 November 2018 - 18:49. |
#4
Posted 29 November 2018 - 18:48

In capitalism nimeni nu obliga pe nimeni.
Vanzatorul isi expune marfa,exact asa cum doreste el,iar cumparatorul accepta sau nu.In acest caz,cumparatorul nu pune conditii,el accepta sau nu termenii impusi,legal,de vanzator. |
#5
Posted 29 November 2018 - 19:13

Eu văd că pe site https://www.telekom....prod772342134// Și tipului acel nu-i era mai ușor să-l facă online? Era musai să-l facă telefonic?
nu-mi apare ca te obliga sa iei net doar de 1000!este si cel de 100 ... nu cred ca a sunat la vanzari si a asteptat 40 minute!Functioneaza cel mai bine vanzarile dupa relatiile cu clientii e altceva (si-au mai revenit)pe partea de asistenta nu am mai avut probleme decit ca trebuie sa tastezi prea mult pina ajungi la meniul dorit!
In capitalism nimeni nu obliga pe nimeni. Vanzatorul isi expune marfa,exact asa cum doreste el,iar cumparatorul accepta sau nu.In acest caz,cumparatorul nu pune conditii,el accepta sau nu termenii impusi,legal,de vanzator. Sper ca nu e o subtilitate prea mare (si) pentru tine... |
#6
Posted 29 November 2018 - 19:47

Nu,deloc.
Dar am impresia ca tu confunzi statutul de cumparator cu cel de proprietar de sclavi.Si mai cred ca esti adeptul tampeniei clientul nostru stapanul nostru.Si de asemenea sunt convins ca nu scapi nici o ocazie sa nu arunci sintagma pe banii mei fac ce vreau. Si uite ca si ei au zis la fel:pe banii nostri transmitem abonamentul pe care-l dorim. Iar ca sa spui ca este lipsa de respect fata de tine din partea fabricantului/vanzatorului prin eliminarea vreunui produs,inseamna ca infantilismul este la el acasa si este cazul sa te maturizezi. Si sa nu te superi pe m ine si sa nu-mi iei in nume de rau ce am scris.Pentru ca eu tot repet,in van ce-i drept,ca este imperios necesar sa stim ca avem si altceva in afara de drepturile alea multe,europene sadea,de capitalisti bazati. Edited by adisz, 29 November 2018 - 19:48. |
#7
Posted 29 November 2018 - 22:25

Nu,deloc. Dar am impresia ca tu confunzi statutul de cumparator cu cel de proprietar de sclavi.Si mai cred ca esti adeptul tampeniei clientul nostru stapanul nostru.Si de asemenea sunt convins ca nu scapi nici o ocazie sa nu arunci sintagma pe banii mei fac ce vreau. Si uite ca si ei au zis la fel:pe banii nostri transmitem abonamentul pe care-l dorim. Iar ca sa spui ca este lipsa de respect fata de tine din partea fabricantului/vanzatorului prin eliminarea vreunui produs,inseamna ca infantilismul este la el acasa si este cazul sa te maturizezi. Si sa nu te superi pe m ine si sa nu-mi iei in nume de rau ce am scris.Pentru ca eu tot repet,in van ce-i drept,ca este imperios necesar sa stim ca avem si altceva in afara de drepturile alea multe,europene sadea,de capitalisti bazati. Imi cer scuze in fata ta si in fata comunitatii, cu mintea mea ingusta nu m-am gandit si la abordarea pe care tocmai ai exprimat-o. Cam asa ti-ai fi dorit tu sa raspund. Nu-i asa? Dar te inseli! Ce sa zic, fiecare cu frustrarile lui... Tinand cont de agresivitatea si modul in care mi-ai raspuns, probabil tu te afli pe o alta pozitie, diametral opusa: eu cumpar, tu vinzi servicii (sau poate altceva). Altfel nu-mi dau seama cum ai tras tu concluziile alea si cum din cateva randuri mi-ai facut deja un profil cat mai pe placul tau. Ai zis sa nu ma supar, nu m-am suparat dar nici tu sa nu te superi, asa ca hai sa-ti fac si eu tie profilul: Probabil detii, conduci sau esti angrenat la un anume nivel in vanzarea de servicii sau produse. Agresivitatea ta vine din frustrare: tu ai produse bune si clientul nu le cumpara. De aici rezulta suparerarea si implicit impresia ta proasta despre client: se comporta ca un stapan de sclavi, este adeptul sintagmei clientul nostru stapanul nostru, vrea pe ma-sa si pe ta-su si daca s-ar putea sa nu plateasca nimic, are preferinte ciudate si este, intr-un final, prost pentru ca nu cumpara produsele tale care, repet, sunt foarte bune. Cand clientul ridica o problema sau isi manifesta o nemultumire e ca si cum ar da cu pietre iar ala trebuie imediat pus la punct. Asta faci tu cu mine, ma pui la punct! Clientul nu te reprezinta, te dezici de el, el nu are nicio legatura cu afacerea ta. Pai eu sunt mic copil, prin comparatie, recunosc! Nu te cunosc, nu stiu nimic despre tine. Tot ce am scris am dedus din postarea ta si este foarte posibil sa nu fie nimic adevarat. Deci ce-ar fi mai bine, decat sa ne judecam unul pe celalat, sa participam activ la discutie? Revenind la subiect, presupun ca nu iti este straina notiunea de marketing si nici nu crezi ca marketing-ul inseamna doar publicitate. El incepe la crearea produsului si NU se incheie odata cu vanzarea. Printr-un maketing corect se iese in intampinarea clientului: ce produse vrea, cu ce specificatii, cand le vrea si cat este dispus sa platesca pentru ele iar mai apoi cat este de multumit de algerea facuta, cum ii acorzi suport, etc. Daca ai un marketing bun atunci cand eu, clientul, spun ca vreau mai putin tu imi vei da mai putin daca ma respecti. Daca nu ma respecti imi spui ca sunt prost si ma trimiti acasa! Intelegi de ce nu merge treaba? Numai bine! Edited by Lexon, 29 November 2018 - 22:25. |
#8
Posted 30 November 2018 - 03:04

Noi poate intelegem de ce nu merge treaba, insa nu intelegem care-i faza cu tonul ala imperativ.
Ton care nu face altceva decat sa scoata din sarite pe oricine citeste, iar problema ramane tot neevidentiata. Sau cel putin, nu prea bine. Quote Chiar nu vedeti nimic in neregula la oferta asta? Ba poate vedem, dar acel "chiar"...chiar nu-si are rostul. Ce, ai mai scris despre asta, lumea n-a percutat si a trebuit sa faci topic separat, sa fie mai vizibil? Daca da, e de inteles. Daca nu, las-o mai moale. Sau poate ar trebui sa ne pese, in vreun mod mai special? Ok...cu ocazia ca?! Aia e, de acord ca e trist ce relatezi tu acolo. Nu am nici un motiv sa cred ca ar fi neadevarat chiar si pentru o secunda. Asta e Telekom, la ce dracu' atata mirare? Telekom care, cam cu vreo 2-3 luni in urma, urla cam cum urli tu acum ca nu mai are loc pe piata de atata concurenta si ca nu mai iese banu' dom'le. Profit canci, clientu' e rau, concurenta e rau, viata e greu. Nu stau acu' sa pun link, ca sunt de pe telefon, dar daca tii neaparat poti cauta pe google ce idiotenii a debitat Srini Gopalan, ditamai hahalera cu ditamai functia in cocina Telekomului. Revenind...si daca vedem sau nu neregulile, ce?? Crezi ca-i pasa cuiva? Telekom-ului nici atat. Crezi ca o sa inceapa lumea sa le bata obrazul? Chiar daca, crezi ca ar avea efect? Sa fie oare cazul sa punem de-o tampenie d-aia de petitie onlain? LOL!! Aia e, sa fie sanatosi, daca chiar vor sa se duca dracului de tot, atunci cine suntem noi sa-i impiedicam?! Deplangem situatia de fata si celelalte situatii de genu' care probabil vor mai urma si ura si la gara, nu ne ramane decat sa fim spectatori si sa-i huiduim masiv cand vor inchide sandramaua. Ma-sa pe gheata, UPC-ul o ducea destul de bine prin Europa si tot s-a vandut...Telekom de ce ar ramane pe veci? Sa vina altii care sa nu faca ce fac astia, sa stie sau sa invete ce pretentii are clientul, sa mai faca si investitii, nu doar sa exporte profit in draci, batandu-si joc grupa mare de clienti cu antichitatea aia de retea fixa si gata treaba nene. Concluzia e simpla: duca-se. Iar clientul, sa fie sanatos. Daca are variante, bine, daca nu aia e. Si eu poate vreau broadband de 3Mbps, ca tot ziceam de UPC mai devreme, astia avand la un moment dat un abonament cu viteza asta. Acu' ce sa fac daca nu gasesc un abonament d-asta pe nicaieri? Sa ma zgarii pe ochi? Aia e, iau ce e disponibil sau caut alternative (daca am) sau ma duc la plimbare. Is that easy. Daca Telekom tine neaparat sa se duca in cap, de ce ne-ar pasa si de ce am incerca sa-i tragem de maneca? La mai mare si neeext. Edited by dygey, 30 November 2018 - 03:09. |
#9
Posted 30 November 2018 - 16:28

Ai dreptate in privinta tonului dar cum sa nu fiu nervos in conditiile in care am reziliat contractul cu actualul furnizor in urma unei oferte pe care ei mi-au facut-o pentru ca apoi sa-mi dea un sut in fund. In aceeasi situatie se vor afla si cei care vor dori sa migreze de la ADSL la fibra optica la acelasi operator.
Nu sunt un militant, nici nu vreau sa fiu si din cauza asta n-am adus in discutie situatia personala ci am vrut sa discutam la modul general despre ceea ce eu am considerat a fi o oferta orientata catre profit in detrimentul clientului. Si s-o spun pe sleau: Telekom nu-ti da net daca nu ai bani pentru viteza maxima! Altfel, te respecta... Daca ar trebui sau nu sa va pese... Daca nu vreti serviciile respective de ce v-ar pasa de o chestiune care nu va afecteaza? Nu vreau sa comentez mai mult pe tema asta, traim oricum in tara lui "Nu-mi Pasa". Nu consider ca am gresind poatand aici, pe un forum national in sectiunea dedicata operatorului. Daca nu aici, atunci unde? Si da, ai zis bine, am vrut sa evidentiez situatia si am facut-o. Nu s-ar fi ajuns la polemica actuala daca @adisz nu m-ar fi luat peste picior incercand sa ma puna la punct. |
#10
Posted 09 December 2018 - 14:38

Telekom nu mai ofera optiuni pentru internet...
Ce naiba sa ceri de la comunistii astia care vand 2Mb/sec "a la brida ceausista" la pret de 1GB/sec FO... ca... tot Internet este si ala si celalalt,ce mama dreacu'!!! |
#11
Posted 09 December 2018 - 15:14

In capitalism nimeni nu obliga pe nimeni. Vanzatorul isi expune marfa,exact asa cum doreste el,iar cumparatorul accepta sau nu.In acest caz,cumparatorul nu pune conditii,el accepta sau nu termenii impusi,legal,de vanzator. Problema este când apare monopolul şi nu poţi alege. Dar mai oferă 100 sau nu? ![]() |
|
#12
Posted 09 December 2018 - 15:19

De ce ai alege 100mbps în loc de 1gbps la același preț?
Apropo, la pachet(tv+net+mobil5) netul de 1gbps e 5 euro, adică ~ 23 de lei. |
#13
Posted 10 December 2018 - 08:10

Salut heinz, pentru ca nu este acelasi pret daca il iei fara televiziune si pentru ca este o chestiune de eficienta sa platesti fix pentru ce iti trebuie.
Imi pastrez opinia ca au deficiente la capitolul marketing, creaza impresia ca nu stiu sau nu inteleg piata locala. Sau poate se misca greu si trece prea mult timp intre analizele de piata si implementarea ofertelor. Pe de alta parte sunt client Telekom de foarte mult timp si imi pare rau ca s-a ajuns in situatia asta. Cand am postat aici ma asteptam sa fiu printre prietenii Telekom, sa ma contrazica, sa-mi spuna de ce e mai bine asa, sa iese dezbatere si nicidecum sa iese ce-a iesit. |
#14
Posted 11 December 2018 - 03:08

........... Ce naiba sa ceri de la comunistii astia care vand 2Mb/sec "a la brida ceausista" la pret de 1GB/sec FO... ca... tot Internet este si ala si celalalt,ce mama dreacu'!!! Pe de alta parte cred ca nimeni nu alege brida comunista in detrimentul fibrei optice capitaliste. Probabil acolo unde ofera astfel de solutii nu exista alternativa. Tehnologia e mai veche, intretinerea circuitelor mai scumpa, de undeva trebuie sa scoata banii. Dar chiar si asa, ADSL-ul suporta viteze mult mai mari si nu este clientul vinovat ca reteaua ta nu duce mai mult de 1Mbps. Fa-i deci un pret pentru ce ii oferi, cum era pe vremuri pentru ADSL: 2Mb, 6 Mb, 10 Mb. Nimeni nu e absurd, 2Mbps sunt mai buni decat nimic!
Problema este când apare monopolul şi nu poţi alege. Dar mai oferă 100 sau nu? ![]() N-am avut ce sa fac, am luat de 1000 iar acum ma roade rau de tot cand fac testele de viteza: in browser rar ating 100 Mbps iar cu aplicatia Ookla ajung pe la 250 Mbps. Cel mai probabil nu e Telekom de vina ci PC-ul meu. Stiam asta, de-aia si voiam de 100... Normal, pentru cine are PC sa-i duca e o afacere buna la 8 Euro pe luna. Ca idee, daca nu ai un PC de generatie noua nu prea poti spera la maximul pe care il duce conexiunea. Conteaza totul, de la procesor la RAM si stocare (musai SSD). Afacere buna e si pentru cine ia la pachet cu televiziunea la 5 euro pe luna fiecare. Dupa ce le-am criticat marketing-ul, acum sa le si laud un departament: cel de vanzari. Mai fratilor am dat peste un tinerel de era capabil sa vanda si gheata la eschimosi. Le dadea el vreun bonus ceva si tot ii convingea ca au facut o afacere buna! Nu e greu sa castigi increderea clientilor, numai sa vrei... M-a sunat la ceva timp dupa instalare sa ma intrebe daca sunt multumit si daca voi folosi antivirusul. Stiam ca trebuie sa-l dezactivez dar mi-a placut faptul ca a facut-o el si m-a scutit de alte batai de cap. Altfel spus, fii corect si clientul te va aprecia! Sper sa nu fie penalizat pentru asta... ![]() |
#15
Posted 11 December 2018 - 03:13

Astazi s-a confirmat, Telekom a scos din oferta abonamentul Internet M de 100 Mbps. Adica ori iei tot ori nu primesti nimic! Chiar nu vedeti nimic in neregula la oferta asta? Si nu ma refer numai la clientii noi care pot alege foarte usor un alt operator. Ma refer in primul rand la cei care sunt deja abonati la alte servicii si daca vor internet li se baga pe gat cea mai mare oferta indiferent daca nevoile lor sunt mai mici. Bineinteles, desi pe site oferta este inca disponibila nu a putut fi achizitionata nici direct de la operator. Articolul aici: http://www.pctablet....ocaua-cea-mare/ Ok ok. Dar daca ei ofera maxim in contract si la fata locului pot oferi 2-4 Mbps? Dar daca iti dau 1 Gbps si in realitate iti merge cu 100 Mbps? Ce este cu mizeria asta? |
#16
Posted 11 December 2018 - 07:24

Salut heinz, pentru ca nu este acelasi pret daca il iei fara televiziune si pentru ca este o chestiune de eficienta sa platesti fix pentru ce iti trebuie. Imi pastrez opinia ca au deficiente la capitolul marketing, creaza impresia ca nu stiu sau nu inteleg piata locala. Sau poate se misca greu si trece prea mult timp intre analizele de piata si implementarea ofertelor. Pe de alta parte sunt client Telekom de foarte mult timp si imi pare rau ca s-a ajuns in situatia asta. Cand am postat aici ma asteptam sa fiu printre prietenii Telekom, sa ma contrazica, sa-mi spuna de ce e mai bine asa, sa iese dezbatere si nicidecum sa iese ce-a iesit. |
|
#17
Posted 11 December 2018 - 15:06

Acu ai viteze la net cuprinse între 0-940 Mbs. Depinde de norocul fiecăruia. Pe un laptop din 2012, pe net de 1000 de la RDS, prind maxim 890 Mbs cu HDD de 750 Mbs și 7200 rot/min, cu alte cuvinte procesorul și ramii fac toată treaba, HDD mai puțin contează.
|
Anunturi
▶ 0 user(s) are reading this topic
0 members, 0 guests, 0 anonymous users