![]() |
Chirurgia spinală minim invazivă
Chirurgia spinală minim invazivă oferă pacienților oportunitatea unui tratament eficient, permițându-le o recuperare ultra rapidă și nu în ultimul rând minimizând leziunile induse chirurgical. Echipa noastră utilizează un spectru larg de tehnici minim invazive, din care enumerăm câteva: endoscopia cu variantele ei (transnazală, transtoracică, transmusculară, etc), microscopul operator, abordurile trans tubulare și nu în ultimul rând infiltrațiile la toate nivelurile coloanei vertebrale. www.neurohope.ro |
R.C.S. și R.D.S. - Digi Cablu - 3 posturi în format 4K - Digi 4 K, Love Nature 4K și Eurosport 4K. Nou: Love Nature 4K.
Last Updated: Jan 25 2023 17:28, Started by
RODigitalum-megafanro
, Nov 29 2018 14:20
·
10

#38
Posted 26 January 2020 - 21:30

#39
Posted 22 February 2020 - 12:49

DIGI-Helper te rog sa transmiți mai departe problemele tehnice care exista la Eurosport 4K (macroblocuri foarte dese și întreruperi audio). Este foarte deranjant.
S-au confirmat aceste probleme în mai multe zone din tara. Acestea au apărut după ce au fost introduse noile canale. Sper sa se rezolve cât mai repede. Mulțumesc. |
#40
Posted 22 February 2020 - 14:03

ovydinho84, on 22 februarie 2020 - 12:49, said:
DIGI-Helper te rog sa transmiți mai departe problemele tehnice care exista la Eurosport 4K (macroblocuri foarte dese și întreruperi audio). Este foarte deranjant. S-au confirmat aceste probleme în mai multe zone din tara. Acestea au apărut după ce au fost introduse noile canale. Sper sa se rezolve cât mai repede. Mulțumesc. Multumesc |
#41
Posted 22 February 2020 - 15:18

Se intampla si la UPC acelasi lucru. S.au grabit astia de la Discovery...
|
#42
Posted 31 March 2020 - 19:26

Salutare tuturor
De curand mi.am activat extraoptiunea 4k de la Digi. Dupa ce am citit aici ca marea majoritate dintre dv sunteti ca si mine de altfel total nemultumiti fata de transmisia si receptionarea postului Eurosport 4k, m.am hotarat sa le trimit cateva sesizari asupra acestui aspect. Iata care au fost sesizarile trimise de mine, la care am adaugat si problemele dv. de pe acest forum si care a fost raspunsul celor de la RDS-RCS Prima sesizare ============ Buna ziua, Deschid aceasta sesizare pt. canalul Eurosport4k la care sunt abonat. Doresc sa va aduc la cunostinta ca acesta nu se receptioneaza in mod optim corespunzator. Probleme de receptie-decodare semnal 4k HDR HLG . Desi a fost reinitializat din sistem smartcardul si cartela, problema persista in continuare. Mentionez ca am un TV Panasonic de ultima generatie model 2019 cu toate specificatiile premium de top chiar si pt acest an 2020. Problemele pt.acest canal ar fi urmatoarele: -Eurosport 4K se vede întunecat și fără contrast. -Probleme cu luminozitatea drept pt care se vede ff șters în comparație cu Digi 4K. -Albul tinde spre gri ceea ce dă impresia de imagine întunecată. -Imaginea este intunecata - are o tenta ciudata de gri neon. Va aduc la cunostiinta ca toate canalele satelit 4k inclusiv toate celelalte surse externe 4k HDR HLG care au fost implementate corect se vad perfect, fara aceste probleme enumerate mai sus. Mai puțin la Eurosport 4K de la Digi. Sper ca se vor face reglajele corecte de imagine pentru acest canal-extraoptiune platit lunar. Sunt convins ca o sa.mi spuneti ca nu sunteti raspunzatori pentru semnalul HDR HLG emis de Eurosport 4k, dar totusi ar trebui sa-i instiintati despre aceste probleme spre a fi remediate, mai cu seama ca platim niste bani si am dori sa vizionam acest program in conditii premium optime. Sper intr-o rezolvare cat mai curand posibila altfel ma vad nevoit, cu parere de rau, sa ma dezabonez de la aceasta extraoptiune. Cu respect, ***** ****** Dupa vreo ora-doua de la depunerea sesizari m.a sunat o domnisoara(specialist ? tehnic?) din Call Center incercand sa ma lamureasca ca trebuie sa fac anumite setari la acest post pt HDR HLG si ca daca se vede in continuare la fel atunci este de vina TV-ul. A doua zi am primit de la RDS si pe mail raspunsul acesta de mai jos: ====================================================== Stimate domnule ***** ******, In urma solicitarii dumneavoastra inregistrata cu numarul **********, dorim sa va comunicam faptul ca postul Eurosport 4K este livrat de furnizor in format 4K 2160p HDR. Programul este retransmis in reteaua de cablu fara modificare. Pentru suport tehnic legat de setarile televizorului, puteti contacta producatorul acestuia. Va multumim pentru intelegere si va dorim o zi cat mai placuta. -- Cu consideratie, Echipa RCS&RDS Departamentul Reclamatii Deoarece am fost total nemultumit de acest raspuns am mai deschis si a doua sesizare care a "sunat " asa : Buna ziua Deschid aceasta noua sesizare spre a va informa cu mai multe argumente ca transmiterea si receptionarea canalului Eurosport4k nu este o problema intampinata doar de mine ci si de ceilalti abonati la acest canal. Va aduc la cunostinta ca in urma cererii nr.*********** inregistrata pe data de 27.03.2020 am primit telefonic si pe adresa de email, un raspuns total nesatisfacator spre rezolvarea problemei sesizate . Imi raspundeti ca dv retransmiteti postul asa cum va este livrat de furnizor si ca eu ar trebui sa.i contactez pe ei. Nu cred ca eu am vreun contract de retransmisie cu postul acesta ci dv. Ma intreb daca v.ar fi transmis pe flux doar sonorul audio fara imagine, dv. l.ati fi retransmis asa catre abonatii, fara sa va sesizati ? Dv. trebuie sa discutati cu ei sa va transmita postul HDR HLG implementat corect. Va asigur ca am cunostinte in domeniu si nu trebuie, asa cum insistati sa ma lamuriti ca trebuie facute setari speciale HDR HLG pt a vedea postul in conditii optime. Asta ar insemna ca de cate ori schimb canalul sa refac setarile care oricum nu se pot face perfect spre a se vedea optim HDR HLG, deoarece postul transmis nu este implementat corect. Atasez alaturat doua modele de implementare video HDR HLG (Properties Metadata Video codec) Primul este CORECT implementat iar al doilea este INCORECT si SE VEDE exact ca Eurosport4k (adica intunecat etc.) PRIMUL FLUX HDR - CORECT IMPLEMENTAT ==================================== Properties Metadata Video codec Video ID : 33 (0x21) Menu ID : 301 (0x12D) Format : HEVC Format/Info : High Efficiency Video Coding Format profile : Main [email protected]@Main Codec ID : 36 Duration : 17 h 6 min Width : 3 840 pixels Height : 2 160 pixels Display aspect ratio : 16:9 Frame rate : 59.940 (60000/1001) FPS Color space : YUV Chroma subsampling : 4:2:0 (Type 2) Bit depth : 10 bits Writing library : ATEME Titan File 3.7.7 (4.7.7.1) Color range : Limited Color primaries : BT.2020 Transfer characteristics : HLG / BT.2020 (10-bit) Matrix coefficients : BT.2020 non-constant SEI_rbsp_stop_one_bit : Missing AL D0ILEA FLUX HDR - INCORECT IMPLEMENTAT - CARE SE VEDE EXACT CA EUROSPORT 4K ============================================================================= Properties Metadata Video codec Video ID : 457 (0x1C9) Menu ID : 4603 (0x11FB) Format : HEVC Format/Info : High Efficiency Video Coding Format profile : Main [email protected]@Main Codec ID : 36 Duration : 1 min 13 s Width : 3 840 pixels Height : 2 160 pixels Display aspect ratio : 16:9 Frame rate : 50.000 FPS Color space : YUV Chroma subsampling : 4:2:0 Bit depth : 10 bits Writing library : ATEME Titan File 3.7.6 (4.7.6.0) Color range : Limited Color primaries : BT.2020 Transfer characteristics : HLG Matrix coefficients : BT.2020 non-constant Sper ca un specialist sa observe usor diferenta dintre proprietatile(Properties Metadata Video codec) unui un flux video HDR HLG corect implementat si altul INCORECT, care se vede exact asa ca Eurosort4k si nu se pot face prea multe setari spre a se imbunatati calitatea imaginii. Eventual ca sa le retransmiteti catre Eurosport4k daca dv. nu ati avut curiozitatea sa testati si sa sesizati unde ar fi diferenta de implementare. Va reamintesc inca odata ca am tv de ultima generatie 2019 de top, la care se vad toate streamurile " HDR HLG " de pe absolut ORICE SURSA, corect fara nici o alta setare suplimentara. Sper sa nu citesca aceste randuri doar cineva din Call Center, ci persoane din Departamentul Tehnic de specialiate care stiu ce inseamna macar "EDITARE VIDEO". media-max.ro/probleme-calitate-imagine-eurosport-4k-la-digi/ idevice.ro/2020/01/28/rcs-rds-eurosport-4k forum.softpedia.com/t forum.softpedia.com/topic/ Va atasez aceste cateva link.uri de mai sus care dezbat aceasta problema generala cu Eurosport4k spre a le citi cei de la serviciul tehnic, desi sunt convins ca stiti de aceasta si pe care nu insistati sa o rezolvati. Cu parere de rau va informez ca decursul zilei de azi ma voi dezabona de la aceasta extraoptiune care consider ca o platesc pe jumatate degeaba, cu rugamintea ca atunci cand implementarea acestui post se va face corect sa fiu instiintat spre a ma reabona. Cu stima, ****** ***** La aceasta sesizare nu ma contactat nimeni de la RDS pana acum si nici nu cred ca or s.o mai faca. PS. Scuze pt acest long post si eventuale greseli |
#43
Posted 01 April 2020 - 09:56

(...) cu rugamintea ca atunci cand implementarea acestui post se va face corect sa fiu instiintat spre a ma reabona.(...) ![]() |
#44
Posted 01 April 2020 - 10:09

Și cum ar dori Măria Voastră să fie ĂŽnștiințat? Cu fanfară la balcon, eventual un buchet de flori să ĂŽnsoțească răvașul de ĂŽnștiințare, mirosul de pe hĂŽrtie de care să fie? Băi frate, tupeu la greu! V-ați născut cu âdrepturileâ la purtător?!? ![]() Tupeul nesimtit il ai matale, tupeu de cocalar prost crescut.Asta e un forum si omul si-a spus doleanta dar era imposibil sa nu apara un croncanitor frustrat... |
#45
Posted 01 April 2020 - 10:17

Na, am fost făcut în multe feluri, da' cocălar niciodată! Checked!
![]() P.S. Problema ta fiind...? ![]() |
#46
Posted 01 April 2020 - 10:25

Pai imi cer scuze daca te-am jignit dar interventia ta a fost cocalareasca la adresa omului...N-am nicio problema dar omul are si cauta o rezolvare, daca el asa vrea, ceea ce e normal, de ce sa aruncam cu noroi in ceea ce doreste el?
Conteaza mai putin pt noi dar asta nu inseamna ca il putem balacari... |
#47
Posted 01 April 2020 - 10:44

În primul rînd, nu l-am bălăcărit! Că am fost acid, da, recunosc! Dar de aici și pînă la bălăcărit e cale luuungă! În plus, ideea în sine, exprimată de colegul în discuție, e cel puțin deplasată! Părerea mea, evident!
În al doilea rînd, același mesaj se mai găsește și pe alt topic, lucru interzis de regulamentul forumului. Și îmi pun întrebarea, ce s-a dorit mai mult, informarea (acesta fiind și rolul primordial al forumului) sau doar exacerbarea unei probleme, cu adresabilitate directă către cineva anume (în acest caz, operatorul de cablu). Dacă ai fi citit acolo, ai fi văzut foarte clar că al nostru coleg se opune total ideii că ar putea greși, nu, el sigur are dreptate și doar el! Păi na, dacă e superioritate, atunci superioritate să fie! ![]() În al treilea rînd, anumite cunoștințe dintr-un domeniu nu fac nici cît o ceapă degerată dacă nu sînt însoțite de logică și bun simț. Adică na, eu unul nu contest acele date tehnice expuse în mesaj, dar oare își găsesc adresabilitate aici, pe forum? Și, ca o completare la cele de mai sus, colegul a făcut (for fun, nu altfel) o informare și către Eurosport? Adică na, dacă e să vorbim, hai să vorbim cu sursa, nu? P.S. Scuze de off-topic! P.P:S. Pînă la urmă, se pot șterge toate mesajele astea... |
|
#48
Posted 01 April 2020 - 15:48

Cristalcor, da ceva util esti in stare sa dai "matale" din tastele alea? Numai gunoi, critici, flame si scris de comunist bagi pe aici. Potoleste-te ca ne-ai plictisit grav.
|
#49
Posted 01 April 2020 - 16:35

Puișor, dacă ești plictisit, „caută-te” în altă parte, da? Ești ultimul de aici care are dreptul să comenteze, la ce „bagaj” ai în spate!
![]() |
#50
Posted 02 April 2020 - 05:36

Eu m-am bagat in seama pt ca m-am lovit si eu de problema lui.Tv 4k scump, tot tacamul si cand a venit Digi4k cu transmisiile Hdr Hlg...imagine intunecata.Am scos fum pe toate gaurile, intra pe forumuri, fa updateuri la tv,bla bla...HdR Hlg se vede intunecat.Daca. transmisia e simpla 4k fara Hdr Hlg se vede bestial,luminos,clar.
Pe Eurosport4k la fel, chiar mai rau, se vede si 1080 parca, departe de a fi 4k.Am aflat ca de fapt Eus4k ar transmite upscalat 1080 si nici vorba de 4k, e o abureala totala ce si cum preia Digi acest semnal 4k. Cam asta e, cunosc porcaria de problema cu HLG, aceasta mizerie de optiune bagata pe gat si fara optiunea de a ii da off.Cica asta e standardul pt noile transmisii.Eu fac ceva pe HLG u asta.Nu imagine dark vreau, ci luminoasa.Asa vreau eu.Daca nu, ma aia pe posturile care transmit HLG si gata. Asa ca il inteleg pe om, are dreptul sa ceara ce vrea, daca el stie ca tvul e bun.Si sa fim seriosi acum, sunt abonat Rds de la inceput, de 15ani, cu net, tel mobil,fix,tv insa calitatea posturilor lasa de dorit.Transmisiile din liga1 sunt jalnice, parca nici nu sunt 1080.La meciul cfr-sevilla au transmis 1080upscalat si s-au laudat ca e 4k.Pe bune? Iar Eusp4k e penibil cum se vede.O transmisie 1080 din Anglia sau alta tara serioasa se vede de iti dau lacrimile iar la noi...Mai bagati ceva bani in camerele alea ca deja e cam penibila treaba. Ok, ma opresc aici, poate sunt off topic dar chiar daca e la inceput acest 4k si e doar 5lei asta nu inseamna ca putem fi prostiti cu unele chestii tehnice.Unii mai stim diferenta dintre 4k si UHD si 1080 altii cred ca e aceeasi...na, ca m-am activat si eu acum... |
#51
Posted 02 April 2020 - 08:14

Nu, ai dreptate în ceea ce spui, cel puțin într-o mare măsură!
![]() Punctual acum, da, HLG-ul nu e pe gustul tuturor (nici pe al meu, evident), mai ales că e un format ce necesită condiții speciale (televizor compatibil și nu doar, tre' să mai aibă și specificații de top, cameră întunecoasă la maxim). În plus și reglaje „la meserie”... și aici se pare că Eurosport a dat cu oiștea-n gard, căci e o diferență enormă de imagine între HLG-ul transmisiunilor de pe Digi 4K și cele de pe Eurosport 4K. Iar acesta e motivul pentru care lumea îi arată cu degetu' pe Eurosport, există un termen de comparație! Chiar și cei de la UPC, care nu au cu ce compara Eurosport 4K-ul, și ei și-au dat seama cît de proastă e imaginea pe acest canal! Și atunci, de ce să arunci pisica în curtea RCS-ului? Au ei destule bube, unele mari chiar, dar aici nu sînt cu nimic de vină... Pe mine deja începe să mă enerveze toată alergătura asta după noi și noi rahaturi tehnologice, în fiecare zi mai apare cîte o nouă abreviere corespunzătoare cine știe cărei noi invenții! Dacă ești izolat undeva vreo 6 luni, cînd vii înapoi în lumea reală ești pierdut, ești „depășit” de-a dreptul! Ca să nu mai vorbesc de dispozitive, azi ți-ai luat ultimul răcnet de televizor sau de telefon, mîine poți să plîngi lîngă ele, că-s „obsolete”! P.S. La meciul CFR - Sevilla nu s-au lăudat cu transmisie 4K, să fim corecți! Doar au transmis și pe canalul 4K, 1080p upscalat. |
#52
Posted 02 April 2020 - 10:40

colegul a facut niste pasi,f.corecti catre digi,fata de calitatea canalului ESP 4K...pasi care ar trebui sa facem cat mai multi dintre noi.in plus omul a venit si cu date technice despre greseala lor.RESPECT.vii tu si o faci prost,fara sa ai habar.scuza-ma,dar asta este.plus vii cu niste idei sa faca plangere catre compania discovery,in privinta asta.probabil o va face.DAR asta NU e treaba lui.NU el este semnatarul contractului intre companiille in parte,CI DIGI SI DISCOVERY.deci omul,f.corect a anuntat pe digi,CU care are EL contract de furnizare servicii.asta e demersul corect.SI atunci,daca tu scrii tot feluri de chestii,care tie ti se par logice.nici asta nu ar fi o problema,daca nu te-ai lega de oamenii de pe forum,intr-un fel acidulat de atotstiutor.
P.S. la meciul CFR-ului,A facut reclama cu rezolutia UHD...inclusiv pe site-ul lor si pe facebook-ul lor oficial SAMD. Edited by hariseldon01, 02 April 2020 - 10:44. |
#53
Posted 03 April 2020 - 11:47

Buna ziua
Wow !.... Ce replici acide primesc. Daca stiam ca se ajunge nu mai postam nimic. Desi nu ma mai asteptam, ieri am primit mail-ul acesta de la DIGI ca raspun la ultima sesizare. Stimate domnule ****** *****, Ne cerem scuze pentru eventualele neplaceri create. Sesizarea inregistrata cu numarul **********, ramane in continuare in atentia specialistilor nostri, si va asiguram ca depunem toate eforturile necesare pentru a reveni cu un raspuns in cel mai scurt timp posibil. Va multumim pentru intelegere si va dorim o zi placuta in continuare! -- Cu consideratie, Echipa RCS&RDS Departamentul Reclamatii Si da, spre multumirea tuturor am depus sesizare si catre cei de la Discovery dar nu mai indraznesc sa o postez. Deoarece nu vreu sa intru in polemica cu nimeni, aceasta este ultima mea postare pe acest subiect. Imi cer scuze celor pe care i.am deranjat si multumesc de intelegere. In continuare, doresc sanatate o zi buna tuturor |
|
#54
Posted 03 April 2020 - 12:11

Bravo tie pentru ce faci.Nu merita bagi in seama rautatile.Doar asa probabil ca se va schimba ceva.
|
Anunturi
▶ 0 user(s) are reading this topic
0 members, 0 guests, 0 anonymous users