Jump to content

SUBIECTE NOI
« 1 / 5 »
RSS
A fost lansat Ubuntu 24.04 LTS

Free streaming SkyShowtime

Skoda Fabia 1.0 TSI (110 CP)- 19 ...

Mezina familiei, Merida BigNine
 The Tattooist of Auschwitz (2024)

Se poate recupera numar de telefo...

Upgrade de la MacBook Pro M1 cu 8...

Ce tip de monitor am nevoie pt of...
 Resoftare camera supraveghere

Laptop Gaming

Cu ce va aparati de cainii agresi...

Nu imi platiti coletul cu cardul ...
 Exista vreun plan de terorizare p...

Schimbare adresa DNS IPv4 pe rout...

Recomandare Barebone

Monede JO 2024
 

Mercedes c200 kompressor (w203)

- - - - -
  • Please log in to reply
19 replies to this topic

#1
Rmdragulin

Rmdragulin

    New Member

  • Grup: Junior Members
  • Posts: 2
  • Înscris: 28.11.2018
Salutare tuturor.
  Am un Mercedes benz c 200 kompresor,an fabricatie 2001(cod motor w203). Am o mica problema cu masina si dupa multe testere si multi mecanici intrebati inca nu am aflat un raspuns concret si sper ca,cineva de pe acest forum sa fi intampinat problema pe care o am eu.
Tin in primul rand sa mentinez ca am cutie automata. Deci,simptomele ar fi urmatoarele : masina nu sta la relanti,oscileaza intre 500 si 1000 de turatii pe minut. Daca sunt in mers si opresc la semafor,cand iau piciorul de pe frana si apas acceleratia,masina parca se inneaca,pleaca in "suturi". Daca mentin pedala apasata,dupa 3-4 secunde sau o accelerez la maxim,nu mai are nici o problema. Pe langa asta,cum acum anotimpul nu ma ajuta,dupa ce masina sta mai multe ore in frig,nu ii merge inchiderea centralizata si nici cand bag cheia in contact nu imi citeste cheia. Dupa multe incercari de scoate si baga cheia,isi revine dar se duc toate acele pana la maxim si apoi revin la forma initiala + se aprind beculetele din bord si se sting. Dupa ce il citeste,la fel,nu mai am nici un fel de probleme pana la urmatarea noapte lasata afara in frig.

                                                                                                                                           Va multumesc anticipat!

#2
TruculMagic

TruculMagic

    Egalitatea nu există decât în matematică

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 19,669
  • Înscris: 24.11.2015
Testerul ce spune ? EGR l-ai curatat / functioneaza ? In legatura cu inchiderea si pornirea, bateria masinii si cea de la telecomanda le-ai schimbat vreodata ? Verifica si alternator-ul sa fie in regula.

#3
pasilla

pasilla

    Superior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 55,778
  • Înscris: 31.03.2012
Are totusi 17 ani, e cam "baba".
Probabil ca sunt ceva contacte oxidate, ceva relee/senzori care nu mai functioneaza cum trebuie.

Edited by pasilla, 29 November 2018 - 00:29.


#4
dexterash

dexterash

    --something---

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 22,912
  • Înscris: 19.08.2004

View PostRmdragulin, on 29 noiembrie 2018 - 00:01, said:

cod motor w203
Posted Image Pe care motor ai citit acest cod? Sau care mecanic ultra-mega priceput ce nu stie sa repare diverse probleme ti-a zis ca acesta e codul de motor?

#5
crisstonne

crisstonne

    Ἀταραξία

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 40,295
  • Înscris: 13.01.2011
Daca este din computer, doar pe tester vezi.
Apoi urmează alti pași.

View Postdexterash, on 29 noiembrie 2018 - 00:44, said:

Posted Image

Nu este ăsta ?

Attached Files



#6
dexterash

dexterash

    --something---

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 22,912
  • Înscris: 19.08.2004
Ba da, dar W203 este modelul in sine (sa-i spunem sasiu/forma/caroserie/clasa), nicidecum motorizarea (care, banuiesc eu, o fi ceva de genul M111.draci_varianta).

Sincer, acuma nici nu mai stiu: afirmatiile privind "cod motor" apartin """"istetilor"""" care au impresia ca's electro-ceva-mecanici daca stiu sa scrie C200 pe Google sau mecanicilor-electro-ceva de la coltul blocului care habar nu au ce fac...

#7
crisstonne

crisstonne

    Ἀταραξία

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 40,295
  • Înscris: 13.01.2011
Deeeci ??!!
O bănănăim aiurea.
Omul are probleme la electronica/electrica.
Codul motor ,,exact " arata chestii mecanice, numar cilindrii, turbina cutare, etc.

Omul istet sau cum este el, nu este inginer, nici specialist, ca de aia intreaba aici.
Nu are nici o vina ca nu stie toate detaliile la virgulă.

Zic sa il ajutam, nu sa il incurcăm :)

#8
underb

underb

    Guru Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 17,491
  • Înscris: 08.03.2015
Pune un aditiv pt uleiul din cutie si mai tragi un timp de ea, pana iei alta cutie. Daca schimbi uleiul (si ma indoiesc ca il vei schimba cum trebuie ca e relativ scumpa operatiunea) e f posibil sa mearga mai rau.

#9
spe_ripper

spe_ripper

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 3,519
  • Înscris: 04.03.2009
Probabil s-a exprimat gresit. W203 este Clasa C, modelul din anul xxxx (probabil 2000 cum a scris colegul mai sus). W este codul tipului de caroserie, adica sedan/saloon.
Combinatia asta se cheama baumuster sau ceva de genul. 203 se regaseste si in seria de sasiu.

#10
Rmdragulin

Rmdragulin

    New Member

  • Grup: Junior Members
  • Posts: 2
  • Înscris: 28.11.2018

View Postcrisstonne, on 29 noiembrie 2018 - 00:50, said:

Daca este din computer, doar pe tester vezi.
Apoi urmează alti pași.
Salut. Da, aceasta este mașina.


Nu este ăsta ?


#11
Baxon

Baxon

    Dachshund

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 14,720
  • Înscris: 01.03.2017

View PostRmdragulin, on 29 noiembrie 2018 - 00:01, said:

Salutare tuturor.
  Am un Mercedes benz c 200 kompresor,an fabricatie 2001(cod motor w203). Am o mica problema cu masina si dupa multe testere si multi mecanici intrebati inca nu am aflat un raspuns concret ....
La reprezentanta ai fost ? Doar acolo vei primi sfaturi competente , nu la deversi schimbatori de piese ca " mecanic " e deja mult spus daca nu au fost in stare sa afle ce are masina ta . Stiu ca e scump dar : cine are Mercedes ? O masina se intretine cu bani nu cu pufuleti !

Edited by Baxon, 29 November 2018 - 08:44.


#12
spe_ripper

spe_ripper

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 3,519
  • Înscris: 04.03.2009
Nu as fi asa sigur :) Dar e de recomandat sa faca o diagnoza cum trebuie la reprezentanta.

#13
tehnics

tehnics

    acolo unde vara-i zi la miezul noptii

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 30,841
  • Înscris: 01.11.2005
Daca nu ma insel, modelul asta de Mercedes are un alt timp de connector de diagnosticare si alt protocol. Nu sunt sigur ca exact masina asta are, dar stiu ca am intalnit la un astfel de model.
Connectorul arata asa si se afla in compartimentul motor, in cutia cu sigurante.

Edited by tehnics, 29 November 2018 - 09:59.


#14
Mihai_mb

Mihai_mb

    Active Member

  • Grup: Members
  • Posts: 1,570
  • Înscris: 23.09.2016
Simptomele cutiei suna a convertizor de cuplu. Mergi la un atelier specializat in cutii automate, o sa-ti verifice poate si solenoizii de pe calculatorul cutiei, si aia se mai duc. Sa nu crezi ca se rezolva cu schimb de ulei, ba chiar, daca e convertizorul, s-ar putea sa faca mai rau cu ulei proaspat. Cutia ta e de generatie mai veche si cred ca are buson de golire si la convertizor. Sunt ateliere care reconditioneaza convertizoare, te poti interesa. Daca totusi schimbi uleiul, incearca sa mergi pe Mercedes original cu codul pt cutia ta, sunt sensibile la uleiuri proaste. Aditivii sunt o solutie de samsar care vrea sa scape de masina cu probleme, o sa-ti modifice consistenta uleiului din cutie, convertizorul va cupla mai bine si vor disparea din simptome, iar toate canalele hidraulice ale cutiei se vor infunda si vor avea de suferit + toate piesele in miscare impropriu lubrifiate. Pe scurt, poti sa rezolvi temporar simptomele date de un convertizor pe duca si sa faci praf cutie in stare buna.

Pentru cealalta problema, incearca intai sa inlocuiesti bateria din cheie, vezi ce rezolvi asa, poate are semnalul slab.

Pentru curiosi, daca e din 2001, motorul e o varianta de M111 (motorul de pe W124 , care a fost si pe W210 ) cu kompressor adaugat ( initial a fost proiectat fara pentru W124 si W202 , abia pe W210 si W203 i l-au pus ) , de 2 litri , probabil M111.955

Edited by Mihai_mb, 29 November 2018 - 10:38.


#15
crisstonne

crisstonne

    Ἀταραξία

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 40,295
  • Înscris: 13.01.2011
"Daca sunt in mers si opresc la semafor,cand iau piciorul de pe frana si apas acceleratia,masina parca se inneaca,pleaca in "suturi". Daca mentin pedala apasata,dupa 3-4 secunde sau o accelerez la maxim,nu mai are nici o problema. Pe langa asta,cum acum anotimpul nu ma ajuta,dupa ce masina sta mai multe ore in frig,nu ii merge inchiderea centralizata si nici cand bag cheia in contact nu imi citeste cheia. Dupa multe incercari de scoate si baga cheia,isi revine dar se duc toate acele pana la maxim si apoi revin la forma initiala + se aprind beculetele din bord si se sting. Dupa ce il citeste,la fel,nu mai am nici un fel de probleme pana la urmatarea noapte lasata afara in frig. "

Asta este caz pentru Sherlock Holmes :scratchchin:
Deci, sa pice cutia/convertizorul, bateria la telecomandă, acumulatorul la masina, electronica & etc... cam ciudat.
Ghinion colegule, o sa ai batai de cap.

#16
dexterash

dexterash

    --something---

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 22,912
  • Înscris: 19.08.2004
Eh, nu-i prea complicat, doar ca masina aia e plina de electronica pe care doar un electronist auto bun (nu mecanic, nu electrician) o intelege. Si astia's cam rari. Plus ca, dupa 20 de ani, electronica are tot dreptul sa se mai supere.

O fi si ceva probleme mecanice, dar tind sa cred ca mult mai putine. Doar ca un mecanic de 1310 nu prea face fata vs electronica+mecanica+"mecatronica" din cutie+altele...

#17
dexterash

dexterash

    --something---

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 22,912
  • Înscris: 19.08.2004
Eh, nu-i prea complicat, doar ca masina aia e plina de electronica pe care doar un electronist auto bun (nu mecanic, nu electrician) o intelege. Si astia's cam rari. Plus ca, dupa 20 de ani, electronica are tot dreptul sa se mai supere.

O fi si ceva probleme mecanice, dar tind sa cred ca mult mai putine. Doar ca un mecanic de 1310 nu prea face fata vs electronica+mecanica+"mecatronica" din cutie+altele...

#18
_-livio-_

_-livio-_

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 9,354
  • Înscris: 22.10.2007
eu zic sa verifici toate mufele de pe la calculatoarele de motor si cutie si impamantarile, asta dupa ce pui un tester.
cum zice si crisstonne: prea multe probleme sa nu fie cu legatura intre ele.
ba ma gandesc ca fiind din 2001 s-ar putea sa aiba niste lipituri reci pe ici pe colo, a fost o perioada proasta din punctul asta de vedere la multi producatori, parca s-a schimbat tipul de fludor folosit.

Edited by _-livio-_, 30 November 2018 - 01:58.


Anunturi

Chirurgia endoscopică a hipofizei Chirurgia endoscopică a hipofizei

"Standardul de aur" în chirurgia hipofizară îl reprezintă endoscopia transnazală transsfenoidală.

Echipa NeuroHope este antrenată în unul din cele mai mari centre de chirurgie a hipofizei din Europa, Spitalul Foch din Paris, centrul în care a fost introdus pentru prima dată endoscopul în chirurgia transnazală a hipofizei, de către neurochirurgul francez Guiot. Pe lângă tumorile cu origine hipofizară, prin tehnicile endoscopice transnazale pot fi abordate numeroase alte patologii neurochirurgicale.

www.neurohope.ro

0 user(s) are reading this topic

0 members, 0 guests, 0 anonymous users

Forumul Softpedia foloseste "cookies" pentru a imbunatati experienta utilizatorilor Accept
Pentru detalii si optiuni legate de cookies si datele personale, consultati Politica de utilizare cookies si Politica de confidentialitate