Chirurgia spinală minim invazivă
Chirurgia spinală minim invazivă oferă pacienților oportunitatea unui tratament eficient, permițându-le o recuperare ultra rapidă și nu în ultimul rând minimizând leziunile induse chirurgical. Echipa noastră utilizează un spectru larg de tehnici minim invazive, din care enumerăm câteva: endoscopia cu variantele ei (transnazală, transtoracică, transmusculară, etc), microscopul operator, abordurile trans tubulare și nu în ultimul rând infiltrațiile la toate nivelurile coloanei vertebrale. www.neurohope.ro |
'19 Mazda3
Last Updated: May 18 2022 09:09, Started by
alliNdanuTz
, Nov 28 2018 12:39
·
0
#505
Posted 21 May 2019 - 15:02
Va fi de vis combinatia SkyActivX AT6 AWD. Iar lista de dotari standard este mai mare decat la unele modele cu pretentii.
|
#507
Posted 24 May 2019 - 19:21
Am vazut pe viu minunea, la Bucharest Tech Week. Este dementiala, orice atingi este de o calitate buna, comutatoarele si butoanele dau senzatia de calitate si robustete. Ecranul din bord se vede bine, iar HMI-ul face facila navigarea prin CarPlay.
Calitatea interiorului este comparabila cu cea de la fostul Lexus CT200h, ceea ce este una buna, pe alocuri ceva mai bine/mai ergonomic. Foarte amabil cel prezent la stand si bine pregatit in materie de produs. A ramas sa ne auzim la showroom unde o putem admira si in echiparea cu BOSE si eventual un test. LE: [ https://www.youtube-nocookie.com/embed/sStGn0A67kQ?feature=oembed - Pentru incarcare in pagina (embed) Click aici ] 5 stele pentru siguranta de top si sistemele de siguranta active oferite in standard. Edited by connectorxp, 25 May 2019 - 20:26. |
#508
Posted 30 May 2019 - 22:22
Am tot vazut / auzit discutii pe tema: manuala vs automata, raport pret / comfort.
Ce ati alege? De ce manuala? De ce automata? Merita diferenta de bani, pentru confort (in cazul de fata 2500 âŹ)? Merita AT6? Un AT7, 8, 9 sigur merita (dar aici nu e cazul)? La pretul unei configuratii full, efectiv cutia este inca 10% din valoarea masinii. E doar o curiozitate, nu sunt fan desavarsit al unei anumite transmisii. Daca se misca bine manuala, nu as spune nu, idem automata. Edited by razvanviper, 30 May 2019 - 22:25. |
#509
Posted 30 May 2019 - 22:28
Eu in ultimii 10-12 ani cred că am condus 200-400 de km pe manuală. Eu nu înțeleg de ce se mai fabrică manuală.
Diferența de preț? Daca nu vrei automată vezi acea diferență de preț, altfel o bifezi la fel cum alegi culoarea. |
#510
Posted 30 May 2019 - 22:32
Mie unul imi place cutia manuala. Simti ca tu conduci. Nici nu vreau sa ma gandesc ce va fi peste 10 ani cand ne vor lua placerea sofatului de tot cu masinile astea autonome. Dar atunci, vir fi destui care sa spuna cat de idioti am fost noi astia care am condus masini fara Cruise control, sau fara Lane Assist...
|
#511
Posted 30 May 2019 - 23:48
Doar in oras as alege o cutie AT. Merita cu prisosinta. In rest, mai ales la condus sportiv, viraje, serpentine, IMHO nimic nu se compara cu placerea schimbarii vitezelor, mai ales daca ai o cutie manuala buna ! Cum sa zic altfel ... Simti adrenalina puternic, simti ca traiesti )
Am condus si AT si nu mi-au placut in mod special, posibil sa fi fost tehnologii mai vechi. Am sa fac insa niste td saptaminile astea si revin cu impresii. Insa pina una alta votul meu merge clar spre cutia de viteze manuala. |
#512
Posted 31 May 2019 - 07:52
Manuala are sens doar pe masini cu pretentii de sportivitate. In rest, automata face toti banii, chiar si 10%.
|
#513
Posted 31 May 2019 - 19:24
Vazusem pe undeva o intrebare de genul: de ce Mazda isi promoveaza 3-ul cu cutia manuala in multe brosuri, showroom-uri, chiar si review-uri de prin europa?
La test drive, masinile au absolut toate dotarile, dar cutia e manuala. Totusi, au automata pe care o lauda ca fiind altfel decat alte cutii cutii cu convertizor de cuplu. Edited by razvanviper, 31 May 2019 - 19:39. |
#514
Posted 01 June 2019 - 08:44
Preturi incepand cu 19.890 euro, de cand Mazda e Audi ?!
Legat de cutie automata si confort...cand zici confort eu ma gandesc la pozitia in masina si scaune ventilate cu perne de aer, suport lombar activ d-astea nu doar cutie automata ca tot asa stai in scaun mai ales la drumuri extraurbane. Majoritatea vor automata in oras ca sa butoneze telefonu fara griji |
|
#515
Posted 02 June 2019 - 07:19
#516
Posted 02 June 2019 - 07:51
Stai sa se întoarcă bătrânica nemțoaică de la biserica și să-l pună pe mobile.de
|
#517
Posted 02 June 2019 - 09:06
#518
Posted 02 June 2019 - 10:35
#521
Posted 05 June 2019 - 15:12
Mazda 3 poate fi comandat pe piața din România și cu noul motor pe benzină Skyactiv-X de 2.0 litri și 180 de cai putere, iar prețurile încep de la 23.000 de euro.
Noua unitate de propulsie are 2.0 litri și generează 180 de cai putere și un cuplu maxim de 224 Nm, în timp ce consumul mediu este de 5.4 litri/100 km conform noului standard WLTP, în cazul versiunii sedan cu cutie de viteze manuală. Standard, Mazda 3 vine și cu tehnologia Mazda M Hybrid, care permite reducerea consumului de carburant prin utilizarea unui sistem de 24 de volți care alimentează un motor electric ce asistă motorul pe benzină. Unitatea de propulsie poate fi cuplată la o cutie de viteza manuală Skyactiv-MT sau automată Skyactiv-Drive, iar ambele oferă 6 trepte. Noua Mazda 3 cu motorizarea Skyactiv-X este disponibilă atât pentru versiunea hatchback, cât și pentru sedan, însă sistemul de tracțiune integrală Skyactiv-X este oferit opțional doar pentru hatchback. Edited by cata, 05 June 2019 - 15:13. |
Anunturi
▶ 0 user(s) are reading this topic
0 members, 0 guests, 0 anonymous users