Second Opinion
Folosind serviciul second opinion ne puteți trimite RMN-uri, CT -uri, angiografii, fișiere .pdf, documente medicale. Astfel vă vom putea da o opinie neurochirurgicală, fără ca aceasta să poată înlocui un consult de specialitate. Răspunsurile vor fi date prin e-mail în cel mai scurt timp posibil (de obicei în mai putin de 24 de ore, dar nu mai mult de 48 de ore). Second opinion – Neurohope este un serviciu gratuit. www.neurohope.ro |
Sumă blocată fără urme
#1
Posted 28 November 2018 - 00:32
Am observat în contul curent de la Transilvania o sumă blocată în valoare de ~91 lei ce nu apare în niciun extras și nici în istoricul tranzacțiilor. M-am dus la bancă și mi s-a spus că nici la ei în sistem nu apare și să sun a doua zi că pe data de 3 decembrie o decontează din cont. Am cumpărat online acum câteva zile produse și am plătit cu cardul, așa că am contactat magazinul respectiv și mi-au spus că nu au făcut altă tranzacție cu cardul meu. Crezând că tranzacția a fost făcută azi și că voi afla de unde e suma aia blocată, aștept extrasul zilnic. Nu a apărut niciun extras în aplicație și mă gândesc că nu a fost făcută ieri tranzacția. Cardul a fost nou emis și a fost folosit doar la magazinul ce a infirmat operațiuni extra. Nu dețin niciun abonament sau servicii cu plată recurentă și nu am nicio datorie. Care credeți că este cauza acestui eveniment?
|
#2
Posted 28 November 2018 - 00:49
Daca plata nu e confirmata, se va scoate atumat hold-ul pe respectiva suma.
Misterioase sunt eoririle Visa/Mastercard... |
#3
Posted 28 November 2018 - 01:01
Adm, on 28 noiembrie 2018 - 00:49, said:
Daca plata nu e confirmata, se va scoate atumat hold-ul pe respectiva suma. _Claudiu_, on 28 noiembrie 2018 - 00:32, said:
M-am dus la bancă și mi s-a spus că nici la ei în sistem nu apare și să sun a doua zi că pe data de 3 decembrie o decontează din cont. Edited by pasilla, 28 November 2018 - 01:03. |
#4
Posted 28 November 2018 - 01:42
Va spun si eu una, sa fie informatia.
Am mers la farmacie, luni acum, cind sa platesc mi se spune ca nu au rețea. Apoi se uita si zice sa incerce, ca a venit semnalul. Incearcă si hop, bon cu tranzactie respinsa. A doua oara la fel. Imi zice ca iar a picat. Bine, zic, ma duc sa scot de la bancomat. Banii erau luati, le spun, suna la banca lor, aia nu raspundeau, nici nu au răspuns... tevatură. Sotia imi spune ca au extras, aparea si in banca noastră, ziua/ora, numele farmaciei, numar tranzactie. In fine, am lasat numar de telefon, in caz ca au dubii, am luat marfa si am plecat. Edited by crisstonne, 28 November 2018 - 01:46. |
#5
Posted 28 November 2018 - 01:50
@crisstonne - suma e blocata 'in asteptare' - o sa vezi ca o sa fie respinsa de banca, nu o sa iti apara in extras.
daca pos-ul iti da chitanta cu tranzactie esuata, nu o sa se deconteze. treburile astea nu se rezolva cu magazinul, ci cu banca ta (in cel mai rau caz prezinti bonul de la pos cu 'tranzactie respinsa' si faci refuz de plata la tranzactie, daca se deconteaza). |
#6
Posted 28 November 2018 - 02:39
Adica, am luat produsele si primesc si banii inapoi pe card ?
Eu am vazut in extras in timp real, prin aplicație. Suma era debitată. De la farmacie nu au mai sunat. Posibil ca au vazut ca marfa a fost achitată, practic au primit banii, de la mine. Ma gindesc totusi la o eroare, mai rară. L.E. Repet, am fost si la bancomat, lipsea fix suma respectivă. Edited by crisstonne, 28 November 2018 - 03:07. |
#7
Posted 28 November 2018 - 07:47
ascee_ro, on 28 noiembrie 2018 - 01:50, said:
@crisstonne - suma e blocata 'in asteptare' - o sa vezi ca o sa fie respinsa de banca, nu o sa iti apara in extras. Edited by andreic, 28 November 2018 - 07:48. |
#9
Posted 28 November 2018 - 08:13
Ce inseamna suma blocata? Tranzactie in asteptare?
Cand faci o plata cu cardul la un terminal care nu este tot al bancii care a emis cardul, suma sta la tranzactii in asteptare timp de 3 zile, apoi se deconteaza si apare in extras. Nu folosesc BT, poate termenii sunt putin altfel in IB-ul lor. Cat despre angajatul ala care zice ca nu vede in sistem nici macar ce vezi tu in interfata, ne explica Isarescu de ce e incompetent https://www.jurnalis...jatii-bancilor/ Edited by don_dannielo, 28 November 2018 - 08:24. |
#10
Posted 28 November 2018 - 08:17
_Claudiu_, on 28 noiembrie 2018 - 00:32, said:
Am observat în contul curent de la Transilvania o sumă blocată în valoare de ~91 lei ce nu apare în niciun extras și nici în istoricul tranzacțiilor. M-am dus la bancă și mi s-a spus că nici la ei în sistem nu apare și să sun a doua zi că pe data de 3 decembrie o decontează din cont. Am cumpărat online acum câteva zile produse și am plătit cu cardul, așa că am contactat magazinul respectiv și mi-au spus că nu au făcut altă tranzacție cu cardul meu. Crezând că tranzacția a fost făcută azi și că voi afla de unde e suma aia blocată, aștept extrasul zilnic. Nu a apărut niciun extras în aplicație și mă gândesc că nu a fost făcută ieri tranzacția. Cardul a fost nou emis și a fost folosit doar la magazinul ce a infirmat operațiuni extra. Nu dețin niciun abonament sau servicii cu plată recurentă și nu am nicio datorie. Care credeți că este cauza acestui eveniment? poate e suma de intretinere a contului anuala? |
|
#11
Posted 28 November 2018 - 08:19
antoneea, on 28 noiembrie 2018 - 08:17, said: poate e suma de intretinere a contului anuala? _Claudiu_, on 28 noiembrie 2018 - 00:32, said:
Am observat în contul curent de la Transilvania o sumă blocată în valoare de ~91 lei ce nu apare în niciun extras și nici în istoricul tranzacțiilor. M-am dus la bancă și mi s-a spus că nici la ei în sistem nu apare și să sun a doua zi că pe data de 3 decembrie o decontează din cont. Am cumpărat online acum câteva zile produse și am plătit cu cardul, așa că am contactat magazinul respectiv și mi-au spus că nu au făcut altă tranzacție cu cardul meu. Crezând că tranzacția a fost făcută azi și că voi afla de unde e suma aia blocată, aștept extrasul zilnic. Nu a apărut niciun extras în aplicație și mă gândesc că nu a fost făcută ieri tranzacția. Cardul a fost nou emis și a fost folosit doar la magazinul ce a infirmat operațiuni extra. Nu dețin niciun abonament sau servicii cu plată recurentă și nu am nicio datorie. Care credeți că este cauza acestui eveniment? |
#12
Posted 28 November 2018 - 08:51
Cei 91 de lei reprezinta valoarea produselor cumparate online (plus eventual transportul) ? Daca da, ai rabdare, se va deconta la un moment dat tranzactia si o sa-ti apara si in extrasul de cont.
|
#13
Posted 28 November 2018 - 09:24
Orice suma provenita din tranzactii cu cardul ramane blocata pe cont maxim 12 zile, iar apoi se repune automat in cont, daca nu se solicita decontarea tranzactiei.
Sumele blocate sunt redate pe extras de cont in sectiunea: “Sume Blocate”. https://intreb.banca...locata-pe-card/ Suma bolcata inseamna ca vanzatorul nu accepta banii. |
#14
Posted 28 November 2018 - 09:33
#15
Posted 28 November 2018 - 10:29
_Claudiu_, on 28 noiembrie 2018 - 00:32, said:
Am observat în contul curent de la Transilvania o sumă blocată în valoare de ~91 lei ce nu apare în niciun extras și nici în istoricul tranzacțiilor. M-am dus la bancă și mi s-a spus că nici la ei în sistem nu apare și să sun a doua zi că pe data de 3 decembrie o decontează din cont. Am cumpărat online acum câteva zile produse și am plătit cu cardul, așa că am contactat magazinul respectiv și mi-au spus că nu au făcut altă tranzacție cu cardul meu. Crezând că tranzacția a fost făcută azi și că voi afla de unde e suma aia blocată, aștept extrasul zilnic. Nu a apărut niciun extras în aplicație și mă gândesc că nu a fost făcută ieri tranzacția. Cardul a fost nou emis și a fost folosit doar la magazinul ce a infirmat operațiuni extra. Nu dețin niciun abonament sau servicii cu plată recurentă și nu am nicio datorie. Care credeți că este cauza acestui eveniment? Tranzactiile cu cardul ramase in decontare (nedecontate inca) apar la BT in "sume blocate"... Deci, e posibil sa ai acolo 2-3 tranzactii cu cardul care inca nu s-au decontat. Mai sunt insa si erori de sistem.. .Nu o singura data am avut soldul raportat aiurea la bancomatul BT, pe chitanta de bancomat, desi stiam sigur cati bani am in cont. Se regleaza, in general in 2-3 zile.. deci, nu-ti fa problema pentru o suma fantoma in "sume blocate" decat daca apare in extras, caz in care, clar, trebuie sa vezi ce e cu ea si de unde provine.. Tot in sume blocate apar si tranzactiile in rate adica la o plata cu cardul (rate fara dobanda) se blocheaza toata suma, apoi... in extras apar esalonat ratele lunare. Edited by rosix, 28 November 2018 - 10:31. |
|
#16
Posted 28 November 2018 - 13:38
Eu am mancat cica gratis, la un local... platit cu cardul dar nimic tras de pe card!
Bineinteles ca si-au luat banii dar dupa aproape o saptamana! Edited by rz, 28 November 2018 - 13:39. |
#17
Posted 28 November 2018 - 17:10
A apărut extrasul de cont, suma e blocată de magazinul online. E aceeași valoare cu plata făcută inițial, am trimis mail magazinului pentru detalii.
|
#18
Posted 28 November 2018 - 17:17
Suma se va debloca si va reveni in contul tau in cel mult 12 zile daca magazinul nu accepta banii.
|
Anunturi
▶ 0 user(s) are reading this topic
0 members, 0 guests, 0 anonymous users