Jump to content

SUBIECTE NOI
« 1 / 5 »
RSS
Info Coronavirus/Vaccinare vs Fake News

Livrarea DHL Express dureaza neju...

temperatura necorespunzatoare cup...

Panouri solare - acoperis plat, g...
 Terasa neacoperita

Achiziție imobil U3 cu credi...

Mentinere memorie Radio AKAI APR-...

Masuri combatere inflatie - topic...
 Daca duce pompa de apa

Care a fost cea mai performanta a...

Casare autovehicul fara proprieta...

Inca un contor pentru prosumatori...
 Senzor de miscare PIR PNI SafeHou...

Reglaj motocoasa. BaiKal

Cum isi mai petrec romanii vacant...

Fronius Gen24 Hibrid country code?
 

samsung s7- probleme garantie

- - - - -
  • Please log in to reply
28 replies to this topic

#19
danX

danX

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 8,250
  • Înscris: 26.06.2003
La 4 interventii in service se storneaza produsul.
Am avut ceva similar la PcGarage, alti breji ai industriei.

Du-l iara la garantie cu aceeasi problema.
Desi e posibil ca prima oara sa nu se puna, telefoanele se trimit la garantie resetate, fara date personale. Asta ca sa stii pe viitor.
Service-ul nu trebuia sa il accepte din start cu parola.

Deci mai ai maxim doua vizite la service si ti se va storna produsul (service-ul iti va da negatie sau poti solicita tu chestia asta in scris la cel.ro).
Atentie sa urmezi niste pasi civilizati (i.e. informeaza-i de situatie, in scris (mail, de ex) trimitand copii ale interventiilor si solicita inlocuirea produsului cu unul nou sau returnarea banilor.
Daca nu raspund, deschide o plangere la ANPC. Sub nici o forma nu preda documentele originale la cel.ro, doar copii.

Din cate stiu Samsung nu produce flagship-uri dual-sim pentru piata din Europa, asta for future reference.

Edited by danX, 28 November 2018 - 04:59.


#20
buyonevideo

buyonevideo

    STATI ACASA !! :)

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 7,442
  • Înscris: 06.02.2016

View PostdanX, on 28 noiembrie 2018 - 04:55, said:

La 4 interventii in service se storneaza produsul.
Nope, nu mai este legea asa.
Poti sa-l tirmiti de 100 de ori la service.

Revenind la problema:
- nu se trimite blocat
- nu ceri tu interventia, repara/inlocuiesc ei ce cred de cuvinta
- problema cu bateria sint cele mai nasoale, astea oricum se duc. Pot sa fie software sau hardware asemenea probleme. Desi software = reset.
- sa zici mersi ca ti l-au reparat de 3 sau 4 ori cit a fost. Faptul ca inca persista problema... e altceva. CUm zicea un coleg mai sus, zi mersi ca n-avea "soc mecanic" si refuzat garantie.
- eu am tirmis un Motorola de 3 ori la depanero, scadea brusc bateria de la 60-65% la zero. 1 factory reset, 1 nu se manifesta problema, 1 resoft. Bineinteles problema nerezolvata. Returnat, dupa 6 luni, garantia de conformitate (era alt model decit cel comandat de mine si afisat pe site).
- il trimiti la garantie de 18 ori, apoi ameninti cu ANPC si poate ai noroc. Sau apelezi la garatia de conformitate (pe site scria UE? acum telefonul nu mai este dual sim, deci nu mai corespunde cu specificatiile originale). Da,r probabil, garantia de conformitate este doar 12 luni.

#21
Hider141

Hider141

    trolling here since 2008

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 19,040
  • Înscris: 06.01.2008

View Postncu, on 27 noiembrie 2018 - 23:28, said:

Eu am fost sa zicem un caz fericit in sensul ca am reusit sa iau legatura cu LG Romania (fara Cel.ro) si aia m-ar fi servit cu asistenta tehnica.
Inj cazul initiatorului e mai dubioasa treaba.
Si daca il trimiteau cei de la cel.ro, tot la service-ul LG trebuia sa ajunga daca e telefon destinat pietei din Romania.

View PostPuferiu_, on 27 noiembrie 2018 - 23:31, said:

Pai si cum afli dinainte de a cumpara telefonul unde este valabila garantia?
Cum s-a scris, te interesezi pe forumuri, intrebi la magazin, intrebi direct la asistenta tehnica a producatorului pentru Romania, etc.

View Postxkos, on 28 noiembrie 2018 - 03:51, said:

acu e tardiv faptul ca nu m-am interesat de la inceput cum e cu garantia dar nici prin cap nu mi-a trecut ca daca iau Samsung nu-l pot face la Samsung Romania:) Oricum il trimit iar la baieti sa-mi faca telefonul inapoi dual sim. Service-ul e unul din Baia Mare, asta mai exact https://www.service-...om/contact.html
Vezi sa nu ti-l faca tandari. Ai noroc ca ai primit inapoi un telefon functional.
Service-ul e, cum am suspectat, al celor de la QM indiferent cat ar minti ei ca nu e asa.

View Postbuyonevideo, on 28 noiembrie 2018 - 08:35, said:

Revenind la problema:
- nu se trimite blocat
- nu ceri tu interventia, repara/inlocuiesc ei ce cred de cuvinta
- problema cu bateria sint cele mai nasoale, astea oricum se duc. Pot sa fie software sau hardware asemenea probleme. Desi software = reset.
- sa zici mersi ca ti l-au reparat de 3 sau 4 ori cit a fost. Faptul ca inca persista problema... e altceva. CUm zicea un coleg mai sus, zi mersi ca n-avea "soc mecanic" si refuzat garantie.
- eu am tirmis un Motorola de 3 ori la depanero, scadea brusc bateria de la 60-65% la zero. 1 factory reset, 1 nu se manifesta problema, 1 resoft. Bineinteles problema nerezolvata. Returnat, dupa 6 luni, garantia de conformitate (era alt model decit cel comandat de mine si afisat pe site).
- il trimiti la garantie de 18 ori, apoi ameninti cu ANPC si poate ai noroc. Sau apelezi la garatia de conformitate (pe site scria UE? acum telefonul nu mai este dual sim, deci nu mai corespunde cu specificatiile originale). Da,r probabil, garantia de conformitate este doar 12 luni.
La ESD poti spune ca bateria nu mai tine, ei o testeaza si o schimba gratuit de oricate ori e nevoie in cele 24 de luni de garantie.
Unii colegi au avut surpriza placuta ca pe langa baterie sa le schimbe si rama sau unele piese care ar fi putut face figuri.

Edited by Hider141, 28 November 2018 - 08:50.


#22
buyonevideo

buyonevideo

    STATI ACASA !! :)

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 7,442
  • Înscris: 06.02.2016

View PostHider141, on 28 noiembrie 2018 - 08:50, said:

La ESD poti spune ca bateria nu mai tine, ei o testeaza si o schimba gratuit de oricate ori e nevoie in cele 24 de luni de garantie.
Unii colegi au avut surpriza placuta ca pe langa baterie sa le schimbe si rama sau unele piese care ar fi putut face figuri.
Eh, neah, ce vrei, servicii premium, da' nu pot toti asa.... ;)

#23
OmulLLORT

OmulLLORT

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 2,756
  • Înscris: 06.09.2014

View Postxkos, on 28 noiembrie 2018 - 03:51, said:

acu e tardiv faptul ca nu m-am interesat de la inceput cum e cu garantia dar nici prin cap nu mi-a trecut ca daca iau Samsung nu-l pot face la Samsung Romania:) Oricum il trimit iar la baieti sa-mi faca telefonul inapoi dual sim. Service-ul e unul din Baia Mare, asta mai exact https://www.service-...om/contact.html
Adica ala e serviceul teparilor de la quick mobile, spor la citit pe goagal Posted Image

pe scurt: piata gri, import pe canale neoficiale
In mod normal Samsung deconteaza reparatiile in garantie, lor nu le deconteaza nimic.

Edited by OmulLLORT, 29 November 2018 - 00:12.


#24
genius

genius

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 8,493
  • Înscris: 23.11.2004

View Postct03nut, on 27 noiembrie 2018 - 22:58, said:

Deci ai un telefon cu proveniență de pe piata gri și nu te poți duce la service.urile oficiale Samsung . Bv ție !
Nu are legătură cu piaţa gri ci cu zona pentru care e făcut produsul .

#25
xkos

xkos

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 6,627
  • Înscris: 23.07.2007
A sosit saptamana trecuta. Au inlocuit bateria insa cadou mi-au schimbat si PCB Sim, si din dual sim cum era e single sim. E tot mai interesant. Am facut cerere acu iar ptr a 4-a oara, imi e si teama sa-l mai trimit...

#26
rioachim

rioachim

    Member

  • Grup: Members
  • Posts: 940
  • Înscris: 07.07.2003
Ar fi momentul sa comanzi 10 masini de spalat, pe rand, pe care sa nu le ridici.

#27
Puferiu_

Puferiu_

    Membru foarte activ

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 10,729
  • Înscris: 05.07.2018
Cumva la Samsung e ca la Apple? Adica nu conteaza data trecuta pe factura, ci data in care a iesit produsul din fabrica.

Edited by Puferiu_, 21 December 2018 - 21:04.


#28
Hider141

Hider141

    trolling here since 2008

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 19,040
  • Înscris: 06.01.2008
Poate te referi la data cand a fost activat prima oara.
Din cate stiu nu conteaza asta, ci doar data scrisa pe factura/garantie.

#29
Puferiu_

Puferiu_

    Membru foarte activ

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 10,729
  • Înscris: 05.07.2018
Si care e diferenta dintre data activarii si data de pe factura?

Nu e o intrebare capcana. Am ramas cu sechele de la Apple.

Anunturi

Bun venit pe Forumul Softpedia!

0 user(s) are reading this topic

0 members, 0 guests, 0 anonymous users

Forumul Softpedia foloseste "cookies" pentru a imbunatati experienta utilizatorilor Accept
Pentru detalii si optiuni legate de cookies si datele personale, consultati Politica de utilizare cookies si Politica de confidentialitate