Chirurgia spinală minim invazivă
Chirurgia spinală minim invazivă oferă pacienților oportunitatea unui tratament eficient, permițându-le o recuperare ultra rapidă și nu în ultimul rând minimizând leziunile induse chirurgical. Echipa noastră utilizează un spectru larg de tehnici minim invazive, din care enumerăm câteva: endoscopia cu variantele ei (transnazală, transtoracică, transmusculară, etc), microscopul operator, abordurile trans tubulare și nu în ultimul rând infiltrațiile la toate nivelurile coloanei vertebrale. www.neurohope.ro |
samsung s7- probleme garantie
Last Updated: Dec 21 2018 21:22, Started by
xkos
, Nov 27 2018 20:57
·
0
#19
Posted 28 November 2018 - 04:55
La 4 interventii in service se storneaza produsul.
Am avut ceva similar la PcGarage, alti breji ai industriei. Du-l iara la garantie cu aceeasi problema. Desi e posibil ca prima oara sa nu se puna, telefoanele se trimit la garantie resetate, fara date personale. Asta ca sa stii pe viitor. Service-ul nu trebuia sa il accepte din start cu parola. Deci mai ai maxim doua vizite la service si ti se va storna produsul (service-ul iti va da negatie sau poti solicita tu chestia asta in scris la cel.ro). Atentie sa urmezi niste pasi civilizati (i.e. informeaza-i de situatie, in scris (mail, de ex) trimitand copii ale interventiilor si solicita inlocuirea produsului cu unul nou sau returnarea banilor. Daca nu raspund, deschide o plangere la ANPC. Sub nici o forma nu preda documentele originale la cel.ro, doar copii. Din cate stiu Samsung nu produce flagship-uri dual-sim pentru piata din Europa, asta for future reference. Edited by danX, 28 November 2018 - 04:59. |
#20
Posted 28 November 2018 - 08:35
danX, on 28 noiembrie 2018 - 04:55, said:
La 4 interventii in service se storneaza produsul. Poti sa-l tirmiti de 100 de ori la service. Revenind la problema: - nu se trimite blocat - nu ceri tu interventia, repara/inlocuiesc ei ce cred de cuvinta - problema cu bateria sint cele mai nasoale, astea oricum se duc. Pot sa fie software sau hardware asemenea probleme. Desi software = reset. - sa zici mersi ca ti l-au reparat de 3 sau 4 ori cit a fost. Faptul ca inca persista problema... e altceva. CUm zicea un coleg mai sus, zi mersi ca n-avea "soc mecanic" si refuzat garantie. - eu am tirmis un Motorola de 3 ori la depanero, scadea brusc bateria de la 60-65% la zero. 1 factory reset, 1 nu se manifesta problema, 1 resoft. Bineinteles problema nerezolvata. Returnat, dupa 6 luni, garantia de conformitate (era alt model decit cel comandat de mine si afisat pe site). - il trimiti la garantie de 18 ori, apoi ameninti cu ANPC si poate ai noroc. Sau apelezi la garatia de conformitate (pe site scria UE? acum telefonul nu mai este dual sim, deci nu mai corespunde cu specificatiile originale). Da,r probabil, garantia de conformitate este doar 12 luni. |
#21
Posted 28 November 2018 - 08:50
ncu, on 27 noiembrie 2018 - 23:28, said:
Eu am fost sa zicem un caz fericit in sensul ca am reusit sa iau legatura cu LG Romania (fara Cel.ro) si aia m-ar fi servit cu asistenta tehnica. Inj cazul initiatorului e mai dubioasa treaba. Puferiu_, on 27 noiembrie 2018 - 23:31, said:
Pai si cum afli dinainte de a cumpara telefonul unde este valabila garantia? xkos, on 28 noiembrie 2018 - 03:51, said:
acu e tardiv faptul ca nu m-am interesat de la inceput cum e cu garantia dar nici prin cap nu mi-a trecut ca daca iau Samsung nu-l pot face la Samsung Romania:) Oricum il trimit iar la baieti sa-mi faca telefonul inapoi dual sim. Service-ul e unul din Baia Mare, asta mai exact https://www.service-...om/contact.html Service-ul e, cum am suspectat, al celor de la QM indiferent cat ar minti ei ca nu e asa. buyonevideo, on 28 noiembrie 2018 - 08:35, said:
Revenind la problema: - nu se trimite blocat - nu ceri tu interventia, repara/inlocuiesc ei ce cred de cuvinta - problema cu bateria sint cele mai nasoale, astea oricum se duc. Pot sa fie software sau hardware asemenea probleme. Desi software = reset. - sa zici mersi ca ti l-au reparat de 3 sau 4 ori cit a fost. Faptul ca inca persista problema... e altceva. CUm zicea un coleg mai sus, zi mersi ca n-avea "soc mecanic" si refuzat garantie. - eu am tirmis un Motorola de 3 ori la depanero, scadea brusc bateria de la 60-65% la zero. 1 factory reset, 1 nu se manifesta problema, 1 resoft. Bineinteles problema nerezolvata. Returnat, dupa 6 luni, garantia de conformitate (era alt model decit cel comandat de mine si afisat pe site). - il trimiti la garantie de 18 ori, apoi ameninti cu ANPC si poate ai noroc. Sau apelezi la garatia de conformitate (pe site scria UE? acum telefonul nu mai este dual sim, deci nu mai corespunde cu specificatiile originale). Da,r probabil, garantia de conformitate este doar 12 luni. Unii colegi au avut surpriza placuta ca pe langa baterie sa le schimbe si rama sau unele piese care ar fi putut face figuri. Edited by Hider141, 28 November 2018 - 08:50. |
#22
Posted 28 November 2018 - 09:18
Hider141, on 28 noiembrie 2018 - 08:50, said:
La ESD poti spune ca bateria nu mai tine, ei o testeaza si o schimba gratuit de oricate ori e nevoie in cele 24 de luni de garantie. Unii colegi au avut surpriza placuta ca pe langa baterie sa le schimbe si rama sau unele piese care ar fi putut face figuri. |
#23
Posted 29 November 2018 - 00:10
xkos, on 28 noiembrie 2018 - 03:51, said:
acu e tardiv faptul ca nu m-am interesat de la inceput cum e cu garantia dar nici prin cap nu mi-a trecut ca daca iau Samsung nu-l pot face la Samsung Romania:) Oricum il trimit iar la baieti sa-mi faca telefonul inapoi dual sim. Service-ul e unul din Baia Mare, asta mai exact https://www.service-...om/contact.html pe scurt: piata gri, import pe canale neoficiale In mod normal Samsung deconteaza reparatiile in garantie, lor nu le deconteaza nimic. Edited by OmulLLORT, 29 November 2018 - 00:12. |
#24
Posted 29 November 2018 - 13:24
#25
Posted 06 December 2018 - 14:11
A sosit saptamana trecuta. Au inlocuit bateria insa cadou mi-au schimbat si PCB Sim, si din dual sim cum era e single sim. E tot mai interesant. Am facut cerere acu iar ptr a 4-a oara, imi e si teama sa-l mai trimit...
|
#26
Posted 16 December 2018 - 08:53
Ar fi momentul sa comanzi 10 masini de spalat, pe rand, pe care sa nu le ridici.
|
#27
Posted 21 December 2018 - 21:04
Cumva la Samsung e ca la Apple? Adica nu conteaza data trecuta pe factura, ci data in care a iesit produsul din fabrica.
Edited by Puferiu_, 21 December 2018 - 21:04. |
#28
Posted 21 December 2018 - 21:21
Poate te referi la data cand a fost activat prima oara.
Din cate stiu nu conteaza asta, ci doar data scrisa pe factura/garantie. |
|
#29
Posted 21 December 2018 - 21:22
Si care e diferenta dintre data activarii si data de pe factura?
Nu e o intrebare capcana. Am ramas cu sechele de la Apple. |
Anunturi
▶ 0 user(s) are reading this topic
0 members, 0 guests, 0 anonymous users