Jump to content

SUBIECTE NOI
« 1 / 5 »
RSS
Skoda Fabia 1.0 TSI (110 CP)- 19 ...

Mezina familiei, Merida BigNine

The Tattooist of Auschwitz (2024)

Se poate recupera numar de telefo...
 Upgrade de la MacBook Pro M1 cu 8...

Ce tip de monitor am nevoie pt of...

Resoftare camera supraveghere

Laptop Gaming
 Cu ce va aparati de cainii agresi...

Nu imi platiti coletul cu cardul ...

Exista vreun plan de terorizare p...

Schimbare adresa DNS IPv4 pe rout...
 Recomandare Barebone

Monede JO 2024

Suprasolicitare sistem electric

CIV auto import
 

Probleme trimitere SMS Vodafone prepay

- - - - -
  • Please log in to reply
21 replies to this topic

#1
ionut_iana

ionut_iana

    New Member

  • Grup: Members
  • Posts: 10
  • Înscris: 21.10.2013
Buna ziua.
De cateva zile nu mai pot trimite deloc mesaje sms de pe numarul de Vodafone. Am incercat toate variantele posibile de rezolvare, mi se spune ca totul este ok, insa eu nu pot trimite nici acum sms!
De primit pot sa primesc sms, de sunat pot sa sun, pot sa intru pe net mobil fara probleme.
1. Cu cardul sim pe alt telefon e aceeasi problema
2. Telefonul meu poate trimite fara probleme sms de pe alt card sim prepay Vodafone
3. Am extraoptiune 5 euro, insa am si credit ramas, deci as putea sa trimit un sms
4. Am fost la un magazin vodafone, unde a constatat ca setarile, inclusiv cea cu sms center number sunt corecte. Au incercat cartela si pe un telefon de la ei si tot nu a mers!
5. Am sunat la *222, mi-a resetat numarul din centrala, tot nu a mers
6. Am schimbat cartela sim si aceeasi problema si cu sim-ul nou
7. Am sunat iar la centrala, s-a verificat de catre tehnic si au zis ca totul e in regula cu acest numar
8. Am comparat setarile din telefon care apar la "#*#4636#*#* cu cea pentru cartela prepay care nu are probleme si sunt similare!

Si totusi eu nu pot trimite mesaje sms de pe acest card sim, de pe nici un telefon!

Cineva s-a mai lovit de asa ceva? Unde poate fi problema?!



#2
Pololica

Pololica

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 8,806
  • Înscris: 04.01.2015
Fa o resetare a telefonului. Poate e o setare pe care ai facut-o si nu iti di seama de ea. Poate ti-ai blocat sms-urile la trimitere (ti-ai blocat in sim ceva).

Edited by Pololica, 27 November 2018 - 06:56.


#3
ionut_iana

ionut_iana

    New Member

  • Grup: Members
  • Posts: 10
  • Înscris: 21.10.2013
Nu stiu daca rezolv ceva cu resetarea, problema ramane si daca bag cartela in alte telefoane. Insa cu blocarea accidentala a sms-urilor...e posibil. Dar nu stiu unde sa ma uit mai exact. Eu am avast instalat ca antivirus, oare e posibil sa fi blocat antivirusul ceva pe cartela sim? Si sa ramana restrictia pe cartela, indiferent unde bag cartela?

#4
kjlfdshgfdlkgh

kjlfdshgfdlkgh

    Member

  • Grup: Members
  • Posts: 244
  • Înscris: 23.08.2018
ce telefon ai?..

#5
ionut_iana

ionut_iana

    New Member

  • Grup: Members
  • Posts: 10
  • Înscris: 21.10.2013
Sony Xperia ZR, cu Android.

#6
nepot

nepot

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 2,129
  • Înscris: 15.03.2005
Asa am pățit și eu la un număr de prepaid Vodafone acum vreun an. Am încercat toți pasii pe care i-ai făcut și tu și nu a mers nimic.
Pana la urma am portat nr în alta rețea (nu din cauza asta, oricum am vrut la un mom sa portez)

#7
ionut_iana

ionut_iana

    New Member

  • Grup: Members
  • Posts: 10
  • Înscris: 21.10.2013
Mda, portarea ca ultima solutie... :))) Macar ai avut in plan optiunea asta. Sa inteleg ca dupa portare a mers sa trimiti sms-uri, fara sa mai umbli la setari. Totusi, refuz sa cred ca problema nu are solutie, desi sunt tentat dupa atatea batai de cap.

#8
ionut_iana

ionut_iana

    New Member

  • Grup: Members
  • Posts: 10
  • Înscris: 21.10.2013
Totusi, nu exista rezolvare? Daca am blocat ceva legat de sms-uri pe sim, cum pot vedea? Sau cum as putea debloca?

#9
Magicwisewolf

Magicwisewolf

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 7,100
  • Înscris: 29.01.2016
1. Te rog, spune-ne nr de la centru de mesaje. Vezi ca la prepaid trebuie sa fie +40722006000, nu +40722004000 sau altceva.
2. Ai facut vreo modificare pe sim, prin setari ?

#10
heinz

heinz

    Cheers!

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 9,586
  • Înscris: 11.02.2016
Incearca sa trimiți un sms unei persoane care ți-a trimis ea înainte un sms. Asa pățesc și eu pe Telekom, posibil sa fie de la android.
Mai pe românește, pune pe cineva să-ți trimita un sms iar apoi încearcă sa trimiti și tu altul înapoi, aceleiași persoane.

#11
Pololica

Pololica

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 8,806
  • Înscris: 04.01.2015
La Blackberry era o problema daca aveai activat BIS/BES pe cartela sim. Daca aveai activata optiunea (BIS/BES) si bagai alt sim in telefon, aparatul bloca oricare alta cartela pana revenea cartela initiala in aparat (dar doar pentru aparatul respectiv, daca se introducea cartela "straina" in alt aparat/telefon, sim-ul functiona fara probleme), dar si daca se baga sim-ul cu BIS/BES in alt telefon (BB sau nu), functiona fara probleme.

Ma gandesc ca ai activat vreo restrictie de trimitere a sms-urilor pentru (intra in contul de Vodafone) si vezi ce iti zice acolo. SIgur e o eroare pe undeva (sau poate ti-ai setat limita de minute/sms-uri trimise si, atingand limita, nu mai executa comenzile).

#12
ionut_iana

ionut_iana

    New Member

  • Grup: Members
  • Posts: 10
  • Înscris: 21.10.2013

 Magicwisewolf, on 27 noiembrie 2018 - 08:52, said:

1. Te rog, spune-ne nr de la centru de mesaje. Vezi ca la prepaid trebuie sa fie +40722006000, nu +40722004000 sau altceva.
2. Ai facut vreo modificare pe sim, prin setari ?
Nr de la centrul de mesaje este +40722006000, cel pentru prepay, la asta s-au uitat si cei din magazin. Au incercat de curiozitate si cu +40722004000. Evident ca nu a mers. In sim am dat reimprospatare/actualizare la acest numar, am repornit telefonul si tot degeaba. Nu stiu daca influenteaza setarile legate de tipul de retea (GSM only, WCDMA preffered, LTE/GSM/WCDMA). am incercat cu fiecare, fara nici un rezultat. Am comparat setarile din *#*#4636#*#* cu cele de la cartela Vodafone care nu are probleme, sunt setari identice. In alta parte nu am umblat la sim.

 Pololica, on 27 noiembrie 2018 - 09:16, said:

Ma gandesc ca ai activat vreo restrictie de trimitere a sms-urilor pentru (intra in contul de Vodafone) si vezi ce iti zice acolo. SIgur e o eroare pe undeva (sau poate ti-ai setat limita de minute/sms-uri trimise si, atingand limita, nu mai executa comenzile).

O sa caut incerc sa intru in contul Vodafone sa vad ce imi apare acolo, desi fenomenul a aparut brusc, fara sa umblu la setari. Limita de sms-uri nu am setat, asta sigur. Iar ca restgrictie, ma gandesc ca in cazul acesta mi-ar cere o parola cand vreau sa trimit un sms, mi-ar spune ceva...

#13
Magicwisewolf

Magicwisewolf

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 7,100
  • Înscris: 29.01.2016

 ionut_iana, on 27 noiembrie 2018 - 09:51, said:

Nr de la centrul de mesaje este +40722006000, cel pentru prepay, la asta s-au uitat si cei din magazin. Au incercat de curiozitate si cu +40722004000. Evident ca nu a mers. In sim am dat reimprospatare/actualizare la acest numar, am repornit telefonul si tot degeaba. Nu stiu daca influenteaza setarile legate de tipul de retea (GSM only, WCDMA preffered, LTE/GSM/WCDMA). am incercat cu fiecare, fara nici un rezultat. Am comparat setarile din *#*#4636#*#* cu cele de la cartela Vodafone care nu are probleme, sunt setari identice. In alta parte nu am umblat la sim.



O sa caut incerc sa intru in contul Vodafone sa vad ce imi apare acolo, desi fenomenul a aparut brusc, fara sa umblu la setari. Limita de sms-uri nu am setat, asta sigur. Iar ca restgrictie, ma gandesc ca in cazul acesta mi-ar cere o parola cand vreau sa trimit un sms, mi-ar spune ceva...
Zici ca alt sim in acelasi telefon merge si simul tau in alt telefon la fel se comporta, da ?
Suna la vodafone si roaga-i sa iti verifice in sistem, DAR, NU in aplicatia de prepaid, ci in aplicatia principala care iti da acces la serviciile de voce, date, si sms daca ai setarile de transmisie si receptie mesaje. De receptie ai, cred ca nu mai ai pe cea de trimitere. E o aplicatie a lor influenteaza tot ce se intampla pe orice sim. Incearca asa. Nu are de unde din alta parte de unde sa fie, mai ales ca ai schimbat si simul si problema persista. Persista pt ca e pe numar in retea, nu pe sim. E posibil sa nu mai ai TS22 in centrala, pe nr.
Uite aici si cateva explicatii : https://people.kth.s...s/protocols.pdf
Inca ceva, daca nu rezolvi la Relatii cu Clientii, scrie un PM userului @Vodafone_Helper si te va ajuta cu verificari si rezolvare sigur.

Edited by Magicwisewolf, 27 November 2018 - 10:10.


#14
dotunderground

dotunderground

    Member

  • Grup: Members
  • Posts: 665
  • Înscris: 06.01.2007
Aceeasi problema am avut-o cu vreo 2-3 luni in urma, tot prepay vdf. Am rezolvat mergand intr-un centru Vodafone, mi-au schimbat cartela (nu s-a rezolvat nimic), dupa au sunat ei, au resetat ceva prin centrala, repornit telefonul si problema rezolvata. Explicatia a fost ca pe nr. respectiv au fost puse 2 extraoptiuni (una de catre mine - cea de 5 euro si una de vdf, cu ceva bonus) si ca asta a dus la blocajul aparut.

#15
ionut_iana

ionut_iana

    New Member

  • Grup: Members
  • Posts: 10
  • Înscris: 21.10.2013

 Magicwisewolf, on 27 noiembrie 2018 - 09:59, said:

Zici ca alt sim in acelasi telefon merge si simul tau in alt telefon la fel se comporta, da ?
Suna la vodafone si roaga-i sa iti verifice in sistem, DAR, NU in aplicatia de prepaid, ci in aplicatia principala care iti da acces la serviciile de voce, date, si sms daca ai setarile de transmisie si receptie mesaje. De receptie ai, cred ca nu mai ai pe cea de trimitere. E o aplicatie a lor influenteaza tot ce se intampla pe orice sim. Incearca asa. Nu are de unde din alta parte de unde sa fie, mai ales ca ai schimbat si simul si problema persista. Persista pt ca e pe numar in retea, nu pe sim. E posibil sa nu mai ai TS22 in centrala, pe nr.
Uite aici si cateva explicatii : https://people.kth.s...s/protocols.pdf
Inca ceva, daca nu rezolvi la Relatii cu Clientii, scrie un PM userului @Vodafone_Helper si te va ajuta cu verificari si rezolvare sigur.
Multumesc pentru raspuns! E o ipoteza noua, o sa ii contactez sa verifice unde trebuie. Revin cu raspuns.

 dotunderground, on 27 noiembrie 2018 - 10:00, said:

Aceeasi problema am avut-o cu vreo 2-3 luni in urma, tot prepay vdf. Am rezolvat mergand intr-un centru Vodafone, mi-au schimbat cartela (nu s-a rezolvat nimic), dupa au sunat ei, au resetat ceva prin centrala, repornit telefonul si problema rezolvata. Explicatia a fost ca pe nr. respectiv au fost puse 2 extraoptiuni (una de catre mine - cea de 5 euro si una de vdf, cu ceva bonus) si ca asta a dus la blocajul aparut.
Hmmm, incerc si varianta asta dupa-amiaza, daca nu se rezolva cu ipoteza lansata de radu_alexandru19. Am avut si eu extraoptiune de 7, am dezactivat-o, am pus una de 5 acum. E posibil sa fie si la mine aceasta cauza.
Multumesc pentru sugestii!

Edited by ionut_iana, 27 November 2018 - 11:17.


#16
Magicwisewolf

Magicwisewolf

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 7,100
  • Înscris: 29.01.2016

 ionut_iana, on 27 noiembrie 2018 - 11:17, said:

Hmmm, incerc si varianta asta dupa-amiaza, daca nu se rezolva cu ipoteza lansata de radu_alexandru19. Am avut si eu extraoptiune de 7, am dezactivat-o, am pus una de 5 acum. E posibil sa fie si la mine aceasta cauza.
Multumesc pentru sugestii!
Slabe sanse sa fie asta cauza, dar, incearc-o, daca nu merge nici cu ce am zis mai devreme. Dar, asa ar fi trebuit sa pateasca multe persoane, mai ales ca sunt unii care au active si 2-3 optiuni lunare. Si nu au probleme. Mai repede cred ca asta a fost scuza ca sa fie pe intelesul clientului si sa nu puna prea multe intrebari. Era cam aiurea pt ei sa dea din casa : "stiti, ati ramas fara TS22 in aplicatia X interna si de aceea nu mai mergea..."
Sincer sa fiu, pe langa faptul ca sunt aproape 100% convins ca e cauza de TS-uri, daca nu e asa, altceva nu imi mai vine in cap si e cam poltergeist simul Posted Image.

Edited by Magicwisewolf, 27 November 2018 - 11:22.


#17
ionut_iana

ionut_iana

    New Member

  • Grup: Members
  • Posts: 10
  • Înscris: 21.10.2013

 Magicwisewolf, on 27 noiembrie 2018 - 11:22, said:

Slabe sanse sa fie asta cauza, dar, incearc-o, daca nu merge nici cu ce am zis mai devreme. Dar, asa ar fi trebuit sa pateasca multe persoane, mai ales ca sunt unii care au active si 2-3 optiuni lunare. Si nu au probleme. Mai repede cred ca asta a fost scuza ca sa fie pe intelesul clientului si sa nu puna prea multe intrebari. Era cam aiurea pt ei sa dea din casa : "stiti, ati ramas fara TS22 in aplicatia X interna si de aceea nu mai mergea..."
Sincer sa fiu, pe langa faptul ca sunt aproape 100% convins ca e cauza de TS-uri, daca nu e asa, altceva nu imi mai vine in cap si e cam poltergeist simul Posted Image.
Sa le fie rusine daca umbla cu abureli. Sper sa fie treaba de care spui si sa o rezolve odata, ca si eu am sentimentul ca am epuizat toate variantele posibile, desi o cauza exista, cu siguranta :(

#18
ionut_iana

ionut_iana

    New Member

  • Grup: Members
  • Posts: 10
  • Înscris: 21.10.2013

 Magicwisewolf, on 27 noiembrie 2018 - 09:59, said:

Suna la vodafone si roaga-i sa iti verifice in sistem, DAR, NU in aplicatia de prepaid, ci in aplicatia principala care iti da acces la serviciile de voce, date, si sms daca ai setarile de transmisie si receptie mesaje. De receptie ai, cred ca nu mai ai pe cea de trimitere. E o aplicatie a lor influenteaza tot ce se intampla pe orice sim. Incearca asa. Nu are de unde din alta parte de unde sa fie, mai ales ca ai schimbat si simul si problema persista. Persista pt ca e pe numar in retea, nu pe sim. E posibil sa nu mai ai TS22 in centrala, pe nr.
Am sunat si i-am rugat sa verifice. E si acolo totul in regula, culmea!!! Tipa de la call center mi-a sugerat sa modific la center number cu 004 in loc de +4 si sa incerc pe urma. Am trimis PM si la Vodafone Helper, inca nu e citit.
O sa incerc dupa-amiaza treaba cu 004, cand ajung acasa, unde am telefonul. Desi nu stiu ce sanse de rezolvare sunt...

 heinz, on 27 noiembrie 2018 - 08:54, said:

Incearca sa trimiți un sms unei persoane care ți-a trimis ea înainte un sms. Asa pățesc și eu pe Telekom, posibil sa fie de la android.
Mai pe românește, pune pe cineva să-ți trimita un sms iar apoi încearcă sa trimiti și tu altul înapoi, aceleiași persoane.
Am incercat de o multime de ori si asa. Nimic!

Edited by ionut_iana, 27 November 2018 - 13:08.


Anunturi

Neurochirurgie minim invazivă Neurochirurgie minim invazivă

"Primum non nocere" este ideea ce a deschis drumul medicinei spre minim invaziv.

Avansul tehnologic extraordinar din ultimele decenii a permis dezvoltarea tuturor domeniilor medicinei. Microscopul operator, neuronavigația, tehnicile anestezice avansate permit intervenții chirurgicale tot mai precise, tot mai sigure. Neurochirurgia minim invazivă, sau prin "gaura cheii", oferă pacienților posibilitatea de a se opera cu riscuri minime, fie ele neurologice, infecțioase, medicale sau estetice.

www.neurohope.ro

0 user(s) are reading this topic

0 members, 0 guests, 0 anonymous users

Forumul Softpedia foloseste "cookies" pentru a imbunatati experienta utilizatorilor Accept
Pentru detalii si optiuni legate de cookies si datele personale, consultati Politica de utilizare cookies si Politica de confidentialitate