Jump to content

SUBIECTE NOI
« 1 / 5 »
RSS
Presbiopia - la 43 ani ?

Termen transcriere autovehicul

Cazare Timisoara pe 4-5 zile

Primele zile ale internetului per...
 Ditra 25

Casti USB-C ptr A-54

Aplicatie medicala / asistent med...

De ce vor atația politicieni...
 ERR_ADDRESS_UNREACHABLE

Legea 18/1968 Se mai aplica?

Digi conectare 2 routere prin fir

Succesiune notar versus instanta ...
 Montaj aer conditionat in balcon ...

Cont curent mulți valuta far...

Sugestii plan casa

Experiente cu firme care cumpara ...
 

Opel Insignia vs. Chevrolet Epica

- - - - -
  • Please log in to reply
16 replies to this topic

#1
mkaxpmb

mkaxpmb

    New Member

  • Grup: Junior Members
  • Posts: 14
  • Înscris: 26.11.2018
Buna seara.

Va rog din tot sufletul sa imi iertati eventuale greseli, e primul topic care il fac.

Dupa o perioada frumusica in care am fost posesor de Opel Astra H 1.8 125 cp, a sosit vremea sa schimb masina.

Avand strans un buget (zic eu) decent, ~6000 euro, am cautat mai multe modele de masini care sa imi faca cu ochiul si m-am oprit la cele doua:

• Opel Insignia 2.0 CDTi 160 cp 2008>

VS

• Chevrolet Epica 2.0 Diesel 150 cp 2010

Ca si experienta, am incercat doar Insignia pe un drum intins de vreo 30 km si am ramas placut impresionat de raspunsul motorului precum si de stabilitate in general. Desi era break, nu simteam ca ma plimbam cu "jumatate de Titanic" (vorba unui prieten Posted Image ).

Epica nu am gasit sa incerc, tot vad una prin oras si din cate m-am documentat, nici ele nu sunt o optiune de trecut cu vederea.

Tot ce vreau acum de la dumneavoastra e o recomandare despre care masina, cum si de ce. De asemenea as dori pareri in legatura cu consum, fiabilitate, puncte forte la ambele modele.

Sunt axat strict pe cele 2 modele si foarte hotarat sa achizitionez unul dintre ele.

Va multumesc.
Stima!  

Edited by mkaxpmb, 26 November 2018 - 22:32.


#2
underb

underb

    Guru Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 17,491
  • Înscris: 08.03.2015
Masinile mari non-premium isi pierd repede cumparatorii dupa ce trec de o varsta. Asa ca atentie cu Epica. S-ar putea sa ramai cu ea.
Inca un lucru, si mai important, GM nu mai exista in Europa de cand Opel a fost cumparat de Pejo asa ca nu prea se va mai ocupa nimeni de logistica masinilor GM non-Opel, adica Chevy.
Unele piese nu se gasesc decat pe original si nu vei mai avea de unde sa le iei. Nici nu a fost o masina f populara sa zici ca gasesti la dezmembrari tot timpul. Bine ca nu vb de motorul in 6 cil pe benzina de 2l, interesant de altfel, ca ala nu s-a mai pus pe altceva. Macar dieselul e italian, ar trebui sa gasesti usor piese.

Edited by underb, 26 November 2018 - 22:59.


#3
TLGTLC

TLGTLC

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 5,700
  • Înscris: 27.06.2007
Chevrolet Epica va fi greu de revândut, greu cu piesele dacă o lovești, la Insignia găsești la dezmembrări mai ușor. Epica este posibil să găsești la preț bun tocmai pentru că sunt greu de revândut.

#4
underb

underb

    Guru Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 17,491
  • Înscris: 08.03.2015
Legat de Insignia diesel la banii aia, s-ar putea sa regreti benzinarul pe care l-ai dat.

View PostTLGTLC, on 26 noiembrie 2018 - 22:53, said:

Chevrolet Epica va fi greu de revândut, greu cu piesele dacă o lovești, la Insignia găsești la dezmembrări mai ușor. Epica este posibil să găsești la preț bun tocmai pentru că sunt greu de revândut.
Cu atat mai mult pe viitor. In cativa ani chiar nu o va mai lua nimeni. Acum inca e verde si arata oarecum contemporan. Asta n-ar fi neaparat o problema daca s-ar gasi piese dar e combinatie cea mai proasta ca nu poti nici sa o dai, nici sa o repari cand se va strica ceva care nu se strica usor si nu gasesti piese facute de producatori aftermarket. La piesele de uzura probabil nu vor fi probleme.

Daca tot vrei ceva "diferit" poti sa te uiti la Sonata. Nici pe alea nu le vrea nimeni si le gasesti la fel, ieftin, dar macar poti sa le tii pe roti.

Edited by underb, 26 November 2018 - 23:08.


#5
george_eu25

george_eu25

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 3,368
  • Înscris: 24.06.2008
Te arunci cu capul inainte si o sa iei teapa.
Insignia e foarte scumpa la piese,indiferent ca sunt sh sau noi.Nu stiu cum e cu Epica,ca nu am avut dar la Insignia vorbesc din experienta.Oricum,unele modele de Chevrolet sunt identice cu cele de la Opel.
La 6000e nu ai cum sa iei o masina buna.Poate doar daca ti-o prezinta samsarul asa,dar buna nu are cum sa fie (vorbim aici de cele doua modele).
Totusi daca te hotarasti la Insignia,uita-te la benzina.E mult mai fiabila ca dieselul si asta o sa afli de pe orice forum/topic unde se discuta despre acest model.La diesel sunt trei tipuri de puteri pe aceasi motorizare,iar la cel de mijloc (160cp) consumul in Bucuresti e in medie 9-10 l/%,cu varfuri de 14-15 l/% (vara cu AC pornit si iarna).Intr-adevar,ai cuplu si putere,dar vreau sa intelegi ca nu e o masina cu consum sau mentenanta mica.Intr-adevar,comfort ai si la dum lung se aseaza perfect pe sosea.

#6
mkaxpmb

mkaxpmb

    New Member

  • Grup: Junior Members
  • Posts: 14
  • Înscris: 26.11.2018
Mulțumesc de răspunsuri. Prețul de 6000 nu e bătut în cuie. Asta e bugetul in momentul de față. Până atunci, mărunt cu mărunt se face avere.
Până găsesc o ofertă bună, am zis că mai bine mă documentez din timp. Apreciez promptitudinea.

Stimă!

Edited by mkaxpmb, 27 November 2018 - 01:15.


#7
danX

danX

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 8,566
  • Înscris: 26.06.2003
Chevrolet Epica e generatia dinainte de infratirea cu Opel.
Malibu e ala care se pupa cu Insignia.
In bugetul tau as zice sa cauti o clasa mai mica sau masina mai fiabila/populara.
Insignia e grea si betiva, Epica e rara avis.

Eu m-as uita la Mondeo, Mazda 6 sau Avensis.

#8
business11

business11

    Info Austria

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 11,800
  • Înscris: 13.07.2011
nu te baga la Chevrolet, asa cum ti-au spus si colegii nu o mai vinzi. Am un coleg cu o Captiva din vara nu reuseste sa o vanda.

Pe langa asta gasesti greu piese, si plasticul interior e prost rau de tot.

Mergi pe Insigna daca ti neaparat din aceste doua modele, daca nu cum spune si danX, Mondeo sau Mazda 6 sunt alternative excelente.

#9
MembruAnonim

MembruAnonim

    MembruAnonim

  • Grup: Banned
  • Posts: 398,284
  • Înscris: 08.10.2015
Insignia la anul ala are celebra problema cu O-ringul.
Keep-away!

#10
danX

danX

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 8,566
  • Înscris: 26.06.2003

View Postaddelin, on 27 noiembrie 2018 - 13:26, said:

Insignia la anul ala are celebra problema cu O-ringul.
Keep-away!
Asta daca iei diesel.
Poti la fel de bine sa iei 1.4 sau 1.6 Turbo.

#11
DANPOP

DANPOP

    Junior Member

  • Grup: Members
  • Posts: 196
  • Înscris: 10.04.2007
Eu am Chevrolet Epica diesel. Masina am cumparat-o noua de la reprezntanta in 2009. Acum are 165000 km. Am schimbat amortizoarele fata la 140.000 km, discurile frana fata la 135.000 km, un cap planetara ( s-a spart burduful si s-a uzat capul planetarei ), rulmenti roata fata pe la 125.000 km, fulie alternator, bielete antiruliu si capete de bara pe la 150.000 km, distributia la 95.000 km.
Toate aceste probleme au inceput dupa cum se vede pe la 130.000 km. Acum masina se comporta inca bine, motorul merge ca la inceput si nu troncane nimic.
Consum extraurban 7 ( mergand aproximativ legal ), consum urban 9-10 ( Bucuresti ). Piesele sunt rezonabile ca pret si se gasesc foarte usor. Constat ca DPF-ul se regenereaza ceva mai des adica pe la 400 - 500 km. Trebuie sa o scot pe autostrada si sa merg mai turat pentru a se curata filtrul DPF. Ultima data cand am facut asta a avut efect. Viteza maxima 200/ora in Germania, mai mult nu merge. In rest pot spune ca masina e spatioasa si confortabila. In curbe nu se simte prea bine la viteza mare deoarece suspensia este proiectata pentru confort. Nici o sansa in fata unui Golf.
Despre Opel Insignia nu pot da detalii. Sper sa-ti fie de folos.

#12
stateadrian

stateadrian

    Member

  • Grup: Members
  • Posts: 295
  • Înscris: 03.05.2004
Din anul ala la Insignia diesel 2.0 poti alege trei variante de putere: 110, 130, si 160. Trebuie neaparat verificat o ring la baia de ulei. Asta e buba principala. La piese de schimb nu sunt probleme. Se gasesc peste tot si la preturi ok. De exemplu pe mi e m-a costat aproape 1000 lei revizia cu schimb de distributie,  fara manoperă. Mai sunt nimicuri care se pot strica insa nimic deosebit. Dacă servisarea se face la timp, nu papa ulei. 7 ani am avut 130000 km fara probleme.

#13
bossake

bossake

    Guru Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 10,675
  • Înscris: 22.11.2007
eu cred ca intretinerea este maricica cam la orice masina de clasa medie.probabil ca si initiatorul stie ca nu va da pe 2 discuri de frana la Insignia cat dadea la astra h.
indiferent ca vorbim de insignia, mondeo, mazda6 sau accord. chiar ar fi interesanta o discutie de intretinere la clasa asta pentru cine are experiente personale.

bine, in 1 ora daca stai si cauti preturi la piese iti faci o idee si singur.

strict intre cele doua as lua clar insignia.

alte masini ce ar mai fi de luat in calcul la bugetul asta daca vrei diesel sunt mondeo si laguna3 2.0dci(asta vine cu niste preturi bomba de bune raportat la an fabricatie)

#14
stateadrian

stateadrian

    Member

  • Grup: Members
  • Posts: 295
  • Înscris: 03.05.2004
Ai dreptate referitor la costurile de întreținere, insa nu sunt diferente astronomice.  Nu cred ca diferența la discuri de ex este mai mare de 100 lei si tinand cont ca le schimbi rar nu se simte.
Referitor la mondeo nu stiu nimic, iar despre laguna 3 am vreo 2 prieteni cu asa ceva si nu se plâng prea tare. Însă amandoua cu motor de 1.5 deci. Oricum la o masina de 10 ani trebuie schimbate mai multe ptr a putea fi folosită ca daily drive.


#15
filipxxx

filipxxx

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 7,920
  • Înscris: 25.04.2006
Ce naiba faci cu Epica in Romania, preturile la piese vor fi intotdeauna mai mari cand ai 2-3 producatori disponibili pe stoc, si nu ma refer aici la placute si alte consumabile. Pica un furtun sau ceva de genul, o mizerie ne 2 lei te trezesti ca dai ca la BMW ca nu face nimeni. Daca ajungi sa ai o dauna care sa necesite inlocuit de elemente caroserie esti mancat. Patronul serviceului la care merg la revizie are un Chrysler Voyager masina de suflet (WTF, asa am zis si eu), omul e cu americanele ca a stat prin state ani de zile si desi are service si isi poate pune piese fara nici un adaos mi-a zis ca ebayul e baza cand are nevoie de ceva.

Edited by filipxxx, 30 November 2018 - 03:05.


#16
mkaxpmb

mkaxpmb

    New Member

  • Grup: Junior Members
  • Posts: 14
  • Înscris: 26.11.2018
Bună seara.
Va mulțumesc încă odată pentru răspunsuri.
In urma sfaturilor voastre, am adăugat și Mondeo dar și Avensis pe lista de căutări.
Nu am un top al acestor 4 mașini, dar sper sa mai primesc sfaturi în legătură cu modelele acestea și în final să aleg ceva ce m-ar avantaja.

Reamintesc:
- Opel Insignia
- Ford Mondeo MK4 Facelift
- Toyota Avensis (T270)
- Chevrolet Epica

Toate diesel, motorizare 2.0 > , an 2010 >

P.S. Pentru orice eventualitate, nu caut cai putere pentru liniuțe și fumuri, am trecut de perioada asta. Vreau confort, fiabilitate și consum decent.

Stimă!

#17
underb

underb

    Guru Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 17,491
  • Înscris: 08.03.2015
Avensis benzina.

Are consum bun pt clasa ei, o gasesti ieftin si e destul de robusta si fiabila.

Daca nu vrei benzina, atunci Mondeo diesel.

Anunturi

Bun venit pe Forumul Softpedia!

0 user(s) are reading this topic

0 members, 0 guests, 0 anonymous users

Forumul Softpedia foloseste "cookies" pentru a imbunatati experienta utilizatorilor Accept
Pentru detalii si optiuni legate de cookies si datele personale, consultati Politica de utilizare cookies si Politica de confidentialitate