Jump to content

SUBIECTE NOI
« 1 / 5 »
RSS
Joc Drone

Sfat achizitie AC Gree Fairy vs P...

MONITOR LG fara sonor !

Batalia pentru Bucuresti - ND, Fi...
 Identificare font

Samsung Galaxy A35

Sfat pentru aprinderea automata a...

Masina de copt paine - pareri
 Cum reactivez Google Maps?

Conectare tableta X220la Tv

Femeile tinere nu mai vor sa munc...

La mulți ani @un_dac!
 La multi ani de Sfantul Gheorghe&...

Job - Facultate sau certificare

Deadpool & Wolverine (2023)

sistem hibrid eoliana + panouri +...
 

Vreau sa reziliez abonamentul RCS cu 7 luni inainte de termen. Se poate fara penalizari?

* * * - - 4 votes
  • Please log in to reply
50 replies to this topic

#37
dorin_2k

dorin_2k

    Master Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 48,320
  • Înscris: 01.12.2001

 unbrutus, on 25 noiembrie 2018 - 09:46, said:

corect, el e unul din cei 2 care te pot ajuta
De ce crezi ca doar 2 il pot ajuta?
Singur se poate ajuta daca suna la RC.

#38
jobist

jobist

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 2,746
  • Înscris: 23.04.2010
N-ai știut cât timp o să folosești serviciile lor, dar ai făcut contract pe 2 ani; de ce nu pe 1 an? pentru că -din câte am remarcat- rdsrcs oferă reduceri la prețul abonamentelor pe 2 ani(ia zi-ne: contractul tău prevede asemenea reduceri?).

PS eu, orice contract îl fac pe perioada minim admisă.

#39
Ythrixium

Ythrixium

    Active Member

  • Grup: Members
  • Posts: 1,784
  • Înscris: 04.05.2010
N-am timp sa citesc tot topicu, ca e plin de knights in shinning armour, care iau apararea rds-ului, ca deh, de ce esti tu scartar si te uiti la 28 de lei, cand acelasi lucru se poate aplica si rds-ului, mare companie,,,,in fine, asa e romanu, moare de grija rds-lui, emagului si a multinationalelor, in loc sa isi vada interesu si drepturile.

Cea mai simpla chestie, ii suni si le spui ca pleci din tara, si vrei sa iti opreasca abonamentu, nu mai stiu pe cat timp e maximu, 3 sau 6 luni, mai reduci din cheltuieli, spor.

#40
tico18

tico18

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 3,771
  • Înscris: 17.05.2018

 ands, on 25 noiembrie 2018 - 01:11, said:

Mai am 7 luni pana la expirarea contractului si as vrea sa stiu daca am vreo sansa sa-l reziliez fara taxe suplimentare de reziliere. A reusit cineva o reziliere cu ei "amiabila"? Va multumesc!
Da-le 200 de lei si ai scapat de ei.

Edited by tico18, 25 November 2018 - 14:57.


#41
ZapperBH

ZapperBH

    Active Member

  • Grup: Members
  • Posts: 1,449
  • Înscris: 20.10.2004
Invățați să contractați serviciile pentru un an.

#42
e2k

e2k

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 6,325
  • Înscris: 15.10.2004

 Brainie, on 25 noiembrie 2018 - 10:25, said:

Când ai încheiat contractul pe 2 ani ai primit instalarea gratuit (ăia 2 băieți care au tras cablul, au făcut conexiunea etc; chiar dacă cablul exista dinainte de exemplu, se consideră instalare de la 0). Puteai să faci abonament fără durată minimă, dar plăteai instalarea. În contract scrie că dacă reziliezi înainte de cei 2 ani, ți se cere ca despăgubire „taxa de instalare”, nu o „taxă de reziliere”. Așa că s-ar putea să ți-o ceară, chiar dacă reclami la ANPC.

Că tu te-ai răzgândit sau că nu mai ai nevoie nu e motiv de reziliere. Iar din câte știu RCS face contracte și cu minimum 1 an cu taxa de instalare gratuită, nu numai pe 2 ani. De ce ai făcut pe 2 ani ?

Aici intr-adevar mi se pare corect. Dar trebuie sa ti se spuna de la inceput ce avantaje ti s-au oferit pentru ca te-ai abonat pe unu sau pe doi ani si apoi daca reziliezi mai devreme trebuie sa platesti valoarea acelor avantaje. De exemplu daca ti s-a oferit instalarea gratuita sau 3 luni gratis trebuie sa platesti aceste lucruri daca vrei sa reziliezi mai devreme. Nu e corecrt si cred ca nici legal (chiar daca acest lucru ar fi scris in contract) sa ti se ceara o suma arbitrara pentru reziliere sau valoarea abonamnetului pana la sfarsitul perioadei contractate.

Daca te abonezi la un serviciu de telefonie mobila sau cablu tv pe o perioada de minim 1 sau 2 ani insa nu ti se ofera nici-un discount (telefon subventionat, instalare gratuita, discount la abonament,etc) in principiu ar trebui sa poti sa reziliezi contractul cand vrei tu fara sa plaesti nicio taxa. Daca in contract se percepe o astfel de taxa arbitrara atunci cel mai probabil ea este ilegala.

Apropo se poate face abonament la cablu fara durata minima? Cu foarte multi ani in urma cand am facut eu nu mi-a spus nimeni ca s-ar putea face lucrul asta.

#43
Ythrixium

Ythrixium

    Active Member

  • Grup: Members
  • Posts: 1,784
  • Înscris: 04.05.2010

 tico18, on 25 noiembrie 2018 - 14:57, said:

Da-le 200 de lei si ai scapat de ei.

Ce corect e romanasu....manca-l-ar tata :)

b0$$, fa cum ti-am zis eu si scapi cu 50 de lei de plata.

#44
pupama

pupama

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 2,557
  • Înscris: 15.05.2010
Da, se rezolva...nu se poate.

#45
pisty16

pisty16

    Member

  • Grup: Members
  • Posts: 381
  • Înscris: 01.02.2008
Ca la romani... Cititi contractul inainte; nu veniti ca asta de mai sus, cu "boss, se rezolva" ce deaia am ajuns unde am ajuns. Pt ca la noi, mai merge si asa...

#46
me_iauras

me_iauras

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 2,378
  • Înscris: 08.01.2009

 pisty16, on 26 noiembrie 2018 - 23:24, said:

Ca la romani... Cititi contractul inainte; nu veniti ca asta de mai sus, cu "boss, se rezolva" ce deaia am ajuns unde am ajuns. Pt ca la noi, mai merge si asa...
In ro este ilegal sa pretinzi plata unor servicii neprestate (a fost acum ceva vreme scandal cand un furnizor de energie electrica prin modul intortocheat in care prezenta factura practic determina clientii sa plateasca in avans a.i. practic se imprumuta cu dobanda 0 de la populatie vs. sa platesca serviciulasta la o banca ; a fost amendat furnizorul si obligat sa modifice factura ).
Daca Digi poate dovedi paguba ca urmare a intreruperii contractului inainte de termenul agreat (reduceri la echipamente /echipamente furnizate a caror plata a fost esalonata pe perioada contractului , servicii prestate deja reduse /esalonate ) atunci e indreptatit sa pretinda plata daunelor ; altfel nu poate avea pretentia sa ii fie platile lunile de servicii pe care nu le-a prestat deja .
Furnizorii din ro se bazeaza pe atitudinea de sclavi/necunostinta clientilor si au asemenea pretentii ; din pacate si pedepsele in cazurile in care sunt reclamati ( situatii in care aproape mereu cedeaza dar "doar pt. sunt ei baieti buni nu pt. ca e ilegal ce fac" ) sunt destul de blande a.i. e profitabil sa plateasca cate o amenda ocazionala tinand cont de cati clienti sunt tinuti in lesa cu astfel de amenintari .
Initiatorul trebuie sa trimita o notificare cu confirmare de primire ( ori scrisoare recomandata ori FAX ) a. i operatorul sa nu poata pretinde ca nu stie despre ce vb. clientul (sa patesca precum multi clienti care suna la suport tehnic/comercial , suport care face pierduta sesizarea cumva cu lunile ); in mom in care cei de la RDS vor trimite factura cu pretentiile abuzive poti incerca sa te intelegi cu ei informandu-i ca daca nu renunta ii reclami sau ii poti reclama direct la ANPC .

Un pic de material de studiu celor care pretind ca vei fi nevoit sa platesti integral serviciile pana la sf. contractului in caz de reziliere anticipata
https://www.avocatne...
https://www.profit.r...igatii-18244298

Edited by me_iauras, 27 November 2018 - 00:02.


#47
ands

ands

    Member

  • Grup: Members
  • Posts: 373
  • Înscris: 13.11.2006
Ok... Pt ca au fost tot felul de păreri aici, sa spun si care a fost finalul: mers la un punct digi, discutat cu doamna de la "ghișeu". Doamna după ce a studiat puțin contractul.... A luat atitudinea corespunzătoare. Vaiiii.... Dar are clauză....Bine, doamnă. In ce constă această clauză? (Eu m-am mutat cu domiciliul si toate actele le am prin niste cutii încă nedesfăcute, Dumnezeu  stie pe unde a ajuns contractul meu cu Digi, așa ca am mers exclusiv pe ceea ce exista in baza lor de date). Sa revenim la clauză: Păi trebuie sa achitați taxa de instalare si taxa de activare. Ok. Cât? Păi 84 de lei. După aproximativ o oră de așteptat să-mi vina randul la "ghișeu" aproape că mi s-a părut un efort mult mai mic sa achit taxa respectivă decat sa mai am nevoie vreodată sa o iau de la capăt cu ei pt alte discuții legate de legalitatea acelei taxe. Bineînțeles, cineva care așteapta să-i vină rândul, auzind toată discuția mea cu doamna m-a oprit in drumul meu spre iesirea din magazin pentru a mă sfătui sa merg la ANPC cu dovada platii si alte cateva documente pt a-mi face dreptate si pt a încerca sa-mi recuperez cei 84 de lei. Eu unul nu am timp de așa ceva, consider ca timpul pierdut pentru această "cauză" nu justifică recuperarea unei sume de acest gen. Dar este doar cazul meu. Pentru altcineva e posibil să conteze mai mult cei 84 de lei si să-și dorească recuperarea lor daca se simte nedreptățit. Acum, daca cineva chiar ar avea răbdare si nervi pt asa ceva,nu știu dacă există vreo șansă ca ANPC-ul sa poată face ceva pentru recuperarea acelei sume în condițiile în care ea este introdusă in contract ca și discount pt niste servicii ale RCS. In cazul de față instalare și activare. Nu este efeciv o taxă de reziliere. Acum, daca pt instalare se deplaseaza niste baieti pe teren,am putea înțelege că există niște cheltuieli de deplasare si montaj. Materialele oricum le achită clientul deci nu intra in discuție. Totuși cât de oportun este să-i ceri omului taxă de "activare" si cum ar putea cineva să-ți plătească un serviciu pe care nu i-l "activezi"?  Asta doar cei de la RCS și altii care mai au asemenea taxe probabil ca pot spune. Asta a fost experiența mea cu RCS, le mulțumesc tuturor pentru că și-au oferit din timpul lor pentru a participa la acest subiect, din punctul meu de vedere topicul poate rămâne deschis in condițiile in care se consideră oportună continuarea discuției.

#48
dorin_2k

dorin_2k

    Master Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 48,320
  • Înscris: 01.12.2001
Ai vazut ce simplu a fost?

#49
aris86

aris86

    Traieste constient!

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 30,832
  • Înscris: 26.02.2010
A plătit taxa de activare și de instalare, cum am anticipat, nu e moral, dar e legal.

#50
lost2209

lost2209

    Member

  • Grup: Members
  • Posts: 999
  • Înscris: 24.04.2008
Păi iti dai seama ca daca 1000 de clienti si-ar intrerupe contractele a doua zi de la semnare, 1000 de deplasări si montari, benzina consumata, fibra de la stalp la stâlp, sunt pierderi pentru rds, neexistând beneficii pentru ei. Poate își amortizeaza aceste pierderi prin plata abonamentului pe un nr de luni. E foarte ok aceasta taxa de instalare cerută pt reziliere contract înainte de termen. Puneti-va in locul lor.

#51
e2k

e2k

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 6,325
  • Înscris: 15.10.2004
Nu am mai urmarit acest subiect si am vazut ultimele raspunsuri abia acum.

Sa ti se ceara taxa de instalare mi se pare ok, taxa de activare nu stiu sigur. Ideea e ca este ilegal sa ti se ceara o taxa doar pentru a rezilia un contract. Ce iti pot cere eventual este doar un beneficiu pe care ti l-au dat pentru ca te-ai abonat pe o periada mai lunga.

Ca sa fie si mai corect ei ar fi trebuit de la inceput sa iti spuna ca taxa de instalare costa X lei si ai doua posibilitati ori o platesti de la inceput si apoi poti sa renunti la contract cand vrei ori nu o platesti dar stai la ei o perioada minima specificata in contract. Evident ca aproape toata lumea ar alege varianta a doua.

Pe de alta parte ei pot face taxa de instalare extraordinar de mare cam cat toate abonamentele pe perioada minima contractata si in felul asta tot de prind. Statul insa poate riposta si poate impune o limita a acestei taxe.

Despre taxa de activare nu stiu mi se pare am dubioasa pentru ca iti cer pratic bani pentru un serviciu inexistent.

Anunturi

Chirurgia cranio-cerebrală minim invazivă Chirurgia cranio-cerebrală minim invazivă

Tehnicile minim invazive impun utilizarea unei tehnologii ultramoderne.

Endoscoapele operatorii de diverse tipuri, microscopul operator dedicat, neuronavigația, neuroelectrofiziologia, tehnicile avansate de anestezie, chirurgia cu pacientul treaz reprezintă armamentarium fără de care neurochirurgia prin "gaura cheii" nu ar fi posibilă. Folosind tehnicile de mai sus, tratăm un spectru larg de patologii cranio-cerebrale.

www.neurohope.ro

0 user(s) are reading this topic

0 members, 0 guests, 0 anonymous users

Forumul Softpedia foloseste "cookies" pentru a imbunatati experienta utilizatorilor Accept
Pentru detalii si optiuni legate de cookies si datele personale, consultati Politica de utilizare cookies si Politica de confidentialitate