Orange Money
Last Updated: Mar 21 2024 12:48, Started by
rz
, Nov 21 2018 10:53
·
79
#3511
Posted 29 March 2023 - 21:42
Daca instalezi pe mai multe telefoane o sa ai notificari doar pe un singur telefon , ala care accesezi aplicatia ultima data.E cam aiurea asa.
Edited by andupustiu, 29 March 2023 - 21:42. |
#3512
Posted 29 March 2023 - 21:46
Buna că poti, că la alte fintech-uri nu poți folosi aplicația pe doua telefoane. Vezi cazul Monese, unde odată instalată pe un telefon aplicația, pierzi accesul la ea pe telefonul vechi, daca autorizezi din email noul telefon.
|
#3513
Posted 06 April 2023 - 20:28
Daca va merge cu mai multe telefoane, sunt pe aceeasi platforma? Ca dupa ce am instalat-o pe Android, mi-a fost dezactivata pe iOS...
|
#3514
Posted 08 April 2023 - 09:38
Iar nu functioneaza cum trebuie aplicatia, accepta plati din fondul disponibil, se adauga puncte dar nu accepta alimentare indiferent de suma. In aplicatia Ing arata ca s-a facut plata dar in aplicatia OM am tot suma veche, alimentarea apare in asteptare.
|
#3515
Posted 08 April 2023 - 13:00
Am făcut puțin mai devreme o alimentare din unicredit și a mers.
|
#3516
Posted 08 April 2023 - 13:07
Am incercat de vreo 10 ori sa alimentez fara succes, apoi mi-a venit ideea sa incerc sa sterg cardul Ing memorat pentru alimentari si sa il rememorez ca unul nou. Am facut 2 alimentari si a mers, nu stiu ce a avut, era de la mine. Problema rezolvata, functioneaza totul ok.
|
#3517
Posted 08 April 2023 - 14:21
Și totuși ceva probleme mai sunt. Am făcut ieri un transfer din ING spre IBAN OM în jurul orei 13:15, dar n-a mai ajuns. Probabil că de-acum pe luni - de obicei ajungea în jurul orei 16, ultima sesiune Teansfond.
|
#3518
Posted 08 April 2023 - 16:15
Din pacate, aplicatia lor nu e de incredere, da erori când nu te astepti. Asa ca am inrolat cardul lor in Selfpay (undea mai am inca 2 carduri inrolate) si pot face transfer gratuit si instant intre oricare din cele 3 carduri.
|
#3519
Posted 09 April 2023 - 07:45
Aseară am transferat din BT în OM (între carduri) și a funcționat normal.
|
#3520
Posted 10 April 2023 - 06:15
Emiterea unui alt card la expirarea celui vechi se face automat? Sau trebuie eu sa solicit unul nou? Și să aleg trimiterea prin curier la un magazin sau la o adresă?
|
|
#3521
Posted 10 April 2023 - 20:18
#3522
Posted 10 April 2023 - 20:20
In schimb înrolat în Curve merge și în SelfPay Now ar trebui să funcționeze.
|
#3523
Posted 12 April 2023 - 12:56
Problema persista, vad ca nu sunt singur. Daca am card (Ing in cazul meu) memorat pentru alimentare automata in aplicatia OM, nu se face alimentarea. Nu conteaza ca am cardul (Ing) favorit sau nu. Daca sterg cardul memorat si introduc manual datele cardului la alimentare functioneaza ok. Am avut 15 refuzuri cu acelasi card memorat in OM si 3 alimentari ok numai cu introducerea manuala a cardului la fiecare alimentare. Aplicatiile sunt la zi si nu necesita actualizare. O sa astept o noua versiune a aplicatiei OM, poate se rezolva problema.
|
#3524
Posted 12 April 2023 - 19:10
Mi-a dat si mie rateuri cu Raiffeisen , pana la urma a mers, din ce am vazut a mers cand aveam aplicatia de confirmare de la Raiff deschisa si i-am dat refresh, nu accesat din notificare.
|
#3525
Posted 15 April 2023 - 21:11
Exista oare o valoare minima de plata online cu OM? Am o factura de 0,01 lei la eon și în momentul când sa se facă validarea, se rotește un cerculeț în app și ma pune sa ma conectez iar în app my line (eon). Cu toate ca am cardul salvat și nu ar trebui sa autorizez plata.
Sau o fi de la app eon? |
|
#3526
Posted 15 April 2023 - 21:17
Am avut o situație similară și am făcut transfer bancar din Libra Bank 0.02 lei.
|
#3527
Posted 16 April 2023 - 07:38
Deja cardul OM e înrolat în eon și nu mă lăsa să aleg cum fac plata. Acolo plata se face instant cu OM.
|
#3528
Posted 27 April 2023 - 19:41
Deja e de groaza aplicatia asta. La logare, primesc foarte des "hopa, avem o eroare. Reincearca". Dupa vreo 2-3 incercari, intru in cont. Vreau sa fac o alimentare, ma trimite in aplicatia Btpay (sau Homebank, depinde de pe card alimentez) si acolo se blochează procesul. Nu e nicio notificare in BTpay/Homebank pentru autorizarea platii. Si tot asa o tin. Estimez ca din 10 incercari de logare/alimentare cam 5 esueaza. Extrem de frustrant. Nu stiu ce au facut astia, dar au stricat ceva pe undeva.
|
Anunturi
Bun venit pe Forumul Softpedia!
▶ 0 user(s) are reading this topic
0 members, 0 guests, 0 anonymous users