Jump to content

SUBIECTE NOI
« 1 / 5 »
RSS
casa verde 2024

Intrerupator cu N - doza doar cu ...

Incalzire casa fara gaz/lemne

Incalzire in pardoseala etapizata
 Suprataxa card energie?!

Cum era nivelul de trai cam din a...

probleme cu ochelarii

Impozite pe proprietati de anul v...
 teava rezistenta panou apa calda

Acces in Curte din Drum National

Sub mobila de bucatarie si sub fr...

Rezultat RMN
 Numar circuite IPAT si prindere t...

Pareri brgimportchina.ro - teapa ...

Lucruri inaintea vremurilor lor

Discuții despre TVR Sport HD.
 

Orange Money

* * * * - 5 votes
  • Please log in to reply
4042 replies to this topic

#3511
andupustiu

andupustiu

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 4,571
  • Înscris: 26.06.2010
Daca instalezi pe mai multe telefoane o sa ai notificari doar pe un singur telefon , ala care accesezi aplicatia ultima data.E cam aiurea asa.

Edited by andupustiu, 29 March 2023 - 21:42.


#3512
wertyck

wertyck

    Guru Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 12,994
  • Înscris: 13.03.2005
Buna că poti, că la alte fintech-uri nu poți folosi aplicația pe doua telefoane. Vezi cazul Monese, unde odată instalată pe un telefon aplicația, pierzi accesul la ea pe telefonul vechi, daca autorizezi din email noul telefon.

#3513
johnflorin

johnflorin

    Member

  • Grup: Members
  • Posts: 919
  • Înscris: 07.10.2009
Daca va merge cu mai multe telefoane, sunt pe  aceeasi platforma? Ca dupa ce am instalat-o pe Android, mi-a fost dezactivata pe iOS...

#3514
xew

xew

    Active Member

  • Grup: Members
  • Posts: 1,506
  • Înscris: 30.12.2007
Iar nu functioneaza cum trebuie aplicatia, accepta plati din fondul disponibil, se adauga puncte dar nu accepta alimentare indiferent de suma. In aplicatia Ing arata ca s-a facut plata dar in aplicatia OM am tot suma veche, alimentarea apare in asteptare.

#3515
alexa32

alexa32

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 9,290
  • Înscris: 12.08.2006
Am făcut puțin mai devreme o alimentare din unicredit și a mers.

#3516
xew

xew

    Active Member

  • Grup: Members
  • Posts: 1,506
  • Înscris: 30.12.2007
Am incercat de vreo 10 ori sa alimentez fara succes, apoi mi-a venit ideea sa incerc sa sterg cardul Ing memorat pentru alimentari si sa il rememorez ca unul nou. Am facut 2 alimentari si a mers, nu stiu ce a avut, era de la mine. Problema rezolvata, functioneaza totul ok.

#3517
lord_dizzy

lord_dizzy

    Member

  • Grup: Members
  • Posts: 248
  • Înscris: 06.11.2003
Și totuși ceva probleme mai sunt. Am făcut ieri un transfer din ING spre IBAN OM în jurul orei 13:15, dar n-a mai ajuns. Probabil că de-acum pe luni - de obicei ajungea în jurul orei 16, ultima sesiune Teansfond.

#3518
lg

lg

    Active Member

  • Grup: Members
  • Posts: 1,741
  • Înscris: 20.08.2004
Din pacate, aplicatia lor nu e de incredere, da erori când nu te astepti. Asa ca am inrolat cardul lor in Selfpay (undea mai am inca 2 carduri inrolate) si pot face transfer gratuit si instant intre oricare din cele 3 carduri.

#3519
cris2d2

cris2d2

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 3,898
  • Înscris: 16.03.2007
Aseară am transferat din BT în OM (între carduri) și a funcționat normal.

#3520
dorin_2k

dorin_2k

    Master Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 48,069
  • Înscris: 01.12.2001
Emiterea unui alt card la expirarea celui vechi se face automat? Sau trebuie eu sa solicit unul nou? Și să aleg trimiterea prin curier la un magazin sau la o adresă?

#3521
adiroman

adiroman

    Member

  • Grup: Members
  • Posts: 542
  • Înscris: 21.01.2006

 alexa32, on 08 aprilie 2023 - 13:00, said:

Am făcut puțin mai devreme o alimentare din unicredit și a mers.

Am șters cardul Unicredit, a mers doar o dată. Acum iar nu merge. Aceeași problema o am și pe Libra Journey, cardul Unicredit nu merge.

#3522
wertyck

wertyck

    Guru Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 12,994
  • Înscris: 13.03.2005
In schimb înrolat în Curve merge și în SelfPay Now ar trebui să funcționeze.

#3523
xew

xew

    Active Member

  • Grup: Members
  • Posts: 1,506
  • Înscris: 30.12.2007
Problema persista, vad ca nu sunt singur. Daca am card (Ing in cazul meu) memorat pentru alimentare automata in aplicatia OM, nu se face alimentarea. Nu conteaza ca am cardul (Ing) favorit sau nu. Daca sterg cardul memorat si introduc manual datele cardului la alimentare functioneaza ok. Am avut 15 refuzuri cu acelasi card memorat in OM si 3 alimentari ok numai cu introducerea manuala a cardului la fiecare alimentare. Aplicatiile sunt la zi si nu necesita actualizare. O sa astept o noua versiune a aplicatiei OM, poate se rezolva problema.

#3524
_o_

_o_

    Active Member

  • Grup: Members
  • Posts: 1,036
  • Înscris: 20.02.2023
Mi-a dat si mie rateuri cu Raiffeisen , pana la urma a mers, din ce am vazut a mers cand aveam aplicatia de confirmare de la Raiff deschisa si i-am dat refresh, nu accesat din notificare.


#3525
dorin_2k

dorin_2k

    Master Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 48,069
  • Înscris: 01.12.2001
Exista oare o valoare minima de plata online cu OM? Am o factura de 0,01 lei la eon și în momentul când sa se facă validarea, se rotește un cerculeț în app și ma pune sa ma conectez iar în app my line (eon). Cu toate ca am cardul salvat și nu ar trebui sa autorizez plata.
Sau o fi de la app eon?

#3526
wertyck

wertyck

    Guru Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 12,994
  • Înscris: 13.03.2005
Am avut o situație similară și am făcut transfer bancar din Libra Bank 0.02 lei.

#3527
dorin_2k

dorin_2k

    Master Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 48,069
  • Înscris: 01.12.2001
Deja cardul OM e înrolat în eon și nu mă lăsa să aleg cum fac plata. Acolo plata se face instant cu OM.

#3528
lg

lg

    Active Member

  • Grup: Members
  • Posts: 1,741
  • Înscris: 20.08.2004
Deja e de groaza aplicatia asta. La logare, primesc foarte des "hopa, avem o eroare. Reincearca". Dupa vreo 2-3 incercari, intru in cont. Vreau sa fac o alimentare, ma trimite in aplicatia Btpay (sau Homebank, depinde de pe card alimentez) si acolo se blochează procesul. Nu e nicio notificare in BTpay/Homebank pentru autorizarea platii. Si tot asa o tin. Estimez ca din 10 incercari de logare/alimentare cam 5 esueaza. Extrem de frustrant. Nu stiu ce au facut astia, dar au stricat ceva pe undeva.

Anunturi

Bun venit pe Forumul Softpedia!

0 user(s) are reading this topic

0 members, 0 guests, 0 anonymous users

Forumul Softpedia foloseste "cookies" pentru a imbunatati experienta utilizatorilor Accept
Pentru detalii si optiuni legate de cookies si datele personale, consultati Politica de utilizare cookies si Politica de confidentialitate