Jump to content

SUBIECTE NOI
« 1 / 5 »
RSS
Numar circuite IPAT si prindere t...

Pareri brgimportchina.ro - teapa ...

Lucruri inaintea vremurilor lor

Discuții despre TVR Sport HD
 Cost abonament clinica privata

Tremura toata, dar nu de la ro...

Renault Android

Recomandare bicicleta e-bike 20&#...
 Bing-Content removal tool

Nu pot accesa monitorulsv.ro de l...

Cum sa elimini urmele de acnee?

Wc Geberit
 Routere detinute in trecut si in ...

Teii din fața casei

E-Mail in serie prin Excel si Out...

Modul alimentare rulou/jaluzea ex...
 

Masina second certificata cu semne indicative impact spate/lateral ?!?

* * * - - 2 votes
  • Please log in to reply
11 replies to this topic

#1
77777-7

77777-7

    Member

  • Grup: Members
  • Posts: 665
  • Înscris: 24.10.2016
Aceasta masina, vanduta ca second hand certificata producator, poate sa fi fost lovita din spate si apoi sa fie pusa la vanzare ca nelovita?

Ori poate mi se pare mie, dar totusi are aceste detalii in poze:

- mi se pare diferenta de nuanta intre bara spate si panou spate drepta, e culoare alba, deci nemetalizata si parca nu ar trebui sa fie diferenta de nuanta la culoare nemetalizata doar din cauza luminii/unghiului.
- capac plastic pt carlig tractare din bara fata nu mi se pare aliniat corect, ori a fost scos si repus, ori ce?  ''Asa e modelul'' ?!?
- bara laterala stanga, sub portiere, se vede din 2 poze diferite ca are 2 indoituri, mici, dar totusi, nu-i ala element super important de structura ? Daca-i un element sub forma de tub si ofera rezistenta si apoi e bombat in interior, nu-i scade rezistenta in compresie gen fata-spate si/sau forfecare/torsionare laterala  ?!?

Attached File  bara latera indoituri vedere fata.jpg   131.15K   80 downloads

Attached File  bara laterala indoita.jpg   97.16K   91 downloads

Attached File  bara spate culoare diferita.jpg   80.17K   93 downloads

Attached File  bara spate culoare si indoita.jpg   72.93K   87 downloads

Attached File  capac tractare nealiniat.jpg   55.14K   85 downloads

Edited by 77777-7, 21 November 2018 - 10:49.


#2
slai

slai

    User Incredibil

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 30,770
  • Înscris: 25.01.2007
Cat de veche e masina? Dacă are 2-3 zile, sunt cam multe. Dacă e mai veche, sunt normale zgarieturile alea. Și babuta care merge doar duminica la biserica tot își ia vreo doua portiere deschise neatent în parcarea bisericii.

Edited by slai, 21 November 2018 - 10:51.


#3
77777-7

77777-7

    Member

  • Grup: Members
  • Posts: 665
  • Înscris: 24.10.2016
Are cativa ani, dar nu-s zgarieturi, e vorba de bara de la prag stanga care e indoita inauntru, care e cam imposibil s-o indoi cu piciorul, deci impact cu ceva cu forta mai mare, cuplat cu posibila diferenta de nuanta la bara spate ? Adica si bara si panourile adiacente is dpdv culoarea alb, aceeasi, dar daca-s din ani sau loturi diferite, dar in special ani diferiti, un alb e mai diferit fata de altul din cauza soarelui ?!?....oricum nu nuanta diferita e problema, ci daca chiar e semn de bara schimbata, care e semn de lovitura spate si posibil masina lovita spate si in acelasi timp impinsa in lateral in bordura sau ceva.

Edited by 77777-7, 21 November 2018 - 10:55.


#4
underb

underb

    Guru Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 17,491
  • Înscris: 08.03.2015
Bara latera :)
Se cheama prag.

#5
Naijax

Naijax

    Guru Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 14,218
  • Înscris: 13.03.2017
Hi Hi Hi
Ala e prag toata ziua nu bara Posted Image

Ia mai bine pe cineva care se pricepe la kinezarii d'astea ca matale ... Posted Image

#6
77777-7

77777-7

    Member

  • Grup: Members
  • Posts: 665
  • Înscris: 24.10.2016
Prag sau bara, unele praguri is decorative si bara/sasiul e ascuns sub plastic, la altele e la exterior direct.

Intrebarea e daca prezinta o problema grava o bara/prag/curcubeu atat timp cat e parte din sasiu si e indoit in felul asta ?

View PostNaijax, on 21 noiembrie 2018 - 11:20, said:

kinezarii d'astea ca matale ... Posted Image
Care e chinezaria bre ?

Edited by 77777-7, 21 November 2018 - 11:43.


#7
Naijax

Naijax

    Guru Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 14,218
  • Înscris: 13.03.2017
Fa-ti un pustiu de bine si nu-ti lua masina
DELOC

Crede-ma - e mult mai bine pentru linistea ta sufleteasca Posted Image

#8
IpsilanteCucuruz

IpsilanteCucuruz

    Member

  • Grup: Members
  • Posts: 468
  • Înscris: 08.08.2018
Mda... Cum a zis Naijax, daca esti asa stresat la niste mici prostii pe o masina SH mai bine nu o lua. Mai tarziu nu o sa mai dormi ca o sa ti se para mult mai multe naspa. Pana si butonul de avarii o sa ti se para ca se apasa prea usor, daca o fi fost schimbat?

Parerea mea:
- tocmai ca la vopsele nemetalizate se vede diferenta intre vopseaua de pe plastic si aia de pe tabla.
- nu iti trebuie fosrta mare sa indoi "bara laterala" (lol). A mea s-a indoit ca in pozele puse de tine, iarna trecuta de la morman de zapada inghetata
- zgarietura de pe usa nici nu as baga-o in seama
- la bara fata mai degraba m-as gandi ca a fost tractata si nu mai sta capacul bine. Asta inseamna alte probleme mai grave pe la mototr/cutie decat o bara fata schimbata.

LE: ce kilu' meu de masina e? Macar spune marca... E Renault Flatulence din ala?

Edited by IpsilanteCucuruz, 21 November 2018 - 12:03.


#9
77777-7

77777-7

    Member

  • Grup: Members
  • Posts: 665
  • Înscris: 24.10.2016
Eu nu am zis nimic de nici o singura zgarietura dar vad ca unii o tineti tare si bine in neatentie. Faza la capac e ca poate a fost busita in spate in asa hal ca a trebuit tractata, nu neaparat capa=motor busit=tractare. Exista si varianta din spate care sa fi produs prin diverse circumstante nevoia unei tractari.
Euam pus cap la coada ce se observa pe ea si am calculat un scenariu. Dar cum vad ca nu a iesit nici de un reply serios din 5-6 incercari, e clar ca nu are rost prea mult cu atat mai mult cat nu e vorba de nici o zgarietura dar toata lume vede zgarieturi. Deci marea problema ar fi daca e sau nu e o problema structurala prezenta a 2 indoituri pe pragul de job, care e sa vezi e bara de metal, conectta la alte bucati de metal...deci faptul ca se cheama prag nu are nici o importanta indiscutie. Dar cum vad ca e inca in anul 2018 pe sistemul ''las ca merge, ca ce re 2 zgarieturi de marimea unor indoituri''...e grav.
Iar tu ipsilantecucurigu lasa aerul de superioritate si nu visa ca poti sa-mi explici tu mie vreodata cum se conduce o masina.

Edited by 77777-7, 21 November 2018 - 21:42.


#10
IpsilanteCucuruz

IpsilanteCucuruz

    Member

  • Grup: Members
  • Posts: 468
  • Înscris: 08.08.2018
NIci nu ti-am zis cum se conduce o masina, oricum banuiesc ca nu stii din moment ce masina ta are 4 bari.
Dar ca se te dumiresc totusi cu "bara laterala" pe care tu o consideri o problema structurala, afla ca acea tabla indoita este o banala tabla de 0,7. Daca o mai fi de 0,7 si nu mai subtire ca flambeaza daca o tii in mana. Aia e doar o acoperire, daca vrei sa ii spui asa, a structurii.
Daca te uiti in poza de mai jos ( nu trebuie neaparat) o sa vezi ca ar fi o problema daca ar fi indoita piesa numarul 20 sau 27 si ca sa fie acestea indoite, atunci piesa 13 (bara ta lol) ar fi trebuit sa fie praf si nu "mangaiata". Si da, intre aceste piese este un spatiu.
Attached File  prag.JPG   46.29K   11 downloads

Edited by IpsilanteCucuruz, 22 November 2018 - 00:34.


#11
_-livio-_

_-livio-_

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 9,325
  • Înscris: 22.10.2007
la multi producatori e diferenta aia de nuanta la modelele/vopselele ieftine.
e posibil ca masina sa fi venit pe platforma la ei, e mai ieftin sa o transporti asa decat pe roti, unii nu se obosesc sa o urce de la volan ci o leaga si o trag cu telecomanda.
s-a explicat mai sus, te poti uita sub tapiteria din portbagaj daca a fost reparata, e greu sa o faci fara sa lasi urme.

Edited by _-livio-_, 22 November 2018 - 05:39.


#12
vimann

vimann

    Feed on Tragedy

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 5,695
  • Înscris: 06.07.2005

View Post77777-7, on 21 noiembrie 2018 - 21:40, said:

Dar cum vad ca e inca in anul 2018 pe sistemul ''las ca merge, ca ce re 2 zgarieturi de marimea unor indoituri''...e grav.
Chiar tu ai zis ca masina are ceva ani. Asta inseamna second hand. Sunt suficiente masini care de noi nu au elementele perfect la linie...

Anunturi

Chirurgia cranio-cerebrală minim invazivă Chirurgia cranio-cerebrală minim invazivă

Tehnicile minim invazive impun utilizarea unei tehnologii ultramoderne.

Endoscoapele operatorii de diverse tipuri, microscopul operator dedicat, neuronavigația, neuroelectrofiziologia, tehnicile avansate de anestezie, chirurgia cu pacientul treaz reprezintă armamentarium fără de care neurochirurgia prin "gaura cheii" nu ar fi posibilă. Folosind tehnicile de mai sus, tratăm un spectru larg de patologii cranio-cerebrale.

www.neurohope.ro

0 user(s) are reading this topic

0 members, 0 guests, 0 anonymous users

Forumul Softpedia foloseste "cookies" pentru a imbunatati experienta utilizatorilor Accept
Pentru detalii si optiuni legate de cookies si datele personale, consultati Politica de utilizare cookies si Politica de confidentialitate