Chirurgia spinală minim invazivă
Chirurgia spinală minim invazivă oferă pacienților oportunitatea unui tratament eficient, permițându-le o recuperare ultra rapidă și nu în ultimul rând minimizând leziunile induse chirurgical. Echipa noastră utilizează un spectru larg de tehnici minim invazive, din care enumerăm câteva: endoscopia cu variantele ei (transnazală, transtoracică, transmusculară, etc), microscopul operator, abordurile trans tubulare și nu în ultimul rând infiltrațiile la toate nivelurile coloanei vertebrale. www.neurohope.ro |
Legi's car: '07 Honda Accord TypeS 2.4 i-VTEC, Carbon Bronze Pearl
Last Updated: Nov 04 2021 21:25, Started by
Legi
, Nov 20 2018 19:37
·
0
#19
Posted 21 November 2018 - 22:10
Multumesc mult!
De duminica seara alergam cu incaltari de sezon. Da, duminica seara, ora 21, pe ninsoare amestecata cu ploaie am pus rotile de iarna la mine in curte. Piulite reci, cheie sloi de gheata,cricul a rezistat eroic......lucrare de nota 10 urmata de un pahar de zaibar si de bucuria ca am scapat de prezoane rupte de pistolul pneumatic de la vulcanizari. Lipsesc capacele centrale ale jantelor, am uitat sa le iau de la amicul meu cand am luat masina. Attached Files |
#20
Posted 28 November 2018 - 13:20
Azi,Craiova-Bucuresti-7,9 %.
Vreme nasola rau pana la intrarea in Bucuresti, in oras se circula parfum. Vedem cum stam la intoarcere. |
#21
Posted 28 November 2018 - 16:49
Cum se simte la drum lung ? Ma refer la insonorizare, demaraje la depasiri, manevrabilitate si la cum se simt gropile sau denivelarile.
|
#22
Posted 28 November 2018 - 23:08
Azi, Bucuresti-Craiova - 8,1%.
Tot traseul am mers pe "negru". Nemaifiind zapada pe jos mi am permis si cateva trecerii prin zona rosie a turometrului. Un deliciu. Nimic de reprosat!!! @Ford4, insonorizarea este foarte buna raportata la clasa din care face parte. In depasiri nu iti da emotii de niciun fel. Directia este foarte precisa iar gropile se simt(suspensie sport OEM). |
#24
Posted 04 December 2018 - 14:48
Felicitari, multi km fara evenimente. Si mie mi se pare un consum foarte bun pentru cilindreea asta.
|
#25
Posted 04 December 2018 - 21:22
Multumesc! Este un consum ok raportat la cilindree/putere.
Necazul mare e ca nu ma pot abtine sa nu i dau ture muuuulte!!!! |
#27
Posted 12 December 2018 - 21:36
Se pare ca Mos Craciun anul acesta se va ocupa exclusiv de Accord......soferul , mai la urma!
Asteptam sa soseasca urmatoarele: - discuri fata+spate EBC Blade Sport - placute fata+spate EBC Yellowstuff - furtune frana metalice EBC - brate spate HARDRACE cu reglaj pentru cadere - 2 buc.(stanga+dreapta) - restul bratelor spate OEM - 6 buc.(stanga+dreapta) Cele 2 brate spate care regleaza convergenta le am schimbat in vara, tot OEM. Attached FilesEdited by Legi, 12 December 2018 - 21:39. |
#28
Posted 16 December 2018 - 08:23
2 poze inainte de venirea nametilor.
Attached FilesEdited by Legi, 16 December 2018 - 08:32. |
|
#29
Posted 16 December 2018 - 18:41
Voi aveti noroc de vreme buna p-acolo, la noi e un noroi continuu de peste 1 saptamana, cred ca 2 de fapt. Arata frumos agregatul, nu-i dai 11 ani .
Tot cu WR A4 si tu? |
#30
Posted 16 December 2018 - 19:32
WR A4, parca a treia iarna.
Azi a fost si la noi cam nasol. Ploaie si ninsoare in aceeasi zi. Edited by Legi, 16 December 2018 - 19:50. |
#31
Posted 18 December 2018 - 19:28
Piesele au sosit, maine la ora 9.00 suntem pe elevator.
Attached FilesEdited by Legi, 18 December 2018 - 19:29. |
#34
Posted 21 December 2018 - 20:49
Revin cu impresii dupa 250 de km.
Frane: - nu exista termen de comparatie cu ce era inainte,eu consider ca pentru mersul pe strada este indeajuns aceasta combinatie, nemaifiind nevoie de alti etrieri sau pompa de frana. -dupa o stationare mai lunga masina franeaza optim dupa 3-4 franari usoare, nu e nevoie de vreo procedura complicata de a incalzi discurile+placutele. -dupa instalare si aerisire sistem de franare am ramas cu pedala de frana usor cam elastica, azi am aerisit a doua oara si totul este in parametri. -maine o sa pun in aplicare procedura recomandata de EBC pentru o imperechere cat mai buna a discurilor cu placutele. -ponturi: pentru desfacerea conductelor trebuie folosita o cheie speciala iar pentru introducerea pistonaselor spate in etrierii spate o presa care actioneaza prin rotire. Suspensie/directie: -bratele superioare reglabile de la HARDRACE fac toti banii, acum am cadere perfecta a rotilor spate. -pe dreapta nu am reusit sa schimb un brat, surubul din capatul care se prinde de fuzeta este gripat pe bucsa fuzetei.Am consumat un tub de spray degripant dar degeaba.Ramane in standby! -in ultima clipa m am hotarat sa schim si bieletele antiruliu spate, am pus MEYLE HD. -am verificat/reglat directia: masina sta impecabil la unghi de fuga, cadere si paralelism. Admisie/amestec: -am montat singur filtrul de aer, diferenta de sunet nu este foarte mare, un pic mai grav. -montat cea de a doua sonda lambda,DELPHI, scos borna bateriei si eroarea a disparut. Am verificat si cu testerul, nimic memorat in calculator. Ulei motor: - Fuchs Titan Race Pro S 5W40, motorul foarte silentios, pe standul de directie abia il auzeam, alaturi se mai lucra la un alt elevator. Vedem cum se comporta odata cu trecerea km. Proiecte imediate: -demontat rezonator(ianuarie, daca lucreaza mecanicul meu intre Craciun si Revelion nu l apuca 31 decembrie ) - achizitie destantiere roti(primavara, inainte de trecerea la rotile de vara) Proiecte a la long: - revopsire totala. - rapoarte 1-5, final drive si LSD. Masina ca un intreg functioneaza impecabil in acest moment. Ieri am fost in exterior si la un moment dat dupa o urcare in spatele unui autocar se stransesera 5 masini, eu a 6-a, retrogradat in tr 2-a..........orgasm....ce a durat cat depasirea, adica extrem extrem de putin!!!!!! |
#35
Posted 22 December 2018 - 06:09
Legi, on 21 decembrie 2018 - 20:49, said:
Ieri am fost in exterior si la un moment dat dupa o urcare in spatele unui autocar se stransesera 5 masini, eu a 6-a, retrogradat in tr 2-a..........orgasm....ce a durat cat depasirea, adica extrem extrem de putin!!!!!! |
#36
Posted 22 December 2018 - 13:14
Legi, on 21 decembrie 2018 - 20:49, said: -maine o sa pun in aplicare procedura recomandata de EBC pentru o imperechere cat mai buna a discurilor cu placutele. https://www.dba.com....-bed-in-street/ Inca o chestie care mie mi se pare importanta: de cate ori plecati de la vulcanizare dupa un schimb de roti verificati cu o cheie dinamometrica (cine o are) la ce cuplu au fost stranse prezoanele. Sau stati pe capul lor sa le stranga la cuplu, nu pana aproape de punctul de rupere. Nu mai stiu cum e in Ro, dar pe aici maimutele din vulcanizari baga cu pneumaticul fara numar de le mai si rup, in conditiile in care la mine cartea zice 106Nm. De-aia si discurile ovalizate, fiindca unora le e prea lene sa faca treaba ca lumea. Edited by beastie, 22 December 2018 - 13:20. |
Anunturi
▶ 0 user(s) are reading this topic
0 members, 0 guests, 0 anonymous users