Neurochirurgie minim invazivă
"Primum non nocere" este ideea ce a deschis drumul medicinei spre minim invaziv. Avansul tehnologic extraordinar din ultimele decenii a permis dezvoltarea tuturor domeniilor medicinei. Microscopul operator, neuronavigația, tehnicile anestezice avansate permit intervenții chirurgicale tot mai precise, tot mai sigure. Neurochirurgia minim invazivă, sau prin "gaura cheii", oferă pacienților posibilitatea de a se opera cu riscuri minime, fie ele neurologice, infecțioase, medicale sau estetice. www.neurohope.ro |
Noua Toyota Corolla
Last Updated: Mar 21 2024 12:19, Started by
bobalex18
, Nov 19 2018 23:04
·
31
#4879
Posted 13 April 2022 - 10:14
corolla TS 2.0 15k. nivelul e apx cu jumatate de cm peste maxim si are si miros de benzina. nu am urmarit daca au pus mai mult la revizie, dar o sa urmaresc de la urmatoarea... pina atunci mirosul de benzina este....
|
#4880
Posted 13 April 2022 - 11:14
Te duci la reprezentanta si le spui ca valvele de admisie nu inchid la timp.. si/sau benzina e bagata mai devreme...
Edited by mihaiC1, 13 April 2022 - 11:27. |
#4881
Posted 13 April 2022 - 13:11
siruletzu, on 12 aprilie 2022 - 14:20, said:
sunt semnalate problemele respective la Corolla hybrid 1.8, Edited by cata, 13 April 2022 - 13:12. |
#4882
Posted 13 April 2022 - 20:17
Pe club-toyota problema cu dilutia uleiului a fost localizata din ce am citit doar la 2.5 dynamic engine - Rav4 si Camry hibride - culmea, motor asamblat la mama lui in Japan.
Nu am problema asta, am schimbat uleiul in decembrie la 12.200 si ceva km, acum ma indrept vertiginos spre 15.000 - inca departe de km userului Mihai C1 - si nu, in nicio clipa miros de benzina sau nivel crescut de ulei. La mersul in oras, regulat pe distante scurte, unde motorul nu are sansa sa stea macar 10 minute la temperatura lui optima de lucru, (cand benzina ajunsa in ulei incepe sa se evapore in carter si e reintrodusa - la motoarele aspirate - natural in ciclul de ardere) e un fenomen standard la orice benzinara. Opelul, daca il fatzaiam 5-6 drumuri acasa- munca-acasa, un traseu de 4 km, iarna nici nu ajungea antigelul la 80 de grade, crestea nivelul uleiului vizibil pe joja si mirosea a benzen. Dupa un drum Buzau - Sofia, al naibii daca mai mirosea, si nivelul ajungea unde trebuia, adica putin peste jumate, unde l-am tinut mereu. |
#4883
Posted 13 April 2022 - 21:08
Cred cã nu am mai verificat nivelul la ulei de 10 ani )))
La b9 nici nu am joja ))))) |
#4884
Posted 14 April 2022 - 17:09
siruletzu, on 12 aprilie 2022 - 13:35, said:
ca tot e liniste pe forum... pe grupurile de facebook sunt semnalate probleme de oil dilution ( benzina in ulei) nivel crescut de ulei peste maximul de pe joja plus miros de benzina. Aveti mai multe informatii despre subiect raspunsuri oficiale/ rezolvari etc Sunt colegi care s-au intalnit cu problema asta si au rezolvat cumva? Ce damage ar putea crea la motor si in cat timp ( mai prinde garantia?) |
#4885
Posted 14 April 2022 - 17:35
siruletzu, on 12 aprilie 2022 - 13:35, said:
ca tot e liniste pe forum... pe grupurile de facebook sunt semnalate probleme de oil dilution ( benzina in ulei) nivel crescut de ulei peste maximul de pe joja plus miros de benzina. Aveti mai multe informatii despre subiect raspunsuri oficiale/ rezolvari etc Sunt colegi care s-au intalnit cu problema asta si au rezolvat cumva? Ce damage ar putea crea la motor si in cat timp ( mai prinde garantia?) Niciun damage notabil. E o convergenta rar intalnita in natura. Benzina ramane in ulei cand se merge cu motorul rece. Drumuri scurte iarna. Dilutia cu benzina "subtiaza" uleiul. Uleiul subtire e bun cand faci drumuri scurte iarna. Probleme ar fi daca ai avea vara dilutie. Dar nu ai ca se evapora repede. La benzinare e o non problema. La benzinarele cvt cu atat mai mult. Ca cvt-ul nu pune sarcina pe motor (nu foloseste cuplul, cat o fi el) sa rupa pelicula nici cand ai avea nevoie de ceva cuplu. Polizatul "in gol", desi il gasesc enervant, nu e cel mai rau lucru care i se poate intampla unui motor. Sarcina mare (mersul pe cuplu) e mai daunatoare. Dieselul are uzuri din cauza dilutiei pt ca motorina nu se evapora. Daca vrei sa faci totusi ceva, poti schimba uleiul primavara ca sa nu intri in vara cu ulei contaminat si eventual prea subtire care nu se impaca bine cu temperaturile mari. Edited by underb, 14 April 2022 - 17:40. |
#4886
Posted 16 May 2022 - 09:20
#4887
Posted 16 May 2022 - 09:30
#4888
Posted 16 May 2022 - 11:28
|
#4890
Posted 17 May 2022 - 08:34
A facut cineva casco ? cat a costat ?
Am primit o oferta de la Alianz si am zis sa intreb inainte Multumesc Am generat oferta momentan cu valabiltiate din 23.05.2022 iar optiunile cu plata anuala sunt urmatoarele : - Fransiza 0 : 1.413 EUR - Fransiza 100 EUR : 931 EUR - Fransiza 200 EUR : 839 EUR Se mai scad 15% din suma pentru fidelitate,cica |
#4892
Posted 17 May 2022 - 08:52
#4894
Posted 17 May 2022 - 09:02
#4895
Posted 17 May 2022 - 09:14
Am niste vesti ca ar fi 2 200 lei la mine.. fara bonus malus.
exqusit_drunk, on 17 mai 2022 - 08:52, said:
Mașina mea a împlinit 2 ani în aprilie. Până acum aș fi plătit peste 2500 euro pentru casco și beneficii zero. Dauna peste 1 000 euro, am platit casco 750 euro in 2 ani si 100 euro fransiza la reparatie ... castig 150 euro ? Acum cam trebuie sa scot 450 euro din buzunar casco pe anul 3. Edited by mihaiC1, 17 May 2022 - 09:18. |
#4896
Posted 17 May 2022 - 09:19
Marianw8, on 17 mai 2022 - 08:55, said:
S au scumpit sau de ce mi au dat preturi asa mari fata de cat ai platit tu ? Am o Corolla TS an 2021 cu 6300 km. Suma asigurata 27,200 euro Ca idee. Saptamana trecuta am cerut oferta pentru Kia Niro EV, cotata la 51000 de euro, si am primit urmatoarea oferta de la Alliantz. Asigurarea full( fara masina la schimb), cu franciza 100 euro, cost 842 de euro/an Edited by cata, 17 May 2022 - 09:21. |
Anunturi
▶ 1 user(s) are reading this topic
0 members, 1 guests, 0 anonymous users