eMag vinde produse resigilate ca fiind noi
#37
Posted 20 November 2018 - 00:54
Dorel-Mesterel, on 19 noiembrie 2018 - 21:59, said:
Eu nu aveam cum, nici nu pot vota, nu am cumparat niciodata nimic de bf si nici de pe emag. A cumparat nevasta-mea acum cateva luni un aspirator de pe emag, acum se arunca. Sper ca a inteles ce trebuia sa inteleaga. |
#38
Posted 20 November 2018 - 00:57
Mi s-a intamplat pe dos.
Am comandat 4 Galaxy S4 resigiate si-am primit 3 noi si unul resigilat. Ce nesimtiti... |
#39
Posted 20 November 2018 - 00:58
andreic, on 19 noiembrie 2018 - 22:02, said:
Eu am o teorie destul de simpla... retailerii vor sa scape de produsele greu vandabile si le arunca spre clienti, unii sunt multumiti altii le returneaza asta e... macar isi reduc pierderile cu cele care le dau si nu se reintorc E urat dar in afaceri cateodata principiile lipsesc. Nu-i frumos ca dupa ce primesti pomana sa incepi sa-i comentezi gustul si sa acorzi note. |
#40
Posted 20 November 2018 - 07:54
beavis03, on 19 noiembrie 2018 - 21:36, said:
sper sa nu vina si a mea asa, altfel ii rog frumos s-o schimbe cu alta care e sigilata, nu REsigilata Lex404, on 20 noiembrie 2018 - 00:57, said:
Mi s-a intamplat pe dos. Am comandat 4 Galaxy S4 resigiate si-am primit 3 noi si unul resigilat. Ce nesimtiti... |
#41
Posted 20 November 2018 - 07:55
Aveti la indemana procedura de retur, daca nu sunteti multumiti de produse,
Va dati seama ca Emag, avand multe chinezarii spre vanzare, se confrunta cu retururi multe.. E greu sa le pui pe toate la resigilate. Mai bine le dai un scotch pe deasupra si le vinzi drept produse noi. Nu asta trebuie sa va preocupe ci daca ati cumparat la un pret nesimtit sau nu, produsul respectiv. In rest, daca e functional si nu are zgarieturi sau alte probleme, eu nu as returna doar de dragul sigilarii decat, repet, daca as fi dat mai mult decat face. |
#42
Posted 20 November 2018 - 08:01
arsmundis, on 20 noiembrie 2018 - 07:54, said:
Nu crede ca e o politica a Emagului asta, cel mai probabil unii din baietii ce lucreaza prin depozite au crezut ca-s mai ”dăștepți” si ca dau si ei o lovitura. Numai că de „acei băieți de la depozite” emag-ul răspunde. Eu am luat o masina de spălat la care se promitea un cadou surpriză. la livrare, fără să știu ce cadou se promitea, am primit mașina, de la curierul special al emag-ului și am întrebat. firește, de cadou. „E înăuntru domle, ce ne întrebi pe noi” a fost răspunsul „elegant” al curierului. Duc mașina la etaj, o desfac și surpriză: un carton pe care scria CADOU. Mic, în colț mă anunțau că am , separat, o cutie cu 5Kg detergent Ariel. Iau legătura cu emag, răspunsul e ca în dosareleX: „luati legatura cu curierul”. SIC. Nici până acum n-am mai primit detergentul.... Nu am mai cumpărat de atunci de la emag. Edited by orlandobarbulescu, 20 November 2018 - 08:03. |
#43
Posted 20 November 2018 - 11:14
Trebuiia sa desfaci coletul la livrare, curierul e obligat sa faca asta, indiferent daca-i convine sau nu, verificat continutul si daca nu-i ok facut proces verbal semnat de curier si pe care il prezinti la emag ( bineinteles ca totodata refuzi primirea coletului )
|
#44
Posted 20 November 2018 - 11:33
Cu circa 3 luni in urma am luat o camera de actiune de la emag. Ma duc in showroom, o iau si plec cu ea acasa si surpriza, camera mai fusese desfacuta, dar am zis ca nu e asta o problema si un motiv sa o returnez. Am testat-o cateva zile si i-am facut retur pentru ca nu se ridica la asteptarile mele (era o camera e-boda si am crezut ca pot edita filmulete pe care le voi face si astfel sa obtin o calitate mai buna, asa cum vazusem pe youtube ca facuse cineva).
Cand am dus-o la retur arata de parca nu a fost desfacuta (de cand am luat-o erau 50-50 sanse sa o returnez ) si angajatul care a luat-o nu a desfacut-o nici el sa se asigure ca am adus toate accesoriile si ca totul e in regula. De black friday am facut 2 comenzi, una am ridicat-o duminica, iar una trebuie sa o primesc prin posta (sunt cateva carti). Eu sunt multumit de ei pana acum. Edited by MihaiF16, 20 November 2018 - 11:33. |
#45
Posted 20 November 2018 - 11:53
Am cumparat vreo 20-25 de produse in ultimii 10 ani de la ei (majoritatea electronice). Nu am avut probleme de tipul asta.
Eu sunt multumit. Edited by aaaa4567, 20 November 2018 - 11:54. |
#46
Posted 20 November 2018 - 13:18
Produse resigilate date ca fiind noi se vand peste tot in lume.
Nu doar la emag. Edited by Frankie, 20 November 2018 - 13:18. |
|
#47
Posted 20 November 2018 - 14:18
Eu am cumparat zeci de electronice de la ei, de toate natiile si n-am patit niciodata sa mi se para ca un produs ar fi resigilat. Am luat de la ei doar un produs resigilat, un router care arata si functiona ca nou.
|
#48
Posted 20 November 2018 - 15:52
Am luat SSD-ul , e sigilat
Defapt si eu am dat cu grija jos sigiliul la cel luat de la altex ca sa vad cum arata si l-am pus la loc, si cand am mers in magazin cu el au zis ca e nou cu sigiliu intact |
#49
Posted 20 November 2018 - 17:31
puiu_pe_diezel, on 20 noiembrie 2018 - 00:58, said:
De Black Friday sunt reduceri la produse fie noi,resigilate, reconditionate.Nicaieri nu scrie ca este reducere doar la produsele noi. Nu-i frumos ca dupa ce primesti pomana sa incepi sa-i comentezi gustul si sa acorzi note. se dau cumva aceste produse gratuit? wow. asta da chestie. sa primesti moca ceva si apoi sa comentezi ca nu e nou... dar daca platesti bani pe produse si le cumperi din magazin si nu din targ sau dintr'un magazin de sh, ci dintr'un magazin, fie el si online ce practica comertul cu amanuntul, este foarte normala si rezonabila asteptarea ca produsul livrat sa fie nou si nefolosit. asta daca nu cumva se mentioneaza altfel la momentul cumpararii. ceea ce pare ca nu se mentioneaza. |
#50
Posted 20 November 2018 - 18:13
Unde pot sa fac o reclamatie la jegurile de Sameday care livreaza pentru emag ?
Edited by Doggfather, 20 November 2018 - 18:28. |
#51
Posted 20 November 2018 - 20:34
Primul raspuns la solicitarea mea:
" Salutare, Iti scriu cu privire la ultima ta solicitare inregistrata pe site-ul nostru privind comanda 70872xxx. Am rugamintea sa imi atasezi cateva poze cu problema intampinata sa putem vedea si noi ce s-a intamplat. Astept cu interes raspunsul tau. Toate cele bune," Le-am trimis si poze, astept un nou raspuns. Atasez si aici pozele. Attached FilesEdited by lex2010, 20 November 2018 - 20:38. |
|
#52
Posted 20 November 2018 - 20:42
D-aia e Amazon cel mai valoros brand de pe planeta Pamant si nu Emag.
|
#53
Posted 20 November 2018 - 21:51
Nu place la multi ca e produsul resigilat ca nu il mai poate vinde mai departe. E plin OLX deja de XBO One. Ce am vazut eu in viteza.
|
#54
Posted 21 November 2018 - 17:14
Am primit si raspunsul de la Emag...
"Salutare, Asa cum ti-am spus telefonic, pentru apa de toaleta din comanda ti-am facut fisa de retur nr. xxx si comanda de inlocuire xxx. Dupa ce parfumul va ajunge in depozit, colegii mei vor verifica impreuna cu furnizorul sa vedem unde s-a produs greseala legata de sigiliul produsului. Legat de consola xbox, dupa cum ti-am spus, ambalajul a fost deteriorat pe transport, de la furnizor catre noi, astfel, a fost necesar aplicarea unor sigilii noi. Daca era un produs resigilat, cutia ar fi avut banda verde pe care scria "emag resealed" Daca intampini probleme cu returul sau livrarea comenzii de inlocuire, anunta-ma." E cusuta cu ata alba povestea, parca le-ar fi greu sa puna sigilii standard in loc de banda aceea verde specifica resigilatelor... si nu vad cum se putea deteriora ambalajul pe timpul transportului astfel incat sa se rupa sigiliile... Din pacate nu am starea de spirit si nici timpul necesar ca sa ii amenint cu ANPC-ul, dar e foarte urat ce face eMag-ul... sa vinzi resigilatele ca fiind nou-noute... e josnic! Edited by lex2010, 21 November 2018 - 17:14. |
Anunturi
▶ 0 user(s) are reading this topic
0 members, 0 guests, 0 anonymous users