montare curea distributie Opel Astra F 1996
#1
Posted 19 November 2018 - 18:21
Buna ziua,
Oameni dragi am o dilema, ce se poate intampla daca montarea curelei distributie s-a efectuat cu un dinte decalat ? ** inteb pentru un coleg de la munca. |
#2
Posted 19 November 2018 - 18:40
ce motor?
ca simtomele sunt diferite la diesel fata benzina. iar unele benzinare sunt aproape imune. (ceva de genu trage mai greu, consuma mai mult) citisem pe undeva ca daca e intr-o parte e mai silentios, consuma mai mult si e mai lent iar invers e mai zomotos, consuma normal si e mai vioi dar se disturge mai repede motorul. Edited by arg, 19 November 2018 - 18:44. |
#3
Posted 19 November 2018 - 18:58
arg, on 19 noiembrie 2018 - 18:40, said:
ce motor? ca simtomele sunt diferite la diesel fata benzina. iar unele benzinare sunt aproape imune. (ceva de genu trage mai greu, consuma mai mult) citisem pe undeva ca daca e intr-o parte e mai silentios, consuma mai mult si e mai lent iar invers e mai zomotos, consuma normal si e mai vioi dar se disturge mai repede motorul. |
#4
Posted 19 November 2018 - 19:01
OpelAstra2002, on 19 noiembrie 2018 - 18:58, said:
...De cand a venit frigul fluiera iar la pornire.... cureua de disturbutie nu fluiera, daca ajunge atat de slaba incat sa vibreze aiurea, incepe sa sara dinti... banuiesc ca ai acces la intinzator (cauta pe youtube cum ajungi la el) si verifca cu o oglinda sa daca e intins corect. p.s. dupa ce am schimbat distributia am ajuns la concluzia ca intizatorul trebuie verificat destul de des, sa fie cureaua coret tensionata. si daca nu e ok trebuie mers la sevice si pus la punct. Edited by arg, 19 November 2018 - 19:08. |
#5
Posted 19 November 2018 - 19:10
motor 1.6 benzina
Multumesc. Edited by MarianG, 19 November 2018 - 19:11. |
#6
Posted 19 November 2018 - 19:14
arg, on 19 noiembrie 2018 - 19:01, said:
banuiesc cureaua cu caneluri, sau intinzatorul ei. cureua de disturbutie nu fluiera, daca ajunge atat de slaba incat sa vibreze aiurea, incepe sa sara dinti... banuiesc ca ai acces la intinzator (cauta pe youtube cum ajungi la el) si verifca cu o oglinda sa daca e intins corect. p.s. dupa ce am schimbat distributia am ajuns la concluzia ca intizatorul trebuie verificat destul de des, sa fie cureaua coret tensionata. si daca nu e ok trebuie mers la sevice si pus la punct. |
#7
Posted 19 November 2018 - 19:25
MarianG, on 19 noiembrie 2018 - 18:21, said:
Buna ziua, Oameni dragi am o dilema, ce se poate intampla daca montarea curelei distributie s-a efectuat cu un dinte decalat ? ** inteb pentru un coleg de la munca. arg, on 19 noiembrie 2018 - 18:40, said: citisem pe undeva ca daca e intr-o parte e mai silentios, consuma mai mult si e mai lent iar invers e mai zomotos, consuma normal si e mai vioi dar se disturge mai repede motorul. |
#8
Posted 19 November 2018 - 19:37
@Baxon
pe forumul VW si/sau reanault, chiar vrei sa pun link-ul aici? uite ca am intrebat si rezolvat pana sa stric mai multe. si culmea e ca am scos cricul sa verific rulmentul (asa cum ai zis si tu) doar ca daca tot umblam si ma murdaream am zis sa verific si prezoanele. Edited by arg, 19 November 2018 - 19:42. |
#9
Posted 19 November 2018 - 19:37
OpelAstra2002, on 19 noiembrie 2018 - 18:58, said:
La un diesel am schimbat role, curea, a mers bine doua saptamani. De cand a venit frigul fluiera iar la pornire dupa ce sta mai multe ore pe loc. Care ar fi problema ? |
#10
Posted 19 November 2018 - 19:44
MarianG, on 19 noiembrie 2018 - 18:21, said:
Buna ziua, Oameni dragi am o dilema, ce se poate intampla daca montarea curelei distributie s-a efectuat cu un dinte decalat ? ** inteb pentru un coleg de la munca. Edited by iuliean50, 19 November 2018 - 19:45. |
|
#11
Posted 19 November 2018 - 19:49
OpelAstra2002, on 19 noiembrie 2018 - 19:14, said: M-am gandit la intinzator pt ca e original si nu s-a schimbat niciodata in multi ani. S-ar putea face operatia acasa sau trebuie elevator/canal intr-un service? M-am obisnuit sa imi repar eu masina . E asta din nickname-ul meu masina in cazul asta... pretul unuia era 133lei, manopera probabil 50-100lei + juma de zi. asa ca l-am schimbat in manopera de la distributie ca tot trebuia demontat. surpriza, cel vechi avea rulmentul de la rola dus. cauta pe youtube cum se schimba, cred ca mai mult iti ia sa cauti sculele. iuliean50, on 19 noiembrie 2018 - 19:44, said: Categoric s-a modificat(in + sau in -) "avansul". Parametri de functionare a motorului s-au inrautatit sigur. Edited by arg, 19 November 2018 - 19:53. |
#12
Posted 19 November 2018 - 20:15
#14
Posted 19 November 2018 - 20:53
#15
Posted 19 November 2018 - 21:02
MarianG, on 19 noiembrie 2018 - 18:21, said:
Buna ziua, Oameni dragi am o dilema, ce se poate intampla daca montarea curelei distributie s-a efectuat cu un dinte decalat ? ** inteb pentru un coleg de la munca. |
|
#16
Posted 19 November 2018 - 21:33
Da se poate vedea la diagnoza . Cel mai bine ar trebui sa fie pusa cureaua corect. Si asta cit mai repede pina nu strica motorul.
|
#17
Posted 19 November 2018 - 22:27
bun! simtome pentru "motor stricat"?
omul spune ca observa cresterea consumului, fapt pentru care a schimbat nu stiu ce "motor pas cu pas" Edited by MarianG, 19 November 2018 - 22:27. |
#18
Posted 20 November 2018 - 00:05
Motorasul pas cu pas e motorasul de ralanti . Daca l-a schimbat si distributia e corect pusa ar trebui sa mearga " ceas " motorul ( binenteles daca e in parametri ) .
|
Anunturi
▶ 0 user(s) are reading this topic
0 members, 0 guests, 0 anonymous users