Chirurgia spinală minim invazivă
Chirurgia spinală minim invazivă oferă pacienților oportunitatea unui tratament eficient, permițându-le o recuperare ultra rapidă și nu în ultimul rând minimizând leziunile induse chirurgical. Echipa noastră utilizează un spectru larg de tehnici minim invazive, din care enumerăm câteva: endoscopia cu variantele ei (transnazală, transtoracică, transmusculară, etc), microscopul operator, abordurile trans tubulare și nu în ultimul rând infiltrațiile la toate nivelurile coloanei vertebrale. www.neurohope.ro |
Vibratii volan in mers
Last Updated: May 31 2022 18:52, Started by
alexandruene
, Nov 19 2018 13:18
·
0
#1
Posted 19 November 2018 - 13:18
In timpul rularii pe autostrada cu 120 km h imi vibraza volanul, aceasta problema imi cam da batai de cap de aproape un an. AM incercat echilibrarea la diferite statii, schimbarea rotilor fata spate, la fel. Imi face si cu cele de iarna si cu cele de vara. Cauciucurile de vara sunt Goodyear iar cele de iarna sunt doua fulda cu doua michelin. Jentile de vara cat si cele de iarna sunt original asa ca nu am nevoie de inele de centrare deoarece intra fix. Discurile si placutele au putin peste un an( Brembo), amortizoare si rulmenti 10 luni (Sachs), bieletele anti ruliu 5 luni. Nu am joc pe articulatie sau directie. Astazi am facut presiunea pe fata si am lasat-o la 2.2 cu rezultate foarte bune, nu mai vibreaza la 120, doar putin la 130. Daca reduc presiune la 2.1 vibreaza, daca cresc presiune la 2.3 iar vibreaza. Ma gandesc ca ar fi cauciucurile deformate insa as vrea si alte pareri. Anul trecut am returnat 4 cauciucuri noi Nankang deoarece imi vibra volanul doar in franare la viteze de peste 120 si in urma constatarii acestea erau deformate de noi. Cauciucurile de iarna nu le am de noi insa au 7-8 mm de profil si nu prezinta uzura neuniforma. Masina este un Opel Astra J 2011 1.7 CDTI.
|
#2
Posted 19 November 2018 - 13:32
dacă apare vibrație la 120 și accelerezi și dispare la 130-135 atunci este din echilibrat.ciudată chestia cu presiunea în roți nu ar trebui să simți nimic la 0.1 atmosfere
|
#3
Posted 19 November 2018 - 13:39
Unghiurile de fuga le-ai reglat vreodata ?
Du-te si fa directia la un atelier specializat |
#4
Posted 19 November 2018 - 13:46
eu aveam contra aripa desfacuta, unul din suruburi era sarit cu tot cu clema de fixare in tabla, si rezona pe la 125km/h, faza amuzanta e ca se simtea un pic si in volan parca batea roata....
dupa fixare s-a dus si bataia.... @Baxon si eu tot pe geometrie as miza... @alexandruene o chestie pe care am aflat-o pe aici, dupa ce echilibreaza o roata roaga-i sa o puna in alta pozitie pe masina de echilibrat si sa o mai verifice o data... nu cred ca toate masinile sunt perfecte. caseta de directie are joc? Edited by arg, 19 November 2018 - 13:58. |
#5
Posted 19 November 2018 - 14:01
in primul rand unghiuri facute, cauciucuri echilibrate si apoi planetarele, mai exact daca ai joc in ele iti va vibra bratul , se simte si cand accelerezi, te "leagana".
|
#6
Posted 19 November 2018 - 14:08
Unghiul de fuga a fost facut imediat dupa schimbarea amortizoarelor, iar despre planetare nu stiu ce sa zic, nu am nici un zgomot pe linie dreapta sau in viraje si vibreaza si daca o scot pe liber, deci cred ca putem exclude planetarele si motorul ( corectati-ma daca gresesc). Am mai citit pe undeva ca sunt unele planetare cu contragreutati insa acestea nu au. Caseta de directie nu are joc insa a fost slabita si restransa de un mecanic in incercarea de a gasi un troncanit care sa dovedit a fi de la o bieleta, oare sa nu fie stransa cat trebuie?
Edited by alexandruene, 19 November 2018 - 14:10. |
#7
Posted 19 November 2018 - 14:21
Dacă anvelopele au rulat și cu telescoapele uzate, vibrațiile pot veni de la uzura în valuri a căii de rulare. Am trecut prin experiența asta la vechea mașină.
|
#8
Posted 19 November 2018 - 14:21
teoretic asa e , eu am scapat de vibratie doar dupa ce am schimbat un capat de planetara. Daca intradevar totul e ok inseamna ca e stramb butucul pe care sta roata. Realist vorbind,ceva e stramb ca doar nu are draci in ea .
Daca esti sigur ca rotile sunt drepte , totul ramane pe partea trenului de rulare ! |
#9
Posted 19 November 2018 - 14:32
Geometria trebuie facuta la meseriasi gen Autosoft Fundeni, nu in cartier.
|
#10
Posted 19 November 2018 - 14:37
eu m-as apuca sa verific:
- daca toate piesele sunt fixate corespunzator (plastice, furtune, masti, etc) - daca suruburile rotilor sunt stranse la moment, toate uniform. asta nu costa nimic. |
|
#11
Posted 19 November 2018 - 15:00
Ca sa nu umbli pe bajbaite verifica rotile sa nu fie ovalizate apoi du masina intr-un service serios, specializat, sa-ti verifice pe stand geometria toata ( nu doar unghiul de fuga) garda la sol langa fiecare roata si greutatea pe fiecare roata. Dupa ce ai un raport o sa ai o idee cat de nou e sistemul de rulare. Fara un astfel de test doar bajbai pe intuneric.
De multe ori piese noi aftermarket sunt slab calitative. De exemplu eu am pus arcuri noi pe fata si imi statea mazina pe o parte fiindca nu erau exact la fel de rigide. E o loterie cu piesele astea, ori mergi la risc ori pui doar originale. arg, on 19 noiembrie 2018 - 14:37, said:
eu m-as apuca sa verific: - daca toate piesele sunt fixate corespunzator (plastice, furtune, masti, etc) - daca suruburile rotilor sunt stranse la moment, toate uniform. asta nu costa nimic. mi-am batut si eu capul asa vreo saptamana, scoteam roata si tot masuram, calculam, strangeam suruburi... Nimic. Dupa ce am facaut o verificare completa la geometrie am inteles ca brate, arcuri si amortizoare noi nu inseamna totul. Masina a luat gropi la viata ei si a mers pe tot felul de teren. Se mai stramba una alta, dupa o vreme nu mai e ca din fabrica. |
#12
Posted 19 November 2018 - 15:03
vinciun, on 19 noiembrie 2018 - 14:56, said:
.... ori pui doar originale. te rerefri la oe, oem si aftermarket? problema e alta, sa nu nimeresti piese din loturi diferite, sau contrafacute. Quote
....dupa o vreme nu mai e ca din fabrica. Edited by arg, 19 November 2018 - 15:05. |
#13
Posted 19 November 2018 - 15:22
Da, e cam aiurea spus "piese originale". Orice piese e originala daca nu-i contrafacuta. Asa le numesc ei in service pe alea care au pe ambalaj sigla masinii.
Eu ii urez bafta dar parca vad ca tot acolo unde am scris eu ajunge. |
#14
Posted 19 November 2018 - 15:27
La mine facea de la anvelope, la tine e clar de la altceva.
|
#15
Posted 19 November 2018 - 15:28
@vinciun
ceea ce zici "piese originale" sunt piesele oe (original equipment genuine) problema este ca multe serice-uri cer pret de oe dar calitatea pieselor e alta. Edited by arg, 19 November 2018 - 15:29. |
|
#16
Posted 19 November 2018 - 15:29
vinciun, on 19 noiembrie 2018 - 15:00, said:
mi-am batut si eu capul asa vreo saptamana, scoteam roata si tot masuram, calculam, strangeam suruburi... Nimic. Dupa ce am facaut o verificare completa la geometrie am inteles ca brate, arcuri si amortizoare noi nu inseamna totul. Masina a luat gropi la viata ei si a mers pe tot felul de teren. Se mai stramba una alta, dupa o vreme nu mai e ca din fabrica. Masina lui are doar 7 ani. Daca nu a facut zilnic offroad nu ar trebui sa aiba probleme. A mea are 10 si am luat tot felul de gropi zilnic. Schimbam maxim rulmenti amortizor si inca ceva. "Nu bate, nu troncane", nu am vibratii in volan. Edited by spe_ripper, 19 November 2018 - 15:30. |
#17
Posted 19 November 2018 - 15:32
Verifica telescoapele,eu am avut aceeasi manifestare din cauza unui telescop.
|
#18
Posted 19 November 2018 - 15:33
mi-au facut si mie o perioada asa. De vina, erau jentile ieftine care le-am luat din targ din vitan. Dupa ce le-am schimbat cu unele noi, a disparut tremuriciul.
Deci nu va mai zgarciti la jante pt 10 lei in sus sau in jos si luati ceva de calitate. P.S. Nu incercati sa le duceti la indreptat/roluit sau mai stiu eu ce ci jante noi. Ca mai pierzi acolo alti bani. Daca jentiile sunt atat de proaste ca s-au ovalizat, necesita schimb rapid. Altfel strica multe pe la directie. |
Anunturi
▶ 0 user(s) are reading this topic
0 members, 0 guests, 0 anonymous users