Jump to content

SUBIECTE NOI
« 1 / 5 »
RSS
Info Coronavirus/Vaccinare vs Fake News

Prostamin forte - bun la ceva?

eroare in Windows Server

Creștere testestoron natural
 Camere ip aditionale HGNVK48902

Canon 1300D probleme de focalizare

limitatoare de viteza

Camera auto DVR interior-exterior
 Astrologul Minerva angajata la BNR

Problema electronica Mercedes C22...

Plinta parchet lata

Pareri produse vetter.ro
 Honor 8x blocat la pin

Laptop Asus nu recunoaste SSD si ...

cumparare 2/3

Criza de politisti in SUA in cont...
 

Pareri Emag.ro (2018+)

* * * - - 7 votes
  • Please log in to reply
4079 replies to this topic

#3583
tigerheart

tigerheart

    Savage Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 9,173
  • Înscris: 07.08.2008

View PostMELODY, on 09 februarie 2022 - 16:41, said:

Inainte de aia, vicele a avut si o intalnire mai... neobisnuita - https://www.gandul.r...keturi-19709850
Pe cineva cu siguranta a suparat, oricum eMag a scapat usor de BF, mai ales ca a ramas spre final si a vazut ce masuri a luat ANPC, a avut timp sa isi faca "planul".

Edited by tigerheart, 09 February 2022 - 17:24.


#3584
alex321

alex321

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 4,704
  • Înscris: 25.12.2005
Salutare

Daca returnez  la easybox un produs genius , eu fiind client genius , am banii inapoi pe card in 1/2 ora chiar si in week end ?

Multumesc

#3585
Sm1th

Sm1th

    Member

  • Grup: Members
  • Posts: 261
  • Înscris: 17.05.2021
da, daca ai  cardul  salvat in contul emag

#3586
modoran

modoran

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 6,660
  • Înscris: 08.02.2011
Nu-i ai mereu asa cum se lauda ei in reclama, chiar daca ai cardul salvat

#3587
nicu131

nicu131

    Bad Motherfucker

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 4,459
  • Înscris: 12.02.2008
E vrajeala. Am anulat Vineri o comanda platita cu cardul, nici acum nu au intrat banii.

#3588
nonameshadow

nonameshadow

    Senior Member

  • Grup: Moderators
  • Posts: 3,519
  • Înscris: 06.05.2008
Ai anulat, nu ai returnat la easybox. Vezi ce conditii se aplica pentru fiecare situatie. Eu am avut 2 retururi in ultimul an la easybox si la ambele am primit banii rapid, cateva zeci de minute.

Edited by nonameshadow, 13 February 2022 - 10:55.


#3589
alex321

alex321

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 4,704
  • Înscris: 25.12.2005
eu la fel...si inca azi noapte la 12  (20 minute a durat incasarea banilor pe card)

mai naspa a fost cu banii primiti pe card si cu ceva in plus am comandat alt laptop la 01 48. Plata a fost procesata abia la ora 10:48

laptopul mult dorit va sosi maine , mai bine mai tarziu , intarziere de 8 ore la procesare incasare (nimeni nu stie motivul)

a mai patit cineva ca procesarea incasarii sa dureze atat de mult ?

ps daca eram din bucuresti cred ca mergea mai repede

View Postnonameshadow, on 13 februarie 2022 - 10:55, said:

Ai anulat, nu ai returnat la easybox. Vezi ce conditii se aplica pentru fiecare situatie. Eu am avut 2 retururi in ultimul an la easybox si la ambele am primit banii rapid, cateva zeci de minute.
returnarea s-a facut in week end?

#3590
nonameshadow

nonameshadow

    Senior Member

  • Grup: Moderators
  • Posts: 3,519
  • Înscris: 06.05.2008
M-am uitat in istoric. A fost in cursul saptamanii.

#3591
nicu131

nicu131

    Bad Motherfucker

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 4,459
  • Înscris: 12.02.2008

View Postnicu131, on 13 februarie 2022 - 10:00, said:

E vrajeala. Am anulat Vineri o comanda platita cu cardul, nici acum nu au intrat banii.

View Postnonameshadow, on 13 februarie 2022 - 10:55, said:

Ai anulat, nu ai returnat la easybox. Vezi ce conditii se aplica pentru fiecare situatie. Eu am avut 2 retururi in ultimul an la easybox si la ambele am primit banii rapid, cateva zeci de minute.

Uite ce mail am primit dupa ce am anulat comanda.
Attached File  WhatsApp Image 2022-02-13 at 11.42.28.jpeg   403.67K   54 downloads

#3592
nonameshadow

nonameshadow

    Senior Member

  • Grup: Moderators
  • Posts: 3,519
  • Înscris: 06.05.2008
E ok, la fel ca la easybox. Nu am anulat pana acum comenzi si nu aveam idee cum e. Ar fi trebuit ii primesti rapid. Ai platit cu card de credit sau revolut?

Ar trebui sa suni la ei sa ii tragi de maneca.

#3593
georgica

georgica

    Active Member

  • Grup: Members
  • Posts: 1,228
  • Înscris: 30.01.2003
Nu este obligatoriu returul la easybox.
Am returnat un TV, cred că nu ajunsese curierul nici la colțul străzii și aveam banii în cont.
Cum l-am urcat în mașină s-a apucat să butoneze acolo ceva, probabil a confirmat ridicarea și în câteva minute am primit notificarea că au intrat banii.

#3594
tigerheart

tigerheart

    Savage Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 9,173
  • Înscris: 07.08.2008
https://s13emagst.ak...lungire-aa3.pdf
Attached File  11.jpg   76.56K   25 downloads
Pana cand zici ca e valabil link-ul ala de invitatie? Posted Image

#3595
slai

slai

    User Incredibil

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 29,138
  • Înscris: 25.01.2007
Pana pe 27. Cine are George de la bcr, mai poate scoate și de acolo un cod de reducere de 15 lei.

#3596
tigerheart

tigerheart

    Savage Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 9,173
  • Înscris: 07.08.2008
Ti-am pus mai sus link-ul de la regulamentul Genius si acolo scrie ca e pana in 13.06.2022(data cand se poate plati).
Tu ai pus link de invitatie, adica se aplica regulamentul de mai sus :)

#3597
jalin

jalin

    New Member

  • Grup: Members
  • Posts: 1
  • Înscris: 15.10.2009
Buna tuturor,

M-ar ajuta un feedback din partea celor de pe aceasta pagina privind experienta mea cu Emag.

Am achizitionat la final de decembrie 2021 un laptop nou la pret intreg, mi s-a indicat de catre persoana de la vanzare ca daca pretul va scadea, se va face o refacturare.
Odata cu laptopul, am activat si programul Genius.
Inceput de februarie 2022 : observ o reducere a pretului cu 20%, solicit refacturarea la agentul care mi-a vandut laptopul, imi comunica ca numai in max 30 zile era valabil. Ii spun ca am si Genius activat si ca ar trebui sa fie 60 zile, nu mai raspunde.

Sun in Call Center si prezint situatia.
Le spun si ca am optiunea sa returnez produsul si sa achizitionez altul la noul pret.
Mi se comunica ca nu se poate face nimic si ca sunt libera sa il returnez si sa cumpar altul.
Ceea ce si fac.
Insa produsul livrat prezinta defecte usoare : unul din colturi sta usor in aer, touchpad-ul este foarte sensibil, se actioneaza foarte usor, iluminarea tastaturii nu functioneaza cu optiunea Auto (adaptare la luminozitatea existenta)
Parerea mea este ca mi s-a livrat intentionat un produs cu defecte. Fie punctual pt situatia creata, fie pt ca la reducere, astfel de produse se vand.

Care este opinia voastra?

Mutumesc

#3598
alex321

alex321

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 4,704
  • Înscris: 25.12.2005
Il dai inapoi. Comanzi altul pana primesti unul impecabil.

PS Nu stiam ca daca scade pretul la produs in termen de 60 zile beneficiezi de reducere.

Stiam numai ca poti inapoia laptopul in 60 zile daca e produs genius si tu esti client genius.

#3599
carlo7

carlo7

    Member

  • Grup: Members
  • Posts: 421
  • Înscris: 13.08.2012
Daca produsul era sigilat, nu aveau cum sa stie daca are sau nu defecte. Daca un produs nu e sigilat, refuzati primirea coletului.

#3600
misike1

misike1

    Member

  • Grup: Members
  • Posts: 439
  • Înscris: 07.11.2010

View Postdrakke2010, on 09 februarie 2022 - 11:22, said:

Eu as interzice prin lege strategii de preturi și oferte diferite de la o platformă la alta. Le-aș arde niște milioane de euro amendă pentru favorizarea cumpărăturilor din aplicație.

Totusi care este explicatia pentru reduceri doar din aplicatia de mobil?
Au ceva avantaje site-urile online daca se cumpara mai mult din aplicatie?
De ceva vreme Emag ofera reducerile zilei doar din aplicatie.
E foarte curioasa situatia.

Anunturi

Chirurgia spinală minim invazivă Chirurgia spinală minim invazivă

Chirurgia spinală minim invazivă oferă pacienților oportunitatea unui tratament eficient, permițându-le o recuperare ultra rapidă și nu în ultimul rând minimizând leziunile induse chirurgical.

Echipa noastră utilizează un spectru larg de tehnici minim invazive, din care enumerăm câteva: endoscopia cu variantele ei (transnazală, transtoracică, transmusculară, etc), microscopul operator, abordurile trans tubulare și nu în ultimul rând infiltrațiile la toate nivelurile coloanei vertebrale.

www.neurohope.ro

1 user(s) are reading this topic

0 members, 0 guests, 1 anonymous users

Forumul Softpedia foloseste "cookies" pentru a imbunatati experienta utilizatorilor Accept
Pentru detalii si optiuni legate de cookies si datele personale, consultati Politica de utilizare cookies si Politica de confidentialitate