Jump to content

SUBIECTE NOI
« 1 / 5 »
RSS
Upgrade xiaomi mi11

securitate - acum se dau drept - ...

Farmacia Dr Max - Pareri / Sugest...

De unde cumparati suspensii / gar...
 [UNDE] Reconditionare obiecte lemn

Infiltratii casa noua

sugestie usa interior

ANAF si plata la selfpay
 Imprimanta ciss rezista perioade ...

Garmin fēnix 7 / PRO / Saphi...

Care sunt cele mai mari regrete a...

Alfa Romeo Stelvio 2.2 jtd
 Intrebari srl nou

La multi ani @AndReW99!

Alegere masina £15000 uk

TVR vrea sa lanseze o platforma d...
 

Cumparare kit gaming - Altex (returnare)

- - - - -
  • Please log in to reply
10 replies to this topic

#1
Spqremy

Spqremy

    New Member

  • Grup: Junior Members
  • Posts: 3
  • Înscris: 19.11.2018
Buna seara!
Am cumparat un kit gaming de la altex 129 de lei , care constau intr-un mouse , o tastatura , un mousepad si o pereche de casti. Cand ajung acasa si deschid produsul care era sigilat si toate cele nu am gasit mousul. Daca ma duc inapoi sa-l inapoiez, care ar fi garantia ca m-ar crede ca nu am tinut mousul pentru mine. Nu am inregistrat desigilarea produsului . Stiu ca pot sa-l returnez , am citit toata "politica" altex , dar cum pot explica ca nu am primit intr-un pachet sigilat un mouse care trebuia sa fie acolo. Avand in vedere ca nici eu nu as crede daca mi-ar spune cineva.Va rog daca ma puteti ajuta cu un sfat .
Multumesc anticipat.

#2
Hider141

Hider141

    trolling here since 2008

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 19,861
  • Înscris: 06.01.2008
Mai exact despre ce kit e vorba (link, sau macar marca si model)?

#3
Spqremy

Spqremy

    New Member

  • Grup: Junior Members
  • Posts: 3
  • Înscris: 19.11.2018
https://altex.ro/gam.../cpd/GAMMG7503/

#4
waterman

waterman

    Guru Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 28,372
  • Înscris: 17.05.2004
Eu personal nu cred că-l vei putea returna incomplet. Doar să faci o sesizare la ei cum că l-ai primit incomplet și să ne ții la curent.

#5
diahim

diahim

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 2,043
  • Înscris: 24.04.2011
Eu am cumparat o folie de la Emag si nu era folia in pachet :) Mi-au trimis alta..

#6
buyonevideo

buyonevideo

    STATI ACASA !! :)

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 7,442
  • Înscris: 06.02.2016
Este al doilea topic in ultimele 2-3 zile cu retur Altex.
Celalalt are deja 6-7 pagini, destul de inutile dupa parerea mea.

Mergi la magazin, cu produsul in brate, si le spui exact problema si aia e.
Daca fac figuri, ceri sa vorbesti cu un sef de magazin.
Daca tot fac figuri, ceri sa vorbesti cu un sef de la centru.
Daca tot fac figuri, poti sa faci sesizare la ANPC (despre sanse de cistig nici nu discutam, nu are rost).
Si cam asta e tot, nu exista alte metode secrete.

Edited by buyonevideo, 19 November 2018 - 10:12.


#7
SmurfK

SmurfK

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 5,149
  • Înscris: 11.04.2015

View PostSpqremy, on 19 noiembrie 2018 - 01:20, said:

Stiu ca pot sa-l returnez , am citit toata "politica" altex , dar cum pot explica ca nu am primit intr-un pachet sigilat un mouse care trebuia sa fie acolo. Avand in vedere ca nici eu nu as crede daca mi-ar spune cineva.Va rog daca ma puteti ajuta cu un sfat .

Nu te complica. Le dai un telefon, le explici problema și vezi ce spun. Ori se vor oferi să-ți trimită mouse-ul separat, ori să returnezi.

#8
Spqremy

Spqremy

    New Member

  • Grup: Junior Members
  • Posts: 3
  • Înscris: 19.11.2018
Problema s-a rezolvat in felul urmator: Am mers personal la magazinul de la care am cumparat , mi-am prezentat problema , s-a dat un telefon si mi-au dat mouse-ul care lipsea.
Multumesc de sfaturi .
O seara faina.

#9
buyonevideo

buyonevideo

    STATI ACASA !! :)

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 7,442
  • Înscris: 06.02.2016
Ce frumos :)
S-a rezolvat la magazin, incredibil :) :) :)

#10
vapeClouds

vapeClouds

    Active Member

  • Grup: Members
  • Posts: 1,419
  • Înscris: 25.10.2018

View Postbuyonevideo, on 20 noiembrie 2018 - 11:38, said:

Ce frumos Posted Image
S-a rezolvat la magazin, incredibil Posted Image Posted Image Posted Image

la ce customer service de rahat e in Romania is uimit. EXTREM de uimit...

tin si acum minte ca iesim din din carrefour pe la self service si imi spune o doamna din asta de pe vremea comunismului ca NU pe acolo se iese... pe partea celalalta. :))))))))))))))

am intrebat o care e diferenta si mi a spus ca nu stie , dar ca pe partea ailalta se iese daca nu cumperi ceva... am ramas socat. exact cum era doamna de la coop pe timpul lui ceasca...

#11
buyonevideo

buyonevideo

    STATI ACASA !! :)

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 7,442
  • Înscris: 06.02.2016
OK, da si eu sint nitel uimit.
Dar, practic, nu de asta am comentat eu.
Ci cu privire la procedura de urmat.
Adica, in primul si in primul rind, te duci si intrebi la magazin / relatii clienti / suport tehnic.
Asta e primul pas, pe care-l faci cu ochii inchisi.
In nici un caz nu vii sa intrebi pe forum.... ca neah.... tot aia iti spuneam (majoritatea).
Ca se si rezolva dupa acest prim pas.... e si mai bine.

Anunturi

Neurochirurgie minim invazivă Neurochirurgie minim invazivă

"Primum non nocere" este ideea ce a deschis drumul medicinei spre minim invaziv.

Avansul tehnologic extraordinar din ultimele decenii a permis dezvoltarea tuturor domeniilor medicinei. Microscopul operator, neuronavigația, tehnicile anestezice avansate permit intervenții chirurgicale tot mai precise, tot mai sigure. Neurochirurgia minim invazivă, sau prin "gaura cheii", oferă pacienților posibilitatea de a se opera cu riscuri minime, fie ele neurologice, infecțioase, medicale sau estetice.

www.neurohope.ro

0 user(s) are reading this topic

0 members, 0 guests, 0 anonymous users

Forumul Softpedia foloseste "cookies" pentru a imbunatati experienta utilizatorilor Accept
Pentru detalii si optiuni legate de cookies si datele personale, consultati Politica de utilizare cookies si Politica de confidentialitate