Chirurgia spinală minim invazivă
Chirurgia spinală minim invazivă oferă pacienților oportunitatea unui tratament eficient, permițându-le o recuperare ultra rapidă și nu în ultimul rând minimizând leziunile induse chirurgical. Echipa noastră utilizează un spectru larg de tehnici minim invazive, din care enumerăm câteva: endoscopia cu variantele ei (transnazală, transtoracică, transmusculară, etc), microscopul operator, abordurile trans tubulare și nu în ultimul rând infiltrațiile la toate nivelurile coloanei vertebrale. www.neurohope.ro |
Clapeta de acceleratie VW Polo,benzina-diferente intre motorul de 1.0 si 1.4 ? ?
Last Updated: Nov 25 2018 23:31, Started by
softaipan
, Nov 18 2018 13:19
·
0
#1
Posted 18 November 2018 - 13:19
Salut.
Are cineva cunostinta despre clapeta de acceleratie de pe VW POLO ,benzina,98-99 daca difera parametrii senzorilor (5 la numar ,din partea electromecanica a clapetei) intre clapeta de pe motorul de 1.0 si cea de pe 1.4 ? Cei 5 zenzori (daca nu este gresita exprimarea) sunt: - Closed throttle position(CTP) switch - Idle speed control actuator(ISC) - Idle speed control actuator position sensor(ISC) - Throttle position sensor(TP) - Throttle control unit Fizic nu difera cu nimic. Exista varianta ca partea electromecanica sa nu difere ,dar sa difere setarile din calculator . Intreb pt ca am schimbat motorul de 1.0 cu 1.4 si cu combinatia motor 1.4 + clapeta 1.0,calculator motor 1.0) se opreste in mers la decelarere,mai exact cand calc ambreiajul,la ralanti.Daca franez inainte de a calca ambreiajul(deci ii dau putin timp sa decelereze in sarcina ,dupa care calc ambreiajul merge ok) In rest merge f bine,ralantiul sta la 880-920 rot/min. Am facut azi o diagnoza si am cod de eroare - 00533 - Idle Speed Regulation 09-00 - Adaptation Limit Surpassed. Intreb pt ca am varianta sa iau clapeta de pe masina de la care am luat motorul de 1.4,(dar este in alta localitate si o pot cumpara,deci nu o am posibilitatea sa o inlocuiesc si sa vad daca sunt diferente),sau sa fac adaptare a clapetei in combinatia actuala(motor 1.4,clapeta care a fost pe cel de 1.0 si calculatorul motorului de 1.0) Edited by softaipan, 18 November 2018 - 13:22. |
#2
Posted 18 November 2018 - 15:08
Tu vrei de fapt sa intram noi pe epiesa sau pe pieseauto24 ( in locul tau ) si sa vedem daca la clapeta respectiva da echivalenta pe ambele motoare. Ce-ar fi sa faci tu asta si sa ne spui si noua ?
Si ca sa te ajut totusi ....pe motoarele de 1.4 ( 16 V ) sunt trei feluri de clapeta , doua protocoale diferite de comunicare , si trei modalitati absolut diferite de adaptare . Edited by JurasikMan, 18 November 2018 - 15:09. |
#3
Posted 18 November 2018 - 16:56
Nu colegu.Ar fi chiar culmea. Asa as intreba la Bardi . Am pus intrebarea in sensul ca cineva chiar cunoaste in amanunt problema.Motorul respectiv este cel simplu de 1.4 ,nu cel cu 16 V. Am intrebat pt ca ma 'doare'problema asta si am crezut ca aflu un raspuns de la un specialist de pe forum.... .
|
#4
Posted 18 November 2018 - 19:10
Uite ,de exemplu am gasit in autodata 3.18 ,modul de verificare al senzorului ,prin masurarea rezistentei,este acelasi pt ambele motoare.
Attached Files |
#5
Posted 19 November 2018 - 00:07
Intri aici:https://volkswagen.7zap.com/de/rdw/
Cauti modelul tau cu motorul de 1.4, notezi codurile si apoi il cauti pe cel cu 1.0 si compari, eu banuiesc ca sunt la fel, ai curatat clapeta si teava ce vine din lateralul ei? Eventual si furtunul sa nu fie infundat. Poti sa verifici si daca difera codurile pt ecu. |
#6
Posted 19 November 2018 - 18:47
Multumesc ff mult colegu @livio .Linkul trimis imi este foarte util. Am vazut astfel ca , clapeta este aceeasi pe ambele motoare.
Attached Files |
#7
Posted 19 November 2018 - 20:10
Si am mai gasit o valva existenta in filtrul de aer ,doar pe motorul de 1 l ALL,filtru pe care l-am pus la motorul de 1.4 APQ,fiind cel de pe masina. Oare poate influenta turatia de relanty ? Logic eu as crede ca da .
Maine dau filtrul jos sa o caut ca nu am remarcat-o pana acum. Attached Files |
#8
Posted 20 November 2018 - 18:22
Pune o poza cu valva aia, nu cumva se monteaza unde e intrarea de la epuratorul de gaze/ulei?
Altceva n-am avut la apq, dar e posibil sa fie unul ca un burete ce aduna uleiul. |
#9
Posted 25 November 2018 - 19:36
Am verificat ,dar nu am gasit nici o valva. Este intradevar acel filtru pt uleiul din gazele din carter.In schimb am pus iar interfata pt diagnoza,dar nu am posibilitatea sa accesez grup 060 si 098 pt adaptarea clapetei .
Atasez foto facute ,poate ma ajutati cu niste explicatii Attached FilesEdited by softaipan, 25 November 2018 - 19:41. |
#10
Posted 25 November 2018 - 23:27
Daca nu ai eroare nu-ti bate capul, nu sunt sigur ca se poate face adaptarea la astea cu clapeta electro-mecanica, am avut si eu eroarea, i-am dat sa o faca si pur si simplu a zis ca a facut-o dupa 2 min, iar eroarea a disparut, dar fizic nu a facut nimic.
Cred ca puteam sa o sterg direct si tot aia era. |
|
#11
Posted 25 November 2018 - 23:31
am erorile enumerate mai sus. Le-am sters ,dar ramane problema cu oprirea motorului in mers la calcarea ambreiajului,frana... si la pornirea la rece in sensul ca porneste dar se oprste si ramane pornit dupa 4-5-6 chei.
|
Anunturi
▶ 0 user(s) are reading this topic
0 members, 0 guests, 0 anonymous users