Neurochirurgie minim invazivă
"Primum non nocere" este ideea ce a deschis drumul medicinei spre minim invaziv. Avansul tehnologic extraordinar din ultimele decenii a permis dezvoltarea tuturor domeniilor medicinei. Microscopul operator, neuronavigația, tehnicile anestezice avansate permit intervenții chirurgicale tot mai precise, tot mai sigure. Neurochirurgia minim invazivă, sau prin "gaura cheii", oferă pacienților posibilitatea de a se opera cu riscuri minime, fie ele neurologice, infecțioase, medicale sau estetice. www.neurohope.ro |
SD-Disconnect Vodafone Eg
Last Updated: Nov 18 2018 18:52, Started by
MembruAnonim
, Nov 16 2018 18:13
·
0
#1
Posted 16 November 2018 - 18:13
Am o cartela de Egipt si incerc sa o incarc. Nu functioneaza serviciul din contul online, imi spune ca este o problema cu banca cu toate ca am incercat cu 3 carduri diferite.
De primit apeluri pot primi. In cont imi scrie asa: "Your current rate plan: SD_Disconnect". Ce inseamna? Am incercat sa imi incarc cartela online cu ajutorul diverselor site-uri, insa soldul tot zero este cu toate ca a functionat reincarcarea. vodafone.jpg 101.51K 36 downloads Edited by MembruAnonim, 16 November 2018 - 18:32. |
#2
Posted 16 November 2018 - 19:08
Numărul respectiv e activ? Mesaji spune ca ar fi deconectat (nu inteleg ce înseamnă SD). Ai mai încărcat online cartela si a mers?
Poate e un refuz de plata cu cardul spre Egipt. |
#3
Posted 16 November 2018 - 19:14
Pai numarul cred ca este activ, pot primi apel. Cartela nu am mai incarcat-o online.
Edited by MembruAnonim, 16 November 2018 - 19:16. |
#4
Posted 16 November 2018 - 19:17
Daca primesti apeluri, înseamnă ca e activa. Alte site-uri de reîncărcare online pentru Egipt nu stii sau încărcarea prin site-ul Vodafone.eg e singura optiune. Stiu ca au avut ceva probleme cu intenetul pe la faraoni ai sa nu fi facut ceva blocaje la platile internationale.
|
#6
Posted 18 November 2018 - 18:34
Cu aia am incercat. Am platit, am primit mail de confirmare insa banii in cont nu au intrat.
eggg.jpg 76.99K 17 downloads Am primit niste mesaje dar nu inteleg ce scrie. Si parca vad o incarcare de 10EGP. Am incarcat de pe 2 siteuri. Edited by MembruAnonim, 18 November 2018 - 18:36. |
#7
Posted 18 November 2018 - 18:36
Poate dureaza câteva minute/ore pana ajung banii in cont. In caz de ceva, da-le un mail celor de la Vodafone Egipt.
|
#8
Posted 18 November 2018 - 18:41
edit
O parte din mesajele primite Screenshot_20181118-183529.jpg 117.37K 20 downloads na-alexandru, on 18 noiembrie 2018 - 18:36, said:
Poate dureaza câteva minute/ore pana ajung banii in cont. In caz de ceva, da-le un mail celor de la Vodafone Egipt. Am facut reincarcarea acum cateva zile. |
#9
Posted 18 November 2018 - 18:45
Am incercat sa traduc cu Google Translate și mi-a dat asta:
(de sus in jos ordinea) - in primele 2 mesaje zice: “Ne pare rău că acest serviciu nu este disponibil în sistemul dvs.” - mesajul 3 și 4: “Contul dvs. a fost expediat. 13 c. “ (probabil ca a fost incarcat, habar n-am) - mesajul 5: “Costul apelului 10. 00 c. Soldul tău. 13 c.” - mesajul 6 și 7: “Ne pare rău că acest serviciu nu este disponibil în sistemul dvs.” - mesajul 8: “Stimate client, Oops, comanda dvs. nu poate fi procesată deoarece nu sunt disponibili termenii și condițiile” Nu știu cât de exactă e traducerea, dar pentru cât să-ți dai seama despre ce e vorba ii ok și asa. |
#10
Posted 18 November 2018 - 18:52
Multumesc pt traducere.
E tare nasol cu tarile arabe, cu alfabetul lor. Dar si ofertele sunt ciudate. Au o atlfel de gandire fata de tarile europene. Am umblat in aplicatia de pe mobil si am reusit sa schimb "rate plan". Nu mai scrie SD disconnect, acum scrie 16 IN DAILY 1.5 Attached Files |
|
Anunturi
▶ 0 user(s) are reading this topic
0 members, 0 guests, 0 anonymous users