Jump to content

SUBIECTE NOI
« 1 / 5 »
RSS
Sfat achizitie sistem audio pentr...

tavan fals rigips

Ce preferați: produse mai scumpe ...

Demagnetizare (minimala) ori ba?
 Cum pot sa vad pe un proiector pr...

Joc Drone

Dropshipping

Sfat achizitie AC Gree Fairy vs P...
 MONITOR LG fara sonor !

Batalia pentru Bucuresti - ND, Fi...

Identificare font

problema ping in jocuri online
 Problema calculator

Samsung Galaxy A35

Sfat pentru aprinderea automata a...

Rfg crescut
 

Repozitionare acumulator auto

- - - - -
  • Please log in to reply
49 replies to this topic

#37
arg

arg

    Guru Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 38,144
  • Înscris: 19.09.2005
uite povestea cu boxele:
"Articolul 112
(1) Certificatul de inmatriculare sau de inregistrare ori dovada inlocuitoare a acestuia se retine de catre politia rutiera in urmatoarele cazuri:
....
i) zgomotul in mers sau stationare depaseste limita legal admisa pentru tipul respectiv de vehicul;"

teava/toba de esapament schimbata/defecta/modificat sau boxe tot pe acolo intra....

daca vorbim de niste boxe similare cu cele originale nu vad care ar fi problema, dar daca pui ceva de "10.000w" parca e alta poveste...

chiar nu stiu, la rar iti verifica puterea becurilor din faruri?

Edited by arg, 20 November 2018 - 13:14.


#38
ncu

ncu

    Member

  • Grup: Members
  • Posts: 711
  • Înscris: 25.06.2013
Am fost la RAR si pe la vreo 5 ITP-uri cu:

- pleoape faruri
- linie audio modificata +subwofer+amplif
- de la jumatea masinii 2 trasee evacuare cu 4 iesiri spate
- garda sol coborata din arcuri
- iluminare numar mutata din bara spate in manerul de la hayon (am hatchback)
- (am avut inele angel eyes in faruri dar preventiv pe astea le-am dat jos si in final am si renuntat la ele pt ca se tot ardeau)
- admisia aer motor modificata si izolata

.....si din toate astea RAR-ul si un ITP s-au legat de faptul ca mi-am mutat iluminarea numar din bara in maner insa vazand ca numarul e iluminat corespunzator n-au mai zis nimic.

Edited by ncu, 20 November 2018 - 13:25.


#39
paso87

paso87

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 2,448
  • Înscris: 06.08.2008
Pana la urma, fiecare e liber sa faca ce improvizatii modificari doreste.
Eu cred ca o sa va treaca de improvizatii daca vreodata sunteti implicati intr-un accident (vinovati sau nu) si organele abilitate vor constata ca sunt modificari neomologate aduse masinii. Sigur sunt destui care au facut improvizatii, mai ales pe electrica si s-au trezit ca se arde cine stie ce fir sau ansamblu. Bineinteles ca nu s-au mai intors sa-si posteze grozavia.

Pana la urma fiecare isi face modificari pe pielea lui. Doar sa le faceti cu cap.

#40
adrian_r5

adrian_r5

    23:58

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 12,696
  • Înscris: 23.04.2007

View Postarg, on 20 noiembrie 2018 - 13:11, said:

uite povestea cu boxele:
sau boxe tot pe acolo intra....
dar daca pui ceva de "10.000w" parca e alta poveste...
Da ... e o poveste care seamana cu concluzia finala din bancu' asta cu evreu' greu de pacalit  Posted Image

Edited by adrian_r5, 20 November 2018 - 13:44.


#41
MirceaDWC

MirceaDWC

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 4,092
  • Înscris: 28.02.2006
Echipamente gen jante, discuri de frana, arcuri, amortizoare spor, tobe de esapament, becuri, boxe sunt omologate CE, fiind utilizate tocmai pentru a inlocui echipamentele stock de uzina. Nimeni, nici la RAR nici la ITP nu va respinge inspectia tehnica in conditiile in care acestea sunt montate corespunzator. La ITP se verifica noxele, franele, luminile, starea elementelor de fixare si a tubulaturii de evacuare, starea elementelor de franare, directie, suspensie si articulatii si starea elementelor structurale. Cat timp nu scurtezi lonjeronul ca sa pui o boxa sau un arc, nici dracu nu va respinge masina pentru ca ai montat alta boxa sau alt arc.

#42
ncu

ncu

    Member

  • Grup: Members
  • Posts: 711
  • Înscris: 25.06.2013
Dupa cum am spus si anterior - improvizatii, modificari, copilarii ...nu stiu ...eu am intrebat ieri la ITP despre faza asta si raspunsul l-am postat.

In rest...

#43
Reactor2015

Reactor2015

    ReMember

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 9,692
  • Înscris: 06.01.2015

View Postarg, on 20 noiembrie 2018 - 13:11, said:

...

chiar nu stiu...
Ai dreptate!

@ncu, mai pune o data raspunsul sa apara si pe pagina asta ca sa nu se nasca vreo confuzie.

#44
ldpe

ldpe

    Guru Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 11,576
  • Înscris: 08.03.2017

View Postncu, on 20 noiembrie 2018 - 12:36, said:

Faza cu "cuiu" nu am inteles-o, pe bune.
Datorita amperajului enorm al unui acumulator auto in scurt se produce arc electric intre diferite piese - daca borna pozitiv din motive de prindere incorecta baterie in locas, borne de slaba calitate s.a atinge in partea superioara la capota arcul electric efectiv sudeaza cuiul de la incuietoarea capotei si devine imposibil de deschis manual, doar cu scule adecvate . Problema este ca fiecare secunda conteaza si pana ajunge un echipaj specializat ramane doar tabla din masina . Am vazut un caz  ca cel expus la Posada , masina avea un acumulator mai mare ca si gabarit decat originalul, lipsa izolatorului pe pozitiv a facut ca din cauza vibratiilor sa se produca un scurt circuit , nu s-a mai putut deschide in timp util (adica 2-3 minute) iar din cauza caldurii de la flacara nu s-a mai putut apropia nimeni . Fiind acolo de la inceput l-am ajutat pe om cu 4 stingatoare P10 din dotarea masinii dar degeaba, nu puteam ataca focarul asa ca am stat si ne-am uitat legati de maini si de picioare . Cand au venit pompierii au taiat efectiv capota cu un flex pe acumulatori , au deschis capota si am vazut minunea .

#45
ncu

ncu

    Member

  • Grup: Members
  • Posts: 711
  • Înscris: 25.06.2013
Acum ce sa zic, trebuie sa fi idiot sa te joci cu astfel de improvizatii mai ales la un diesel care are "tremuriciul" specific.

Bateria mea este cea prevazuta de constructor, daca o mut o voi face cu tot cu cutia ei si tot ce trebuie iar pe interiorul capotei am acel capitonaj in stare buna. Oricum am tot masurat adancimea locului unde vreau sa o pozitionez si imi ramane si o marja de siguranta.

Legat de sudura cuiului  exista o singura varianta ca ea sa se realizeze - capota sa aiba balamalele total izolate de vopsea sau atat de oxidate incat sa nu faca sub nici o forma contact cu caroseria.


@Reactor2015

View Postncu, on 19 noiembrie 2018 - 21:33, said:

Am fost azi si am  facut inspectia  ..........am intrebat despre mutarea bateriei si daca mi se acorda trecerea inspectiei in cazul asta.

Raspunsul ?

...muta-ti ce vrei, pune-ti bateria pe care parte a motorului vrei dar sper ca nu vi la noi cu un ghem de fire si improvizatii ca te scot afara. Bateria sa fie fixata teapan si in  suportul ei original fixat in suruburi, cablul adaugat conectat ferm, fixat in cleme plastic si trecut prin zone ferite de caldura eventual izolat suplimentar si spor la treaba ! Posted Image
Asta ce vrei tu nu e modificare, e copilarie ....stai sa vezi cu ce vin unii ca nu stiu de unde sa ma culeg ! Posted Image


Posted Image

Edited by ncu, 21 November 2018 - 08:09.


#46
Reactor2015

Reactor2015

    ReMember

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 9,692
  • Înscris: 06.01.2015
Corect ce zice @idpe, plauzibil sa se intample asa ceva si in acelasi timp iresponsabil cel care se joaca cu fixarea bateriei si a cablurilor (+) si neizolarea electrica a bornelor.

#47
waterman

waterman

    Guru Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 28,372
  • Înscris: 17.05.2004

View Postncu, on 20 noiembrie 2018 - 13:24, said:

Am fost la RAR si pe la vreo 5 ITP-uri cu:

- pleoape faruri
- linie audio modificata +subwofer+amplif
- (am avut inele angel eyes in faruri dar preventiv pe astea le-am dat jos si in final am si renuntat la ele pt ca se tot ardeau


Attached File  1253188195-bmw-donkey.jpg   182.05K   4 downloads

Edited by waterman, 02 December 2018 - 14:35.


#48
ncu

ncu

    Member

  • Grup: Members
  • Posts: 711
  • Înscris: 25.06.2013
Exact. Pana mai inveti gramatica cel putin la un nivel suficient de bun pt ai corecta pe altii fara sa gresesti chiar tu, ramai la nivelul de citate + poze.
E mai "safe" pt toata lumea.

Edited by ncu, 02 December 2018 - 14:44.


#49
waterman

waterman

    Guru Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 28,372
  • Înscris: 17.05.2004
Corect. Nu e voie pe aici să avem pretenții omenești de la colegi gen exprimare inteligibilă. Arată-mi te rog unde anume m-am exprimat eu greșit.
La fel cum îți spun eu că e cocălăresc gestul de a pune angel eyes made in Vitan pe mașini care n-au așa ceva din fabrică. Și puțin ilegal, dar la țară merge și așa.

Combate-mă te rog.

#50
Reactor2015

Reactor2015

    ReMember

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 9,692
  • Înscris: 06.01.2015
@waterman, esti profund offtopic. Daca ai ceva de zis pe subiect, fa-o. Daca nu, este mult mai intelept sa taci.

Apropos, @ncu, ai renuntat la idee?

Anunturi

Bun venit pe Forumul Softpedia!

0 user(s) are reading this topic

0 members, 0 guests, 0 anonymous users

Forumul Softpedia foloseste "cookies" pentru a imbunatati experienta utilizatorilor Accept
Pentru detalii si optiuni legate de cookies si datele personale, consultati Politica de utilizare cookies si Politica de confidentialitate