Neurochirurgie minim invazivă
"Primum non nocere" este ideea ce a deschis drumul medicinei spre minim invaziv. Avansul tehnologic extraordinar din ultimele decenii a permis dezvoltarea tuturor domeniilor medicinei. Microscopul operator, neuronavigația, tehnicile anestezice avansate permit intervenții chirurgicale tot mai precise, tot mai sigure. Neurochirurgia minim invazivă, sau prin "gaura cheii", oferă pacienților posibilitatea de a se opera cu riscuri minime, fie ele neurologice, infecțioase, medicale sau estetice. www.neurohope.ro |
Probleme mediabox Horizon
Last Updated: Nov 14 2018 10:58, Started by
Valentaynes
, Nov 13 2018 19:11
·
0
#1
Posted 13 November 2018 - 19:11
Buna seara!
Am si eu o problema cu mediabox-ul de la UPC, si am sunat la relatii clienti, insa fara niciun rezultat. In casa, am instalat pe un tv card Ci+ si pe unul mediabox-ul Horizon, care este conectat prin scart. De curand am optat si pt. extraoptiunea "CINEMAX". Dupa 24 de ore, cand practic s-a activat aceasta extraoptiune, am dat de ceva probleme. Pe tv-ul cu mediabox-ul, de la pozitia 117 imi sare direct la 143, in conditiile in care canalele Cinemax si Cinemax 2 sunt pe pozitiile 133 respectiv 134. Totusi, daca il tastez manual, canalul e decriptat, dar in josul imaginii imi scrie " ca pt. a ma abona la acest canal sa sun la relatii cu clientii", si acest mesaj ramane permanent. Cum sa rezolv aceste doua probleme? Va multumesc anticipat! |
#2
Posted 13 November 2018 - 19:22
Valentaynes, on 13 noiembrie 2018 - 19:11, said:
am sunat la relatii clienti, insa fara niciun rezultat. Era ocupat ? Ti-a inchis in nas ? Ti-a dat ceva sfaturi si n-au avut efect ? Ai incercat resetare/rescanare posturi (habar am ce optiuni are mediaboxul ala, dar trebuia sa aiba asa ceva) ? |
#3
Posted 13 November 2018 - 19:26
M-au pus sa dau revenire la setările din fabrica, au dat și ei din sistem refresh la card, și tot degeaba.
|
#4
Posted 13 November 2018 - 19:36
OK, si cind le-ai spus ca face la fel, ce-au zis ?!
Suni din nou si lamuresti problema. |
#5
Posted 13 November 2018 - 19:38
Pai au zis ca o sa îmi facă o programare sa vina un coleg de-al lor sa vadă ce se întâmplă, dar ma gândeam ca poate cunoaște cineva de aici vreo rezolvare.
|
#6
Posted 13 November 2018 - 19:45
Ah, OK, deci n-au fost de nici un folos... e zis asa... la fenta, ca nu e chiar asa.
OK, pina vine mesterul si pina apare vreun alt coleg... mai da o resetare, scoate/baga in priza..... aia e. |
#7
Posted 13 November 2018 - 19:48
Nu e zis la fenta, pt. ca dureaza pana o sa vina cineva. Nici măcar nu mi-au zis cand o sa vina, și plus de asta după ce am dat reseatare, operatorul m-a pus sa introduc codul pt. București, și eu sunt din Ialomița. Am întrebat asta și au zis ca nu e nicio problema, dar ulterior am setat eu pe Ialomița, ca nu îmi mai funcționau toate programele. Ma rog.. au mai fost și alte chestii tot de genul, dar nu mai contează. Mulțumesc oricum de sfat!
O seara buna! |
#10
Posted 14 November 2018 - 10:04
Pe televizorul cu CI iti merg posturile intre 117 si 143? Prinzi cinemax?
|
|
Anunturi
▶ 0 user(s) are reading this topic
0 members, 0 guests, 0 anonymous users