Jump to content

SUBIECTE NOI
« 1 / 5 »
RSS
Mi-au disparut amigdalitele ?

Exista vreun plan de terorizare p...

Schimbare adresa DNS IPv4 pe rout...

Recomandare Barebone
 Monede JO 2024

Suprasolicitare sistem electric

CIV auto import

Mutare in MOZAMBIC - pareri, expe...
 Scoatere antifurt airtag de pe ha...

Magnet in loc de clește pent...

Cumparat/Locuit in apartament si ...

Pot folosi sistemul PC pe post de...
 Sokol cu distorsiuni de cross-over

Filtru apa potabila cu osmoza inv...

Kanal D va difuza serialul “...

Upgrade xiaomi mi11
 

PC de 6000 lei ( doar desktop-ul ) sau 7000 cu tot cu monitor si tastatura

* - - - - 1 votes
  • Please log in to reply
43 replies to this topic

#37
shmu

shmu

    Clickahoolic

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 16,460
  • Înscris: 09.01.2008
poftim de citeste
si pe aici, in dreapta, la reviews, poti selecta dupa lowest.

#38
BTBogdan

BTBogdan

    New Member

  • Grup: Junior Members
  • Posts: 10
  • Înscris: 13.11.2018
M-ai convins!

#39
Ihateeveryone

Ihateeveryone

    Member

  • Grup: Members
  • Posts: 247
  • Înscris: 29.10.2018

View Postshmu, on 17 ianuarie 2019 - 10:41, said:

poftim de citeste
si pe aici, in dreapta, la reviews, poti selecta dupa lowest.
In afara de 2-3 probleme, restul sunt doar destepti care se plang pentru ca comanda nu a venit intr-o zi cum vroiau ei.
Astia care lasa review-uri negative pentru ca nu le-a venit comanda cand se asteptau ei, ar trebuie banati.

#40
ro_explorer

ro_explorer

    Membru impartial

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 29,665
  • Înscris: 15.12.2009

View PostIhateeveryone, on 17 ianuarie 2019 - 19:47, said:

Astia care lasa review-uri negative pentru ca nu le-a venit comanda cand se asteptau ei, ar trebuie banati.
Nu serios ... de ce? Daca magazinul spune ca se trimite a doua zi si nu se trimite, e magazin neserios si review-urile se dau negative, evident.

#41
Ihateeveryone

Ihateeveryone

    Member

  • Grup: Members
  • Posts: 247
  • Înscris: 29.10.2018

View Postro_explorer, on 17 ianuarie 2019 - 22:06, said:

Nu serios ... de ce? Daca magazinul spune ca se trimite a doua zi si nu se trimite, e magazin neserios si review-urile se dau negative, evident.
Cu ce e devina magazinul pentru ca firma de curierat nu a livrat produsul cand trebuia?

#42
shmu

shmu

    Clickahoolic

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 16,460
  • Înscris: 09.01.2008

View PostIhateeveryone, on 17 ianuarie 2019 - 22:22, said:

Cu ce e devina magazinul pentru ca firma de curierat nu a livrat produsul cand trebuia?
tu ai inteles prost. forit nu a pus la curier produsul cand a promis.

#43
Ihateeveryone

Ihateeveryone

    Member

  • Grup: Members
  • Posts: 247
  • Înscris: 29.10.2018

View Postshmu, on 17 ianuarie 2019 - 23:02, said:

tu ai inteles prost. forit nu a pus la curier produsul cand a promis.
Da astia fac parte din cei 2-3 cu probleme adevarate. Restul sunt de gen "Am sunat si nu au raspuns asa ca review negativ." sau "Am fost anuntat ca vine in 5 zile, a venit dupa 6 zile asa ca review negativ." cat de prost trebuie sa fi sa lasi asemenea review-uri.
Cei care lasa un review negativ gen "Domne am platit cu cardul si nici dupa o luna nu mi-a venit comanda pentru ca ei nici macar nu au dat-o la curier." sau "Mi-au anulat garantia ca asa au vrut ei." sunt absolut intemeiate, dar restul nu.

#44
ro_explorer

ro_explorer

    Membru impartial

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 29,665
  • Înscris: 15.12.2009
Uite, exemplu:

Marti noapte am plasat o comanda la aquatunning.de pentru niste componente (deci din germania). Eu sunt localizat in Suedia ...
Miercuri la 7:30 am primit mail cum ca comanda a fost procesata.
Miercuri la 6PM am primit mail ca comanda a fost predata curierului (UPS). Acum 5 minute am primit mail ca pachetul este "out for delivery" undeva in zona mea ... urmeaza sa il primesc in cursul zilei.

Vorbim de o comanda internationala, care presupune procesare, vama si transport aerian si terestru ... si totusi au trecut 2 zile practic de la comanda si pana la livrare.

Pe de alta parte vorbim de o companie din Danemarca de exemplu : proshop.dk, unde am comandat o carcasa de computer. Comanda am plasat-o luni dimineata la ora 10. Azi statutul comenzii este inca: comanda acceptata ... nu procesata, nu livrata, nu nimic. Data originala de livrare, cand am plasat comanda a fost joi-vineri ... acum s-a modificat pe intervalul miercuri-vineri saptamana viitoare.

Ia spune, sa le dau review negativ sau nu?

Exact asa sunt si forit. Cand una spui si alta faci dupa ce primesti banii meriti review negativ. Eu, ca client, trebuie sa fiu tinut departe de problemele tale, ca firma, cu furnizori si curieri .. asta e treaba ta, ca firma.

Edited by ro_explorer, 18 January 2019 - 10:25.


Anunturi

Bun venit pe Forumul Softpedia!

0 user(s) are reading this topic

0 members, 0 guests, 0 anonymous users

Forumul Softpedia foloseste "cookies" pentru a imbunatati experienta utilizatorilor Accept
Pentru detalii si optiuni legate de cookies si datele personale, consultati Politica de utilizare cookies si Politica de confidentialitate