Chirurgia endoscopică a hipofizei
"Standardul de aur" în chirurgia hipofizară îl reprezintă endoscopia transnazală transsfenoidală. Echipa NeuroHope este antrenată în unul din cele mai mari centre de chirurgie a hipofizei din Europa, Spitalul Foch din Paris, centrul în care a fost introdus pentru prima dată endoscopul în chirurgia transnazală a hipofizei, de către neurochirurgul francez Guiot. Pe lângă tumorile cu origine hipofizară, prin tehnicile endoscopice transnazale pot fi abordate numeroase alte patologii neurochirurgicale. www.neurohope.ro |
Restart Energy - Pareri / Sugestii / Reclamatii
Last Updated: Jul 24 2023 18:15, Started by
luci-P
, Nov 13 2018 15:49
·
102
#10945
Posted 23 August 2022 - 09:30
Nu au mai mărit tarifele. Au fost cuminți.Cainele care latră nu musca.
|
#10947
Posted 23 August 2022 - 10:10
Poate la contracte noi. La contractele vechi au respectat preț mic
|
#10948
Posted 23 August 2022 - 10:46
#10949
Posted 23 August 2022 - 11:08
Trebuie sa și scoată de undeva căderea de pe BVB la obligatiuni
Probabil nu pot plati cupoanele investitorilor cu pret mai mic, ei stiu strategia managementului lor, n-am habar daca au trecut la achizitia futures de la spot, PDZ este peste tot scump |
#10950
Posted 05 September 2022 - 09:43
Revin si eu pe topic cu o intrebare.
Tot primesc de la Restart o notificare de plata. E o factura la EE de vreo 200 lei, pe care eu o consider nejustificata. Atunci cand am plecat de la ei eram pe zero, am achitat tot. La vreo o luna dupa ce am semnat cu un alt furnizor, am primit respectiva factura. Ideea este ca nu vreau sa o platesc, sunt deja satul de cat de mult am platit din cauza lor la GN, ei reziliind unilateral contractul. Intrebarea ar fi - s-a aflat cineva in situatia ca Restart sa demareze procedurile de recuperare a unor sume restante? Ma refer aici de alte metode decat simple notificari cu care imi spameaza mail-ul. Ca sa stiu daca ma tin tare pana la final si nu platesc sau daca ar trebui sa abordez altfel? |
#10951
Posted 05 September 2022 - 11:27
MeVeryHigh, on 05 septembrie 2022 - 09:43, said:
Revin si eu pe topic cu o intrebare. Tot primesc de la Restart o notificare de plata. E o factura la EE de vreo 200 lei, pe care eu o consider nejustificata. Atunci cand am plecat de la ei eram pe zero, am achitat tot. La vreo o luna dupa ce am semnat cu un alt furnizor, am primit respectiva factura. Ideea este ca nu vreau sa o platesc, sunt deja satul de cat de mult am platit din cauza lor la GN, ei reziliind unilateral contractul. Intrebarea ar fi - s-a aflat cineva in situatia ca Restart sa demareze procedurile de recuperare a unor sume restante? Ma refer aici de alte metode decat simple notificari cu care imi spameaza mail-ul. Ca sa stiu daca ma tin tare pana la final si nu platesc sau daca ar trebui sa abordez altfel? Faptul ca ai incheiat contractul cu ei si in ultima zi ai platit o asa zisa ultima factura, asta nu insemana ca nu iti. mai pot emite facturi....uita te atent pe ce perioada e facturata asta ultima de 200 ron si ce ti au bagat in ea. Daca perioada de facturare e pana in ultima zi de contract...cam aia e , trebuie sa platesti. Uita te si la penultima factura, vezi si aia ce perioada de facturare are. Edited by cuculea, 05 September 2022 - 11:28. |
#10952
Posted 09 September 2022 - 16:12
Acum se poate. Când Restart a renunțat la contractele de gaze naturale, nu s-a putut face la fel....
Attached Files |
#10953
Posted 09 September 2022 - 16:59
#10954
Posted 09 September 2022 - 22:24
dmiki, on 09 septembrie 2022 - 16:12, said:
Acum se poate. Când Restart a renunțat la contractele de gaze naturale, nu s-a putut face la fel.... |
|
#10955
Posted 10 September 2022 - 17:12
ovys1979, on 09 septembrie 2022 - 22:24, said:
Tinmar vrea să renunțe la clienții non casnici, cel mai probabil IMM-uri care beneficiază de subvenție. Probabil că contractele le permite asta. Contractele cu persoanele fizice sunt din altă categorie, probabil că pe astea nu le poate denunța decât renunțând cu totul la licență. |
#10956
Posted 12 September 2022 - 14:19
Malineanu, on 23 august 2022 - 11:08, said:
Trebuie sa și scoată de undeva căderea de pe BVB la obligatiuni Probabil nu pot plati cupoanele investitorilor cu pret mai mic, ei stiu strategia managementului lor, n-am habar daca au trecut la achizitia futures de la spot, PDZ este peste tot scump Pentru restul: nu-i mai pomeniti ca o dam in sindromul Stockholm. |
#10957
Posted 12 September 2022 - 17:42
Salutare,
Pe ce adresa de email se mai pot trimite reclamatii la Engie? In urma trecerii de la Restart la FUI Engie am trimis un email in data de 1 feb. cu IC4 - Furnizare info factura, la care nu au raspuns. Adresa [email protected] nu mai este gasita. Multumesc, |
#10958
Posted 14 September 2022 - 20:53
MeVeryHigh, on 05 septembrie 2022 - 09:43, said:
Revin si eu pe topic cu o intrebare. Tot primesc de la Restart o notificare de plata. E o factura la EE de vreo 200 lei, pe care eu o consider nejustificata. Atunci cand am plecat de la ei eram pe zero, am achitat tot. La vreo o luna dupa ce am semnat cu un alt furnizor, am primit respectiva factura. Ideea este ca nu vreau sa o platesc, sunt deja satul de cat de mult am platit din cauza lor la GN, ei reziliind unilateral contractul. Intrebarea ar fi - s-a aflat cineva in situatia ca Restart sa demareze procedurile de recuperare a unor sume restante? Ma refer aici de alte metode decat simple notificari cu care imi spameaza mail-ul. Ca sa stiu daca ma tin tare pana la final si nu platesc sau daca ar trebui sa abordez altfel? Nu am platit-o deoarece ANPC-ul mi-a dat dreptate si mi-a spus sa nu o platesc. Acum vreo cateva luni au refacut toate facturile de gaz si curent si mi-a rezultat ca mai trebuie sa dau 10 lei. Problema e ca conform contractului ultima factura trebuie sa vina in maxim 45 de zile, iar aceste facturi sunt mult dupa. In fiecare vineri si sambata imi trimit mail. Acum au ajuns la 169 de zile la gaz si 133 de zile la curent. La ultima discutie cu ANPC mi-au spus ca deocamdata amenda e contestata pana la o decizie finala. Nu am de gand sa le platesc pana la decizie finala a instantei daca e cazul. De aia nici ei nu fac nimic. |
#10959
Posted 17 September 2022 - 19:06
vasileciurea, on 12 septembrie 2022 - 17:42, said:
Salutare, Pe ce adresa de email se mai pot trimite reclamatii la Engie? In urma trecerii de la Restart la FUI Engie am trimis un email in data de 1 feb. cu IC4 - Furnizare info factura, la care nu au raspuns. Adresa [email protected] nu mai este gasita. Multumesc, |
|
#10960
Posted 15 November 2022 - 15:56
Buna ziua,
Am fost si eu client Restart Energy (gaze naturale) pana cand au renuntat la toti clientii. Din aceasta perioada am prins 2 luni in care pretul era marit conform "celebrei" notificari primite de toti clientii. Am decis sa nu achit ultimele facturi marite la gaz. Am platit cantitatea la pretul vechi. A rezultat o diferenta de 314.70 de lei pt cele doua facturi pe care nu am platit-o nici astazi. In contract este specificat dupa cum urmeaza: "Art. 8 Pretul de contract. Cumparatorul va plati vanzatorului contravaloarea gazelor naturale in unitati de energie consumata pentru o luna de consum, la pretul de contract al gazelor naturale (lei, fara TVA) pentru categoria de consum C.1, de 125.10 lei/MWh. Clientii casnici nu platesc acciza." Am facut reclamatii catre ANPC si ANRE. De la ANPC nu am primit nici un raspuns. De la ANRE am primit un raspuns standard care nu aduce nici o lamurire concreta. Astazi am primit o comunicare prin care mi se aduce la cunotinta ca am fost dat in judecata pentru recuperarea banilor. Mai cunoasteti pe cineva in aceasta situatie? Cum s-au finalizat spetele de genul acesta? Sau daca as avea castig de cauza in cazul in care merg in instanta? Multumesc. |
#10961
Posted 15 November 2022 - 16:26
Daca n ai contestat facturile la timp , ceva mai puține șanse acum. Parca dăduse comunicat ANRE și ANPC să mențină prețul mic până la renunțarea la licenta
|
#10962
Posted 15 November 2022 - 18:18
Sinmbad, on 15 noiembrie 2022 - 16:26, said:
Daca n ai contestat facturile la timp , ceva mai puține șanse acum. Parca dăduse comunicat ANRE și ANPC să mențină prețul mic până la renunțarea la licenta Multumesc pentru raspuns. Am contestat in repetate randuri "Notificarea" primita si marirea de pret. Am toate conversatiile de pe mail salvate, in care mentionez ca nu sunt de acord cu marirea de pret si in care cer sa se respecte prevederile contractuale, respectiv pretul din contract. |
Anunturi
▶ 0 user(s) are reading this topic
0 members, 0 guests, 0 anonymous users