Jump to content

SUBIECTE NOI
« 1 / 5 »
RSS
Digi conectare 2 routere prin fir

Succesiune notar versus instanta ...

Montaj aer conditionat in balcon ...

Cont curent mulți valuta far...
 Sugestii plan casa

Experiente cu firme care cumpara ...

joc idem Half Life gratis

PC game stream catre Nvidia Shiel...
 Pompa de apa HEPU ?!

Vreau o masina electrica de tocat...

Cum ajunge remorca de tir inapoi ...

Alt "Utilizator nou" pe T...
 ULBS INFORMATICA

Index preturi

Boxa membrana tweeter infundata

Am nevoie de poze cu un curcubeu
 

Restart Energy - Pareri / Sugestii / Reclamatii

* * * * - 10 votes
  • Please log in to reply
11047 replies to this topic

#10909
mstanciu

mstanciu

    Active Member

  • Grup: Members
  • Posts: 1,232
  • Înscris: 24.04.2007
2. E nevoie de o factura cat mai recenta. Chiar nu ai nici una?

1. Din pacate pentru buletine vechi nu e posibil decat prin posta, scrie si in procesul de contractare, si in ghid:
Posibila solutie: schimbat act identitate.

https://cdn.hidroele...ea_mai_2022.pdf

#10910
MadK9

MadK9

    Member

  • Grup: Members
  • Posts: 366
  • Înscris: 10.10.2007

 Malineanu, on 05 iulie 2022 - 08:44, said:

Cred ca trebuie sa contractezi cu altii,care se misca repede pe mail, stai o luna la ei, faci consum de 1 kw ca sa ai factura si apoi schimbi cu Hidro. Intre timp actualizezi si ci.
Multumesc de raspuns Dle.
Din pacate nu am alte optiuni mai ieftine!!!
Consum degeaba daca au intarziere la eliberare facturi de 3 luni. Deja pe 10 august expira contractele si nu voiam sa ajung la FUI...
Iar actualizarea CI nu stiu daca se mai poate ca are inscriptionat pe el ca are valabilitate nelimitata, adica e nemuritor si va muri cu el... :-))). Poate sa il declare furat/ pierdut insa moshulu nu prea e dornic de alergare. O sa-i sugerez insa tot nu va fi timp. FUI-ul ne mananca di pacate...

#10911
Malineanu

Malineanu

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 2,909
  • Înscris: 29.12.2020

 MadK9, on 05 iulie 2022 - 08:53, said:


Multumesc de raspuns Dle.
Din pacate nu am alte optiuni mai ieftine!!!
Consum degeaba daca au intarziere la eliberare facturi de 3 luni. Deja pe 10 august expira contractele si nu voiam sa ajung la FUI...
Iar actualizarea CI nu stiu daca se mai poate ca are inscriptionat pe el ca are valabilitate nelimitata, adica e nemuritor si va muri cu el... :-))). Poate sa il declare furat/ pierdut insa moshulu nu prea e dornic de alergare. O sa-i sugerez insa tot nu va fi timp. FUI-ul ne mananca di pacate...

Intreaba pe topicul de alegere furnizori care mai accepta cu BI. O mai fi unul in tara asta pe Softpedia, in aceeasi situatie. Si vezi cum a procedat.

Sistemul informatic nu tine cont de BI. Ii trebuie CI. Ca sa existe pentru Sistem.

Edited by Malineanu, 05 July 2022 - 09:26.


#10912
MadK9

MadK9

    Member

  • Grup: Members
  • Posts: 366
  • Înscris: 10.10.2007

 Malineanu, on 05 iulie 2022 - 09:18, said:

Intreaba pe topicul de alegere furnizori care mai accepta cu BI. O mai fi unul in tara asta pe Softpedia, in aceeasi situatie. Si vezi cum a procedat.

Sistemul informatic nu tine cont de BI. Ii trebuie CI. Ca sa existe pentru Sistem.
Mda, am realizat asta atunci cand am primit constant mesajul de eroare...
Multam de sfaturi, chiar aveam nevoie de guidance, sunt plin de nervi...

 mstanciu, on 05 iulie 2022 - 08:51, said:

2. E nevoie de o factura cat mai recenta. Chiar nu ai nici una?

1. Din pacate pentru buletine vechi nu e posibil decat prin posta, scrie si in procesul de contractare, si in ghid:
Posibila solutie: schimbat act identitate.

https://cdn.hidroele...ea_mai_2022.pdf
2. Nu. Nu s-a emis nici o factura acolo!!! Consum 0, si nu emit facturi pentru consum 0!!!
1. AM vazut, cautam o portita sa evit Posta!!! Tocmai ca stiu ce cosmar inseamna acest lucru.... solutia schimbarii CI e simpla. Sa declari pierderea sau furtul. Altfel nu poti avea altul. insa asa cum am mentionat deja, moshul e reticent la schimbarea asta chiar daca e necesar. Imi trebuie nervi de otel sa ma lupt cu ei sa ii fac sa inteleaga sau sa accepte o schimbare!!!

#10913
Cr1spy

Cr1spy

    Pixie

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 28,252
  • Înscris: 22.11.2009
Eu la EON am completat manual datele din buletin, cand softul de recunoastere era oprit. M-a lasat, chiar daca era mesaj de avertizare cu rosu.
Verifica daca nu poti face asta si la Hidroelectrica. Problema cu CI/BI nu o ai decat daca vrei sa faci totul on-line si la unii, de exemplu, nici macar atunci. Altfel poti merge in orice sediu de ENEL, EON, ENGIE samd si rezolva problema.

Edited by Cr1spy, 05 July 2022 - 17:03.


#10914
MadK9

MadK9

    Member

  • Grup: Members
  • Posts: 366
  • Înscris: 10.10.2007

 Cr1spy, on 05 iulie 2022 - 17:01, said:

Eu la EON am completat manual datele din buletin, cand softul de recunoastere era oprit. M-a lasat, chiar daca era mesaj de avertizare cu rosu.
Verifica daca nu poti face asta si la Hidroelectrica. Problema cu CI/BI nu o ai decat daca vrei sa faci totul on-line si la unii, de exemplu, nici macar atunci. Altfel poti merge in orice sediu de ENEL, EON, ENGIE samd si rezolva problema.
Nu au nici un fel de alta posibilitate la Hidro.... doar Incarca fisier si buton de pasul urmator care se activeaza la incarcarea reusita a documentului solicitat. Hidro specifica clar pe pagina lor ca o carte de identitate veche se incadreaza la exceptii si nu poate fi parcursa procedura onlina din aceasta pricina, ca atare se depun actele fizic la birourile lor sau Posta/ curier...
Oricum e clara rezolvarea, dar eu am scris pe forumurile softpedia in ideea ca nu voi ajunge la Posta sau sa depun fizic pentru ca, ma gandesc eu, procesul de contractare va merge muuult mai dificil in modul fizic/ manual ca sa ma exprim asa... online datele procesandu-se automat, contractarea se face mai rapid. Zic eu, ca atat ma duce mintea. Si mai speram la o alta portita, un alt email de exemplu.
Oricum, VA MULTUMESC MULT pentru raspunsuri si lamuriri.

#10915
MadK9

MadK9

    Member

  • Grup: Members
  • Posts: 366
  • Înscris: 10.10.2007
Hmm, intrebare stupida:
-dupa primirea documentelor pe email de la Hidro, trebuie sa le semnez si sa le trimit inapoi pe aceeasi adresa sau asta a fost tot procesul??? La Restart si la Eon asa am procedat insa aici nu imi da voie sa incarc atasamente la acea adresa, imi spuine ca mesajul trebuie sa aiba maxim 2kb?

Attached Files



#10916
animi

animi

    Member

  • Grup: Members
  • Posts: 334
  • Înscris: 30.09.2021

 MadK9, on 05 iulie 2022 - 08:25, said:

Problema mea:
Doresc trecerea la Hidro, normal, dupa Restart...
Avem 2 locatii consum la care am primit notificare incetare contract.
Proprietarii acum au inteles situatia dar sunt tare ingrijorati de intarzierile sau lipsa facturilor si se gandesc la povara financiara in prag de iarna pe care acestea o vor aduce cand sa ajungem la zi...
In fine.
Nu reusesc insa sa fac trecerea la Hidro.

1. Locatie Bucuresti: proprietar cu buletin identitate tip vechi, carte, scris de mana, aplicatia online nu il recunoaste si nu il pot incarca!!! Nu pot merge mai departe! Contactat Hidro si dupa cam 20 minute de hold in telefon mi se spune sa trimit prin posta actele... what????? Amintesc ca pe 10 august expira contracte Restart... fuck me... pai daca fac asta cred ca la anul se incheie contractul cu ei... m-am speriat maxim la gandul asta, sincer!

2. Locatie Giurgiu: loc consum fara consum pe durata anului contractual. Nu locuieste nimeni acolo, casa in paragina, proprietar soacra mea. Pornit procedura contractare, mi se cere ultima factura sa incarc. De unde sa o iau daca este consum zero si nu a fost emisa nici o factura??? Sunat la Restart... EXCLUS ELIBERARE FACTURA PE 0!!! DOAR O ADEVERINTA CA NU S-A INREGISTRAT CONSUM!!! CUUUM??? Sunat si mail Hidro. Raspuns Hidro: in lipsa unei facturi, procesul de contractare nu poate fi demarat!!!! FABULOS!!!
Cei de la Restart au spus insa ce e posibil sa fie trimis contractul in locul facturii si demarat procesul de contractare insa Hidro neaga si spune ca nu este posibil asa ceva...

Ajutati-ma va rog!!! Cum sa procedez? Ce sa fac ca nu mai rezist, simt ca innebunesc de frustrare si neputinta!!!
VA ROG!
au puncte de lucru cu oameni, pot incheia contracte acolo. lista punctelor de lucru: https://cdn.hidroele...cu_publicul.pdf

#10917
Malineanu

Malineanu

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 2,909
  • Înscris: 29.12.2020

 MadK9, on 05 iulie 2022 - 20:16, said:

Hmm, intrebare stupida:
-dupa primirea documentelor pe email de la Hidro, trebuie sa le semnez si sa le trimit inapoi pe aceeasi adresa sau asta a fost tot procesul??? La Restart si la Eon asa am procedat insa aici nu imi da voie sa incarc atasamente la acea adresa, imi spuine ca mesajul trebuie sa aiba maxim 2kb?

Restrictia cu 2 kb este pentru toti, nu doar pt tine.

Pe secretariatgeneral@ primesc fara restrictii dar nu mai înregistrează.


Edited by Malineanu, 06 July 2022 - 08:59.


#10918
MadK9

MadK9

    Member

  • Grup: Members
  • Posts: 366
  • Înscris: 10.10.2007

 Malineanu, on 06 iulie 2022 - 08:56, said:

Restrictia cu 2 kb este pentru toti, nu doar pt tine.

Pe secretariatgeneral@ primesc fara restrictii dar nu mai înregistrează.

Multumesc Malineanu. Nici nu am zis ca e DOAR pentru mine. AM fost surprins doar de faptul ca nu poti trimite documentele semnate, asa cum procedasem cu ceilalti furnizori.

UPDATE:
In urma sesizarii lansate aseara in legatura cu acest fapt (limita de spatiu la trimiterea documentelor), azi dimineata, DE RETINUT, azi dimineata aveam deja raspuns la sesizare PRIN CARE MI SE CONFIRMA FINALITATEA PROCEDURII DE CONTRACTARE (ONLINE!) PENTRU LOCATIA FARA CONSUM DIN GIURGIU!

CONTRACTARE PE CARE AM LANSAT-O SAMBATA 2 IULIE (fara ultima factura, trimis contract furnizare inschimb!). Deci am confirmarea ca vom avea contract valabil incepand cu data de 23 iulie 2022!

Acum ramane sa ajugem fizic pa Ion Mihalache la sediul lor sa finalizam si locatia Bucuresti. Pesemne depunerea fizic a documentelor pentru contractare va avea un delay... cat oare va dura?

Va multumesc celor din forum pentru toate lamuririle!

Edited by MadK9, 06 July 2022 - 11:50.


#10919
MadK9

MadK9

    Member

  • Grup: Members
  • Posts: 366
  • Înscris: 10.10.2007
L.E.
A reusit sotia mea sa ajunga la ei si  mi-a confirmat telefonic ca a depus documentele pentru locatia Bucuresti si ar trebui ca procedura de contractare sa fie gata pana vineri? Oare oare???


#10920
dansysro

dansysro

    Active Member

  • Grup: Members
  • Posts: 1,581
  • Înscris: 13.06.2005
Pe la miezul nopții făceam transferul de la Restart la Hidro... Când termin eu de completat totul și mă anunță Hidro că voi primi mail cu doc. contractuale... surpriza - mailul de la Restart cu factura pe aprilie; coincidenta la secunda; am ajuns sa aștept factura cu bucurie și nerăbdare;
Consum pe aprilie de 600kw taxat cu puțin peste 1,2lei

In 30 min a apărut și mailul cu noul contract dar acum constat că n-am căutat să văd de când intră în vigoare ...

Edited by dansysro, 08 July 2022 - 08:46.


#10921
MadK9

MadK9

    Member

  • Grup: Members
  • Posts: 366
  • Înscris: 10.10.2007

 dansysro, on 08 iulie 2022 - 08:43, said:

Pe la miezul nopții făceam transferul de la Restart la Hidro... Când termin eu de completat totul și mă anunță Hidro că voi primi mail cu doc. contractuale... surpriza - mailul de la Restart cu factura pe aprilie; coincidenta la secunda; am ajuns sa aștept factura cu bucurie și nerăbdare;
Consum pe aprilie de 600kw taxat cu puțin peste 1,2lei

In 30 min a apărut și mailul cu noul contract dar acum constat că n-am căutat să văd de când intră în vigoare ...
Oh, da!!!
Acum verific si eu contul Restart... ce sa vezi??? Factura pe aprilie!!! Hai ca mai e un pic si vine Pastele si pentru ei...

#10922
MadK9

MadK9

    Member

  • Grup: Members
  • Posts: 366
  • Înscris: 10.10.2007
In privinta intarzierii la emiterea facturilor le-am mai trantit inca un rand de reclamatii la ANRE si ANPC.

#10923
Aly007^

Aly007^

    Member

  • Grup: Members
  • Posts: 312
  • Înscris: 17.09.2006
Sunt nelamurit rau cu factura asta, nu inteleg ce e cu ea. Ati primit si voi ceva similar ? Practic de pe 19.04 ar fi trebuit sa fiu la Hidroelectrica
Nu inteleg de ce perioada aia, iar la Tarife distributie si transport mi-au bagat un alt pret mai mare cu 83 lei, de la 264 la 347

Attached Files

  • Attached File  fre.png   130.94K   22 downloads


#10924
mstanciu

mstanciu

    Active Member

  • Grup: Members
  • Posts: 1,232
  • Înscris: 24.04.2007
Din ce ai pus (doar partea din stanga) se vede ca e o regularizare pe ultimele 9 luni, in principal au recalculat compensatiile.

Si eu am primit, tot ca ultima factura, dar nu m-am uitat mult la detalii pentru ca pretul per kwh a fost ok.

#10925
Cr1spy

Cr1spy

    Pixie

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 28,252
  • Înscris: 22.11.2009

 Aly007^, on 17 iulie 2022 - 20:01, said:

Sunt nelamurit rau cu factura asta, nu inteleg ce e cu ea. Ati primit si voi ceva similar ? Practic de pe 19.04 ar fi trebuit sa fiu la Hidroelectrica
Nu inteleg de ce perioada aia, iar la Tarife distributie si transport mi-au bagat un alt pret mai mare cu 83 lei, de la 264 la 347
Restul preturilor sunt ok? Pretul unitar EA cat este? Plafonarea la cat?

#10926
dansysro

dansysro

    Active Member

  • Grup: Members
  • Posts: 1,581
  • Înscris: 13.06.2005
Au trimis și pe Mai... Puțin peste un leu pe kw.
Mai aștept pe iunie și am scăpat de ei :)

Anunturi

Second Opinion Second Opinion

Folosind serviciul second opinion ne puteți trimite RMN-uri, CT -uri, angiografii, fișiere .pdf, documente medicale.

Astfel vă vom putea da o opinie neurochirurgicală, fără ca aceasta să poată înlocui un consult de specialitate. Răspunsurile vor fi date prin e-mail în cel mai scurt timp posibil (de obicei în mai putin de 24 de ore, dar nu mai mult de 48 de ore). Second opinion – Neurohope este un serviciu gratuit.

www.neurohope.ro

0 user(s) are reading this topic

0 members, 0 guests, 0 anonymous users

Forumul Softpedia foloseste "cookies" pentru a imbunatati experienta utilizatorilor Accept
Pentru detalii si optiuni legate de cookies si datele personale, consultati Politica de utilizare cookies si Politica de confidentialitate