Second Opinion
Folosind serviciul second opinion ne puteți trimite RMN-uri, CT -uri, angiografii, fișiere .pdf, documente medicale. Astfel vă vom putea da o opinie neurochirurgicală, fără ca aceasta să poată înlocui un consult de specialitate. Răspunsurile vor fi date prin e-mail în cel mai scurt timp posibil (de obicei în mai putin de 24 de ore, dar nu mai mult de 48 de ore). Second opinion – Neurohope este un serviciu gratuit. www.neurohope.ro |
Restart Energy - Pareri / Sugestii / Reclamatii
#10909
Posted 05 July 2022 - 08:51
2. E nevoie de o factura cat mai recenta. Chiar nu ai nici una?
1. Din pacate pentru buletine vechi nu e posibil decat prin posta, scrie si in procesul de contractare, si in ghid: Posibila solutie: schimbat act identitate. https://cdn.hidroele...ea_mai_2022.pdf |
#10910
Posted 05 July 2022 - 08:53
Malineanu, on 05 iulie 2022 - 08:44, said:
Cred ca trebuie sa contractezi cu altii,care se misca repede pe mail, stai o luna la ei, faci consum de 1 kw ca sa ai factura si apoi schimbi cu Hidro. Intre timp actualizezi si ci. Din pacate nu am alte optiuni mai ieftine!!! Consum degeaba daca au intarziere la eliberare facturi de 3 luni. Deja pe 10 august expira contractele si nu voiam sa ajung la FUI... Iar actualizarea CI nu stiu daca se mai poate ca are inscriptionat pe el ca are valabilitate nelimitata, adica e nemuritor si va muri cu el... :-))). Poate sa il declare furat/ pierdut insa moshulu nu prea e dornic de alergare. O sa-i sugerez insa tot nu va fi timp. FUI-ul ne mananca di pacate... |
#10911
Posted 05 July 2022 - 09:18
MadK9, on 05 iulie 2022 - 08:53, said: Multumesc de raspuns Dle. Din pacate nu am alte optiuni mai ieftine!!! Consum degeaba daca au intarziere la eliberare facturi de 3 luni. Deja pe 10 august expira contractele si nu voiam sa ajung la FUI... Iar actualizarea CI nu stiu daca se mai poate ca are inscriptionat pe el ca are valabilitate nelimitata, adica e nemuritor si va muri cu el... :-))). Poate sa il declare furat/ pierdut insa moshulu nu prea e dornic de alergare. O sa-i sugerez insa tot nu va fi timp. FUI-ul ne mananca di pacate... Intreaba pe topicul de alegere furnizori care mai accepta cu BI. O mai fi unul in tara asta pe Softpedia, in aceeasi situatie. Si vezi cum a procedat. Sistemul informatic nu tine cont de BI. Ii trebuie CI. Ca sa existe pentru Sistem. Edited by Malineanu, 05 July 2022 - 09:26. |
#10912
Posted 05 July 2022 - 09:42
Malineanu, on 05 iulie 2022 - 09:18, said:
Intreaba pe topicul de alegere furnizori care mai accepta cu BI. O mai fi unul in tara asta pe Softpedia, in aceeasi situatie. Si vezi cum a procedat. Sistemul informatic nu tine cont de BI. Ii trebuie CI. Ca sa existe pentru Sistem. Multam de sfaturi, chiar aveam nevoie de guidance, sunt plin de nervi... mstanciu, on 05 iulie 2022 - 08:51, said:
2. E nevoie de o factura cat mai recenta. Chiar nu ai nici una? 1. Din pacate pentru buletine vechi nu e posibil decat prin posta, scrie si in procesul de contractare, si in ghid: Posibila solutie: schimbat act identitate. https://cdn.hidroele...ea_mai_2022.pdf 1. AM vazut, cautam o portita sa evit Posta!!! Tocmai ca stiu ce cosmar inseamna acest lucru.... solutia schimbarii CI e simpla. Sa declari pierderea sau furtul. Altfel nu poti avea altul. insa asa cum am mentionat deja, moshul e reticent la schimbarea asta chiar daca e necesar. Imi trebuie nervi de otel sa ma lupt cu ei sa ii fac sa inteleaga sau sa accepte o schimbare!!! |
#10913
Posted 05 July 2022 - 17:01
Eu la EON am completat manual datele din buletin, cand softul de recunoastere era oprit. M-a lasat, chiar daca era mesaj de avertizare cu rosu.
Verifica daca nu poti face asta si la Hidroelectrica. Problema cu CI/BI nu o ai decat daca vrei sa faci totul on-line si la unii, de exemplu, nici macar atunci. Altfel poti merge in orice sediu de ENEL, EON, ENGIE samd si rezolva problema. Edited by Cr1spy, 05 July 2022 - 17:03. |
#10914
Posted 05 July 2022 - 18:44
Cr1spy, on 05 iulie 2022 - 17:01, said:
Eu la EON am completat manual datele din buletin, cand softul de recunoastere era oprit. M-a lasat, chiar daca era mesaj de avertizare cu rosu. Verifica daca nu poti face asta si la Hidroelectrica. Problema cu CI/BI nu o ai decat daca vrei sa faci totul on-line si la unii, de exemplu, nici macar atunci. Altfel poti merge in orice sediu de ENEL, EON, ENGIE samd si rezolva problema. Oricum e clara rezolvarea, dar eu am scris pe forumurile softpedia in ideea ca nu voi ajunge la Posta sau sa depun fizic pentru ca, ma gandesc eu, procesul de contractare va merge muuult mai dificil in modul fizic/ manual ca sa ma exprim asa... online datele procesandu-se automat, contractarea se face mai rapid. Zic eu, ca atat ma duce mintea. Si mai speram la o alta portita, un alt email de exemplu. Oricum, VA MULTUMESC MULT pentru raspunsuri si lamuriri. |
#10915
Posted 05 July 2022 - 20:16
Hmm, intrebare stupida:
-dupa primirea documentelor pe email de la Hidro, trebuie sa le semnez si sa le trimit inapoi pe aceeasi adresa sau asta a fost tot procesul??? La Restart si la Eon asa am procedat insa aici nu imi da voie sa incarc atasamente la acea adresa, imi spuine ca mesajul trebuie sa aiba maxim 2kb? Attached Files |
#10916
Posted 05 July 2022 - 23:11
MadK9, on 05 iulie 2022 - 08:25, said:
Problema mea: Doresc trecerea la Hidro, normal, dupa Restart... Avem 2 locatii consum la care am primit notificare incetare contract. Proprietarii acum au inteles situatia dar sunt tare ingrijorati de intarzierile sau lipsa facturilor si se gandesc la povara financiara in prag de iarna pe care acestea o vor aduce cand sa ajungem la zi... In fine. Nu reusesc insa sa fac trecerea la Hidro. 1. Locatie Bucuresti: proprietar cu buletin identitate tip vechi, carte, scris de mana, aplicatia online nu il recunoaste si nu il pot incarca!!! Nu pot merge mai departe! Contactat Hidro si dupa cam 20 minute de hold in telefon mi se spune sa trimit prin posta actele... what????? Amintesc ca pe 10 august expira contracte Restart... fuck me... pai daca fac asta cred ca la anul se incheie contractul cu ei... m-am speriat maxim la gandul asta, sincer! 2. Locatie Giurgiu: loc consum fara consum pe durata anului contractual. Nu locuieste nimeni acolo, casa in paragina, proprietar soacra mea. Pornit procedura contractare, mi se cere ultima factura sa incarc. De unde sa o iau daca este consum zero si nu a fost emisa nici o factura??? Sunat la Restart... EXCLUS ELIBERARE FACTURA PE 0!!! DOAR O ADEVERINTA CA NU S-A INREGISTRAT CONSUM!!! CUUUM??? Sunat si mail Hidro. Raspuns Hidro: in lipsa unei facturi, procesul de contractare nu poate fi demarat!!!! FABULOS!!! Cei de la Restart au spus insa ce e posibil sa fie trimis contractul in locul facturii si demarat procesul de contractare insa Hidro neaga si spune ca nu este posibil asa ceva... Ajutati-ma va rog!!! Cum sa procedez? Ce sa fac ca nu mai rezist, simt ca innebunesc de frustrare si neputinta!!! VA ROG! |
#10917
Posted 06 July 2022 - 08:56
MadK9, on 05 iulie 2022 - 20:16, said:
Hmm, intrebare stupida: -dupa primirea documentelor pe email de la Hidro, trebuie sa le semnez si sa le trimit inapoi pe aceeasi adresa sau asta a fost tot procesul??? La Restart si la Eon asa am procedat insa aici nu imi da voie sa incarc atasamente la acea adresa, imi spuine ca mesajul trebuie sa aiba maxim 2kb? Restrictia cu 2 kb este pentru toti, nu doar pt tine. Pe secretariatgeneral@ primesc fara restrictii dar nu mai înregistrează. Edited by Malineanu, 06 July 2022 - 08:59. |
#10918
Posted 06 July 2022 - 11:49
Malineanu, on 06 iulie 2022 - 08:56, said:
Restrictia cu 2 kb este pentru toti, nu doar pt tine. Pe secretariatgeneral@ primesc fara restrictii dar nu mai înregistrează. Multumesc Malineanu. Nici nu am zis ca e DOAR pentru mine. AM fost surprins doar de faptul ca nu poti trimite documentele semnate, asa cum procedasem cu ceilalti furnizori. UPDATE: In urma sesizarii lansate aseara in legatura cu acest fapt (limita de spatiu la trimiterea documentelor), azi dimineata, DE RETINUT, azi dimineata aveam deja raspuns la sesizare PRIN CARE MI SE CONFIRMA FINALITATEA PROCEDURII DE CONTRACTARE (ONLINE!) PENTRU LOCATIA FARA CONSUM DIN GIURGIU! CONTRACTARE PE CARE AM LANSAT-O SAMBATA 2 IULIE (fara ultima factura, trimis contract furnizare inschimb!). Deci am confirmarea ca vom avea contract valabil incepand cu data de 23 iulie 2022! Acum ramane sa ajugem fizic pa Ion Mihalache la sediul lor sa finalizam si locatia Bucuresti. Pesemne depunerea fizic a documentelor pentru contractare va avea un delay... cat oare va dura? Va multumesc celor din forum pentru toate lamuririle! Edited by MadK9, 06 July 2022 - 11:50. |
|
#10919
Posted 06 July 2022 - 12:43
L.E.
A reusit sotia mea sa ajunga la ei si mi-a confirmat telefonic ca a depus documentele pentru locatia Bucuresti si ar trebui ca procedura de contractare sa fie gata pana vineri? Oare oare??? |
#10920
Posted 08 July 2022 - 08:43
Pe la miezul nopții făceam transferul de la Restart la Hidro... Când termin eu de completat totul și mă anunță Hidro că voi primi mail cu doc. contractuale... surpriza - mailul de la Restart cu factura pe aprilie; coincidenta la secunda; am ajuns sa aștept factura cu bucurie și nerăbdare;
Consum pe aprilie de 600kw taxat cu puțin peste 1,2lei In 30 min a apărut și mailul cu noul contract dar acum constat că n-am căutat să văd de când intră în vigoare ... Edited by dansysro, 08 July 2022 - 08:46. |
#10921
Posted 08 July 2022 - 09:12
dansysro, on 08 iulie 2022 - 08:43, said:
Pe la miezul nopții făceam transferul de la Restart la Hidro... Când termin eu de completat totul și mă anunță Hidro că voi primi mail cu doc. contractuale... surpriza - mailul de la Restart cu factura pe aprilie; coincidenta la secunda; am ajuns sa aștept factura cu bucurie și nerăbdare; Consum pe aprilie de 600kw taxat cu puțin peste 1,2lei In 30 min a apărut și mailul cu noul contract dar acum constat că n-am căutat să văd de când intră în vigoare ... Acum verific si eu contul Restart... ce sa vezi??? Factura pe aprilie!!! Hai ca mai e un pic si vine Pastele si pentru ei... |
#10922
Posted 08 July 2022 - 09:30
In privinta intarzierii la emiterea facturilor le-am mai trantit inca un rand de reclamatii la ANRE si ANPC.
|
#10923
Posted 17 July 2022 - 20:01
Sunt nelamurit rau cu factura asta, nu inteleg ce e cu ea. Ati primit si voi ceva similar ? Practic de pe 19.04 ar fi trebuit sa fiu la Hidroelectrica
Nu inteleg de ce perioada aia, iar la Tarife distributie si transport mi-au bagat un alt pret mai mare cu 83 lei, de la 264 la 347 Attached Files |
|
#10924
Posted 17 July 2022 - 20:54
Din ce ai pus (doar partea din stanga) se vede ca e o regularizare pe ultimele 9 luni, in principal au recalculat compensatiile.
Si eu am primit, tot ca ultima factura, dar nu m-am uitat mult la detalii pentru ca pretul per kwh a fost ok. |
#10925
Posted 17 July 2022 - 20:58
Aly007^, on 17 iulie 2022 - 20:01, said:
Sunt nelamurit rau cu factura asta, nu inteleg ce e cu ea. Ati primit si voi ceva similar ? Practic de pe 19.04 ar fi trebuit sa fiu la Hidroelectrica Nu inteleg de ce perioada aia, iar la Tarife distributie si transport mi-au bagat un alt pret mai mare cu 83 lei, de la 264 la 347 |
#10926
Posted 18 July 2022 - 12:17
Au trimis și pe Mai... Puțin peste un leu pe kw.
Mai aștept pe iunie și am scăpat de ei |
Anunturi
▶ 0 user(s) are reading this topic
0 members, 0 guests, 0 anonymous users