Jump to content

SUBIECTE NOI
« 1 / 5 »
RSS
Avocatul Poporului vs European Om...

Recomandari firme pentru draperii...

Receptie Eutelsat 5 West. Este po...

Poti receptiona semnal de la mai ...
 Cabluri HDMI 2.1 de 4m-5m care sa...

Zoom comparat cu Google Meet

Monitor/Display wireless?

Pornire greoaie dupa cateva zile ...
 De la un proiect scris in python ...

Audi A4 B9 quattro 190 CP!

Tepari la pariuri pe TikTok

Banca imi cere justificativ fondu...
 schema pcb ELECTRA CIM150 PAS

Probleme stomac

Sfat achizitie bicicleta oras

Canalele Sky Showtime 1 și S...
 

De ce sa nu comanzi prin Glovo

- - - - -
  • Please log in to reply
9 replies to this topic

#1
magheralex

magheralex

    Junior Member

  • Grup: Members
  • Posts: 39
  • Înscris: 06.06.2007
De ce sa nu comanzi prin Glovo

Am invitat un prieten in aplicatie, a comandat, si am primit un cupon de 30 de lei.
Pentru a-l folosi, trebuia sa comand de minim 50 de lei. Am ales restaurantul, am bagat produse in cos in valoare de 56 de lei, si-mi afisa ca trebuie sa platesc 26 de lei (cu acel cupon aplicat comenzii).
Am trimis comanda.
Odata ajuns curierul, mi-a cerut semnatura digitala pe un dispozitiv si a plecat. La scurt timp, am primit un mesaj prin mobile banking cum ca am platit 56 de lei la Glovo, si nu 26 cat imi afisate in sumarul de plata, in aplicatie.
Am incercat sa dau de ei telefonic, insa nu au niciun nr. de telefon nicaieri, iar prin email, au dat-o de gard prin raspunsuri diferite: ba ca acel cupon fusese folosit deja, ba ca am incercat sa platesc cu acelasi card si in alt cont, etc. Intr-un cuvant, o mizerie de aplicatie!

#2
TruthHurts

TruthHurts

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 2,155
  • Înscris: 06.10.2018
Hmm. Am mai auzit de povestea asta. Daca ai baga si niste poze/screenshoturi(fara date personale) sa vedem tranzactiile ar fi perfect(mereu cred ca ne gandim ca si concurenta ar putea lansa zvonuri aiurea)

#3
dorin_2k

dorin_2k

    Master Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 48,246
  • Înscris: 01.12.2001
Ce semnatura digitala pe un dispozitiv ti-a cerut?

Ai un stick sau fisier cu semnatura digitala?

#4
DieselCRDI

DieselCRDI

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 3,426
  • Înscris: 28.04.2010
Eu NU comand de la Glovo din alte motive: m-au exasperat si scarbit cu campania agresiva de reclame pe YouTube! Posted Image Posted Image

#5
StanPatitul

StanPatitul

    New Member

  • Grup: Members
  • Posts: 3
  • Înscris: 26.06.2014
Am încercat o singură dată serviciile companiei Glovo, pentru care se face atâta publicitate în mass media, în această perioadă. Am făcut, în aceeași zi, la începutul lunii aprilie 2020, 2 comenzi, una la Kaufland - care a decurs mulțumitor - și o a 2-a, la un Profi de proximitate. Pentru această a 2-a comandă am plătit și direct, în numerar, gloverului, dar mi s-a retras aceeași sumă, și a 2-a oară, din contul bancar. Am semnalat această eroare de 5 ori, prin aplicația Glovo și pe o adresă de email a companiei, dar nu am primit niciun răspuns. Consider că această atitudine reprezintă un abuz inadmisibil în această perioadă extrem de dificilă, în care oamenii sunt obligați de restricțiile de circulație să apeleze la serviciile unei firme de curierat. Glovo dovedește nu numai nepăsare ci și lipsă de scrupule și, în final, de umanitate, ca să nu mai vorbim absența corectitudinii față de clienți care este obligatorie.

Voi sesiza acest comportament incorect și către ANPPC - oricum Glovo a fost deja sanctionata de ANPC, și îl voi face public pe toate căile mediatice posibile, cu atât mai mult cu cât am constatat că nu sunt un caz singular: sunt si pe aceasta pagina multe comentarii negative, dar le putem regasi si la alte link-uri, de exemplu pe paginile facebook ale firmei.

Nici în alte țări, opiniile beneficiarilor serviciilor Glovo nu sunt favorabile: a se cauta pe trustpilot.com - Glovo reviews.

#6
alexciupy

alexciupy

    Member

  • Grup: Members
  • Posts: 614
  • Înscris: 24.03.2012
Astia s-au lansat de curand la Braila si astazi am vrut sa dau prima comanda,am observat ca taxeaza de doua ori livrarea.
Taxeaza o data livrarea si a doua oara, taxeaza,daca nu ai comanda minima 45 de lei!
La Panda,nu este aceasta taxa de valoare minima!
Asa este peste tot?
Raman la Panda!
Apropo de Panda, si-au rastrans zona de livrare,ce puteam comanda acum cateva zile astazi nu am mai putut!
Naspa!

Edited by alexciupy, 10 April 2020 - 22:42.


#7
Alina65

Alina65

    Junior Member

  • Grup: Members
  • Posts: 30
  • Înscris: 06.03.2010
Sa-mi impartasesc si eu experienta cu Glovo, in Bucuresti.
In primul rand mi se pare innaceptabil ca nu au o sectiune pe care sa poti cumpara sacose. De exemplu, la achizitii pe Megaimage, marfa se livreaza in sacose de plastic transparent pe care nu se iau bani.
La Glovo, iti reduce din produsele comandate ca sa-ti poata lua banii pe sacose, sa zicem, una normala si una frigorifica, 5 lei in total.
La prima comanda erau produse lipsa, deci nici vorba de verificari de stocuri pe Kaufland. Sau produse livrate la cantitate mai mica a produsului (de ex 400 gr in loc de 750 gr.)
Fac reclamatie, nimic. Peste 2 zile mai fac o reclamatie. Dupa 4 zile, in fine, vine un raspuns, mi se restituie o suma in cont si primesc o livrare gratuita a urmatoarei comenzi.
Aici trebuie sa precizez ca am facut plata cu card Revolut (cu care fac multe plati pe site-uri securizate, no pb). La aceasta prima comanda Glovo a mers cardul Revolut la plata, si tot in acest cont mi s-a restituit diferenta pentru produsele neprimite. OK.
Fac a doua comanda. Platesc, vad tranzactia pending, nu mai verific mailurile, ca aveam treaba. In timul asta a venit un mail in care scria ca suma de achitat este mai mare.
Peste doua ore se porneste curierul. GPS-ul lor era varza, omul umbla departe rau fata de adresa mea. Avea telefon, ii spun unde sa vina.
Ajunge cu sacosa.
Imi spune ca nu s-au incasat banii, sa nu mai folosesc card Revolut, ca au probleme cu el.
Nu cardul Revolut e o problema, ci softul lor de incasare a platilor, care e si asta varza.
Ce sa fac ? Zic stati ca ma duc in casa sa incerc sa platesc de pe contul meu principal. Nici vorba sa se mai poata. Atunci ma suna o dra din call-center, care evident, nu poate fi sunata inapoi, noi sa stam ca prostii sa facem reclamatii scrise ...
Imi spune ca nu se pot incasa banii, Propun sa platesc cu cash. Noroc ca mai aveam bani potriviti in casa, ceea ce data viitoare nu ar mai fi posibil.
Pleaca curierul, iau marfa si incep sa o desfac.
Un produs lipsa, hai, ca sa aiba de unde sa-mi ia banii pe sacose.
Dar in afara de asta, un alt produs era incasat ca 3 cutii, desi eu comandasem si gasisem in sacosa doar 2 !!!
Fac reclamatie, ma gandesc ca iar astept 4 zile.
Surprinzator, pe seara primesc mesaj, iar cu scuze, iar cu livrarea urmatoare gratuita, si iar cu restituire de bani. Dar cum ? acum cu cash pe contul meu din aplicatie.
Si ca sa-i pot folosi, Dumnezeu stie daca la comanda urmatoare mi se va trage suma aia de pe contul Glovo si apoi diferenta de pe card.
Pentru ca eu, in continuare, nici nu ma gandesc sa platesc cu altceva decat cu Revolut pe care am, ca toti cei ce folosesc aceasta varianta de avarie, o suma minima, mai ales dupa ce am vazut ca nu au o interfata securizata de plata, sa-mi vina un cod pe sms pe care sa-l bag pe site, etc. Banii dispar fulger de pe card din momentul in care apesi pe "Finalizeaza comanda".
Oare toti patesc aceleasi lucruri ? Marfa comandata lipsa, produse bagate din burta (care trebuie sa fie din vina lucratorului din Kaufland care face sacosa si i-o da curierului, dar de ce m-ar interesa pe mine din vina cui e ?) ?
Si ce alta solutie de livrare la domiciliu sa aleg ?
Bringo nu are aplicatie de desktop si mi se pare greu sa scobesti in telefon pentru produse ...
La Mega image e o intreaga poveste ca sa prinzi disponibil un interval de livrare, fara de care nu poti plasa comanda ...
Foodpanda livreaza numai din restaurante, iar eu doream ceva fiabil pentru marfuri din supermarket ...

#8
cutzu_rexi

cutzu_rexi

    Member

  • Grup: Banned
  • Posts: 764
  • Înscris: 28.09.2017
Nu ai ce sa alegi ca toate serviciile din Romania sunt varza.
Absolut nimic nu functioneaza in tara asta!

#9
tucu77

tucu77

    Junior Member

  • Grup: Members
  • Posts: 103
  • Înscris: 26.01.2007
La Kaufland prin Glovo se poate plati cash pentru comenzile de pana in 2

#10
tucu77

tucu77

    Junior Member

  • Grup: Members
  • Posts: 103
  • Înscris: 26.01.2007
La Kaufland prin Glovo se poate plati cash pentru comenzile de pana in 250 lei, inclusiv transportul. Peste aceasta valoare, doar cu cardul. Asta in Bucuresti, nu stiu in alte localitati daca limita difera.

De fiecare data au fost produse lipsa, doar uneori inlocuite cu ceva similar. Insa, de retinut: la plata cu cardul, daca initial se plaseaza toata suma in hold, ulterior contul mi-a fost debitat cu suma inscrisa in bonul fiscal pe care l-am regasit in plasele cu produsele comandate.

Deci se verifica: ce ti se livreaza, cu bonul fiscal fizic prezent in plase (nu cu cel din aplicatie sau din contul de pe site), iar a doua zi, ce ti s-a "luat" din cont. Am cel putin 5 livrari pana acum platite cu cardul, nu a fost niciodata vreo problema financiara.

Aspecte care ar putea fi retinute:
- nu stii ce produse sunt indisponibile, afli doar dupa ce soseste comanda, nu te suna nimeni, nu apare niciunde in aplicatie;
- livrarea dureaza vreo 3 ore (daca ai nevoie de ceva pt pregatirea pranzului si/sau intri in criza de bere, comanda cu o zi inainte);
- iti baga pe gat sacosele alea de vreo 4-5 lei/buc (cred ca am vreo 10 pana acum din comenzile din perioada pandemiei), insa cred ca este un cost adiacent care nu poate fi evitat;
- nu mi se pare ca preturile sunt diferite fata de cele de la Magaimage, de unde cumparam de obicei

Anunturi

Second Opinion Second Opinion

Folosind serviciul second opinion ne puteți trimite RMN-uri, CT -uri, angiografii, fișiere .pdf, documente medicale.

Astfel vă vom putea da o opinie neurochirurgicală, fără ca aceasta să poată înlocui un consult de specialitate. Răspunsurile vor fi date prin e-mail în cel mai scurt timp posibil (de obicei în mai putin de 24 de ore, dar nu mai mult de 48 de ore). Second opinion – Neurohope este un serviciu gratuit.

www.neurohope.ro

0 user(s) are reading this topic

0 members, 0 guests, 0 anonymous users

Forumul Softpedia foloseste "cookies" pentru a imbunatati experienta utilizatorilor Accept
Pentru detalii si optiuni legate de cookies si datele personale, consultati Politica de utilizare cookies si Politica de confidentialitate