Chirurgia spinală minim invazivă
Chirurgia spinală minim invazivă oferă pacienților oportunitatea unui tratament eficient, permițându-le o recuperare ultra rapidă și nu în ultimul rând minimizând leziunile induse chirurgical. Echipa noastră utilizează un spectru larg de tehnici minim invazive, din care enumerăm câteva: endoscopia cu variantele ei (transnazală, transtoracică, transmusculară, etc), microscopul operator, abordurile trans tubulare și nu în ultimul rând infiltrațiile la toate nivelurile coloanei vertebrale. www.neurohope.ro |
Mazda 6 vs Opel Insignia
Last Updated: Dec 09 2018 18:40, Started by
Andreysc7
, Nov 13 2018 09:32
·
0
#55
Posted 06 December 2018 - 09:04
titoo, on 05 decembrie 2018 - 13:46, said:
Pai dezvolta ideea ca asa poate scrie oricine despre orice masina. Am scris intr-un alt post: Minus-uri: - rigida, si nu este un rigid placut, insa in ciuda acestu fapt tinuta de drum este mediocra - slab antifonata (cam asa sunt asiaticele) - nu foarte confortabila - nu iti da senzatia de o masina f legata (ma rog, cam asa sunt asiaticele) - cei 175cp nu par sa fie 175cp si nici cei 420Nm nu par sa fie 420. - directie foarte asistata (ma rog, este o problema generala la masinile de ut. generatie) - sistemele de siguranta (asistenta) nu functioneaza tot timpul bine - sistemul multimedia este slab, touchscreen-ul merge destul de greu, uneori are lag - sistemul audio Bosse se aude destul de slab, incomparabil cu cel de pe Audi. Daca dai bass-ul trae vibreaza tabla si plasticele pe masina. - f multe butoane pe volan, f multe becuri in bord - plastice mediocre in zonele inferioare - devalorizare mare - destul de scumpa nu este spatioasa dar nici inghesuita Plus-uri: + motorul este silentios si trage liniar, incepand din ture f jose si pana la 5000rpm + consum foarte bun + frane ok, fara senzatia ca masina vine peste tine + f multe dotari + este frumoasa + vizibilitate buna + senatie de spatiu in fata + plastice ok in zonele superioare In concluzie, nu as da 35k euro pe un Cx5 nou, dar as da oricand 12-14k euro pe unul sh. Edited by ionutMembruAnonimut, 06 December 2018 - 09:05. |
#57
Posted 07 December 2018 - 13:52
ionut_ionut, on 06 decembrie 2018 - 09:04, said:
Am scris intr-un alt post: Minus-uri: - rigida, si nu este un rigid placut, insa in ciuda acestu fapt tinuta de drum este mediocra - slab antifonata (cam asa sunt asiaticele) - nu foarte confortabila - nu iti da senzatia de o masina f legata (ma rog, cam asa sunt asiaticele) - cei 175cp nu par sa fie 175cp si nici cei 420Nm nu par sa fie 420. - directie foarte asistata (ma rog, este o problema generala la masinile de ut. generatie) - sistemele de siguranta (asistenta) nu functioneaza tot timpul bine - sistemul multimedia este slab, touchscreen-ul merge destul de greu, uneori are lag - sistemul audio Bosse se aude destul de slab, incomparabil cu cel de pe Audi. Daca dai bass-ul trae vibreaza tabla si plasticele pe masina. - f multe butoane pe volan, f multe becuri in bord - plastice mediocre in zonele inferioare - devalorizare mare - destul de scumpa In concluzie, nu as da 35k euro pe un Cx5 nou, dar as da oricand 12-14k euro pe unul sh. |
#58
Posted 07 December 2018 - 19:55
Este un copy / paste, de aici si comparatia cu Audi.
Legat de cuplu, am condus un diesel, nu am simtit acei 420Nm. |
#59
Posted 09 December 2018 - 18:40
Anunturi
▶ 0 user(s) are reading this topic
0 members, 0 guests, 0 anonymous users