Jump to content

SUBIECTE NOI
« 1 / 5 »
RSS
Presbiopia - la 43 ani ?

Termen transcriere autovehicul

Cazare Timisoara pe 4-5 zile

Primele zile ale internetului per...
 Ditra 25

Casti USB-C ptr A-54

Aplicatie medicala / asistent med...

De ce vor atația politicieni...
 ERR_ADDRESS_UNREACHABLE

Legea 18/1968 Se mai aplica?

Digi conectare 2 routere prin fir

Succesiune notar versus instanta ...
 Montaj aer conditionat in balcon ...

Cont curent mulți valuta far...

Sugestii plan casa

Experiente cu firme care cumpara ...
 

Mazda 6 vs Opel Insignia

- - - - -
  • Please log in to reply
58 replies to this topic

#55
ionut_ionut

ionut_ionut

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 9,780
  • Înscris: 01.12.2007

View Posttitoo, on 05 decembrie 2018 - 13:46, said:

Pai dezvolta ideea ca asa poate scrie oricine despre orice masina.

Am scris intr-un alt post:

Minus-uri:
- rigida, si nu este un rigid placut, insa in ciuda acestu fapt tinuta de drum este mediocra
- slab antifonata (cam asa sunt asiaticele)
- nu foarte confortabila
- nu iti da senzatia de o masina f legata (ma rog, cam asa sunt asiaticele)
- cei 175cp nu par sa fie 175cp si nici cei 420Nm nu par sa fie 420.
- directie foarte asistata (ma rog, este o problema generala la masinile de ut. generatie)
- sistemele de siguranta (asistenta) nu functioneaza tot timpul bine
- sistemul multimedia este slab, touchscreen-ul merge destul de greu, uneori are lag
- sistemul audio Bosse se aude destul de slab, incomparabil cu cel de pe Audi. Daca dai bass-ul trae vibreaza tabla si plasticele pe masina.
- f multe butoane pe volan, f multe becuri in bord
- plastice mediocre in zonele inferioare
- devalorizare mare
- destul de scumpa

nu este spatioasa dar nici inghesuita

Plus-uri:
+ motorul este silentios si trage liniar, incepand din ture f jose si pana la 5000rpm
+ consum foarte bun
+ frane ok, fara senzatia ca masina vine peste tine
+ f multe dotari
+ este frumoasa
+ vizibilitate buna
+ senatie de spatiu in fata
+ plastice ok in zonele superioare

In concluzie, nu as da 35k euro pe un Cx5 nou, dar as da oricand 12-14k euro pe unul sh.

Edited by ionutMembruAnonimut, 06 December 2018 - 09:05.


#56
TS030

TS030

    Guru Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 15,193
  • Înscris: 25.06.2012
Interesant, dar cum s-a ajuns la Audi?

#57
titoo

titoo

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 8,225
  • Înscris: 19.03.2007

View Postionut_ionut, on 06 decembrie 2018 - 09:04, said:

Am scris intr-un alt post:

Minus-uri:
- rigida, si nu este un rigid placut, insa in ciuda acestu fapt tinuta de drum este mediocra
- slab antifonata (cam asa sunt asiaticele)
- nu foarte confortabila
- nu iti da senzatia de o masina f legata (ma rog, cam asa sunt asiaticele)
- cei 175cp nu par sa fie 175cp si nici cei 420Nm nu par sa fie 420.
- directie foarte asistata (ma rog, este o problema generala la masinile de ut. generatie)
- sistemele de siguranta (asistenta) nu functioneaza tot timpul bine
- sistemul multimedia este slab, touchscreen-ul merge destul de greu, uneori are lag
- sistemul audio Bosse se aude destul de slab, incomparabil cu cel de pe Audi. Daca dai bass-ul trae vibreaza tabla si plasticele pe masina.
- f multe butoane pe volan, f multe becuri in bord
- plastice mediocre in zonele inferioare
- devalorizare mare
- destul de scumpa

In concluzie, nu as da 35k euro pe un Cx5 nou, dar as da oricand 12-14k euro pe unul sh.
Nu am condus CX5 ,am o Mazda 3 si suspensia nu e exagerat de rigida ,e chiar confortabila as spune daca ar fi sa o compar cu cea de pe Kia Ceed care iti sparge pietrele de la rinichi . Cu izolarea fonica iti dau dreptate, doar ca Mazda cauta sa faca masini cat mai usoare pentru a fi manevrabile , de aici si senzatia ca nu e "legata" ,ai uitat sa mentionezi ca are tabla subtire. In privinta puterii si a cuplului, multi nu stiu sa conduca o aspirata pe benzina si au pretentia sa aiba putere si cuplu la 2000 de ture, asa ca nu ma pot pronunta . Eu sunt foarte multumit de cum trage cea pe care o am, cutia e etajata optim si masina are viata in ea. Directia e perfecta comparativ cu multe marci din clasa ei , la fel sistemul de franare si stabilitatea pe viraje. Restul sunt chestii de gust si comparatia cu Audi mi se pare deplasata daca tinem cont de diferenta de pret. Nu stiu daca Mazda se devalorizeaza mai mult ca Opel, oricum asta ar putea fi un avantaj daca vrei o masina SH .

#58
ionut_ionut

ionut_ionut

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 9,780
  • Înscris: 01.12.2007
Este un copy / paste, de aici si comparatia cu Audi.

Legat de cuplu, am condus un diesel, nu am simtit acei 420Nm.

#59
alexandruovi

alexandruovi

    Member

  • Grup: Members
  • Posts: 566
  • Înscris: 14.09.2008
Că sa afli cum sta treaba du-te la un test drive cu ambele modele si aia e. Cine are Opel si nu a avut probleme cu el laudă Opelul cine are Mazda laudă Mazda. Eu am Zafira si o laud... Dar am de a face zilnic cu Mazda si iara o laud

Anunturi

Chirurgia spinală minim invazivă Chirurgia spinală minim invazivă

Chirurgia spinală minim invazivă oferă pacienților oportunitatea unui tratament eficient, permițându-le o recuperare ultra rapidă și nu în ultimul rând minimizând leziunile induse chirurgical.

Echipa noastră utilizează un spectru larg de tehnici minim invazive, din care enumerăm câteva: endoscopia cu variantele ei (transnazală, transtoracică, transmusculară, etc), microscopul operator, abordurile trans tubulare și nu în ultimul rând infiltrațiile la toate nivelurile coloanei vertebrale.

www.neurohope.ro

0 user(s) are reading this topic

0 members, 0 guests, 0 anonymous users

Forumul Softpedia foloseste "cookies" pentru a imbunatati experienta utilizatorilor Accept
Pentru detalii si optiuni legate de cookies si datele personale, consultati Politica de utilizare cookies si Politica de confidentialitate