Jump to content

SUBIECTE NOI
« 1 / 5 »
RSS
[email][nvidia] Your GeForce NOW ...

Site nesigur

Baghetele ornamentale intre foile...

O recomandare pentru o camera ful...
 Pareri magazin online quickmobile?

Unde gasesc banane albastre?

Despre compania de aministrare Sq...

Durere taietura deget dupa 2 luni
 Dalți gravare lemn

Didgeridoo

Motorola Edge 50 Ultra

Gaura perete apartament cu evitar...
 Orientare antena prime focus

Problema conectare mail yahoo

comisioane asociatie proprietari

Primul sistem de televiziune cu p...
 

Plata salariului pe 15 luna viitoare?

* - - - - 3 votes
  • Please log in to reply
50 replies to this topic

#1
Jon97

Jon97

    Member

  • Grup: Members
  • Posts: 326
  • Înscris: 12.11.2018
Salut,
Sunt student în ultimul an, facultate privata, deci e doar diploma de ea.
Am vrut și eu un job ca să fac experienta, n-am reușit singur.

Am găsit o agenție care recruta oameni pt magazine de bricolaj cu contract de 2 luni. Am luat jobul, dar aici e munca de șantier(dar eu nu ma feresc de efort). Pt ca eu am nevoie de experienta, măcar sa rezist astea 2 luni.

Deci eu în contract sunt angajat la agenția de recrutare, nu la magazinul de bricolaj.
Dacă ăștia nu mai dau banii?
Eu am început de pe 10 sa lucrez și pe 15 zicea ca se ia salariul, ma gadeam ca primesc și eu o parte pt astea 5 zile lucrate,dar am întrebat azi la agenție și a zis ca nu, cică luna viitoare pe 15.
Asta mi-a dat de bănuit, voi ce credeți?

Daca lucram și eu normal ca angajații magazinului nu ma supărăm sa dea țeapă, ca totuși mai învățăm câte ceva pt experienta, dar ăștia de la magazin folosesc oamenii de la agenție pe post de șantieriști  sunt asa de grele fiarele încât e nevoie de 4 oameni sa le mutam și numai asta facem

Edited by Jon97, 12 November 2018 - 22:12.


#2
Phobos

Phobos

    Guru Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 16,012
  • Înscris: 23.09.2005
Ce fel de fiare muti?

#3
sceptic_schizo

sceptic_schizo

    Member

  • Grup: Members