Chirurgia spinală minim invazivă
Chirurgia spinală minim invazivă oferă pacienților oportunitatea unui tratament eficient, permițându-le o recuperare ultra rapidă și nu în ultimul rând minimizând leziunile induse chirurgical. Echipa noastră utilizează un spectru larg de tehnici minim invazive, din care enumerăm câteva: endoscopia cu variantele ei (transnazală, transtoracică, transmusculară, etc), microscopul operator, abordurile trans tubulare și nu în ultimul rând infiltrațiile la toate nivelurile coloanei vertebrale. www.neurohope.ro |
Vreau sa cumpar o cheie dinamometrica pana in 220 Nm
Last Updated: Nov 22 2018 17:29, Started by
JurasikMan
, Nov 12 2018 19:35
·
0
#19
Posted 12 November 2018 - 20:17
Daca vrei sa nu strangi prea tare,cel mai simplu e sa folosesti o cheie de roti mai scurta,sau,si mai simplu: nu o prinzi cu mana de la capat,ci de la mijloc,astfel,forta ta se reduce la jumatate.
Din experienta proprie:din '92 si pana acum,am avut 4 masini.La toate,mi-am strans rotile cu mana (n-am forta de cangur) si niciodata nu mi s-a desfacut vreun prezon in mers,...pana in vara asta,cand...ce credeti? Mi-am cumparat o...cheie dinamometrica ..ma rog,s-o folosesc pentru alte suruburi,dar,dupa ce am schimbat discurile de frana si placutele...am zis sa strang si eu rotile "ca la carte" si le-am strans la 110Nm...Dupa vreo 50km de mers prin oras (cateva zile)...mi s-au desfacut in mers ...Am oprit si le-am strans cu mana si am plecat linistit in concediu. Cheia dinamometrica pe care am cumparat-o SH (olx),e de firma si am verificat-o inainte de a o utiliza.Nu e decalibrata (masurat de mine)...Singura chestie pe care n-am respectat-o,a fost ca nu am uns cu vaselina partea conica a prezoanelor la montare(strangere).Asa zice la carte |
#20
Posted 12 November 2018 - 20:25
Sau asa ceva
[ https://www.youtube-nocookie.com/embed/oGSSBag0MT8?feature=oembed - Pentru incarcare in pagina (embed) Click aici ] |
#21
Posted 12 November 2018 - 20:30
ala se foloseste pt desfacut, in nici un caz pt strans, unde cheia dinamometrica e sfanta.
pe de alta parte e importanta calibrarea odata la an daca e folosita mai des. |
#22
Posted 12 November 2018 - 20:32
Foloseste cheia originala. Cea cu coada de maxim 30 cm.
Cu o singura mana actionezi. Moderat. Nu pana crapi. Si strangi cu 120 Nm. Un copil de 14 ani strange cat trebuie. |
#23
Posted 12 November 2018 - 20:41
Nu trebuie sa fii puternic pentru a rupe prezoane sau suruburi. Trebuie doar sa ai cuplu mare, adica o cheie sau levier lung. Am rupt si eu destule la viata mea si nu-s fortos.
|
#24
Posted 12 November 2018 - 20:44
#25
Posted 12 November 2018 - 20:45
#26
Posted 12 November 2018 - 20:52
Sa nu ma credeti prea prapastios , ca nu-s ! Am facut si off-road la viata mea si am desfacut la roti si prin noroaie de mi s-a urat dar dorinta de a strange corect , la cuplu, a venit din faptul ca , am strans cateodata prea tare si in alte dati prea putin . De exemplu , am avut o problema cu un prezon rupt si a trebuit sa demontez fuzeta ca sa scot bucata ramasa infiletata . Am reusit sa scot prezonul rupt dar s-a dus naibii si filetul . Nu-i mare bai ca masina are cinci prezoane si oricum urmeaza sa cumpar o fuzeta cu tot cu rulment , dar , cand am schimba rotile , dupa ce desfacusem fuzeta aia si o montasem la loc , cu tot cu roata , , am constatat ca se desfaceau prezoanele extrem de usor , de unde am tras concluzia ca de frica sa nu le rup pe cele ramase am strans prea putin . Deci , am decretat , cumpar o dinamometrica care va fi folosita de doua ori pe an , la 12 roti si scap de griji.. Pana se decalibreaza ies la pensie .
|
#27
Posted 12 November 2018 - 21:25
Dacă ai răbdare, mai bagă la Lidl din când în când Sunt bune.
|
#28
Posted 12 November 2018 - 21:26
JurasikMan, on 12 noiembrie 2018 - 20:06, said:
Slai , evit sa merg la vulcanizari pentru ca doreii strang cu pneumaticele si le intelenesc asa de tare ca se rup la desfacere. De aia vreau dinamometrica mai mult . Eu am roti intregi iarna/vara pe toate masinile . Le schimb acasa . Dacă le strâng cu pneumatica chiar că e bine să îi eviți, se strânge cu dinamometrica și se desface cu pneumatica. |
|
#29
Posted 12 November 2018 - 21:28
Iti formezi mana. Faci probe cu o cheie de imprumut.
Eu am luat una de 75 lei de la Kaufland ca mi-era lene sa toc car una de la munca. Nu-i bai daca in loc de 120 o sa strangi cu 125. Insa sa nu strangi cu 220 daca cere doar 120 Nm |
#30
Posted 12 November 2018 - 21:52
Swerige, on 12 noiembrie 2018 - 20:44, said:
De ce nu ar merge și la strâns? pt strangere cred ca toti producatorii auto recomanda cheie dinamometrica, asta pt ca trebuie strans la un anume cuplu iar pistoalele de obicei nu sunt atat de precise. JurasikMan, on 12 noiembrie 2018 - 20:52, said:
Sa nu ma credeti prea prapastios , ca nu-s ! Am facut si off-road la viata mea si am desfacut la roti si prin noroaie de mi s-a urat dar dorinta de a strange corect , la cuplu, a venit din faptul ca , am strans cateodata prea tare si in alte dati prea putin . De exemplu , am avut o problema cu un prezon rupt si a trebuit sa demontez fuzeta ca sa scot bucata ramasa infiletata . Am reusit sa scot prezonul rupt dar s-a dus naibii si filetul . Nu-i mare bai ca masina are cinci prezoane si oricum urmeaza sa cumpar o fuzeta cu tot cu rulment , dar , cand am schimba rotile , dupa ce desfacusem fuzeta aia si o montasem la loc , cu tot cu roata , , am constatat ca se desfaceau prezoanele extrem de usor , de unde am tras concluzia ca de frica sa nu le rup pe cele ramase am strans prea putin . Deci , am decretat , cumpar o dinamometrica care va fi folosita de doua ori pe an , la 12 roti si scap de griji.. Pana se decalibreaza ies la pensie . tot ar trebui dusa la calibrare odata la un an-doi. eu am una unior iar "manualul" zice ca trebuie verificata la 5000 de strangeri sau anual, care vine prima. Edited by _-livio-_, 12 November 2018 - 21:54. |
#31
Posted 12 November 2018 - 21:55
Dar la vulcanizare folosește pistolul pneumatic și la strângere
Edited by Swerige, 12 November 2018 - 21:56. |
#32
Posted 12 November 2018 - 22:01
#33
Posted 12 November 2018 - 22:38
|
#34
Posted 12 November 2018 - 22:52
Eu mi-am luat acum cativa ani o cheie dinamometrica din Praktiker, la vreo 130 de lei, daca vrei o pozez si o pun aici, daca te ajuta cu ceva.
Pentru mine e sfanta, o folosesc de cativa ani la toate masinile cand schimb rotile iarna/vara sau cand le dau jos pentru alte mici reparatii. Si apropo de service-uri si tembelii care strang fara mila cu pneumatica prezoanele, desi ma rog de ei sa nu o faca, imediat dupa ce ajung acasa si mi-a fost data jos vreo roata incerc sa o desfac cu cheia mea si o strang cu dinamometrica. Am patit de cateva ori ca nu am mai putut desface prezoanele, cu toate ca am cheie lunga si solida si m-am dus inapoi sau la o vulcanizare sa mi le desfaca. Ca daca le las asa se mai si strang in mers si daca fac vreo pana, om m-am facut... Edited by agorea, 12 November 2018 - 22:53. |
#35
Posted 13 November 2018 - 00:43
Scuze ca intervin dar cheia dinamometrica nu este pentru strans roti.
Se montau roti la masina cu mult inainte de a se inventa cheia dinamometrica. Daca nu esti capabil s schimbi o roata este indicat sa apelezi la cineva care stie. |
#36
Posted 13 November 2018 - 01:08
ce vb franz? si atunci de ce producatorii dau in manualele tehnice cuplul de strangere al prezoanelor?
in mecanica orice surub are un anume cuplu de strangere in functie de materiale, indiferent ca e bicicleta, masina sau portavion. sa vezi ce frumos e cand se stramba discurile pt ca ai strans prezoanele cu cheia de roti si nu ti-a iesit egal. Edited by _-livio-_, 13 November 2018 - 01:16. |
Anunturi
▶ 0 user(s) are reading this topic
0 members, 0 guests, 0 anonymous users