Chirurgia cranio-cerebrală minim invazivă
Tehnicile minim invazive impun utilizarea unei tehnologii ultramoderne. Endoscoapele operatorii de diverse tipuri, microscopul operator dedicat, neuronavigația, neuroelectrofiziologia, tehnicile avansate de anestezie, chirurgia cu pacientul treaz reprezintă armamentarium fără de care neurochirurgia prin "gaura cheii" nu ar fi posibilă. Folosind tehnicile de mai sus, tratăm un spectru larg de patologii cranio-cerebrale. www.neurohope.ro |
Cantitate lichid răcire
#1
Posted 12 November 2018 - 12:48
Salutare. Ce cantitate de lichid de răcire trebuie la un Golf 5 ? Trebuie sa fac schimbul și vreau sa știu aproximativ cât trebuie . Am luat 4 litri antigel + 4 litri apa distilata . Mă încadrez sau mai trebuie ? Fac concentrație 1:1
Vă mulțumesc . Golf 5 1.9 TDI 66 kw |
#2
Posted 12 November 2018 - 13:02
concentratia o faci cum scrie pe antigel.
oricum dupa ce se deschide termostatul mai trebuie sa completezi... din cate stiu intra in jur de 4-5litri pe de alta parte daca ai luat g12++ poti faca si o concentratie mai mare 68% antigel + 32% apa demineralizata. (vezi ca e o diferenta intre apa distilata si cea demineralizata) in baterie se pune doar distilata iar in radiator doar demineralizata. Edited by arg, 12 November 2018 - 13:20. |
#3
Posted 12 November 2018 - 13:18
Cred ca iti vor mai ramane vreo 3 litri de amestec de rezerva . Baga si tu 1 l de antigel, peste care pui 1l de apa, apoi inca 1 l de antigel si inca 1 l de apa si tot asa pana ajunge la maxim, dupa care porneste motorul si lasa-l sa-si faca un pic circuitul. Mergi nitel cu masinuta ca sa ajunga motorul la temperatura de regim, sa deschida si termostatul, sa fii sigur ca apa circula si in radiator, dupa care opreste, asteapta vreo 10 minute sa se raceasca putin si completeaza daca mai e cazul.
|
#4
Posted 12 November 2018 - 13:27
spooky51, on 12 noiembrie 2018 - 13:18, said:
Cred ca iti vor mai ramane vreo 3 litri de amestec de rezerva . Baga si tu 1 l de antigel, peste care pui 1l de apa, apoi inca 1 l de antigel si inca 1 l de apa si tot asa pana ajunge la maxim, dupa care porneste motorul si lasa-l sa-si faca un pic circuitul. Mergi nitel cu masinuta ca sa ajunga motorul la temperatura de regim, sa deschida si termostatul, sa fii sigur ca apa circula si in radiator, dupa care opreste, asteapta vreo 10 minute sa se raceasca putin si completeaza daca mai e cazul. Așa o sa fac , tocmai bine că toată " zeama" mi-e în sticle de 1L ) . Trebuie sa las motorul sa se raceasca și apoi sa pun lichidul nou sau nu are importanta ? arg, on 12 noiembrie 2018 - 13:02, said:
concentratia o faci cum scrie pe antigel. oricum dupa ce se deschide termostatul mai trebuie sa completezi... pe de alta parte daca ai luat g12++ poti faca si o concentratie mai mare 68% antigel + 32% apa demineralizata. (vezi ca e o diferenta intre apa distilata si cea demineralizata) in baterie se pune doar distilata iar in radiator doar demineralizata. Am luat G12 ca așa scrie pe vasul de expansiune. Concentrație 1:1 pt -32°C |
#5
Posted 12 November 2018 - 13:31
#6
Posted 12 November 2018 - 13:34
Si pentru a evita presiunea dar mai ales pentru a evita eventualele probleme cu socul termic ce afecteaza chiulasa se recomanda sa lasi sa se raceasca.
|
#7
Posted 12 November 2018 - 14:08
primul litru de antigel NU SE DILUEAZĂ fiindcă rămâne apă în blocul motor.de la al doilea începând adaugi apa
|
#8
Posted 12 November 2018 - 16:35
EMPP, on 12 noiembrie 2018 - 14:08, said:
primul litru de antigel NU SE DILUEAZĂ fiindcă rămâne apă în blocul motor.de la al doilea începând adaugi apa Initiator, ai nevoie de aproximativ 5 litri.Bagi cand intra, mergi cu masina si apoi, dupa ce se aeriseste, completezi in totdeauna la rece! Amestecul il poti face direct cand il pui in masina, pentru siguranta pui 3 l de antigel si 2 de apa... Edited by fqx, 12 November 2018 - 16:38. |
#9
Posted 12 November 2018 - 16:46
Completezi si a doua zi, nu desfa busonul cu motorul cald, ca in periada asta greu cu locurile in spitalele de fripti.
|
#10
Posted 12 November 2018 - 16:54
fqx, on 12 noiembrie 2018 - 16:35, said:
.... completezi in totdeauna la rece! .... putin insemnad cate 50ml, nu ca umpli bidonul pana sus. slai, on 12 noiembrie 2018 - 16:46, said:
Completezi si a doua zi, nu desfa busonul cu motorul cald, ca in periada asta greu cu locurile in spitalele de fripti. e ceva gen 0.5 maxim 1 atm dar nu e gluma ca face ca berea calda agitata. daca o fasai cu grija scoti presiunea si poti completa un pic. pui capacul, pornesti moorul un pic sa traga surplusul si de la capat. nu aveam de gand sa completez pe motorul cald dar cand sa plec mi-a piuit in bord ca nivelul e zero. mai aveam cca 1cm pe fundul vasului. Edited by arg, 12 November 2018 - 16:57. |
|
#11
Posted 12 November 2018 - 17:13
arg, on 12 noiembrie 2018 - 16:54, said:
teoretic, dar daca ii pui cate putin il amesteca si-l trage.... putin insemnad cate 50ml, nu ca umpli bidonul pana sus. depinde de masina, la golful meu e usor de desfacut, dar trebuie avuta grija sa iasa surplusul de presiune. e ceva gen 0.5 maxim 1 atm dar nu e gluma ca face ca berea calda agitata. daca o fasai cu grija scoti presiunea si poti completa un pic. pui capacul, pornesti moorul un pic sa traga surplusul si de la capat. nu aveam de gand sa completez pe motorul cald dar cand sa plec mi-a piuit in bord ca nivelul e zero. mai aveam cca 1cm pe fundul vasului. Edited by fqx, 12 November 2018 - 17:14. |
#12
Posted 12 November 2018 - 17:21
mmmm, sa plec cu becul rosu? pai de unde stiu ca nu a sarit cum colier si pierd tot lichidul?
oricum ce trage din rezervor il amesteca cu ce vine de pe circuit. nu poti compara debiul pompei de apa cu furtunelul care vine de la vas. acu chiar m-am uitat pe diagrama sa inteleg ce face... |
#13
Posted 12 November 2018 - 21:52
fqx, on 12 noiembrie 2018 - 16:35, said:
De unde ramane apa, daca ai avut antigel inainte? Initiator, ai nevoie de aproximativ 5 litri.Bagi cand intra, mergi cu masina si apoi, dupa ce se aeriseste, completezi in totdeauna la rece! Amestecul il poti face direct cand il pui in masina, pentru siguranta pui 3 l de antigel si 2 de apa... dacă nu speli instalația de ce să schimbi antigelul? |
#14
Posted 12 November 2018 - 21:54
#15
Posted 14 November 2018 - 22:31
Am schimbat antigelul , temperatura ajunge la 90 , nivel ok de antigel, nu baga caldura. Dece ?
|
|
#16
Posted 14 November 2018 - 22:42
Nu s-a aerisit inca. Mergi cu ea cativa km, daca ai lichid in vas nu e problema pentru motor. Si in mers poate simti cum incet incepe sa bage caldura...apoi dimineata sau cand e motorul rece, cum ti-au zis si colegii, completezi iar, daca e cazul.
EMPP, on 12 noiembrie 2018 - 21:52, said:
dacă nu speli instalația de ce să schimbi antigelul? Pentru ca e recomandat sa il mai schimbi la 2-3 ani? Da, e recomandata si o spalare a instalatiei dar multi nu o fac iar altii, mecanici,nu stiu sa o faca. Edited by Darkman48, 14 November 2018 - 22:38. |
#17
Posted 14 November 2018 - 22:50
Darkman48, on 14 noiembrie 2018 - 22:42, said:
Nu s-a aerisit inca. Mergi cu ea cativa km, daca ai lichid in vas nu e problema pentru motor. Si in mers poate simti cum incet incepe sa bage caldura...apoi dimineata sau cand e motorul rece, cum ti-au zis si colegii, completezi iar, daca e cazul. Maine dimineata o sa fac un drum mai lung si cred ca o sa fie la parametri normali. Nu am mai dat o tura cu masina sa se aeriseasca mai bine ( doar ce am tinut-o pornita la mecanic 10-15 min) pt ca a trebuit sa ajung acasa . Multumesc pentru sfat , Darkman48 Edited by Qipper, 14 November 2018 - 22:51. |
#18
Posted 14 November 2018 - 22:58
Cu placere, da, ar trebui sa se aeriseasca. Eu asa am facut, abia cand am ajuns acasa a inceput sa bage caldura, am lasat-o pana a doua zi, am completat si nu mai am treaba de atunci.
P.S.: la mecanic ai stat pana a deschis termostatul si a pornit termo-ventilatorul? Ca totusi, pe radiator intra ceva lichid si ramai cu nivel mic la motor, caz in care nu o sa ai caldura, poate prea putin, pana nu completezi. Edited by Darkman48, 14 November 2018 - 23:04. |
Anunturi
▶ 0 user(s) are reading this topic
0 members, 0 guests, 0 anonymous users