Second Opinion
Folosind serviciul second opinion ne puteți trimite RMN-uri, CT -uri, angiografii, fișiere .pdf, documente medicale. Astfel vă vom putea da o opinie neurochirurgicală, fără ca aceasta să poată înlocui un consult de specialitate. Răspunsurile vor fi date prin e-mail în cel mai scurt timp posibil (de obicei în mai putin de 24 de ore, dar nu mai mult de 48 de ore). Second opinion – Neurohope este un serviciu gratuit. www.neurohope.ro |
Kilometraj masini Germania
Last Updated: Nov 17 2018 12:36, Started by
kalu4u
, Nov 11 2018 15:27
·
0
#19
Posted 12 November 2018 - 17:17
#20
Posted 12 November 2018 - 17:26
fqx, on 12 noiembrie 2018 - 16:04, said:
Masinile alea reprezinta foarte putin din total.Nu isi permit nici ei sa schimbe masinile asa usor, in plus exista vanzari sh si la ei, si ei isi cumpara sh. Tot strainii sunt care iau sh, in special turcii si romanii. Am cunostinta care e a luat o corsa din 2000 cu 100 de euro si era tare mandru de ce "afacere" a facut. Când a mers sa faca itp-ul , mecanicul s-a uitat in mare la ea, a scos-o afara, i-a dat actele si a zis, "ne vedem când vii cu alta masina!" In 2000 visam la masini zburatoare, in 2018 cumparam masini din 2000! Si eu de ar fi sa primesc 10.000 de euroi peste 5 ani, mai pun 5000 si iau alta noua. |
#21
Posted 12 November 2018 - 17:35
wb626ek, on 12 noiembrie 2018 - 17:26, said:
..... Sunt de 5 ani in Austria, si am observat ca un austriac get-beget nu prea are masina mai veche de 10-12 ani. l.e. am editat faza cu 10ani Edited by arg, 12 November 2018 - 17:40. |
#22
Posted 12 November 2018 - 17:38
#23
Posted 12 November 2018 - 17:40
alea de 5-6 ani au km
cifra magica de 150k km => distributie + discuri + caseta directie + revizie cutie... practic aia folosesc la maxim masinile asa cum vin din fabrica, pentru ca manopera e scumpa si proasta. Edited by arg, 12 November 2018 - 17:42. |
#24
Posted 12 November 2018 - 18:05
In tarile vestice manopera te omoara de aia sunt scoase la vanzare pe banda rulanta masini care la noi prind 300k km fara sa fie epave. Eu am luat din afara si masina de 3 ani de la primul proprietar si masina de 5 ani tot cu un proprietar, cam acelasi numar de kilometri... putin sub 150.000 reali Orice masina duce mult mai multi kilometri decat garantia daca i se face o mentenanta corecta. Unui neamt daca ii spune ca trebuie sa schimbe distributia la BMW N47 cu datul motorului jos, vinde masina si ia alta. La noi coosta sub 1000E
|
#25
Posted 12 November 2018 - 18:07
wb626ek, on 12 noiembrie 2018 - 17:26, said:
Sunt de 5 ani in Austria, si am observat ca un austriac get-beget nu prea are masina mai veche de 10-12 ani. Tot strainii sunt care iau sh, in special turcii si romanii. Am cunostinta care e a luat o corsa din 2000 cu 100 de euro si era tare mandru de ce "afacere" a facut. Când a mers sa faca itp-ul , mecanicul s-a uitat in mare la ea, a scos-o afara, i-a dat actele si a zis, "ne vedem când vii cu alta masina!" In 2000 visam la masini zburatoare, in 2018 cumparam masini din 2000! Si eu de ar fi sa primesc 10.000 de euroi peste 5 ani, mai pun 5000 si iau alta noua. |
#26
Posted 12 November 2018 - 18:12
fqx, on 12 noiembrie 2018 - 18:07, said:
10-12 ani nu inseamna abia iesite din garantie cum ai zis in postul anterior.Cam asa e, 10-12 ani, chiar si care o da cand iese din garantie, la 3-4 ani vechime, o da de obicei altui austriac, care o tine pana la 10 ani si apoi o vinde... 3 ANI , atat! Si la altele intre 3 si 5 ani! Nu ca in Romania, Logan 5 ani, Ford 7, etc |
#27
Posted 12 November 2018 - 18:14
eu vad povestea cam asa:
- masina pana in 5 ani, pai aia e masina de muncit... tragi de ea ca birjarul si pe urma o vinzi - 5-10 ani masina de mers usurel la servici si plimbare +10 ani masina de carat cartofi si varza. (ma rog plus/minus niste ani si bani) wb626ek, on 12 noiembrie 2018 - 18:12, said:
vezi, loganul nu e facut pentru drumuri bune,... + ca in Romania pot da oricand vina pe exploatare (gropi) si byby garantie. |
#28
Posted 13 November 2018 - 08:52
La masinile SH depinzi mult de noroc, insa si cele noi pica, acolo te salveaza garantia, uneori dupa multa cearta cu dealerul. Cred ca ideal e sa-ti alegi masina in functie de nevoi. Daca faci naveta cateva zeci de kilometrii zilnic si ai si un job bun, o masina noua isi merita banii, pentru ca nu stai cu grija ca te lasa in drum. Daca mergi zilnic prin oras si nu poti pune baza in transportul in comun, iti iei masina cat mai mica. Daca folosesti insa masina ocazional, doar cand ploua, ninge si e viscol si nu poti folosi transportul in comun sau bicicleta, etc, iti iei un SH, ca sa nu-ti para nici rau ca sta in parcare, nici ca se strica sau ti-l zgarie cineva. Daca vrei masina doar ca sa poti face un concediu fara sa te inghesui in tren, un SH este iarasi ok pentru nevoile tale.
As zice ce europenii deja au un alt grad de civilizatie, si cum ei de regula nu locuiesc in centrul orasului, isi iau masini pentru naveta, si le prefera pe cele noi, iar la 4-5 ani prefera sa le vanda. |
|
#29
Posted 13 November 2018 - 14:18
Iti iei SH ca sa nu iti para rau de masina cand ti-o zgaraie, asta e noua. Cred ca la astia de isi iau Cayenne de 1 an sau X6M de 1-2 ani cred ca e bucurie mare ca au ocazia sa mai dea o vopsea la "epava" Prin referinta, in Romania se vand cam 200 de X6 noi pe an si cel putin in Bucuresti e plin de ele la semafor.
|
#30
Posted 17 November 2018 - 12:36
Ideal iei mașină de cam 3 ani, din reprezentanță (probabil a fost buy-back). Plătești mai mult dar primești garanție (de multe ori chiar și 2 ani), și știi ce ai luat. Și dai cam 40-60% din prețul de nou.
Edited by blotunga, 17 November 2018 - 12:37. |
Anunturi
▶ 0 user(s) are reading this topic
0 members, 0 guests, 0 anonymous users