Chirurgia endoscopică a hipofizei
"Standardul de aur" în chirurgia hipofizară îl reprezintă endoscopia transnazală transsfenoidală. Echipa NeuroHope este antrenată în unul din cele mai mari centre de chirurgie a hipofizei din Europa, Spitalul Foch din Paris, centrul în care a fost introdus pentru prima dată endoscopul în chirurgia transnazală a hipofizei, de către neurochirurgul francez Guiot. Pe lângă tumorile cu origine hipofizară, prin tehnicile endoscopice transnazale pot fi abordate numeroase alte patologii neurochirurgicale. www.neurohope.ro |
Electrică vs hibridă
#19
Posted 11 November 2018 - 20:57
Inca un lucru de incarcat in fiecare seara !
Pe bune, plecat in concedii ? In cate zile faci 500 de km ? Edited by M0sGerila, 11 November 2018 - 20:58. |
#20
Posted 11 November 2018 - 21:09
M0sGerila, on 11 noiembrie 2018 - 20:57, said:
Inca un lucru de incarcat in fiecare seara ! Pe bune, plecat in concedii ? In cate zile faci 500 de km ? În puținele concedii mai lungi, să zicem de 500 km, presupunănd că am autonomie doar 200 km, asta înseamnă 2 încărcări pe drum, a jumătate de oră fiecare. Timișoara-București fac 7 ore mers non-stop, așa aș face 8. Bun, să zicem că nu pun doar o oră în plus. Chiar și așa, cine merge 7 ore fără oprire? Că doar nu suntem la concurs. Și toate astea presupun că nu iau mașina pe combustibil lichid ce încă o avem. Edit: Oricum am fost în ultimul an de 2 sau 3 ori la București, fără mașină. Deci discuțiile sunt mai mult ipotetice. Edited by benis, 11 November 2018 - 21:09. |
#22
Posted 11 November 2018 - 22:24
benis, on 11 noiembrie 2018 - 17:35, said: la Toyota Yaris în 5 ani a crăpat motorul. Ia-ti electrica; asta vrei din cate vad. Si ai cum sa-ti pui priza acasa. Dar sa nu ne intrebi dupa aia cum ajungi la mare cu electrica. Mergi si tu din Kaufland in Kaufland, c-asa-i la moda. Edited by TS030, 11 November 2018 - 22:24. |
#24
Posted 12 November 2018 - 00:33
Mie personal mi-ar plăcea hibridul Opel Ampera, cam 70 de km full electric, apoi motorul mecanic de 1.4 litri care acționează un generator și încarcă permanent acumulatorii fiind a doua opțiune pentru o autonomie de 600Km, a 3-a opțiune cea mai ineficientă este doar cu motorul mecanic de 1.4 litri !
|
#25
Posted 12 November 2018 - 10:45
#26
Posted 12 November 2018 - 11:49
După cum declară producătorii de acumulatori LTO (Lithium Titanate Niobiu) Toshiba SciB, vor ieși pe piață în 2019 cu noii acumulatori de înaltă densitate energetică care pot suporta 15.000 de cicluri, și nu o mie de cicluri chinuite ca cele Li-Ion de pe Tesla, ceea ce înseamnă că o mașină electrică va putea parcurge 2 mil.Km până la necesitatea schimbării acumulatorilor, deci sfatul meu este să nu vă grăbiți în alegerea unui automobil full electric mai devreme de 4-5 ani, doar cele hibride sunt cele mai bune opțiuni în acest moment ! Avantajul noilor acumulatori LTO constă în faptul că suportă încărcări ultra rapide de până la 25C, rezistă la temperaturi de -55°C și +60°C, spre exemplu dacă mașina este dotată cu o capacitate de acumulatori de 25Kwh, aceștia se vor încărca full pe un super charger de rețea de 500kWh în 3 min. pentru un parcurs mediu de 200Km !!!
Edited by Viorelsolar, 12 November 2018 - 11:56. |
#27
Posted 12 November 2018 - 12:46
#28
Posted 12 November 2018 - 13:53
gushpi, on 12 noiembrie 2018 - 12:46, said:
wow! acasă sau la servici? că io nu văzui siguranță mai mare de 32A la casnic!!! Pe un branșament trifazic cu o putere instalată de 50 Kw de 100 A sunt siguranțele, probabil ai vrut să spui monofazat nu casnic. Pe o instalație de 50 KW se poate monta un charger de 20 KW tip C care să încarce o baterie de Tesla de 80 KW în 4 ore, de fapt durează ceva mai mult că pe încărcare rapidă se poate încărca bateria doar până la 80%. Edited by eugeniusro, 12 November 2018 - 13:55. |
|
#29
Posted 12 November 2018 - 14:21
Viorelsolar, on 12 noiembrie 2018 - 11:49, said:
După cum declară producătorii de acumulatori LTO (Lithium Titanate Niobiu) Toshiba SciB, vor ieși pe piață în 2019 cu noii acumulatori de înaltă densitate energetică care pot suporta 15.000 de cicluri, și nu o mie de cicluri chinuite ca cele Li-Ion de pe Tesla, ceea ce înseamnă că o mașină electrică va putea parcurge 2 mil.Km până la necesitatea schimbării acumulatorilor, deci sfatul meu este să nu vă grăbiți în alegerea unui automobil full electric mai devreme de 4-5 ani, doar cele hibride sunt cele mai bune opțiuni în acest moment ! Avantajul noilor acumulatori LTO constă în faptul că suportă încărcări ultra rapide de până la 25C, rezistă la temperaturi de -55°C și +60°C, spre exemplu dacă mașina este dotată cu o capacitate de acumulatori de 25Kwh, aceștia se vor încărca full pe un super charger de rețea de 500kWh în 3 min. pentru un parcurs mediu de 200Km !!! Cand vor aparea bateriile astea, sigur preturile vor fi pe masura. Pentru cei care isi permit acum o hibrida/electrica (aproximativ 15-20.000 E), nu cred ca vor migra spre baterii mai performante. (Bateriile) Vor fi exact ca telefanele premium noi: scumpe la inceput, urmand sa se aseze la preturi mai decente ulterior, dar ulterior insemnand, cel mai probabil, alti 4-5 ani, din pacate. Si da, iti dau dreptate cand zici ca hibridele sunt (momentan) optiunea optima. |
#30
Posted 12 November 2018 - 14:39
eugeniusro, on 12 noiembrie 2018 - 13:53, said:
Pe un branșament trifazic cu o putere instalată de 50 Kw de 100 A sunt siguranțele, probabil ai vrut să spui monofazat nu casnic. Pe o instalație de 50 KW se poate monta un charger de 20 KW tip C care să încarce o baterie de Tesla de 80 KW în 4 ore, de fapt durează ceva mai mult că pe încărcare rapidă se poate încărca bateria doar până la 80%. ba chiar casnic vrusei să scriu! CINE a putut obține 50 kW de la Electrica??? (io, la casă, am trifazat de 10 kW - și asta pt că am cerut alimentare pompă irigații și pt că m-am milogit pe la fo 3 etaje ale distribuitorului local... ei ziceau că normativul pt casă nu depășește 7,5 kW...) (deci 50 kW e putere de mic întreprinzător: atelier mecanic, autoservice etc.) on topic: dacă mai ai o mașină pe comb hidrocarbonat, atunci electrica de oraș e soluția! dacă nu, hibrida! |
#31
Posted 12 November 2018 - 15:37
mariovrs, on 11 noiembrie 2018 - 17:23, said: Un Golf electric bate spre 40.000 de euro. Scazi 10.000 de la stat si te alegi cu o masina de muncitor la strung la pret de Audi A4. Momentan se adreseaza doar pasionatilor. Uita-te la Kona, vers. electrica costa 32-33k euro (bonusul inclus), se asteapta un an, Kona 1.0 o poti lua cu mai putin de 14k euro prin remat. |
#32
Posted 12 November 2018 - 16:02
gushpi, on 12 noiembrie 2018 - 14:39, said:
ba chiar casnic vrusei să scriu! CINE a putut obține 50 kW de la Electrica??? Asta e după noroc depinde de zona în care stai, dacă transformatorul de medie din zona ta este deja supraâncărcat normal că nu or să aprobe o putere instalată mare, la fel și dacă ești spre periferia rețelei și o putere instalată mare poate provoca căderi mari de tensiune pe conductoare. Deci treaba are legătură cu cât "duce" instalația de distribuție din zona ta, dacă ești mic întreprinzător sau nu nu are treabă electrica, faci ce vrei cu curentul doar îl plătești. Acum revenind la topic, e posibil să îi doară bine capul pe cei de la rețelele de distribuție dacă se apucă oamenii să își ia toți mașini electrice fiindcă va crește mult consumul și în special va crește consumul de vârf, asta înseamnă că vor fi nevoiți să înlocuiască transformatorii cu alții mai mari și să dubleze sau să înlocuiască liniile pe stâlpi. Edited by eugeniusro, 12 November 2018 - 16:06. |
#33
Posted 12 November 2018 - 17:56
Si cum prevede Romania sa produca mai multa energie electrica? Prin centrale nucleare ...si le vom spune masini nucleare
|
|
#34
Posted 12 November 2018 - 18:20
cris26, on 12 noiembrie 2018 - 17:56, said:
Si cum prevede Romania sa produca mai multa energie electrica? Prin centrale nucleare ...si le vom spune masini nucleare Am spus că nu e problemă de producție fiindcă majoritatea industriei energofage (combinatele de oțeluri) au dat faliment. Edited by eugeniusro, 12 November 2018 - 18:22. |
#35
Posted 14 November 2018 - 11:32
#36
Posted 15 November 2018 - 21:51
Poti avea acasa si 100Amps,incarcatorul ce vine la masina si instalat in afara casei nu baga mai mult de 32A sau 40A le unele modele.
Deci esti limitat de "charger" si nu de reteaua care o ai in casa sau in pamant. Apoi,mult masini su inauntre burtii chargers de 3.3kw sau de 6.6kw. Care este avantajul sa ii bagi 50Kw !? Screenshot_20181114-202838.png 88.11K 14 downloads Masina vorbeste cu chargerul si acela controleaza incarcarea,de la momentul in care ai conectat cablurile si incepe incarcatul pana cand iti trimite email ca este gata. Ca este gata momentul cat ai platit sau ca este bateria plina... Un posesor de masina electrica,ar folosi chargere normale la incarcat si cat mai putin acele "fast charger" care pot detoriora masina / bateriile. In cazul inc are masina este inca in garantie,Nissan are conectivitate la server-ul de la fabrica de unde citeste starea masinii si a bateriilor. Probabil pentru a le imbunatati sau pentru a-ti anula garantia !? Apoi,daca ai un charger smecher,iti poti programa ca timp sa iti incarce bateria in fiece seara in modul normal. Apoi,cu cateva minute inaninte de a pleca de acasa,sa iti dea un "refresh" si sa iti incalzeasca masina sau "wake-up" bateriile. Se poate face cu Nissan Leaf Tekna sistemul de pe masina sau cu un charger JuiceBox Pro,prin aplicatiile de pe telefonul mobil. Bafta Edited by EmeraldCountryHouse, 15 November 2018 - 22:12. |
Anunturi
▶ 0 user(s) are reading this topic
0 members, 0 guests, 0 anonymous users