Chirurgia endoscopică a hipofizei
"Standardul de aur" în chirurgia hipofizară îl reprezintă endoscopia transnazală transsfenoidală. Echipa NeuroHope este antrenată în unul din cele mai mari centre de chirurgie a hipofizei din Europa, Spitalul Foch din Paris, centrul în care a fost introdus pentru prima dată endoscopul în chirurgia transnazală a hipofizei, de către neurochirurgul francez Guiot. Pe lângă tumorile cu origine hipofizară, prin tehnicile endoscopice transnazale pot fi abordate numeroase alte patologii neurochirurgicale. www.neurohope.ro |
Electrică vs hibridă
#1
Posted 11 November 2018 - 15:22
Ne-am decis a achiziționa un automobil nou în familie, acesta va fi fie hibrid, fie electric.
Cam am 2 mari variante, o Toyota Yaris hibridă sau o electrică 100%, caz în care aș opta pentru Renault ZOE. Având în vedere chiar prețul actual al carburantului însă și amortizarea, pe termen lung electrica este mai avantajoasă, deoarece cu cei 10.000€ de la stat, socotind o valoare de revânzare de jumătate din prețul de achiziție, electrica câștigă. Dar electrica ține și mai mulți bani blocați. Autonomia nu este o problemă pentru decizia de cumpărare, 140 km fiind suficienți iar eu pot instala priză de 63A acasă (am branșament de 100A). |
#4
Posted 11 November 2018 - 16:06
Yaris ul hibrid imi place cand e pe mod electric ... clar electric e mai cool
|
#5
Posted 11 November 2018 - 17:09
LucaRares, on 11 noiembrie 2018 - 15:42, said:
La ZOE se platea o chirie pentru baterii de 79 euro/luna si nu trebuia sa depasesti 12500km/an, in aceste conditii nu as merge pe ZOE si mai repede pe un UP. LucaRares, on 11 noiembrie 2018 - 15:42, said:
La ZOE se platea o chirie pentru baterii de 79 euro/luna si nu trebuia sa depasesti 12500km/an, in aceste conditii nu as merge pe ZOE si mai repede pe un UP. Plus că la configurator îți apare la combustibil benzina, mi se par incredibil de neglijenți. |
#6
Posted 11 November 2018 - 17:23
benis, on 11 noiembrie 2018 - 15:22, said:
\Având în vedere chiar prețul actual al carburantului însă și amortizarea, pe termen lung electrica este mai avantajoasă, deoarece cu cei 10.000€ de la stat, socotind o valoare de revânzare de jumătate din prețul de achiziție, electrica câștigă. Ai luat in calcul acumulatorii? Ce inseamna termen lung? ca acumulatorii aia mai mult de 5 ani nu duc la capacitate cat de cat rezonabila. Cu revanzarea la juma' din bani...ha..ha..ha.. Un Golf electric bate spre 40.000 de euro. Scazi 10.000 de la stat si te alegi cu o masina de muncitor la strung la pret de Audi A4. |
#7
Posted 11 November 2018 - 17:27
[ https://www.youtube-nocookie.com/embed/fxayqjQOlS4?feature=oembed - Pentru incarcare in pagina (embed) Click aici ]
Oare mai exista firma care vindea Logan electric ? |
#8
Posted 11 November 2018 - 17:35
mariovrs, on 11 noiembrie 2018 - 17:23, said: Ai luat in calcul acumulatorii? Ce inseamna termen lung? ca acumulatorii aia mai mult de 5 ani nu duc la capacitate cat de cat rezonabila. Cu revanzarea la juma' din bani...ha..ha..ha.. Un Golf electric bate spre 40.000 de euro. Scazi 10.000 de la stat si te alegi cu o masina de muncitor la strung la pret de Audi A4. laur_radu, on 11 noiembrie 2018 - 17:27, said:
[ https://www.youtube-nocookie.com/embed/fxayqjQOlS4?feature=oembed - Pentru incarcare in pagina (embed) Click aici ] Oare mai exista firma care vindea Logan electric ? |
#10
Posted 11 November 2018 - 18:25
Recomandare ar fi hibrid. La full electric s-ar putea sa ramai in pana cine stie pe unde (poate ai nevoie de masina si nu ai timp sa o încarci). Avantajul la hibrida (momentan) este încărcarea in mers, ceea ce la electrica nu baga nimeni alternator care sa incarce (cine-i nebunul sa strice piata?...)
Si eu cochetez cu Yaris hibrid, dar nu ma arunc încă. N-am încă avansul strâns, plus ca actuala încă mă tine (o am pe gpl si itp încă 2 ani). |
|
#11
Posted 11 November 2018 - 18:48
Pololica, on 11 noiembrie 2018 - 18:25, said: Avantajul la hibrida (momentan) este încărcarea in mers, ceea ce la electrica nu baga nimeni alternator care sa incarce (cine-i nebunul sa strice piata?...) Attached FilesEdited by yetiro, 11 November 2018 - 18:50. |
#12
Posted 11 November 2018 - 19:02
Am inteles mesajul, dar ma tem ca nu l-ai inteles tu. Generatorul ala ocupa timp cat stai pe dreapta si la 150-200 km autonomie, nu cred ca bateriile se încarcă in 30 minute.
|
#13
Posted 11 November 2018 - 19:26
Eu parca as merge mai repede pe o varianta plug-in. Am vazut autonomii full electric de 50 - 60km ceea ce pentru mine (stau la casa) ar fi perfect.
Ce parere ai despre Hyundai Ioniq ? |
#14
Posted 11 November 2018 - 19:45
#15
Posted 11 November 2018 - 19:49
Decat un parci d-asta cu 30 mii euro nu iti iei tu spre exemplu un fiesta rs si de restul 10 mii de euro bagi combustibil pana o vinzi, plus ca poti pleca oricand si oriunde cu ea....
Da ma rog, 250 cp sunt greu de comparat cu cativa kW! |
|
#16
Posted 11 November 2018 - 20:00
Baxon, on 11 noiembrie 2018 - 17:57, said:
Decat ZOE mai bine Soul EV . Este si un jurnal de bord deschis daca vrei sa citesti ... Pololica, on 11 noiembrie 2018 - 19:02, said:
Am inteles mesajul, dar ma tem ca nu l-ai inteles tu. Generatorul ala ocupa timp cat stai pe dreapta si la 150-200 km autonomie, nu cred ca bateriile se încarcă in 30 minute. LucaRares, on 11 noiembrie 2018 - 19:26, said:
Eu parca as merge mai repede pe o varianta plug-in. Am vazut autonomii full electric de 50 - 60km ceea ce pentru mine (stau la casa) ar fi perfect. Ce parere ai despre Hyundai Ioniq ? Edit: Prețul totuși e cu 7000€ mai mare ca la Toyota hibrid. E drept, este o mașină robustă, bună pentru autostradă inclusiv, cu performanțe superioare. M0sGerila, on 11 noiembrie 2018 - 19:49, said:
Decat un parci d-asta cu 30 mii euro nu iti iei tu spre exemplu un fiesta rs si de restul 10 mii de euro bagi combustibil pana o vinzi, plus ca poti pleca oricand si oriunde cu ea.... Da ma rog, 250 cp sunt greu de comparat cu cativa kW! Edited by benis, 11 November 2018 - 20:12. |
#17
Posted 11 November 2018 - 20:20
benis, on 11 noiembrie 2018 - 15:22, said:
Ne-am decis a achiziționa un automobil nou în familie, acesta va fi fie hibrid, fie electric. Cam am 2 mari variante, o Toyota Yaris hibridă sau o electrică 100%, caz în care aș opta pentru Renault ZOE. Având în vedere chiar prețul actual al carburantului însă și amortizarea, pe termen lung electrica este mai avantajoasă, deoarece cu cei 10.000€ de la stat, socotind o valoare de revânzare de jumătate din prețul de achiziție, electrica câștigă. Dar electrica ține și mai mulți bani blocați. Autonomia nu este o problemă pentru decizia de cumpărare, 140 km fiind suficienți iar eu pot instala priză de 63A acasă (am branșament de 100A). Poti studia Hyundai Ioniq si Kia niro, ambele hybrid/hybrid plug in. Edited by cata, 11 November 2018 - 20:23. |
#18
Posted 11 November 2018 - 20:35
Eu oricum utilizez portbagaj pe mașină pentru excursii, așa că spațiul interior nu e așa important. Da, știu, crește consumul. Dar și autonomia este decentă.
Edit: Am fost la cules de ciuperci cu Aixam. Deci spațiul.. înțelegeți. Acum am citit o comparație aici https://www.whatcar....ault-zoe/n16419 Renault ZOE are de fapt spațiu mai mare de bagaje, problema e că e podeaua la pasageri prea sus. Dar eu știu deja că atunci când pleci în excursii, păturile se pun sub fund. În plus, în cercul meu de prieteni nu am oameni mai mari de 1.8 metri. Iar eu dacă pe vremuri preferam mașini mari, acuma mă mulțumesc cu ceva mai compact. |
Anunturi
▶ 0 user(s) are reading this topic
0 members, 0 guests, 0 anonymous users