Gardul de la tramvaie - Bucuresti
Last Updated: Sep 13 2021 23:38, Started by
Adm
, Nov 09 2018 11:14
·
0
#595
Posted 22 March 2019 - 01:06
Se puteau face garduri mai mici, plus multe alte metode mult mai utile pt toti, dar nu cred ca mai castiga prea mult madam Firea and company...asa mai uda gardu, il mai vopseste..etc. Daca cineva are impresia ca gardul acel e pt trafic, ....ma abtin.
Edited by SSNight, 22 March 2019 - 01:20. |
#596
Posted 24 March 2019 - 21:46
Dimineața merg mai relaxat pe acele porțiuni de drum deoarece am scăpat de grija bizonilor ce foloseau linia de tramvai și după se băgau ca nesimțiții în fata la intimidare
Ca timp fac în medie cu 5-6 minute mai mult |
#597
Posted 24 March 2019 - 22:00
Imagineaza ti cat ai face daca s-ar elimina gardurile, sinele si tramvaiul si s-ar face benzi pe spatiul ala
Tramvaiul ar putea fi inlocuit cu autobuze lungi cu burduf |
#598
Posted 24 March 2019 - 23:20
Da, care ar merge cu 8 km/h viteza medie, blocati ca si restul traficului. De ce sa fie penalizati cei care aleg transportul in comun mai eficient, pentru unii care se incapataneaza sa nu inteleaga ca sunt prea multe masini pentru zona aia, la ora aia...
Repetati dupa mine: sunt prea multe masini in zona, sunt prea multe masini in zona... |
#599
Posted 25 March 2019 - 00:45
Gardul ala pus cu interes financiar de Firea, nu ajuta decat firmele ei capusa, unii sunt destul de inapti sa creada ca ajuta...si ca a facut.o pt trafic, repet erau zeci de metode mai utile si ieftine pt a bloca linia de tramvai, asa a luat din banda auto, daca e o groapa nu ai cum sa o ocolesti..etc, era si asa urat orasul asta, acum arata a puscarie.
Daca e cineva atat de prost sa creada ca 50% din soferi isi vor lasa masinile acasa sa mearga cu jegurile alea din transportul in comun, e dobitoc si trecutul dovedeste asta...e la fel de haotic pt toti. Edited by SSNight, 25 March 2019 - 00:51. |
#600
Posted 25 March 2019 - 00:50
credeam ca v-a trecut deja, ca v-ati obisnuit cu el.
chiar daca nu va place, gardul va ramane in continuare, ba chiar se vor mai monta si alte garduri noi. ptr a creste eficienta transportului in comun as baga si autobuzele pe linia de tramvai, mai ales ca majoritatea liniilor de tramvai sunt astfaltate si permit circulatia autovehiculelor. in felul acesta autobuzele nu vor mai fi blocate in trafic si vor circula mult mai repede. iar opririre sa se faca in statiile de tramvai deja existente. |
#601
Posted 25 March 2019 - 00:53
Baga tu 2 autobuze pe linia de tramvai sa vedem cum trec unul pe langa celalalt.
Mai mutam gardu pana la trotuar poate, vine alt primar si schimba si ala ceva...nu te bucura. Normal ca se vor monta altele noi, la cat ciolan castiga firea si baietii... Edited by SSNight, 25 March 2019 - 00:54. |
#602
Posted 25 March 2019 - 10:09
SSNight, on 25 martie 2019 - 00:53, said:
Baga tu 2 autobuze pe linia de tramvai sa vedem cum trec unul pe langa celalalt. [ https://railforthevalley.files.wordpress.com/2010/06/tt-essen.jpg - Pentru incarcare in pagina (embed) Click aici ] In plus, exista si solutie de autobuz ghidat, care sta singur exact pe traseu in zona de banda combinata. |
#603
Posted 25 March 2019 - 10:23
Mah nush, dar de cand au bagat gardurile, eu ma duc la munca cu tramvaiul. E aproape gol tramvaiul, stau si jos, merge repede. Si sa vezi ce bara la bara e in trafic si tramvaiul zburda pe langa masini. Pe Vasile Milea e de vis seara, acolo statea tramvaiul la coada de pe podul Basarab. Faci un traseu de 1h cu masina cam in 20 min cu tramvaiul la ore de varf. Ca sa nu mai zic ca am scapat de stres cu parcarea, cu certuri in trafic etc )
+ economie de bani: 1 leu calatoria vs 5 lei si ceva litrul de benzina. Edited by Cosmo13, 25 March 2019 - 10:25. |
#604
Posted 25 March 2019 - 10:35
discutam la un moment dat cu colegi care vin cu tramvaiul si resp cu masina la serviciu.
cei care vin cu tramvaiul au observat ca a scazut durata calatoriei, pe cand cei cu masina se plang ca se circula mult mai greu si a crescut simtitor durata calatoriei. |
|
#605
Posted 25 March 2019 - 10:41
Asa e. Daca ar schimba si infrastructura, adica sinele cu unele mai moderne si tramvaie mai sustenabile sau mai sigure nush, ar putea sa creasca si viteza lor. Un 50km/h pe anumite portiuni si ar scadea si mai mult durata calatoriei.
Imi zicea un coleg ca acum face 20-30 min de la basarab pana in dr taberei sau invers la orele de varf. Cu masina undeva pe la 50-60 min daca nu si mai mult. Si google maps cam la fel estimeaza. |
#606
Posted 25 March 2019 - 10:49
Pentru Bucuresti este chiar acum in desfasurare o licitatie pentru 100 de tramvaie noi.
https://www.newmoney...-de-astra-arad/ http://www.b365.ro/l...uro_260414.html Dupa ce vor fi tramvaie mai moderne, silentioase, cu aer conditionat, probabil ve deveni o alternativa mult mai confortabila decat masina, la preturi mai mici. Edited by Wotan, 25 March 2019 - 10:53. |
#607
Posted 25 March 2019 - 15:29
Eu imi sustin parearea ca se putea folosi alte metode pt protejarea liniei de tramvai, ieftina si utila, nu puscaria aia de gard...pe care au platit o groaza de bani, acum mai platesc si mentenanta, chiar suntem idioti.
Edited by SSNight, 25 March 2019 - 15:30. |
#608
Posted 25 March 2019 - 16:19
Depinde si de nivelul de educatie civica al soferilor din zona. in alte locuri, da, ajunge o linie continua pe asfalt...
|
#609
Posted 25 March 2019 - 20:59
stalker2142, on 24 martie 2019 - 22:00, said:
Imagineaza ti cat ai face daca s-ar elimina gardurile, sinele si tramvaiul si s-ar face benzi pe spatiul ala Tramvaiul ar putea fi inlocuit cu autobuze lungi cu burduf |
|
#610
Posted 25 March 2019 - 21:07
parerea mea este ca pe toate bulevardele si trotuarele ar trebui interzisa parcarea autovehiculelor fara exceptie (bineinteles ca exista exceptii pt cele de interventie).
ar aparea instantaneu 2 benzi. si se face simplu. politia sau alte organe abilitate sa ridice masinile parcate si eliberarea sa se faca contracost (3000 lei) si in urma unei hotarari judecatoresti cu plata cheltuielilor de judecata si prezentarea obligatorie la tribunal. simplu. numai sa vrea politia. parcari sunt, cea subterana de la universitate, turnurile din spate de la unirea, etc sunt goale. chiar si cea de la piata palatului este mai mult decat lejera. costa ? foarte bine, sa coste. si de ce sa faca primaria parcari ? sa faca sectorul privat ! toata lumea stia cand si-a luat masina ca va trebui parcata. deci a fost constient. Edited by avenirv, 25 March 2019 - 21:34. |
#611
Posted 25 March 2019 - 21:18
SSNight, on 25 martie 2019 - 15:29, said:
Eu imi sustin parearea ca se putea folosi alte metode pt protejarea liniei de tramvai, ieftina si utila, nu puscaria aia de gard...pe care au platit o groaza de bani, acum mai platesc si mentenanta, chiar suntem idioti. Pai si nu am avut? Linie continua, stalpisori, borduri. Linia continua nu o respecta nimeni iar stalpisorii erau rupti zilnic la cati erau calare cu masinile pe ei. |
#612
Posted 26 March 2019 - 00:30
Cosmo13, on 25 martie 2019 - 21:18, said: Pai si nu am avut? Linie continua, stalpisori, borduri. Linia continua nu o respecta nimeni iar stalpisorii erau rupti zilnic la cati erau calare cu masinile pe ei. Daca pui bordura inalta de 40cm iti garantez ca nu trece nimeni de ea, sau chiar si gard mai mic, nu puscaria aia de a uratit tot orasul. Dar ce mai intretinea cumatra, cumatru..varu lui Firea?, sa nu mai spun pretul de achizitie..etc. Edited by SSNight, 26 March 2019 - 00:35. |
Anunturi
Bun venit pe Forumul Softpedia!
▶ 0 user(s) are reading this topic
0 members, 0 guests, 0 anonymous users