Chirurgia endoscopică a hipofizei
"Standardul de aur" în chirurgia hipofizară îl reprezintă endoscopia transnazală transsfenoidală. Echipa NeuroHope este antrenată în unul din cele mai mari centre de chirurgie a hipofizei din Europa, Spitalul Foch din Paris, centrul în care a fost introdus pentru prima dată endoscopul în chirurgia transnazală a hipofizei, de către neurochirurgul francez Guiot. Pe lângă tumorile cu origine hipofizară, prin tehnicile endoscopice transnazale pot fi abordate numeroase alte patologii neurochirurgicale. www.neurohope.ro |
Problema polo
Last Updated: Nov 09 2018 22:58, Started by
mihaiduban
, Nov 09 2018 08:34
·
0
#1
Posted 09 November 2018 - 08:34
Vecina mea are un polo 1.2 din 2006 , care zice ea, ca nu mai trage cum trebuie
(adica nu mai trece de 90km/h) si se cam opreste la semafor ! I-a schimbat pompa de benzina dar degeaba..., A pus-o pe "tester" dar degeaba Ce sa mai încerce? |
#2
Posted 09 November 2018 - 08:47
sa-i puna turbo, nos, daca nu-i instare sa mearga la un service mai de doamne ajuta. Asta cu ''pusul pe tester'' ce inseamna? A venit un copil din vecini cu un telefon si o jucarie de 5$?
|
#3
Posted 09 November 2018 - 08:48
mihaiduban, on 09 noiembrie 2018 - 08:34, said:
Vecina mea are un polo 1.2 din 2006 , care zice ea, ca nu mai trage cum trebuie (adica nu mai trece de 90km/h) si se cam opreste la semafor ! Ce sa mai încerce? Nu are ce sa incerce, decat sa mearga la un service bun care sa-i faca o diagnosticare corecta. Si eu am un Polo 1.4 TDI din 2006 , cu care am adunat vreo 130.000 km si merge la fel ca in prima zi cu aproape acelasi consum mediu. Edited by rosix, 09 November 2018 - 08:49. |
#4
Posted 09 November 2018 - 08:50
Este momentul cand masina a devenit pusculita
Posibile probleme; filtru de aer imbacsit furtunele de vacuum senzorul de la pedala de acceleratie clapeta de la acceleratie filtrul de benzina Cum arata vecina ca i-o fac eu |
#5
Posted 09 November 2018 - 09:25
Naijax, on 09 noiembrie 2018 - 08:50, said:
Este momentul cand masina a devenit pusculita Posibile probleme; filtru de aer imbacsit furtunele de vacuum senzorul de la pedala de acceleratie clapeta de la acceleratie filtrul de benzina Cum arata vecina ca i-o fac eu |
#6
Posted 09 November 2018 - 09:40
La o problema similara eu a trebuit sa schimb senzorul de la pedala de acceleratie.
|
#7
Posted 09 November 2018 - 10:12
Daca vecina ta e bunaciune , zi-i ca i-o tragem noi daca ei nu-i mai trage . Daca e babaciune , sa si-o traga singurica .
|
#8
Posted 09 November 2018 - 10:17
La mine s-a rezolvat cu 3 icoane cu Arsenie Boca, la oglinda. Din alea chinezesti, cu leduri. Nu au omologare BOR, dar sunt ok. Daca nu tine figura, musai de mers la service, nu pe forum.
|
#9
Posted 09 November 2018 - 11:11
rumegus, on 09 noiembrie 2018 - 10:17, said:
La mine s-a rezolvat cu 3 icoane cu Arsenie Boca, la oglinda. Din alea chinezesti, cu leduri. Nu au omologare BOR, dar sunt ok. Daca nu tine figura, musai de mers la service, nu pe forum. |
#10
Posted 09 November 2018 - 11:27
Plm... asa de ce mai exista sectiunea "Service area " ?
|
|
#11
Posted 09 November 2018 - 11:43
Pai se poate da ajutor la o problema punctuala, o defectiune tipica specifica unei masini, etc, nu raspuns la intrebari de genul ''am o masina verde care nu merge, unde-i buba?'' E la mintea cocosului ca masina nu se poate repara pe forum, prin teamviewer, trebuie dusa in service, facuta diagnoza, nu la Dorel din spatele blocului, care doar isi da cu parerea si schimba piese la nimereala, poate o nimereste pe cea defecta. Faptul ca au schimbat pompa aiurea, fara sa masoare macar presiunea in rampa, arata clar la ce service de 2 bani a fost. Pompa cand pica, 99% pica de tot, masina nu porneste. In cazul asta, pompa era ultimul lucru ce trebuia verificat.
|
#14
Posted 09 November 2018 - 22:58
Fiind un motor de 1.2 L care probabil are codul azq, are distributie pe lant. Din ce stiu (si am citit pe forumurile VW ) aceste motoare au o problema din fabrica cu o patina ( care este mai scurta ) si intinzatorul lantului si este posibil '' sa fi sarit de la punct.'' Pe partea cu volanul pe motor ,sus , sunt 2 capacele de aluminiu . Le desfaci si o sa vezi capetele de la axele cu came . Ambele axe au un semn si trebuie sa fiie indentic pozitionate amandoua.
Recomand a se verifica bujiile si bobinele de inductie , care sunt individuale, precum si catalizatorul (posibil sa fie infundat) Si eu tot un polo de 1.2 am si acum un an ,fara nici un semn, pur si simplu la pornire a patinat lantul pe acele roti dintate , blocandu-se motorul ( a dat in supape ). Mi-a fost mai usor sa il inlocuiesc motorul cu unul identic , iar dupa 8 ore de munca aveam masina functionala. Edited by tranzistor21, 09 November 2018 - 23:06. |
Anunturi
▶ 0 user(s) are reading this topic
0 members, 0 guests, 0 anonymous users